JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110407/109559-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Roboty budowlane polegające na  przebudowie budynku kuchni na potrzeby Oddziału Zakaźnego w SPSW w Suwałkach wraz z dostawą materiałów instalacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109559 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.suwalki.pl/przetargi</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane polegające na  przebudowie budynku kuchni na potrzeby Oddziału Zakaźnego w SPSW w Suwałkach wraz z dostawą materiałów instalacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie budynku kuchni na potrzeby Oddziału Zakaźnego w SPSW w Suwałkach, które obejmują następujące zadania:
Zadanie nr 1 - roboty budowlane polegające na przebudowie budynku kuchni na potrzeby Oddziału Zakaźnego w SPSW w Suwałkach
Zadanie nr 2 - roboty polegające na wykonaniu instalacji gazów medycznych
Zadanie nr 3 - roboty polegające na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej wraz z automatyką 
Zadanie nr 4 - roboty polegające na wykonaniu instalacji sieci kanalizacji sanitarnej
Zadanie nr 5 - dostawa materiałów instalacji grzewczej 
Zadanie nr 6 - dostawa materiałów instalacji wodno - kanalizacyjnej
Zadanie nr 7 - dostawa materiałów instalacji elektrycznej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.33.12.00-8, 45.31.51.00-9, 45.33.20.00-3, 24.11.15.00-0, 45.33.11.00-7, 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danego zadania, na który Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 107 033,15 zł, a dla ofert częściowych:
Nr zadania	Wysokość wadium
      1)	                63 318,25 zł
      2)	                  4 756,30 zł
      3)	                13 867,40 zł
      4)	                  1 826,00 zł
      5)	                  3 502,20 zł
      6)	                12 837,20 zł
      7)	                  6 925,80 zł

2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (art.45 ust. 6  PZP).  
3. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą.                                                                                                       4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 
5. Wadium wnoszone w pieniądzu  wpłaca się  przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego : 
	
Kredyt Bank S.A. 1710 Oddział KB SA w Suwałkach Nr 42 1500 1719 1217 1002 6998 0000

6. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje ustawa pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>I. WARUNKI I WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM: 
1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 
1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2. Ocena spełniania warunków udziału, zawartych w ust. od 1.1, nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale IV Siwz. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. 
3. Jeżeli wykonawca wykaże, że spełnienia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w ust. 1, polegając na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, a nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi na czas realizacji części  zamówienia,  zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt. 4.

II. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. W CELU WYKAZANIA SPEŁNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU (art. 24-26; Rozporządzenie PRM w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817 z 30 grudnia 2009r.; art. 36 ust. 1 pkt. 6)

1.1. W celu wykazania, spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda: 
1.1.1.	Oświadczenie  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>I. WARUNKI I WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM:

1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 
1.1. posiadania wiedzy i doświadczenia.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: 
2.1. w zakresie warunku w pkt 1.2. 
2.1.1. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda w zadaniu nr 1: 
Aby Wykonawca wykazał, iż wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - co najmniej: 
- 1 robotę budowlaną odpowiadającą zakresem dokumentacji technicznej będącej przedmiotem zamówienia zrealizowane w obiektach użyteczności publicznej, każda o wartości nie niższej niż 1 500 000,00 PLN 
2.1.2. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda w zadaniu nr 2:
Aby Wykonawca wykazał, iż wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - co najmniej: 
- 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji gazów medycznych odpowiadającą zakresem dokumentacji technicznej będącej przedmiotem zamówienia zrealizowane w obiektach użyteczności publicznej, każda o wartości nie niższej niż 100 000,00 PLN 
2.1.3. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda w zadaniu nr 3:
Aby Wykonawca wykazał, iż wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - co najmniej: 
- 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej wraz z automatyką odpowiadającą zakresem dokumentacji technicznej będącej przedmiotem zamówienia zrealizowane w obiektach użyteczności publicznej, każda o wartości nie niższej niż 300 000,00 PLN 
2.1.4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami, niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
3. Ocena spełniania warunków udziału, zawartych w ust. od 1.1, nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale IV Siwz. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. 
4. Jeżeli wykonawca wykaże, że spełnienia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w ust. 1, polegając na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, a nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi na czas realizacji części  zamówienia,  zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt. 4.

II. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. W CELU WYKAZANIA SPEŁNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU (art. 24-26; Rozporządzenie PRM w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817 z 30 grudnia 2009r.; art. 36 ust. 1 pkt. 6)

1.1. W celu wykazania, spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda: 
1.1.1.	Oświadczenie  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>I. WARUNKI I WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM:

1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 
1.1. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: 
2.1. w zakresie warunku w pkt 1.1. 
2.2.1. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał co najmniej w zadaniu nr 1: 
- Osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, tj.: Kierownika budowy, który: posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz posiada doświadczenie przy kierowaniu robotami budowlanymi. 
2.2.2. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami, niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 
3. Ocena spełniania warunków udziału, zawartych w ust. od 1.1, nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale IV Siwz. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. 
4. Jeżeli wykonawca wykaże, że spełnienia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w ust. 1, polegając na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, a nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi na czas realizacji części  zamówienia,  zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt. 4.

II. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. W CELU WYKAZANIA SPEŁNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU (art. 24-26; Rozporządzenie PRM w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817 z 30 grudnia 2009r.; art. 36 ust. 1 pkt. 6)

1.1. W celu wykazania, spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda: 
1.1.1.	Oświadczenie  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>I. WARUNKI I WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM:

1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 
1.1 sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: 
2.1. w zakresie warunku w pkt. 1.1.
2.1.1. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej, Zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał co najmniej w zadaniu nr 1: 
- iż, posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 500 000,00 PLN 
- iż, posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 3 000 000,00 PLN.
2.1.2. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej, Zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał co najmniej w zadaniu nr 2: 
- iż, posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN 
- iż, posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 300 000,00 PLN.
2.1.3. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej, Zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał co najmniej w zadaniu nr 3: 
- iż, posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 700 000,00 PLN 
- iż, posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 700 000,00 PLN.
2.1.4. Wykonawca może polegać na zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami, niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
3. Ocena spełniania warunków udziału, zawartych w ust. od 1.1 - 1.4, nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale IV Siwz. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. 
4. Jeżeli wykonawca wykaże, że spełnienia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w ust. 1, polegając na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, a nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi na czas realizacji części  zamówienia,  zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt. 4.

II. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. W CELU WYKAZANIA SPEŁNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU (art. 24-26; Rozporządzenie PRM w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817 z 30 grudnia 2009r.; art. 36 ust. 1 pkt. 6)

1.1. W celu wykazania, spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda: 
1.1.1. Oświadczenie  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2011 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1: Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku kuchni na potrzeby Oddziału Zakaźnego w SPSW w Suwałkach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku kuchni na potrzeby Oddziału Zakaźnego w SPSW w Suwałkach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2: Roboty polegające na wykonaniu instalacji gazów medycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty polegające na wykonaniu instalacji gazów medycznych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.11.15.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3: Roboty polegające na wykonaniu instalacji wewntylacji mechanicznej wraz z autoamtyką.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty polegające na wykonaniu instalacji wewntylacji mechanicznej wraz z autoamtyką.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.12.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4: Roboty polegające na wykonaniu instalacji sieci kanalizacji sanitarnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty polegające na wykonaniu instalacji sieci kanalizacji sanitarnej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5: Dostawa materiałów instalacji grzewczej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Acetylen techniczny - rozpuszczony   - 17 kg	
2. Akcesoria montażowe do ciepłomierza  - 2 kpl	
3. Cegła budowlana pełna 25 x 12 x 6,5 cm  - 584 szt.
4. Cement portlandzki zwykły 35 bez dodatków  - 57 kg	
5. Demontaż instalacji centralnego ogrzewania  - 1 kpl	
6. Elektrody stalowe do spawania stali węglowej i niskostopowej  - 0,5 kg	
7. Farba ftalowa nawierzchniowa  - 11 dm3	
8. Farba olejna do gruntowania  - 22 dm3	
9. Farba olejna nawierzchniowa ogólnego stosowania  - 10 dm3	
10. Głowice termostatyczne o zakresie nastaw 6 - 280C  - 55 szt.	
11. Grzejnik 10 HV 500/720 CosmoNova  - 1 szt.	
12. Grzejnik 10 HV 600/1120 CosmoNova  - 1 szt.	
13. Grzejnik 10 HV 600/600 CosmoNova  - 2 szt.	
14. Grzejnik 11 KV 600/600 CosmoNova  - 4 szt.
15. Grzejnik 20 HV 600/1120 CosmoNova  - 7 szt.	
16. Grzejnik 20 HV 600/1200 CosmoNova  - 6 szt.
17. Grzejnik 20 HV 600/1320 CosmoNova  - 4 szt.	
18. Grzejnik 20 HV 600/1600 CosmoNova  - 1 szt.	
19. Grzejnik 20 HV 600/800 CosmoNova  - 1 szt.	
20. Grzejnik 21 K 600/800 CosmoNova  - 1 szt.	
21. Grzejnik 22 KV 600/920 CosmoNova  - 2 szt.	
22. Grzejnik 30 HV 600/1200 CosmoNova  - 3 szt.	
23. Grzejnik 30 HV 900/400 CosmoNova  - 3 szt.	
24. Grzejnik 30 HV 900/600 CosmoNova  - 1 szt.	
25. Grzejnik 33 KV 600/600 CosmoNova  - 1 szt.	
26. Grzejnik łazienkowy typu Berlin 1200/500 - 2 szt.	
27. Grzejnik łazienkowy typu Berlin 1200/600  - 1 szt.	
28. Grzejnik łazienkowy typu Berlin 1200/750  - 1 szt.	
29. Grzejnik łazienkowy typu Berlin 800/500  - 7 szt.	
30. Grzejnik łazienkowy typu Berlin 800/600  - 5 szt.	
31. Grzejnik łazienkowy typu Berlin 800/750  - 1 szt.	
32. Klej Thermaflex 474  - 12 dm3	
33. Klipsy montażowe Thermaclips  - 3517 szt.	
34. Kołnierz stalowy płaski do przyspawania okrągły 1,6 MPa Fi 80 mm  - 6 szt.
35. Konstrukcja wsporcza  - 1 kpl	
36. Konstrukcja wsporcza o masie do 5 kg  - 9 kg	
37. Kształtki PP gwintowane Fi 20 mm  - 110 szt.	
38. Licznik ciepła  - 2 szt.	
39. Łuk stalowy gładki czarny R=3Dn/900 Fi 40 mm  - 3 szt.	
40. Łuk stalowy gładki czarny R=3Dn/900 Fi 50 mm  - 12 szt.	
41. Łuk stalowy gładki czarny R=3Dn/900 Fi 65 mm  - 3 szt.	
42. Łuk stalowy gładki czarny R=3Dn/900 Fi 80 mm  - 10 szt.	
43. Masa uszczelniająca ognioodporna  - 15 dm3	
44. Nakrętki stalowe zgrubne  - 0,5 kg	
45. Otulina Thermaflex FRZ, grubość 20 mm - dla rur fi 10 mm  - 54 m	
46. Otulina Thermaflex FRZ, grubość 20 mm - dla rur fi 15 mm  - 124 m
47. Otulina Thermaflex FRZ, grubość 20 mm - dla rur fi 20 mm  - 228 m	
48. Otulina Thermaflex, grubość 20 mm dla dn 25  - 31 m	
49. Otulina Thermaflex FRZ, grubość 20 mm dla dn 32  - 48 m
50. Otulina Thermaflex FRZ, grubość 20 mm dla dn 40  - 19 m	
51. Otulina Thermaflex FRZ, grubość 20 mm dla dn 50  - 77 m	
52. Otulina Thermaflex FRZ, grubość 20 mm dla dn 65  - 23 m	
53. Otulina Thermaflex FRZ, grubość 20 mm dla dn 80  - 81 m	
54. Papier ścierny  - 57 arkusz 
55. Piasek do zapraw  - 0,5 m3	
56. Podkładki stalowe zgrubne  - 0,5 kg	
57. Rozcieńczalnik  - 10 dm3	
58. Rura stalowa ze szwem gwintowana czarna  - 37 m	
59. Rura stalowa ze szwem przewodowa czarna, 17,2 (Dn 10)  - 51 m
60. Rura stalowa ze szwem przewodowa czarna, 21,3 (Dn 15)  - 117 m	
61. Rura stalowa ze szwem przewodowa czarna, 26,9 (Dn 20)  - 215 m	
62. Rura stalowa ze szwem przewodowa czarna, 33,7 (Dn 25)  - 29 m	
63. Rura stalowa ze szwem przewodowa czarna, 42,4  (Dn 32)  - 45 m	
64. Rura stalowa ze szwem przewodowa czarna, 48,3 (Dn 40)  - 17 m	
65. Rura stalowa ze szwem przewodowa czarna, 60,3 (Dn 50)  - 67 m	
66. Rura stalowa ze szwem przewodowa czarna, 76,1 (Dn 65)  - 20 m	
67. Rura stalowa ze szwem przewodowa czarna, 88,9 (Dn 80)  - 69 m	
68. Śruby stalowe zgrubne  -  2 kg
69. Tarczki ochronne  - 55 szt.
70. Taśma Thermatape FR 3 x 50 mm  - 80 m	
71. Tlen techniczny sprężony  - 23 m3	
72. Uchwyty do rur Fi 10 mm  - 24 szt. 
73. Uchwyty do rur Fi 15 mm  - 54 szt. 	
74. Uchwyty do rur Fi 20 mm  - 85 szt. 	
75. Uchwyty do rur Fi 25 mm  - 12 szt.	
76. Uchwyty do rur Fi 32 mm  - 18 szt.	
77. Uchwyty do rur Fi 40 mm  - 7 szt.	
78. Uchwyty do rur Fi 50 mm  - 25 szt.	
79. Uchwyty do rur Fi 65 mm  - 7 szt.	
80. Uchwyty do rur Fi 80 mm  - 24 szt.	
81. Uszczelki azbestowo - kauczukowe płaskie Fi 80 mm  - 7 szt.	
82. Wapno sucho gaszone (hydratyzowane)  - 33 kg	
83. Wieszaki stalowe systemowe dla 2-ch rur (do Fi 25/32 - strop betonowy) - HILTI  - 26 kpl	
84. Wieszaki stalowe systemowe dla 2-ch rur (do Fi 75 - strop z betonu) - HILTI  - 26 kpl	
85. Włączenie instalacji centralnego ogrzewania do węzła cieplnego	  - 1 kpl	
86. Włączenie instalacji istniejących przyborów w piwnicy nie objętych opracowaniem do rurociągu co  - 1 kpl	
87. Woda  - 0,5 m3	
88. Zawieszenie do grzejników płytowych  - 55 kpl	
89. Zawór RA-N Fi 15  - 17 szt.	
90. Zawór c.o. zaporowy skośny żeliwny kołnierzowy 0,6 MPa, nr kat. 311,            Fi 80 mm  - 3 szt.	
91. Zawór grzejnikowy powrotny lub kątowy Fi 15 mm  - 55 szt.	
92. Zawór grzejnikowy termostatyczny mosiężny gwintowany Danfoss RTD-N, prosty Fi 15  - 20 szt.	
93. Zawór kulowy mufowy Fi 15 mm  - 1 szt.
94. Zawór kulowy mufowy Fi 20 mm  - 1 szt.	
95. Zawór kulowy mufowy Fi 25 mm  - 1 szt.	
96. Zawór kulowy mufowy Fi 40 mm  - 1 szt.	
97. Zawór kulowy mufowy Fi 32 mm  - 1 szt.	
98. Zawór kulowy mufowy Fi 50 mm  - 1 szt.	
99. Zawór odcinający kątowy do c.o. RVL-15  - 16 szt.	
100. Zawór odpowietrzający automatyczny do instalacji c.o. mosiężny JFA-4711  15 mm  - 2 szt.	
101. Zawór regulacyjny MSV Fi 50 mm  - 1 szt.	
102. Zawór regulacyjny MSV-F Fi 15 mm  - 3 kpl	
103. Zawór regulacyjny MSV-F Fi 20 mm  - 1 kpl
104. Zawór regulacyjny MSV-F Fi 25 mm  - 1 kpl	
105. Zawór regulacyjny MSV-F Fi 32 mm  - 1 kpl	
106. Zawór wodny przelotowy prosty mosiężny M83 20 mm  - 2 szt.
107. Złączka grzejnikowa mosiężna prosta M3090 Fi 15 mm  - 55 szt.	
108. Złączka nakrętna równoprzelotowa z żeliwa ciągliwego czarna M2,                 Fi 15 mm  - 2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.11.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6: Dostawa materiałów instalacji wodno -kanalizacyjnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Bateria bidetowa bez natrysku, z zaworami i syfonem  - 1 szt.	
2. Bateria natryskowa mosiężna chromowana standardowa z natryskiem przesuwnym, Fi 15 mm M1316  - 12 szt.	
3. Baterie umywalkowe bezdotykowe  - 20 szt.	
4. Baterie umywalkowe stojące, Fi 15 mm  - 47 szt.	
5. Baterie umywalkowe stojące, Fi 15 mm dla osób niepełnosprawnych  - 5 szt.
6. Beton zwykły z kruszywa naturalnego  - 0,5 m3	
7. Bidet porcelanowy biały z natryskiem w baterii  - 1 szt.	
8. Brodziki natryskowe z tworzywa sztucznego  - 12 szt.
9. Cegła budowlana pełna 25 x 12 x 6,5 cm  - 1976 szt.	
10. Cement murarski 15  - 2 kg 	
11. Cement portlandzki zwykły 35 bez dodatków  - 192 kg	
12. Czyszczak kanalizacyjny PVC Fi 110 mm  - 8 szt.	
13. Demontaż instalacji wod. - kan.  - 1 kpl	
14. Elektrody stalowe do spawania stali węglowej i niskostopowej  - 1 kg	
15. Filtr siatkowy FS-1, Fi 20 mm  - 1 szt.	
16. Filtr siatkowy FS-1, Fi 40 mm  - 1 szt.	
17. Filtr siatkowy FS-1, Fi 50 mm  - 1 szt.	
18. Folia aluminiowa  - 0,5 kg	
19. Generator dezaktywacji ścieków za pośrednictwem dwutlenku chloru wraz z armaturą i osprzętem  - 1 szt.	
20. Haki do rur Fi 15 mm  - 482 szt.	
21. Haki do rur Fi 20 mm  - 70 szt.	
22. Haki do rur Fi 25 mm  - 44 szt.	
23. Haki do rur Fi 32 mm  - 31 szt.	
24. Haki do rur Fi 40 mm  - 11 szt.	
25. Haki do rur Fi 50 mm  - 58 szt.	
26. Kabina natryskowa 3 - ścienna  - 12 szt.
27. Klej Thermaflex 474  - 10 dm3
28. Klipsy montażowe Thermaclips - 7541 szt.	
29. Konstrukcja wsporcza o masie do 30 kg  - 22 kg
30. Konstrukcja wsporcza o masie do 50 kg  - 43 kg	
31. Konstrukcja wsporcza pod zlewy, zlewozmywaki  - 29 kpl	
32.Krąg betonowy o wysokości 500 mm, Fi 1200 mm  - 2 m	
33. Kształtki PVC kanalizacji wewnętrznej 110 mm  - 216 szt.
34. Kształtki PVC kanalizacji wewnętrznej 160 mm  - 38 szt.	
35. Kształtki PVC kanalizacji wewnętrznej 50 mm   - 479 szt.	
36. Kształtki PVC kanalizacji wewnętrznej 75 mm  - 37 szt.	
37. Łączniki z żeliwa ciągliwego ocynkowane Fi 15 mm  - 948 szt.	
38. Łączniki z żeliwa ciągliwego ocynkowane Fi 20 mm  - 107 szt.	
39. Łączniki z żeliwa ciągliwego ocynkowane Fi 25 mm  - 75 szt.	
40. Łączniki z żeliwa ciągliwego ocynkowane Fi 32 mm  - 55 szt.	
41. Łączniki z żeliwa ciągliwego ocynkowane Fi 40 mm  - 36 szt.	
42. Łączniki z żeliwa ciągliwego ocynkowane Fi 50 mm  - 95 szt.	
43. Masa uszczelniająca ognioodporna  - 30 dm3	
44. Natrysk bezpieczeństwa z oczomyjką  - 1 szt.	
45. Opracowanie protokołu z badania wydajności hydrantu  - 4 szt.
46. Otulina Thermaflex FRZ, grubość 9 mm dla rury Fi 50  - 202 m	
47. Otulina Thermaflex FRZ, grubość 9 mm dla rury Dn 40	  - 36 m	
48. Otulina Thermaflex FRZ, grubość 9 mm dla rury Dn 32  - 102 m	
49. Otulina Thermaflex, grubość 6 mm, Dn 15 mm  - 845 m	
50. Otulina Thermaflex, grubość 6 mm, Dn 22 mm  - 153 m
51. Otulina Thermaflex, grubość 6 mm, Dn 28 mm  - 88 m	
52. Piasek do zapraw  - 1 m3	
53. Płozy (ślizgi) do rur przewodowych w rurach ochronnych  - 1 szt.	
54. Pokrywa nastudzienna żelbetowa Fi 1200 mm  - 1 szt.	
55. Przyłącza elastyczne do armatury  - 144 szt.	
56. Rura PP kanalizacyjna 1 - ścienna kielichowa, Fi 110 mm  - 171 m
57. Rura PP kanalizacyjna 1 - ścienna kielichowa, Fi 50 mm  - 178 m	
58. Rura PP kanalizacyjna 1 - ścienna kielichowa, Fi 75 mm  - 43 m	
59. Rura PVC kanalizacji zewnętrznej kielichowa 160/4,7 mm klasa S  - 77 m	
60. Rura stalowa ze szwem gwintowana ocynkowana (Dn 15)  - 389 m	
61. Rura stalowa ze szwem gwintowana ocynkowana (Dn 15) Podwójnie ocynkowane  - 427 m	
62. Rura stalowa ze szwem gwintowana ocynkowana (Dn 20)  - 29 m	
63. Rura stalowa ze szwem gwintowana ocynkowana (Dn 20) Podwójnie ocynkowane  - 115 m	
64. Rura stalowa ze szwem gwintowana ocynkowana (Dn 25)  - 58 m	
65. Rura stalowa ze szwem gwintowana ocynkowana (Dn 25) Podwójnie ocynkowane  - 25 m	
66. Rura stalowa ze szwem gwintowana ocynkowana (Dn 32)  - 48 m	
67. Rura stalowa ze szwem gwintowana ocynkowana (Dn 32) Podwójnie ocynkowane  - 48 m	
68. Rura stalowa ze szwem gwintowana ocynkowana (Dn 40)  - 17 m	
69. Rura stalowa ze szwem gwintowana ocynkowana (Dn 40) Podwójnie ocynkowane  - 17 m	
70. Rura stalowa ze szwem gwintowana ocynkowana (Dn 50)  - 110 m	
71. Rura stalowa ze szwem gwintowana ocynkowana (Dn 50) Podwójnie ocynkowane  - 70 m	
72. Rura stalowa ze szwem przewodowa czarna 273,0/5,6  - 4 m	
73. Rura wywiewna PVC 110 mm  - 16 szt.	
74. Rura wywiewna PVC 75 mm  - 6 szt.	
75. Rury przepustowe 110 mm  - 32 m	
76. Rury przepustowe 50 mm  - 33 m	
77. Rury przepustowe 75 mm  - 8 m	
78. Sedes z tworzywa sztucznego do misek ustępowych Kompakt	  - 20 szt.
79. Sedes z tworzywa sztucznego do misek ustępowych Kompakt dla osób niepełnosprawnych  - 5 kpl	
80. Spust do wanny z tworzywa sztucznego  - 12 szt.	
81. Stopnie żeliwne do studzienek kontrolnych  - 5 szt.	
82. Syfon umywalkowy mosiężny chromowany M1516D 32 mm, ze sterowanym zamknięciem spustu  - 45 szt.	
83. Syfon umywalkowy mosiężny chromowany M1516D 32 mm, ze sterowanym zamknięciem spustu dla osób niepełnosprawnych  - 5 szt.	
84. Szafka hydrantowa z wyposażeniem, zawór Fi 25 mm  - 4 kpl	
85. Sznur konopny smołowany  - 1 kg	
86. Sznur konopny surowy  - 1 kg	
87. Taśma Thermatape FR 3 x 50 mm  - 88 m	
88. Uchwyty do rur Fi 50 mm  - 212 szt.	
89. Uchwyty do rur PVC 110 mm  - 229 szt.	
90. Uchwyty do rur PVC 50 mm  - 100 szt.
91. Uchwyty do rur PVC 75 mm  - 52 szt.
92. Umywalki porcelanowe  - 45 szt.	
93. Umywalki porcelanowe dla osób niepełnosprawnych KOŁO NOVA TOP  - 5 szt. 94. Urządzenie sanitarne porcelanowe Kompakt  - 20 szt.	
95. Urządzenie sanitarne porcelanowe Kompakt dla osób niepełnosprawnych        - 5 szt.
96. Uszczelka gumowa pierścieniowa do rur kanalizacyjnych PVC, 110 mm - 350 szt.
97. Uszczelka gumowa pierścieniowa do rur kanalizacyjnych PVC, 50 mm  - 697 szt.
98. Uszczelka gumowa pierścieniowa do rur kanalizacyjnych PVC, 75 mm  - 65 szt.
99. Utylizacja odpadów (gruz)  - 8 m3	
100. Wapno suchogaszone (hydratyzowane)  - 108 kg	
101. Właz kanałowy żeliwny typ ciężki  - 1 szt.	
102. Włączenie instalacji istniejących przyborów w piwnicy nie objętych opracowaniem do rurociągu kanalizacyjnego  - 1 kpl	
103. Woda  - 5 m3	
104. Wodomierz do wody ciepłej i gorącej JS 90 NK Fi 15 mm z wbudowanym nadajnikiem potencjometrycznym  - 1 szt.	
105. Wodomierz do wody zimnej skrzydełkowy DN 40 JS - 10 NK z nadajnikiem potencjometrycznym  - 1 szt.	
106. Wpust ściekowy piwniczny żeliwny z koszem 100 mm  - 2 szt.	
107. Wpust ściekowy podłogowy PVC 50 mm z króćcem pionowym i nasada ze stali kwasoodpornej  - 13 szt.	
108. Wsporniki do umywalek prętowe  - 50 szt.	
109. Wsporniki z blachy i stali kształtowej do rur  - 6 szt.	
110. Zasuwy burzowe żeliwne Fi 100 mm  - 2 szt.	
111. Zawory termostatyczne cyrkulacyjne z funkcją dezynfekcji termicznej  - 8 szt.
112. Zawór antyskażeniowy BA 295 Dn 50  - 1 szt.	
113. Zawór antyskażeniowy Dn 40  - 1 szt.	
114. Zawór antyskażeniowy EA Fi 15  - 13 szt.	
115. Zawór antyskażeniowy Dn 20  - 1 szt.	
116. Zawór hydrantowy mosiężny 25 mm  - 4 kpl	
117. Zawór wodny czerpalny mosiężny chromowany M1 15 mm  - 13 szt.	
118. Zawór wodny przelotowy prosty żeliwny ocynkowany M83 Fi 15 mm - 59 szt.
119. Zawór wodny przelotowy prosty żeliwny ocynkowany M83 Fi 20 mm  - 8 szt.
120. Zawór wodny przelotowy prosty żeliwny ocynkowany M83 Fi 25 mm  - 6 szt.
121. Zawór wodny przelotowy prosty żeliwny ocynkowany M83 Fi 32 mm  - 4 szt.
122. Zawór wodny przelotowy prosty żeliwny ocynkowany M83 Fi 40 mm  - 6 szt.
123. Zawór wodny przelotowy prosty żeliwny ocynkowany M83 Fi 50 mm  - 4 szt.
124. Zawór zaporowy grzybkowy z kielichem gwintowanym żeliwny kątowy           1,6 MPa nr kat. 203 Fi 15 mm  - 2 szt.	
125. Zawór zaporowy grzybkowy z kielichem gwintowanym żeliwny kątowy           1,6 MPa nr kat. 203 Fi 32 mm  - 2 szt.	
126. Zawór zaporowy grzybkowy żeliwny z nasadką kozłową nr kat.215                 1,6 MPa Fi 40 mm  - 2 szt.	
127. Zawór zwrotny przelotowy c.o. M3003 mosiężny Fi 15 mm  - 3 szt.	
128. Zlewozmywak do chirurgicznego mycia rąk  - 2 szt.	
129. Zlewozmywak z młynkiem  - 2 szt.	
130. Zlewozmywaki z blachy stalowej  - 15 szt.	
131. Zlewozmywaki z blachy stalowej  h=0,5  - 10 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7: Dostawa materiałów instalacji elektrycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zestaw nadłóżkowy OPP-1 (OB4251) z wyposażeniem elektrycznym  - 20 kpl
2. Zestaw kontroli stanu izolacji  - 2 szt.	
3. Rozdzielnica RGNN  - 1 szt.	
4. UPS - APC Smart VT 15kVA/12kW  - 1 szt.	
5. Monitor VT-692MT EURA  - 19 szt.	
6. Rubin Clean 4x14W IP 65 SH MAT  - 36 szt.	
7. Kamera M511E; IP  - 15 szt.	
8. Kabel z żyłami Cu YKY - 0,6/1kV, 5x70 mm2  - 52 m	
9. Beryl N22 2x17W S2 ECO IP44 EVG  - 44 szt.	
10. Rubin Clean 4x14W IP65 SH MAT AW  - 21 szt.	
11. Przewód YDYp-450/750V 3x1,5 mm2  - 3193 m
12. Przewód YDYp-450/750V 3x2,5 mm2  - 1571 m	
13. Oprawa Ametyst 1x18W EVG  - 50 szt.	
14. Bateria kondensatorów BK55-6/2,5 z dławikami TH7%	   - 1 szt.	
15. Serwer rejestrujący RAM min. 2GB, dysk dla archiwum 2TB, osobny dysk systemowy, procesor min. 2x2,4Ghz, GeoForce 8600, Windows 7  - 1 kpl	
16. Świetlówka FH14W/840  - 432 szt.
17. Agat Clean 4x14W IP54 PRM nocna  - 16 szt.	
18. Agat Clean 4x14W IP54 PRM EVG AW3h nocna  - 10 szt.	
19. Rozdzielnica RUPS  - 1 szt.	
20. Oprawa bakteriobójcza przenośna VS-3021  - 5 szt.	
21. Przewód HDGsekwf 300/500V 3x2,5 mm2  - 292 m
22. Szafa dystrybucyjna GSW2401 głównego punktu dystrybucyjnego wraz z wyposażeniem  - 1 kpl 	
23. Centrala systemowa SCHIMA 846311  - 1 szt.	
24. Rubin T5 4x14W PPAR-PRR  - 12 szt.	
25. Lampka sygnalizacyjna salowa 3 kolory 846040  - 17 szt.	
26. Tablica wentylacji TW  - 1 szt.	
27. Komputer do podglądu kamer - wymagania standard  - 2 kpl	
28. Program rejestrujący GO1984  - 1 kpl	
29. Kabel z żyłami Cu YKY - 0,6/1kV, 5x16 mm2  - 58 m	
30. Manipulator przywoławczy z podwójnym oświetleniem 3 m 8446111  - 17 szt.
31. Masa ognioochronna do uszczelnienia przejść instal. EI120  - 32 kg
32. Przewód UTP kat. 6 LSOH  - 1087	m	
33. Świetlówka PL-R 17W/840  - 94 szt.	
34. Główny punkt Sali GSD503  - 23 szt.	
35. Rubin T5 4x14W PPAR-PRR AW3h  - 5 szt.	
36. Łączniki instalacyjne p/t	  - 174 szt.
37. Przycisk przyw. - odwoł. 846181  - 12 szt.	
38. PEL punkt elektr. - logiczny (2xDATA, 2xgn, 230 ogólne, 3xRJ)  - 11 szt.	
39. Kabel telekom. YTKSY 4x2x0,8  - 645 m	
40. Przycisk odwoławczy 846191  - 13 szt.	
41. Przycisk przywoławczy sznurkowy 846211  - 14 szt.	
42. Gniazdo do podłączenia manipulatora 846235  - 17 szt.
43. Neptun PC 2x58W IP65 EVG  - 13 szt.
44. Rubin Clean 4x14W IP54 PRM  - 6 szt.	
45. Rura instalacyjna typu Peschel fi 14 mm  - 988 m	
46. Kinkiet n/t nocny świetlówka 18W, światło góra - dół  - 10 szt.	
47. Neptun PC 2x58W IP65 EVG AW3h  - 6 szt.	
48. Bednarka stalowa ocynkowana 20x2 - 50x5 mm  - 422 kg	
49. Czujnik ruchu ster. oprawa nocna  - 12 szt.	
50. Panel z odgromnikami gazowymi Krone  - 1 kpl 	
51. Przewód COAX 1,13/4,8	  - 260 m	
52. Gniazda podtynkowe 2-biegunowe podw.  - 58 szt.	
53. Konstrukcja wsporcza o masie do 1 kg  - 138 kg
54. Korytko 200H30  - 220 m
55. Rubin Plus 2,58W PRM EVG AW  - 3 szt.	
56. Pręty stalowe okrągłe ocynk. fi 16 - 20 mm  - 281 kg	
57. Kabel światłowodowy 8G50/125 LZSH  - 84 m
58. Przewód HDGs 300/500V 3x4 mm2  - 68 m	
59. Skrzynka multitapowa 16	  - 1 szt.	
60. Zasilacz RL-A1	  - 19 szt.	
61. Konwertery 1 Gb  - 2 kpl	
62. Wspornik ścienny do kotwienia  - 263 szt.	
63. Przycisk przywoławczy 846101  - 8 szt.	
64. Rubin Clean 4x14W IP54 PRM AW  - 2 szt.	
65. Zasilacz 240W, 10A, 24V DC 957452  - 1 szt.	
66. Beryl N22 2x17W S2 ECO IP44 EVG AW  - 3 szt.	
67. Kabel telekom. YTKSY 2x2x0,8  - 458 m	
68. Przewód YDYp-750V 5x2,5 mm2  - 127 m	
69. Gniazda podtynkowe 2-biegunowe pojed.  - 59 szt.	
70. Dulux 18W/840  - 50 szt.	
71. Świetlówka L58W/840  - 82 szt.	
72. Kabel telekom. YTKSY-ekw 35x2x0,5  - 84 m	
73. Glass deluxe nadsufitowa 8W piktogram  - 5 szt.	
74. Zestaw n/t : 2xgn, 230V/16A, 1xgn, 400V/32A, z wył. gł.  - 3 szt.	
75. Przewód z żyłą Cu LgY-450/750V, 25 mm2  - 47 m	
76. Aparat telefoniczny wrzutowy  - 1 szt.	
77. Przewód z żyłą Cu LgY-450/750, 6 mm2  - 156 m	
78. Gniazdo telewizyjno-radiowe RTV, przelotowe 10, 14, 18 dB  - 15 szt.	
79. Pierścienie odgałęźne  - 350 szt.	
80. Zwora elektromagnetyczna min. 270 kg  - 1 szt.	
81. Łącznica KRONE 50 łącz  - 1 szt.	
82. Przewód HDGs 300/500V 2x1,5 mm2  - 73 m	
83. Przewód telekom. miedz. YTDY 4x0,5 mm  - 791 m
84. Obudowa do zasilaczy  - 1 szt.	
85. Przewód YDYp-750V 2x1,5 mm2  - 198 m	
86. Gniazda podtynkowe 2-biegunowe DATA  - 21 szt.	
87. Glass deluxe naścienna 8W piktogram wyjście ewakuacyjne  - 3 szt.	
88. Kabel z żyłami Cu YKY-0,6/1kV, 5x10 mm2  - 13 m	
89. Wyświetlacz cyfrowy wezwań z Sali OIOM 846800  - 1  szt.	
90. Rura instalacyjna gładka RB 22 mm	  - 292 m	
91. Kołki stalowe do wstrz. z nabojem i osłoną  - 217 szt.	
92. Kołki rozporowe plastykowe  - 1864 szt.	
93. Kontroler Acc-KP-PS  - 1 szt.	
94. Łączówki rozłączne Krone  - 100 szt.	
95. Przycisk przyw. - odwoł. 846180  - 1 szt.	
96. Przewód koncentryczny COAX 1,13/4,8  - 136 m	
97. Przewód Cu oponowy OMY 2x1,00 mm2  - 188 m	
98. Rubin Plus 2,58W PRM EVG  - 1 szt.	
99. Kaseta zewn. VT-589 EU-RA  - 1 szt.	
100. Puszka PO 60 mm końcowa bez pokrywy  - 395 szt.	
101. Przewód telekom. miedz. YTDY 6x0,5mm  - 292 m	
102. Wyłącznik główny p.poż. z szybką  - 2  szt.	
103. Osłony przewodów  - 11 szt.	
104. Czytnik kart z klawiaturą Acco SCR-BG  - 1 szt.	 
105. Uchwyty  - 432  szt.	
106. Puszka okrągła uniwersa. PO-80 z pokrywą p/t  - 350 szt.
107. Ramka pojedyncza  - 66 szt.	
108. Rękawice dielektryczne  - 1 kpl	 
109. Wskaźnik napięcia 0,4kV  - 1 szt.	
110. Dywanik dielektryczny dł. 3 m  - 1 szt.
111. Czujnik kurtynowy PIR Paradoor  - 1 szt.	
112. Czytnik SCR BG  - 1 szt.	
113. Czujnik ruchu z modułem czasowym 15 min/h  - 1 szt.	
114. Obudowa kontrolera Acco  - 1 szt.	
115. Główna rozdzielnica TV kablowej - rozbudowa dla 1 odpływu  - 1 szt.	
116. Uchwyty do rur  - 12 szt.	
117. Brelok dostępowy BR-ST2  - 10 szt.	
118. Złącza kontrolne 4-śrubowe ocynkowane ZKN-4-oc  - 16 szt.	
119. Gniazdo komputerowe RJ-45 kat. 6  - 2 szt.	
120. Czujnik kontaktronowy otwarcia drzwi  - 1 szt.	
121. Złączka kompensacyjna do rur 22	   - 115 szt.	
122. Akumulator 7A/12V  - 1 szt.	
123. Śruby stalowe z nakrętkami i podkładkami  - 4 kg	
124. Złącza kontrolne  - 11 szt.	
125. Opaska kablowa Oki - ocechowana  - 13 szt.	
126. Blacha z ołowiu o grubości 0,5 mm  - 1 kg	
127. Bednarka stalowa ocynkowana 30x4 mm  - 3 m	
128. Wazelina techniczna niskotopliwa N (TN)  - 2 kg	
129. Spoiwo cynowo - ołowiane LC 60, grub. 3 mm   - 0,5 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.51.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com